Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Imaš hidravlično sklopko ali na pletenico? Če je pletenica, imaš dovolj zračnosti? Če je hidravlična, je s tem vse OK?

 

Pri SV1000 npr. je sklopka hidravlična in ima delovni cilinder na levi strani motorja, v bližni prednjega verižnika, nato pa gre ena potisna palčka čez menjalnik in s tem pritiska na potisno ploščo sklopke. Ta potisna palčka se lahko tako zapaca, da se ne vrača popolnoma v izhodiščno lego in sklopka zaradi tega drsi - ker pa je hidravlika samonastavljiva, tega ne opaziš, ker se hod ročke ne spremeni...

 

Sicer ne vem, kako ima VL1500 izvedeno sklopko, ampak je takšne zadeve vsekakor za preverit, preden greš odpirat samo sklopko (sploh pri 30k km ta res še ne bi smela bit obrabljena).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je 30 K kil. po vsaki strani,namreč 11 let star motor si zasluži novo sklopko in potem VSAJ polsintetiko notri,če mu že ne privoščiš vol sintetiko !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... sal popolno sintetično olje ni oh in sploh za vsak motor. Za visoko vrteče motorje ja, za naše z manjšimi vrtljaji je pa polsintetika zakon. Lahko pa, da se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je 30 K kil. po vsaki strani,namreč 11 let star motor si zasluži novo sklopko in potem VSAJ polsintetiko notri,če mu že ne privoščiš vol sintetiko !

Bremzer daj si že enkrat dopovedat da NI za vsak motor sintetika!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... sal popolno sintetično olje ni oh in sploh za vsak motor. Za visoko vrteče motorje ja, za naše z manjšimi vrtljaji je pa polsintetika zakon. Lahko pa, da se motim.

meni  so dali  na  servisu  v  vn  900  olje  motul  10 - 50  nevem  neka  nova  stvar  za  wtvine  baje  da  je  bolsa  zadeva  tudi  za menjalnik  ...............nevem  naklepu  3500  km  nic  narobe.  v  er  5  pa  dajem  10-40

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj napiši, katero znamko in naziv olja. Jaz dajem v svojega Motul 5100 10-50. Sem prej imel HG 10-50, pa mi je na AC (v bistvu, ko smo čakali za plačati cestnino) gorela lučka za temperaturo... ventilator je delal na polno. Čim smo speljali, je čez čas ugasnila. Je pa res bila huda vročina, pa gnali smo ga na polno BG-ZG...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj napiši, katero znamko in naziv olja. Jaz dajem v svojega Motul 5100 10-50. Sem prej imel HG 10-50, pa mi je na AC (v bistvu, ko smo čakali za plačati cestnino) gorela lučka za temperaturo... ventilator je delal na polno. Čim smo speljali, je čez čas ugasnila. Je pa res bila huda vročina, pa gnali smo ga na polno BG-ZG...

Težko verjamem, da bi bilo olje krivo.

 

Poleg tega olje za Hein Gericke izdeluje Motul - ne vem, sicer, ali je sestava povsem identična kateremu od Motulovih olj, ampak zanič olje HG najbrž ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem nekako skeptičen, da bi olje bilo krivo.. Ampak, vode je bilo dovolj... Bom poskusil spet na AC, pa na polno gnati. Poleti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... sal popolno sintetično olje ni oh in sploh za vsak motor. Za visoko vrteče motorje ja, za naše z manjšimi vrtljaji je pa polsintetika zakon. Lahko pa, da se motim.

Zakon uporabljaj v cestnem prometu in tudi drugje nikakor pa ne pri oljih ! ! za vsakega dobrega motorista še sploh kot se hvališ,da ga goniš do amena  je ne zakon ampak potreba dobro - odlično in temu primerno dražje olje z več aditivi(če sploh veš kaj so aditivi) ti dajo kvaliteo in podražijo olje  in daj si že enkrat dopovedat, sintetika je vedno boljša od mineralca saj se oljni film ne kasneje kot pri mineralcu ampak se sploh ne trga tudi pri zelo visokih obratih(hitrost bata v m/sek.) !Nebom omenjal nobene znamke ampak za tvoj motor mora olje imeti oznako poleg API še oznako JASO MA  ali MA-1 ali MA-2 in izbereš samo še znamko in vizkoznost pa imaš pravo olje za tvoj motor in za vsakega Japonca !

 

Ps:omenim ti par aditivov,ki jih dodajo v sintetiko :

Za izpiranje detergenti (čiščenje vsedlin kot tudi garež izzaobročkov): Kalcij,magnezij,bor

Za dodatno mazanje:Cink,fosfor,žveplo,grafit

Aditiv za sklopko mi ni poznan je pa oznaka MA,MA-1 in MA-2 na olju kar pomeni, da ima aditiv za mokro sklopko.

 

Še to,če boš motor spet gnal bi ti priporočil,da daš v mašino pravo dobro olje kajti ta lučka ni nujno,da je temperatura motorja lahko je na isto kontrolko vezan pritisk olja in ta ti pri visoki temperaturi in nizkih opratih pade na min.in se ti lučka prižge !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZA Cbr 600 F ali pa rr je odlično olje Shell Advance AX7 10W40. Menjalnik bo deloval brezhibno.

ZA BMW jeve R modele pa sta Motorex in nemški tuner Schnitzer razvila posebno olje, ki ima dodane adetive proti porabi materiala zaradi horzontalnega tega bata in aditiv proti porabi olja. Uporablja ga že 3/4 pooblaščenih serviserjev v Sloveniji in vsi, ki fušajo bmw doma. Se obnese vrhunsko, preverjeno.

mika me, da bi probal nalit shell v mojo rr. ima kdo morda kaksne izkusnje z doticnim oljem v takemle motorju? kaksna pa je cena olja? lahko tut kasno ponudbo na pm recimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne imate izkušnje z oljem Procycle iz Louisa?

 

Namreč pri SVju650 mi pri prevoženih 67.000km menjalnik v 6. prestavi tuli. Najhujše je okrog 110km/h. Se že veselim menjave obrabljenega zobnika oziroma zobnikov :BUA:  :BUA:

Pri prvi menjavi je bilo nalito olje motul 300V potem sem pa redno vsakih 6000km menjal z Louisovim polnosintetičnim oljem. Zadnji dve menjavi pa s polsintetiko.

 

Gre se za to da je pri hiši še 5 motorjev in v vse nalivamo Louisovo olje. 

 

Ker nesposobnost zagotavljanja zadostnega oljnega filma na zobnikih v menjalniku bi bil lahko eden izmed vzrokov za prekomerno obrabo.

Popravljeno . Popravil Tomyboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem enkrat kupila Procycle za v FZ8. Takoj po menjavi se je čutila razlika. Ni se več lepo prestavljalo. Šlo je bolj na trdo. Me je jezilo in sem po dveh vožnjah zamenjala olje za Motul. Od takrat naprej se to ni več dogajalo. Spet je bilo vse normalno. Tako da od takrat samo še Motul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne razumem nekaterih. Za motor odštejejo toliko in toliko denarja, potem pa mu namenijo neko "no name" olje in se čudijo težkemu prestavljanju, čudnemu oglašanju iz drobovja, prekomerni obrabi, ... Vodo nalite v njega, bo najbolj poceni. Je sploh kdo pomislil, da nismo tako bogati, da bi poceni kupovali. Torej, kupujte poceni in na kratki rok privarčujte, kajti na dolgi rok boste plačevali z obrestmi. Pa, če še kdo ne ve; obstajajo serviserji, kateri marsikaj vedo in servisirajo po navodilih proizvajalca motorja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem enkrat kupila Procycle za v FZ8. Takoj po menjavi se je čutila razlika. Ni se več lepo prestavljalo. Šlo je bolj na trdo. Me je jezilo in sem po dveh vožnjah zamenjala olje za Motul. Od takrat naprej se to ni več dogajalo. Spet je bilo vse normalno. Tako da od takrat samo še Motul.

ima še kdo s kakšnim drugim oljem podobne izkušnje? (heingericke, čeprav ga delajo v motulu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne razumem nekaterih. Za motor odštejejo toliko in toliko denarja, potem pa mu namenijo neko "no name" olje in se čudijo težkemu prestavljanju, čudnemu oglašanju iz drobovja, prekomerni obrabi, ... Vodo nalite v njega, bo najbolj poceni. Je sploh kdo pomislil, da nismo tako bogati, da bi poceni kupovali. Torej, kupujte poceni in na kratki rok privarčujte, kajti na dolgi rok boste plačevali z obrestmi. Pa, če še kdo ne ve; obstajajo serviserji, kateri marsikaj vedo in servisirajo po navodilih proizvajalca motorja.

 

Pozabila sem povedat, da smo to enako olje nalivali (večkrat!) v sv650s in ni bilo nikoli nobenih težav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne imate izkušnje z oljem Procycle iz Louisa?

 

Namreč pri SVju650 mi pri prevoženih 67.000km menjalnik v 6. prestavi tuli. Najhujše je okrog 110km/h. Se že veselim menjave obrabljenega zobnika oziroma zobnikov :BUA:  :BUA:

Pri prvi menjavi je bilo nalito olje motul 300V potem sem pa redno vsakih 6000km menjal z Louisovim polnosintetičnim oljem. Zadnji dve menjavi pa s polsintetiko.

 

Gre se za to da je pri hiši še 5 motorjev in v vse nalivamo Louisovo olje. 

 

Ker nesposobnost zagotavljanja zadostnega oljnega filma na zobnikih v menjalniku bi bil lahko eden izmed vzrokov za prekomerno obrabo.

 

Tuli ti ne ker so zobniki zanič ampak ker so ležaji hin. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sumim na zobnike in ne na lezaje. Jakost tuljenja se spreminja z odvzemanjem/dodajanjem plina, tako da sklepam da gre za obrabljenost nalezne povrsine zob-obrabljena, luknjicasta...

 

 

Tuli ti ne ker so zobniki zanič ampak ker so ležaji hin. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima še kdo s kakšnim drugim oljem podobne izkušnje? (heingericke, čeprav ga delajo v motulu)

Preizkusil nekaj polsintetičnih olj in polno sintetiko od HG.

Opazno bolje se menja. Priporočam HG polnosintetiko.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem še slišal da bi tulili zobniki v menjalniku - težko verjamem da je zobnik tako obrabljen da bi kakor koli tulil. če vsaj približno veš kako menjalnik izgleda in če si ga imel kdaj v rokah potem boš vedel da drugo kot ležaji ne more tulit.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem kako menjalnik zgleda, sem jih imel že nekaj v rokah, tudi diferencialov in drugih zobatih zadev  :grim Povsem možno je da ležaji povzročajo tuljenje, ampak zobje ki nalegajo pod napačnim kotom, imajo obrabljeno površino, poškodbe...povzročajo tak hrup, da misliš da si v reaktivcu :) Če si se že kdaj peljal s kakšnim malo bolj zgonjenim terencem, veš o čem govorim :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem kako menjalnik zgleda, sem jih imel že nekaj v rokah, tudi diferencialov in drugih zobatih zadev  :grim Povsem možno je da ležaji povzročajo tuljenje, ampak zobje ki nalegajo pod napačnim kotom, imajo obrabljeno površino, poškodbe...povzročajo tak hrup, da misliš da si v reaktivcu :) Če si se že kdaj peljal s kakšnim malo bolj zgonjenim terencem, veš o čem govorim :smoke:

ja  razkopi  in  popravi...pa  nebo  tulu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem Procycle uporabljal v prejšnjem motorju (zračno hlajeni Suzuki GS500E), ampak ne vedno - sem kdaj tudi kaj drugega uporabil. Motor do cca. 65000km, ko sem ga zamenjal za SV-ja, ni imel nobenih težav.

 

Louis za svojo blagovno znamko Procycle olje kupuje od dveh dobaviteljev ROWE MINERALÖLWERK GMBHt in Deutsche Pentosin-Werke GmbH. Glede na to, da Pentosin izdeluje nekatera maziva za BMW, Porsche in Bentley, najbrž nek totalen šrot niso.

 

 

Kar se tiče Hein Gericke olja - na SV-ju, GSX-R750 in bratovem FJR1300 (pa še kakšnem mopedu od prijateljev) uporabljam izključno HG 10W-50 sintetiko. Glede na kilometražo teh mopedov bi rekel, da je olje (dovolj) dobro - dva imata preko 100k km, GSX-R750 pa jih tudi ima okrog 40k (zadnja leta so gini zgolj na dirkališčih).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HG je Motul, louis pa Castrol, oboje rebrandano in seveda ceneje, tako da ne krivit olja, je ok :-)

Hm... saj ne, da ne verjamem, ampak... so to pač govorice ali je kakšen dokaz, da je to res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!