Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

HG je Motul, louis pa Castrol, oboje rebrandano in seveda ceneje, tako da ne krivit olja, je ok :-)

 

Procycle ni Castrol (razen, če je Castrol v bistvu Rowe in Deutsche Pentosin). ;)

 

HG pa naj bi bil Motul, ampak tudi to je pač izjava zaposlenih na HG.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osnova za olja je vedno; mineralno olje, sintetično in mešanica obeh 50% mineralno in 50% sintetike = 1/2 sintetika. Sama ZNAMKA je nepomembna mora pa ustrezat normativom za olje, ki jih predpiše proizvajalec dotičnega motorja ali avta  zato je potrebno gledat specifikacije olja, ki so podane na oljni embalaži pod oznako; API (Ameriške norme) in pod oznako JASO Japonske norme,katerim mora dotično olje ustrezat.

Npr: za BMW-Kaja so predpisane klasifikacije: SAE 5W-40 JASO MA-2  ,  JASO T903 API SL  ali HD API - SF,SG in SH dodatno dovoljene klasifikacije CD ali CE vse te klasivfikacije  pomenijo vrsto in količino aditivov kar naredi olju ceno ne pa sama znamka olja.

Zato dajte najprej najti v navodilih potrebne specifikacije za vaš motor in šele nato izberite pravo olje neglede na znamko pa naj bo to;Motul,Hain Gerike,Lyis,Castrol,Chel,PB,Agip,Avija,Migrol,Total itd.itd. !

Ps; za mokro sklopko mora olje obvezno imeti specifikacijo MA , MA-1 , ali MA-2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Procycle ni Castrol (razen, če je Castrol v bistvu Rowe in Deutsche Pentosin). ;)

 

HG pa naj bi bil Motul, ampak tudi to je pač izjava zaposlenih na HG.

 

Pred časom sem nekje naletel na tole.

 

Sicer pa če pogledal v lujza.

 

Na policah je le Procycle in Castrol.

V HG je na policah le HG in Motul.

 

Je pa res, da so to "govorice".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred časom sem nekje naletel na tole.

 

Sicer pa če pogledal v lujza.

 

Na policah je le Procycle in Castrol.

V HG je na policah le HG in Motul.

 

Je pa res, da so to "govorice".

 

Na Lojzovih spletnih straneh lahko pri vsakem olju snameš tudi t.i. 'safety data sheet' (oz. 'Sicherheitsdatenblatt'), ki ga izda proizvajalec in mora biti na voljo kupcem.

Tako da za Procycle gre za malo več kot le govorice. ;)

 

Za HG olja teh dokumentov nisem našel - sem pa jim poslal mail in jih prosil, da mi jih pošljejo, saj naj bi to bilo obvezno (http://de.wikipedia.org/wiki/Sicherheitsdatenblatt#Die_Pflichten_der_Akteure_entlang_der_Lieferkette).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za HG olja teh dokumentov nisem našel - sem pa jim poslal mail in jih prosil, da mi jih pošljejo, saj naj bi to bilo obvezno (http://de.wikipedia.org/wiki/Sicherheitsdatenblatt#Die_Pflichten_der_Akteure_entlang_der_Lieferkette).

HG je že odgovoril in mi poslal zahtevane dokumente, ampak je tudi v teh kot proizvajalec zapisan Hein Gericke... Tako da nismo nič pametnejši glede tega, kdo dejansko proizvaja olje za HG.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam doma HG Full Sintetic 10W-50.

Na etiketah ni zapisan NOBEN standard (ne APi, ne JASO), tako, da zelo dvomim, da je od Motula.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi, če ga dela motul alpa castrol, še ne pomeni, da je isti, saj je lahko narejen po drugačni (bolj poceni) "recepturi"! bi blo pa zanimivo sprobat eno znamka proti drugi v čimbolj podobnih okoliščinah...

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi, če ga dela motul alpa castrol, še ne pomeni, da je isti.

IMO to pomeni da 100% ni enako olje. In jaz osebno se s proizvajalcem ne bi dost obremenjeval. Kvaliteto doloca kupec, torej Louis ali HG. Oni dolocijo kaj bodo pakirali v svoje kante. Ker so obe trgovski verigi precej ugledni in so na trgu ze dolgo, mislim da se ne bi drznile pakirat in prodajat sranja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj napiši, katero znamko in naziv olja. Jaz dajem v svojega Motul 5100 10-50. Sem prej imel HG 10-50, pa mi je na AC (v bistvu, ko smo čakali za plačati cestnino) gorela lučka za temperaturo... ventilator je delal na polno. Čim smo speljali, je čez čas ugasnila. Je pa res bila huda vročina, pa gnali smo ga na polno BG-ZG...

Moja napaka -sem sedaj šel gledat račune olja in datume.  Takrat , ko se mi je prižigala lučka temperature, sem imel olje 10/40... Verjetno je zato prišlo do tega. Kot že rečeno, z 10/50 se ne prižge. Mogoče naslednjič poskusim HG 10/50.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da. Imam ga v avtomobilu in motociklu.

a se dobro obnese v motorju? tudi jaz imam v avtomobilu in motorju. v motorju sm do sedaj vedno imel motul, sedaj sem pa sprobal wolf. sicer menja se še vedno isto dobro, tudi sklopka enako prime..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se dobro obnese v motorju? tudi jaz imam v avtomobilu in motorju. v motorju sm do sedaj vedno imel motul, sedaj sem pa sprobal wolf. sicer menja se še vedno isto dobro, tudi sklopka enako prime..

Pri delovanju motorja ne vidim nobene razlike. Razlika je v specifikaciji olja; priporočeno agip 10W-50 ima slabšo (starejšo) specifikacijo kot Wolf enake gradacije. Poleg boljše specifikacije je cena za več kot 50% nižja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri delovanju motorja ne vidim nobene razlike. Razlika je v specifikaciji olja; priporočeno agip 10W-50 ima slabšo (starejšo) specifikacijo kot Wolf enake gradacije. Poleg boljše specifikacije je cena za več kot 50% nižja.

a pa imaš to olje notri že več servisov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hm... prej sem imel 10/40 polsintetiko od Hein Gericke, sedaj je Motul 5100 10/50. Menjalnik nekako bolj gladko deluje. Verjetno bom kar ostal pri njem. Res je enkrat dražje, ampak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... prej sem imel 10/40 polsintetiko od Hein Gericke, sedaj je Motul 5100 10/50. Menjalnik nekako bolj gladko deluje. Verjetno bom kar ostal pri njem. Res je enkrat dražje, ampak...

Zakaj pa ne bi poskusil Hein Gericke 10W-50 sintetike, ki ni enkrat dražje, pa bo verjetno prav tako dobro? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne bi poskusil Hein Gericke 10W-50 sintetike, ki ni enkrat dražje, pa bo verjetno prav tako dobro? ;)

Sintetike ne dam noter. 5100 je polsintetika. Imel sem na 800 enkrat noter Motul 300V... na, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sintetike ne dam noter. 5100 je polsintetika. Imel sem na 800 enkrat noter Motul 300V... na, hvala.

:hmm: Ker?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Ker?

meni je na fazerju 600, v katerega sem na 1,2,3 servisu (1000,6000,12000km) tankal motul 300v, pri 14000 začela drseti sklopka(ne drastično a opazno). ko sem vlil 5100 je pa bilo ok. od takrat tankam samo polsintetiko. do četrtega motorja bp.

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je na fazerju 600, v katerega sem na 1,2,3 servisu (1000,6000,12000km) tankal motul 300v, pri 14000 začela drseti sklopka(ne drastično a opazno). ko sem vlil 5100 je pa bilo ok. od takrat tankam samo polsintetiko. do četrtega motorja bp.

Poleg Motula obstajajo še drugi proizvajalci in poleg 300V obstajajo še druga sintetična olja. Za 300V sem že večkrat kje prebral to o drsenju sklopke.

 

Jaz uporabljam izključno 10W-50 sintetiko od HG, pa na 6-ih mopedih ni bilo nobenih težav s sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..je že siks odgovoril. 300V so mi na prvem servisu nalili noter (z besedami ''če je za športne motorje dober, bo pa še za chopperja''). Drsela do naslednjega servisa, na katerm mi je pa nalil polsintetiko (kaj je že bil predhodnik 5100... 3100?). Leta 1997. Drug serviser. Pa še pripomnil -kaj pa mu je bilo, da je to dal noter... Tako, da... Seveda pa nikakor ne, da ne bi verjel, da se sintetika dobra. Ampak, ne za vsak motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg Motula obstajajo še drugi proizvajalci in poleg 300V obstajajo še druga sintetična olja. Za 300V sem že večkrat kje prebral to o drsenju sklopke.

 

Jaz uporabljam izključno 10W-50 sintetiko od HG, pa na 6-ih mopedih ni bilo nobenih težav s sklopko.

torej si primer dobre prakse tudi za druge, ki o takem koraku razmišljajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli vam nebo jasno ! da sklopka še sploh, če ima malo mehkejše fedre ali je že malo izrabljena z dobrim sinteičnim oljem bo vedno vsaj pri speljevanju zadrsela.To pa zato ker se pri dobrem sintetičnem olju oljni film takorekoč ne trga - se pravi,da dobro maže in tako olje je za mašino balzam za sklopko pa je slabo olje boljše kajti že pri speljevanju olje zgori in posledično sklopka ne zadsi ! Veliko razliko pa boste opazili pri menjavi olja saj je sintetika lepo rujavkasta vsa cenena olja pa so popolnoma črna to bi morali preverjati ne pa, da nekdo piše, da mu je na čoperju z motulom V-300 sklopka zaradi olja drsela-BUČRE !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli vam nebo jasno ! da sklopka še sploh, če ima malo mehkejše fedre ali je že malo izrabljena z dobrim sinteičnim oljem bo vedno vsaj pri speljevanju zadrsela.

A ni osnovni namen sklopke, da pri speljevanju (za)drsi? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar sem napisala... A je mogoče kdo že slišal za FTE Automotive olja? Predvsem se gre za olja za zavore, ker se sami ukvarjajo s hidravliko zavor in sklopk.

V Sloveniji nisem zasledila, da bi se kje prodajal, uporablja pa FTE Automotive DOT 4 ena MAriborska firma za vzdrežavanje tovornjakov.

 

Mogoče kakšne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!