danci1973 Objavljeno Oktober 8, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2013 (popravljeno) HG je Motul, louis pa Castrol, oboje rebrandano in seveda ceneje, tako da ne krivit olja, je ok :-) Procycle ni Castrol (razen, če je Castrol v bistvu Rowe in Deutsche Pentosin). HG pa naj bi bil Motul, ampak tudi to je pač izjava zaposlenih na HG. Popravljeno Oktober 8, 2013. Popravil danci1973 hajoktejn 1
yamahaxt600 Objavljeno Oktober 8, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2013 ima kdo izkušnje z wolf olji?
Bremzer Objavljeno Oktober 8, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2013 Osnova za olja je vedno; mineralno olje, sintetično in mešanica obeh 50% mineralno in 50% sintetike = 1/2 sintetika. Sama ZNAMKA je nepomembna mora pa ustrezat normativom za olje, ki jih predpiše proizvajalec dotičnega motorja ali avta zato je potrebno gledat specifikacije olja, ki so podane na oljni embalaži pod oznako; API (Ameriške norme) in pod oznako JASO Japonske norme,katerim mora dotično olje ustrezat. Npr: za BMW-Kaja so predpisane klasifikacije: SAE 5W-40 JASO MA-2 , JASO T903 API SL ali HD API - SF,SG in SH dodatno dovoljene klasifikacije CD ali CE vse te klasivfikacije pomenijo vrsto in količino aditivov kar naredi olju ceno ne pa sama znamka olja. Zato dajte najprej najti v navodilih potrebne specifikacije za vaš motor in šele nato izberite pravo olje neglede na znamko pa naj bo to;Motul,Hain Gerike,Lyis,Castrol,Chel,PB,Agip,Avija,Migrol,Total itd.itd. ! Ps; za mokro sklopko mora olje obvezno imeti specifikacijo MA , MA-1 , ali MA-2
Snečer Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 Procycle ni Castrol (razen, če je Castrol v bistvu Rowe in Deutsche Pentosin). HG pa naj bi bil Motul, ampak tudi to je pač izjava zaposlenih na HG. Pred časom sem nekje naletel na tole. Sicer pa če pogledal v lujza. Na policah je le Procycle in Castrol. V HG je na policah le HG in Motul. Je pa res, da so to "govorice".
danci1973 Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 Pred časom sem nekje naletel na tole. Sicer pa če pogledal v lujza. Na policah je le Procycle in Castrol. V HG je na policah le HG in Motul. Je pa res, da so to "govorice". Na Lojzovih spletnih straneh lahko pri vsakem olju snameš tudi t.i. 'safety data sheet' (oz. 'Sicherheitsdatenblatt'), ki ga izda proizvajalec in mora biti na voljo kupcem. Castrol Power 1 Racing 4T 5W-40, PDF Procycle Formula GT 5W40 TS, PDF Tako da za Procycle gre za malo več kot le govorice. Za HG olja teh dokumentov nisem našel - sem pa jim poslal mail in jih prosil, da mi jih pošljejo, saj naj bi to bilo obvezno (http://de.wikipedia.org/wiki/Sicherheitsdatenblatt#Die_Pflichten_der_Akteure_entlang_der_Lieferkette).
danci1973 Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 Za HG olja teh dokumentov nisem našel - sem pa jim poslal mail in jih prosil, da mi jih pošljejo, saj naj bi to bilo obvezno (http://de.wikipedia.org/wiki/Sicherheitsdatenblatt#Die_Pflichten_der_Akteure_entlang_der_Lieferkette). HG je že odgovoril in mi poslal zahtevane dokumente, ampak je tudi v teh kot proizvajalec zapisan Hein Gericke... Tako da nismo nič pametnejši glede tega, kdo dejansko proizvaja olje za HG.
TBoxer Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 Jaz imam doma HG Full Sintetic 10W-50. Na etiketah ni zapisan NOBEN standard (ne APi, ne JASO), tako, da zelo dvomim, da je od Motula. lp
siks Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 (popravljeno) tudi, če ga dela motul alpa castrol, še ne pomeni, da je isti, saj je lahko narejen po drugačni (bolj poceni) "recepturi"! bi blo pa zanimivo sprobat eno znamka proti drugi v čimbolj podobnih okoliščinah... Popravljeno Oktober 9, 2013. Popravil siks
Cartman Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 tudi, če ga dela motul alpa castrol, še ne pomeni, da je isti. IMO to pomeni da 100% ni enako olje. In jaz osebno se s proizvajalcem ne bi dost obremenjeval. Kvaliteto doloca kupec, torej Louis ali HG. Oni dolocijo kaj bodo pakirali v svoje kante. Ker so obe trgovski verigi precej ugledni in so na trgu ze dolgo, mislim da se ne bi drznile pakirat in prodajat sranja.
Bostjan L Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 ima kdo izkušnje z wolf olji? Da. Imam ga v avtomobilu in motociklu.
motofrik Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 Daj napiši, katero znamko in naziv olja. Jaz dajem v svojega Motul 5100 10-50. Sem prej imel HG 10-50, pa mi je na AC (v bistvu, ko smo čakali za plačati cestnino) gorela lučka za temperaturo... ventilator je delal na polno. Čim smo speljali, je čez čas ugasnila. Je pa res bila huda vročina, pa gnali smo ga na polno BG-ZG... Moja napaka -sem sedaj šel gledat račune olja in datume. Takrat , ko se mi je prižigala lučka temperature, sem imel olje 10/40... Verjetno je zato prišlo do tega. Kot že rečeno, z 10/50 se ne prižge. Mogoče naslednjič poskusim HG 10/50.
yamahaxt600 Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Da. Imam ga v avtomobilu in motociklu. a se dobro obnese v motorju? tudi jaz imam v avtomobilu in motorju. v motorju sm do sedaj vedno imel motul, sedaj sem pa sprobal wolf. sicer menja se še vedno isto dobro, tudi sklopka enako prime..
Bostjan L Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 a se dobro obnese v motorju? tudi jaz imam v avtomobilu in motorju. v motorju sm do sedaj vedno imel motul, sedaj sem pa sprobal wolf. sicer menja se še vedno isto dobro, tudi sklopka enako prime.. Pri delovanju motorja ne vidim nobene razlike. Razlika je v specifikaciji olja; priporočeno agip 10W-50 ima slabšo (starejšo) specifikacijo kot Wolf enake gradacije. Poleg boljše specifikacije je cena za več kot 50% nižja.
yamahaxt600 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Pri delovanju motorja ne vidim nobene razlike. Razlika je v specifikaciji olja; priporočeno agip 10W-50 ima slabšo (starejšo) specifikacijo kot Wolf enake gradacije. Poleg boljše specifikacije je cena za več kot 50% nižja. a pa imaš to olje notri že več servisov?
motofrik Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Hm... prej sem imel 10/40 polsintetiko od Hein Gericke, sedaj je Motul 5100 10/50. Menjalnik nekako bolj gladko deluje. Verjetno bom kar ostal pri njem. Res je enkrat dražje, ampak...
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Hm... prej sem imel 10/40 polsintetiko od Hein Gericke, sedaj je Motul 5100 10/50. Menjalnik nekako bolj gladko deluje. Verjetno bom kar ostal pri njem. Res je enkrat dražje, ampak... Zakaj pa ne bi poskusil Hein Gericke 10W-50 sintetike, ki ni enkrat dražje, pa bo verjetno prav tako dobro?
motofrik Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Zakaj pa ne bi poskusil Hein Gericke 10W-50 sintetike, ki ni enkrat dražje, pa bo verjetno prav tako dobro? Sintetike ne dam noter. 5100 je polsintetika. Imel sem na 800 enkrat noter Motul 300V... na, hvala.
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Sintetike ne dam noter. 5100 je polsintetika. Imel sem na 800 enkrat noter Motul 300V... na, hvala. Ker?
siks Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 (popravljeno) Ker? meni je na fazerju 600, v katerega sem na 1,2,3 servisu (1000,6000,12000km) tankal motul 300v, pri 14000 začela drseti sklopka(ne drastično a opazno). ko sem vlil 5100 je pa bilo ok. od takrat tankam samo polsintetiko. do četrtega motorja bp. Popravljeno Oktober 23, 2013. Popravil siks
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 meni je na fazerju 600, v katerega sem na 1,2,3 servisu (1000,6000,12000km) tankal motul 300v, pri 14000 začela drseti sklopka(ne drastično a opazno). ko sem vlil 5100 je pa bilo ok. od takrat tankam samo polsintetiko. do četrtega motorja bp. Poleg Motula obstajajo še drugi proizvajalci in poleg 300V obstajajo še druga sintetična olja. Za 300V sem že večkrat kje prebral to o drsenju sklopke. Jaz uporabljam izključno 10W-50 sintetiko od HG, pa na 6-ih mopedih ni bilo nobenih težav s sklopko. siks 1
motofrik Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 ..je že siks odgovoril. 300V so mi na prvem servisu nalili noter (z besedami ''če je za športne motorje dober, bo pa še za chopperja''). Drsela do naslednjega servisa, na katerm mi je pa nalil polsintetiko (kaj je že bil predhodnik 5100... 3100?). Leta 1997. Drug serviser. Pa še pripomnil -kaj pa mu je bilo, da je to dal noter... Tako, da... Seveda pa nikakor ne, da ne bi verjel, da se sintetika dobra. Ampak, ne za vsak motor.
siks Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Poleg Motula obstajajo še drugi proizvajalci in poleg 300V obstajajo še druga sintetična olja. Za 300V sem že večkrat kje prebral to o drsenju sklopke. Jaz uporabljam izključno 10W-50 sintetiko od HG, pa na 6-ih mopedih ni bilo nobenih težav s sklopko. torej si primer dobre prakse tudi za druge, ki o takem koraku razmišljajo.
Bremzer Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Nikoli vam nebo jasno ! da sklopka še sploh, če ima malo mehkejše fedre ali je že malo izrabljena z dobrim sinteičnim oljem bo vedno vsaj pri speljevanju zadrsela.To pa zato ker se pri dobrem sintetičnem olju oljni film takorekoč ne trga - se pravi,da dobro maže in tako olje je za mašino balzam za sklopko pa je slabo olje boljše kajti že pri speljevanju olje zgori in posledično sklopka ne zadsi ! Veliko razliko pa boste opazili pri menjavi olja saj je sintetika lepo rujavkasta vsa cenena olja pa so popolnoma črna to bi morali preverjati ne pa, da nekdo piše, da mu je na čoperju z motulom V-300 sklopka zaradi olja drsela-BUČRE !
danci1973 Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 Nikoli vam nebo jasno ! da sklopka še sploh, če ima malo mehkejše fedre ali je že malo izrabljena z dobrim sinteičnim oljem bo vedno vsaj pri speljevanju zadrsela. A ni osnovni namen sklopke, da pri speljevanju (za)drsi?
rosse20 Objavljeno November 1, 2013 Opozori Objavljeno November 1, 2013 Bom kar sem napisala... A je mogoče kdo že slišal za FTE Automotive olja? Predvsem se gre za olja za zavore, ker se sami ukvarjajo s hidravliko zavor in sklopk. V Sloveniji nisem zasledila, da bi se kje prodajal, uporablja pa FTE Automotive DOT 4 ena MAriborska firma za vzdrežavanje tovornjakov. Mogoče kakšne izkušnje?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se