SF Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 V vse točim ENI (bivši Agip), edino KLR250 je čez zimo delal na Leclerc 2L-6 eur, ker je bil bolj obremenjen...
u-r-o-s Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 Rabim Castrol GPS 15w50, ce lahko kdo zrihta ugodno...
hribuc Objavljeno Junij 5, 2013 Opozori Objavljeno Junij 5, 2013 s castrolom je kolega k ma cbr 600f zadovoljen; no, jst sm nalil XTM 10-40 od bardahl-a in se mi zdi da je menjalnik bolj "mehak", lahko pa da je samo zaradi novega olja; PS: cena je enaka kot za motul ... Tud jz mam not Bardahl-a C60 pa se zdej tud precej lepš šalta kot lan ko je bil not Motul 5100
Osama Objavljeno Junij 23, 2013 Opozori Objavljeno Junij 23, 2013 Jaz sem dal lani v xjr 1300 ipone 10-40 in v tisti vročini mi je v dveh jurjih vse požrlo. Prej ni žrl olja tako, da mi je Ipone skrajno sumljiv.
Osama Objavljeno Junij 23, 2013 Opozori Objavljeno Junij 23, 2013 Zdravo mojstri, prosil bi za nasvet tistih, ki se bolj spoznate na servisiranje - od zadnje menjave olja pred dvema letoma sem navozil le dobrih 2000 km... bi bilo olje letos vseeno nujno zamenjati, ali bo za letošnjo sezono in nekaj 1000km še dobro? Vozim bolj turistično (v glavnem do 6000 rpm), olje je Motul 5100. Hvala in srečno vožnjo Motul 5100 se mi je po nekaj 1000 km in prestani zimi na xj 600 dokazano "podrl" (takrat je bil še 3100), pa še ni bil niti leto star. Izgleda da ne prenaša cvretja in stanja. Morda imaš vodno mašino, ampak 3 leta s tem oljem nikakor ni za riskirat.
royal Objavljeno Junij 23, 2013 Opozori Objavljeno Junij 23, 2013 Apsolutno je boljša sintetika sploh, če nimaš prevoženih veliko kilometrov, to pa zaradi sklopke, ker če daš v motor z veliko kilometri 30K ++ in je sklopka že dokaj iztrošena ti bo z sintetiko sigurno žačela drseti.Zato ti priporočam za starejšimotor z več kilometri kot 30K++ da daš v mašino raje 1/2 sintetiko.Jaz vozim samo z sintetiko in imam zdaj prevoženih 40 K kil.in je sklopka še 100%-tna,ko bo začela drseti bom dal novo sklopko, ostal pa bom na sintetiki, ker je za samo mašino kot tudi za vse ostalo veliko boljša saj sintetično olje ima veliko več dobrih in dragih aditivov zato je tudi cena dosti višja ! Pa nepozabi starega reka "kdor maže ta vozi", tistih par € prišparanih letno na eni menjavi olja te tudi nebo obogatilo ! Nerazumem vas, zakaj je potrebno vsakemu posebej razlagat o kvaliteti olja, saj si vsak sam lahko izračuna hitrost bata v m/sek in najdeš v tabeli za vsako olje kdaj(pri koliko m/e do trganja oljnega filma ! 30k+ je veliko , na prejilšnjem sem imel 3x toliko prevoženih, pa ni bilo nobenih znakov drsenja, sedanji lastnik ima nekaj manj kot 150k pa še vedno deluje brezhibno....res je, da ne izvajam experimentov z drugimi olji ....razen motula :grim (kdor kvalitetno maže dolgo vozi )
royal Objavljeno Junij 23, 2013 Opozori Objavljeno Junij 23, 2013 (popravljeno) Motul 5100 se mi je po nekaj 1000 km in prestani zimi na xj 600 dokazano "podrl" (takrat je bil še 3100), pa še ni bil niti leto star. Izgleda da ne prenaša cvretja in stanja. Morda imaš vodno mašino, ampak 3 leta s tem oljem nikakor ni za riskirat. Kaj to pomeni "podrl" ...........tri leta z noben oljem ni za riskirat :grim (3100 /5100 po zasnovi nista iidentična) Popravljeno Junij 23, 2013. Popravil royal
bobiboss Objavljeno Junij 23, 2013 Opozori Objavljeno Junij 23, 2013 meni je 5100 skurlo v eni sezoni in še papcal ga je, dal 7100 čisto drugi svet.aja v-strom dl-1000.v Hondi xx pa je notri 300v, o Motulu je govora.
Cartman Objavljeno Junij 23, 2013 Opozori Objavljeno Junij 23, 2013 meni je 5100 skurlo v eni sezoni in še papcal ga je, dal 7100 čisto drugi svet.aja v-strom dl-1000.v Hondi xx pa je notri 300v, o Motulu je govora. moj 4 valjnik je z 7100 delal precej lepse/tisje kot z 300v. ne vem pa vec, kaksne so bile oznake 30k+ je veliko , na prejilšnjem sem imel 3x toliko prevoženih, pa ni bilo nobenih znakov drsenja, sedanji lastnik ima nekaj manj kot 150k pa še vedno deluje brezhibno....res je, da ne izvajam experimentov z drugimi olji ....razen motula :grim (kdor kvalitetno maže dolgo vozi ) po ene 7 letih sem namest motula nalil motorex. motul je imel 6000Km, po menjavi menjalnik malenkost bol voljen, in sklopka malo leps, bol nezno vklaplja. zdaj pa ne vem, a je to posledica svezega maziva, al je kriv motorex Jaz sem dal lani v xjr 1300 ipone 10-40 in v tisti vročini mi je v dveh jurjih vse požrlo. Prej ni žrl olja tako, da mi je Ipone skrajno sumljiv. enako se je zgodilo meni, predno sem preshaltal na motul. ipone je shlapel!
greba Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 narobe si razčistil......XTM je stara oznaka in če se ne motim je polsintetika (pa tudi en dodatek mu manjka v olju)....priporočam XTC C60 nažalost se ga pri nas ne dobi (gelipterji ga ne uvažajo, čeprav se proizvaja v Italiji za celo Evropo), ga imajo pa na rvaškem in v Srbiji. Sam ga koristim in je super olje. ZA Cbr 600 F ali pa rr je odlično olje Shell Advance AX7 10W40. Menjalnik bo deloval brezhibno. ZA BMW jeve R modele pa sta Motorex in nemški tuner Schnitzer razvila posebno olje, ki ima dodane adetive proti porabi materiala zaradi horzontalnega tega bata in aditiv proti porabi olja. Uporablja ga že 3/4 pooblaščenih serviserjev v Sloveniji in vsi, ki fušajo bmw doma. Se obnese vrhunsko, preverjeno.
thumper Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 v moj motor gre Bardahl kličem danes v metra sežana ... in rečem : želim olje bardahl xtc c60 10w40 ..ne tega olja nimamo ..lahko pa vam ponudim - ccc ...dodatna pripomba - uvoznik ga nima ..ccc kdo zdej tukaj koga ?? a niso oni uvozniki za bardahl?
cikadina Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 vprasi na bandelli v vipavo oni majo tudi ful tega bardahla.
GKeko Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 kličem danes v metra sežana ... in rečem : želim olje bardahl xtc c60 10w40 ..ne tega olja nimamo ..lahko pa vam ponudim - ccc ...dodatna pripomba - uvoznik ga nima ..ccc kdo zdej tukaj koga ?? a niso oni uvozniki za bardahl? Meni ga da na Kawasakiju v KP.
thumper Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 vprasi na bandelli v vipavo oni majo tudi ful tega bardahla. ok hvala Meni ga da na Kawasakiju v KP. tebi ga da ..bom prašal če mi ga pošlje ...hvala
GKeko Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 tebi ga da ..bom prašal če mi ga pošlje ...hvala Dobil odgovor? Če ne reči kaj rabiš grem jaz vprašat. ;-)
thumper Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 (popravljeno) Dobil odgovor? Če ne reči kaj rabiš grem jaz vprašat. ;-) poklical ...prijazen gospod ... a me pač ni prepričal s tem , da imajo italijani drugačne oznake kot drugi pri istem proizvajalci .. rekel da je olje za motor z oznako xtm - m kot motor - , xtc pa - c kor car-avto ...na uradni strani - in v moji garaži - pa so plastenke z oljem xtc c60 moto - gor je narisan tudi motor medtem ke je na bardahl oljih za avto seveda narisan avto... hvala za ponudbo in prijaznost.. bom pač ostal na castrol-u ki ga dajejo v celi zahodni evropi v triumphe - pa še za eno nedeljsko furco benza imam pri nabavi v dibrem... če ne bom pač dal pri moto charlie-ju 15€ za liter ..al pa iz srbije za 10€ - sam bo za spomladansko menjavo ... aja pa še link do bardahl.it kjer so olja za motorje ; http://www.bardahl.it/bardahl_catalog/public/catalog/dynamic/cerca_moto.do?viewname=cerca_moto&commandname=&method=search&orderby=&ordercolumn=&outputType=&searchtest=&hometype=0&page=1&attribute_id=15&tipo=moto&motore=4tempi no jaz bi rad imel točno to olje ker sem bil zadovoljen točno x tem - Per motori con o senza frizione a bagno d’olio. ...Grazie alla FORMULA POLAR PLUS – FULLERENE e ad una speciale additivazione (TECHNOLOGY CLUTCH PERFORMANCE) per motori 4T con cambio integrato e frizione a bagno d'olio... pač nisem motorist ampak navaden šlosar - wanabe biker pa pač sam menjam olje in filter na angležu... Popravljeno September 10, 2013. Popravil thumper
u-r-o-s Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 kličem danes v metra sežana ... in rečem : želim olje bardahl xtc c60 10w40 ..ne tega olja nimamo ..lahko pa vam ponudim - ccc ...dodatna pripomba - uvoznik ga nima ..ccc kdo zdej tukaj koga ?? a niso oni uvozniki za bardahl? A naročit se pa ne da??
thumper Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 A naročit se pa ne da?? ja ne da se ga - zgleda - kot je pripomnil ga "uvoznik" nima na zalogi.... prekleto dvomim , ker ga je po netu v celi evropi dovolj... samo se ga ne splača naročat recimo po ebay-u ker vso razliko požre poštnina ...
u-r-o-s Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 (popravljeno) Nisem mislil ebaya, ampak da bi ga naročil pri njih in ga dobavijo... morem poklicat če iamjo slučajno 15w50 Popravljeno September 10, 2013. Popravil u-r-o-s
thumper Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Nisem mislil ebaya, ampak da bi ga naročil pri njih in ga dobavijo... morem poklicat če iamjo slučajno 15w50 tega imajo sigurno..ga gre veliko ...
u-r-o-s Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Vidiš tud to neki vela, da nimamo težav z dobavljivostjo thumper 1
GKeko Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 pač nisem motorist ampak navaden šlosar - wanabe biker pa pač sam menjam olje in filter na angležu... :-D Italjani so itak razred zase.
Collat3ral Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Pozdravljeni. Imam en manjši problem in sumim, da je povezan z oljem. In sicer na Suzuki 1500lc se mi pojavlja, da mi v višjih prestavah drsi sklopka. Težava se pojavlja samo, ko je motor ogret. Trenutno imam v motorju mineralno olje Castrol GP 20w50. V kratkem bom menjal olje in me zanima vaše mnenje, katero olje naliti v motor. (sem pregledal celo temo, uporabil iskalnik, vendar nisem našel uporabne informacije :/ ) lep pozdrav
danci1973 Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Pozdravljeni. Imam en manjši problem in sumim, da je povezan z oljem. In sicer na Suzuki 1500lc se mi pojavlja, da mi v višjih prestavah drsi sklopka. Težava se pojavlja samo, ko je motor ogret. Trenutno imam v motorju mineralno olje Castrol GP 20w50. V kratkem bom menjal olje in me zanima vaše mnenje, katero olje naliti v motor. (sem pregledal celo temo, uporabil iskalnik, vendar nisem našel uporabne informacije :/ ) lep pozdrav Letnik? Število prevoženih kilometrov? Je bilo kdaj uporabljeno olje, ki ni namenjeno skopki v oljni kopeli? Za letnik 1998 do 2000 npr. je priporočeno olje API kateogrije SF ali SG (Castrol GP naj bi bilo API SG) z viskoznostjo SAE 10W-40. čeprav je za temperature nad -10°C tudi 20W-50 povsem primerno. Dvomim, da je problem v tem olju...
Collat3ral Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Se opravičujem za manjkajoče podatke. Letnik motorja je 2002, trenutno ima prevoženih 30k km. Edina menjava je bila iz polsintetike na mineralno olje in sicer pri 28k km. Pred tem je motor deloval bp. Kaj je pa predhodno bilo v motorju, pa nisem siguren, saj sem kupil rabljen motor (tedaj je imel 25k km). Očitno bo res treba mal pregledat lamele v sklopki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se