Bremzer Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Tudi do MAX ni tako pametno imeti olja Nekatere mašine (ne govorim za motorjem ampak na splošno) prav rade papcajo olje če je na MAX, ko pa enkrat pride do sredine je pa poraba olja vsaj nekajkrat manjša In tudi minimum je pri vseh motorjih narejen z VELIKO rezervo in če se ne voziš res res športno (dirkališče) je vse kar je nad črtico minimum popolnoma dovolj Se pravi, če veš da žre olje in ga dolivaš ga dolivaj blizu MAX, če je pa servisni interval že blizu in poraba ni velika ti pa tudi ni treba dolivat olja ampak je lahko tudi pod polovico Na min.ni dibro držat nivo olja, sploh pri motorjih kajti pri vsakem naglem pospeševanju ali zaviranju potegne lahko oljna črpalka zrak, zato če že ni na max. vsaj naj bi bilo vedno na polovici . trebor, BelaStrela in Kmet2 3
tomash Objavljeno Oktober 24, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2012 Evo, pa je čas za menjavo olja v motorju in kardanu. Kje dobiti najceneje najboljše olje za kardan APL-4 SAE 80W-90? Pa ne cel liter.
SCORPIONS Objavljeno Oktober 25, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2012 Evo, pa je čas za menjavo olja v motorju in kardanu. Kje dobiti najceneje najboljše olje za kardan APL-4 SAE 80W-90? Pa ne cel liter. matr če pa nimaš 13€ za 1 l motula 75-90.....evo prid pa ti jest šenkam...... :hooray: http://www.motornaolja.com/produkt/motul-motylgear-75w-90/ CeneR 1
tomash Objavljeno Oktober 25, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2012 matr če pa nimaš 13€ za 1 l motula 75-90.....evo prid pa ti jest šenkam...... :hooray: http://www.motornaol...tylgear-75w-90/ Pa ni problem v denarju. Sam kaj naj z enim litrom pol počnem, če pa ga na dve leti porabim dva deci. Se mi zdi, da odprto olje ni več dobro. Al je?
Bremzer Objavljeno Oktober 25, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2012 Pa ni problem v denarju. Sam kaj naj z enim litrom pol počnem, če pa ga na dve leti porabim dva deci. Se mi zdi, da odprto olje ni več dobro. Al je? Za eno menjavo potrebuješ 2,5 dl olja metnjati ga moraš na 20 K kil. in ne na dve leti.Uporaba tega olja ni omejena !
SCORPIONS Objavljeno Oktober 25, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2012 Pa ni problem v denarju. Sam kaj naj z enim litrom pol počnem, če pa ga na dve leti porabim dva deci. Se mi zdi, da odprto olje ni več dobro. Al je? ....potemtakem delaš na leto 5.000km....kar je malo.....vseeno ga lahko menjaš vsako leto.......pri normalni kilometrini to je 10.000km se menja olje v kardanu..in v mašini.....vsaj jest tko menjam.Nema veze če je olje odprto....v 2 sezonah ga boš že ponucu tist litr...!!
milosh Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Seveda ima veze oznaka w veze z winter(zima), ker so sodobna olja večgradna, imajo podano dvojo viskoznost ki je dosežena z raznimi aditivi, oznaka 10w-40 nosi vsebi oznako koliko je olje primerno za določene minuse in to je ravno ta 10w, drugi del oznake pa označuje koliko je odporn olje na visko temperature in do katere je primerno za uporabo. trojan69 1
milosh Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 in viskoznost se napiše po anglešk viskosity in ne wiskosity kot bi bilo po tvoje bremzer
Bremzer Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 in viskoznost se napiše po anglešk viskosity in ne wiskosity kot bi bilo po tvoje bremzer Žalostno ampak resnično! Jaz sem se nažalost učil slovevsko abecedo, zato sem napisal (V) po slovensko in ne po angleško-ameriško (W)! Olja sem uporabljal ŽE, ko se ti še nisi rodil in takrat smo pozimi vozili z oljem gradacije-oznake HD 10 spomladi in v jeseni z HD 20 in poleti z HD 30 ! Takrat se je olje menjalo na 1K kil.Pa še mašino smo vsakič izpirali z posebmim izpiralnim oljem !
Stasky Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 BUČE W pomeni wizkoznost in nima veze z zimo - winter ! ! ! Pred leti je bila wizkoznost(gostota) olja označena samo z eno številko npr: za pozimi HD 10 - 20 za spomladi in jeseni HD20 - 30 in za poleti HD 30-40 Pred ca 35-timi leti so začeli proizvajati tako imenovana merbereich olja ali olja za različne zunanje temperature,ki so manj občutljiva na zunanjo temperaturo in to so dosegli z sintetičnimi olji in raznimi aditivi(dodatki).Problem nastane zjutraj pri zagonu motorja,če je olje pregosto premalo wizkozno zaganjač težko zavrti in tudi mazanje je nezadovoljivo.Leta 1963 ko sem bil vajenec smo morali zjutraj pod mašine tovornjakov nositi v lopatah žerjavicio iz peči,da je zaganjač sploh zaverglal mašino ! Malo smešno ampak tako je bilo, tudi vročo vodo smo zjutraj nalivali v hladilni sistem, ker takrat še ni bilo hladilnih tekočin, ko je Dr. Vodnik v Žabji vasi Nm imel karambol in je vse smrdelo po žganju so vsi govorili kako je bil pijan,da je vse smrdelo, nakar je policija ugotovila,da je imel v hladilnem sistemu žganje - možak se je znašel,da mu ni bilo potrebno vsak večer spuščati vodo in zjutraj spet nalivat. ! ! As oils heat up, they generally get thinner. Single grade oils get too thin when hot for most modern engines which is where multigrade oil comes in. The idea is simple - use science and physics to prevent the base oil from getting too thin when it gets hot. The number before the 'W' is the 'cold' viscosity rating of the oil, and the number after the 'W' is the 'hot' viscosity rating. So a 5W40 oil is one that behaves like a 5-rated single grade oil when cold, but doesn't thin any more than a 40-rated single grade oil when hot. The lower the 'winter' number (hence the 'W'), the easier the engine will turn over when starting in cold climates. There's more detail on this later in the page under both viscosity, and SAE ratings. Read more: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html#ixzz2ATe9OXWr trojan69 1
tomash Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Za eno menjavo potrebuješ 2,5 dl olja metnjati ga moraš na 20 K kil. in ne na dve leti.Uporaba tega olja ni omejena ! Vedno eno in isto. Pameten ko hudič. V manualu piše (glej sliko) koliko in kakšno olje. Do sedaj sem menjal že dvakrat. In če v povprečju naredim 10k na leto je to torej menjava na dve leti. In matematiki: Če v dveh letih porabiš 2 deci potetakem, je 1 liter za 10 let. Zakaj bi torej kupil en liter olja, in ga ne porabil v doglednem času. Poanta je bila v vprašanju, ne pa v nabijanju.
Cartman Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Vedno eno in isto. Pameten ko hudič. V manualu piše (glej sliko) koliko in kakšno olje. Do sedaj sem menjal že dvakrat. In če v povprečju naredim 10k na leto je to torej menjava na dve leti. In matematiki: Če v dveh letih porabiš 2 deci potetakem, je 1 liter za 10 let. Zakaj bi torej kupil en liter olja, in ga ne porabil v doglednem času. Poanta je bila v vprašanju, ne pa v nabijanju. EH QURC. Ce ze kupis litr, pa dvakat na leto menjal. Ima se....... :-) Skodlo ziher ne bo hehe.
milosh Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Žalostno ampak resnično! Jaz sem se nažalost učil slovevsko abecedo, zato sem napisal (V) po slovensko in ne po angleško-ameriško (W)! Olja sem uporabljal ŽE, ko se ti še nisi rodil in takrat smo pozimi vozili z oljem gradacije-oznake HD 10 spomladi in v jeseni z HD 20 in poleti z HD 30 ! Takrat se je olje menjalo na 1K kil.Pa še mašino smo vsakič izpirali z posebmim izpiralnim oljem ! Olja za izpiranje se je uporabljalo zaradi slabih čistilnih lasnosti olj katera so se od takrat spremenila in so sedaj velko bojša, olje pa se je menjavalo glede na letni čas zaradi olj ki niso imela dvojo gradiacijo, s prihodom večgradiacijskih olj to ni več potrebno saj eno olje omogoča uporabo preko celega leta le ustrezno gradiacijo moraš izbrati. če pa si uporabljal olja še pred mojim rojstvom še ne pomeni da poznaš olja in njihovo zgradbo bolje. tudi rossi je glede na tvoja leta kasneje začel uporabljati motor pa to ne pomeni da si ti boljši voznik...
fredi71 Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 A že ima kdo izkušnje z olji Bel-Ray?
nejcgs Objavljeno November 8, 2012 Opozori Objavljeno November 8, 2012 Castrol 20w-50 imam v maloprodaji po dobri ceni. Več na PM da me ne bojo zarad reklame zbrisal . Je Nejcgs danes vzel celo škatlo in nupam da je bil s ceno zadovoljen Danes natočil prve 4litre tega olja v motor. Upam da bo dobro sluzil namenu in da ne bo preveč "hlapel" iz mašine. ;-)
BelaStrela Objavljeno November 8, 2012 Opozori Objavljeno November 8, 2012 Me prou zanima kaj je zdej to zaen hudič. Js imam zdej BMWjevga 15-50 notr, obljubljajo, da ne bo izginjal...
Bremzer Objavljeno November 8, 2012 Opozori Objavljeno November 8, 2012 Me prou zanima kaj je zdej to zaen hudič. Js imam zdej BMWjevga 15-50 notr, obljubljajo, da ne bo izginjal... NEBO,če neboš vozila,ker olje "nehlapi" olje mašina rabi-žre, pri zračno hlajenih boxserih je normalna poraba 1-2 dl na 1K kil.,če ti rabi manj samo ploskaj,če pa več potem je potrebno ukrepat; menjat teflone in vsisna vodila,če se stem poraba olja še vedno nezmanjša potem se zamenja še oba cilindra z batoma in obročki.
bmwslo Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 (popravljeno) Me prou zanima kaj je zdej to zaen hudič. Js imam zdej BMWjevga 15-50 notr, obljubljajo, da ne bo izginjal... Verjetno da bo. Meni so na BMW servisu "na uho prišepnili", da je poraba pri BMW olju nekaj večja kot recimo pri Motul-u P.S. A bencin tudi BMW-jev točiš ? Popravljeno November 9, 2012. Popravil bmwslo
BelaStrela Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Bremzer, saj to vem... sem na pol v štosu napisala, pa premalo smajlijev narisala Takoj po servisu porabi zelo malo olja, potem pa, ko se bližam naslednjemu, pa kakšen deci na 1000 km, tam do 10 000 se ravno litrček nabere. bmwslo: BMWjev bencin ni predpisan v navodilih, torej tankam predpisanega (100). :grim
Bremzer Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Bremzer, saj to vem... sem na pol v štosu napisala, pa premalo smajlijev narisala Takoj po servisu porabi zelo malo olja, potem pa, ko se bližam naslednjemu, pa kakšen deci na 1000 km, tam do 10 000 se ravno litrček nabere. bmwslo: BMWjev bencin ni predpisan v navodilih, torej tankam predpisanega (100). :grim Praviš na 10K kil. en liter to je točno kot sem ti napisal 1 dl na 1K kil.Veš z oljem v oljni posodi(karterju) je tako kot v benzin tanku od začetka, ko jo tank poln tudi dolgo ne začne padat kazalo goriva, potem proti koncu pa gre hitreje, to je večkrat zaradi same oblike tanka ravno tako je v oljni posodi,da ko je olje pri vrhu je oljna posoda širša, ko začne nivo olja padat pa se posoda (karter) zoža ! Bezin pa kar 100 Okt. tankaj je mnogo bolje za mašino,če drugo ne je sigurno manj gareža,lepši pospeški-brez klenkanja.Veš pri nas je vprašanje koliko oktanski je sploh benzin in lahko,da je 95 Okt.samo 93 Oklt. 100 pa samo malo nad 95 Okt.
BelaStrela Objavljeno November 10, 2012 Opozori Objavljeno November 10, 2012 Bencin pri nas je slab, samo to bom rekla. Nafta pa še slabša, še dobr da ni dizl
smasher Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 ČE se da komu brat ker vidim da je tukaj nekaj nestrinjanja glede oznak: http://www.fivestarautomotive.co.uk/lubricants-explained-leeds-yorkshire-uk-13-w.asp ali pa ker slika pove več kot 1000 besed Jaz imam pa dilemo, za ZZR 250 je v use manual pisalo naj bi se uporabljalo 10W40 ali 10w50, sedaj me pa zanima ali naj dam sintetiko ali sintetika/minaralno olje ? Mislil sem dati na mineralni osnovi vendar se šaina vedno vrti med 8k in 12k obrati, bi bilo potem bolje čisto sintetiko?
Bremzer Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Olja za izpiranje se je uporabljalo zaradi slabih čistilnih lasnosti olj katera so se od takrat spremenila in so sedaj velko bojša, olje pa se je menjavalo glede na letni čas zaradi olj ki niso imela dvojo gradiacijo, s prihodom večgradiacijskih olj to ni več potrebno saj eno olje omogoča uporabo preko celega leta le ustrezno gradiacijo moraš izbrati. če pa si uporabljal olja še pred mojim rojstvom še ne pomeni da poznaš olja in njihovo zgradbo bolje. tudi rossi je glede na tvoja leta kasneje začel uporabljati motor pa to ne pomeni da si ti boljši voznik... ČE se da komu brat ker vidim da je tukaj nekaj nestrinjanja glede oznak: http://www.fivestara...ire-uk-13-w.asp ali pa ker slika pove več kot 1000 besed Jaz imam pa dilemo, za ZZR 250 je v use manual pisalo naj bi se uporabljalo 10W40 ali 10w50, sedaj me pa zanima ali naj dam sintetiko ali sintetika/minaralno olje ? Mislil sem dati na mineralni osnovi vendar se šaina vedno vrti med 8k in 12k obrati, bi bilo potem bolje čisto sintetiko? Apsolutno je boljša sintetika sploh, če nimaš prevoženih veliko kilometrov, to pa zaradi sklopke, ker če daš v motor z veliko kilometri 30K ++ in je sklopka že dokaj iztrošena ti bo z sintetiko sigurno žačela drseti.Zato ti priporočam za starejšimotor z več kilometri kot 30K++ da daš v mašino raje 1/2 sintetiko.Jaz vozim samo z sintetiko in imam zdaj prevoženih 40 K kil.in je sklopka še 100%-tna,ko bo začela drseti bom dal novo sklopko, ostal pa bom na sintetiki, ker je za samo mašino kot tudi za vse ostalo veliko boljša saj sintetično olje ima veliko več dobrih in dragih aditivov zato je tudi cena dosti višja ! Pa nepozabi starega reka "kdor maže ta vozi", tistih par € prišparanih letno na eni menjavi olja te tudi nebo obogatilo ! Nerazumem vas, zakaj je potrebno vsakemu posebej razlagat o kvaliteti olja, saj si vsak sam lahko izračuna hitrost bata v m/sek in najdeš v tabeli za vsako olje kdaj(pri koliko m/sek) pride do trganja oljnega filma !
smasher Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Ja, vendar kot si napisal v postu, za motor je boljša sintetika, ker je pa sklopka že malo čudna pa bo mogoče s sintetiko spodrsavala in tudi en vem kako je bilo s servisi prej, ali pije morda olje ... Dal bom sintetiko 10W50, potem pa videl kaj bo. Hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se