StaraFeltna Objavljeno November 1, 2013 Opozori Objavljeno November 1, 2013 polsintetika Motul 5100 10w40 b.p. nato dal polsintetiko bardhal po 6800km 10w40 saj to fura moj mehanik in bom ostala na tem. Motul je zgledal še kar dobro po 6800km. Rok si mi ni treba mazat pa vedno je na voljo pri njemu hitro, elegantno, poceni in brez odpadkov. Neke razlike med njima ne opazim, če že potem lonček prestavim k bardhal-u saj imam občutek (morda placebo efekt) da mašina teče bolj gladko. ostalo pa enako, menjalnik mehek in tih.
Bremzer Objavljeno November 2, 2013 Opozori Objavljeno November 2, 2013 polsintetika Motul 5100 10w40 b.p. nato dal polsintetiko bardhal po 6800km 10w40 saj to fura moj mehanik in bom ostala na tem. Motul je zgledal še kar dobro po 6800km. Rok si mi ni treba mazat pa vedno je na voljo pri njemu hitro, elegantno, poceni in brez odpadkov. Neke razlike med njima ne opazim, če že potem lonček prestavim k bardhal-u saj imam občutek (morda placebo efekt) da mašina teče bolj gladko. ostalo pa enako, menjalnik mehek tih. Če slišiš,da mašina z drugim oljem(znamko) bolj gladko teče potem tudi vidiš,ko pogledaš skozi okno kako trava raste ! bosa 1
Kawl Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Če slišiš,da mašina z drugim oljem(znamko) bolj gladko teče potem tudi vidiš,ko pogledaš skozi okno kako trava raste ! hehe Jaz pa tankam izključno Shell Advance Ultra 4 15w50- zakaj ? - zato ker ga italjan priporoča haha
motofrik Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 ...zakaj pa se ne bi slišala razlika...? V avtu sem jo, ko sem se hotel iti šparanje in dal noter eno poceni olje. Po menjavi s Castrolom je bila razlika. Zdaj pa ne vem...
Borutt Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Poznam primer, ko ljudje tožijo nekoga zaradi "kvalitetne" usluge in olja. Sem imel priliko slišati delovanje avtomobila po "servisiranju " s strani tega nateguna. Ja, je velika razlika in velik hrup z nekvalitetnim oljem. Ker pa je to moto forum, lahko napišem, da zaupam serviserju. Ta serviser, pravzaprav sta dva različna za različne znamke motorjev, natoči v mašino olje motul oziroma castrol viskoznosti po navodilu proizvajalca. Če gre olje v mašino za bolj terensko vožnjo z veliko toplotno obremenjenostjo, potem je sintetično, v mašino za cestno vožnjo pa delna sintetika. Recimo, da sem se prav odločil, ker jima zaupam.
Bremzer Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 ...zakaj pa se ne bi slišala razlika...? V avtu sem jo, ko sem se hotel iti šparanje in dal noter eno poceni olje. Po menjavi s Castrolom je bila razlika. Zdaj pa ne vem... Nemešaj hrušk in jabolk ! ! govora je o dveh oljih ENAKE Wiskoznosti 10W-40 in različnega proizvajalca in kdor tu šliši razliko v delovanju mašine samo ta vidi tudi kako trava raste !
StaraFeltna Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 (popravljeno) Če slišiš,da mašina z drugim oljem(znamko) bolj gladko teče potem tudi vidiš,ko pogledaš skozi okno kako trava raste ! Kaj pa vem trave nisem gledal že lep cajt. Vsekakor je bil filing tak, da pa je res ne upam trdit saj se tudi meni sliši orenk levo. Nekako vem, da bom vsako sveže olje "čutil" pa ne smo pri menjlaniku. Ene stvari po menjavi zelo opazim, nekaterih ki bi pa moral pa sploh ne. Star postajam... pa domišljav.. Popravljeno November 3, 2013. Popravil Horny-et hajoktejn 1
carmagedon Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 res se sliši čudno, vendar sem tudi sam takoj opazil razliko (predvsem menjalnik), ko je namesto motula šel v mašino yamalube. in potem obratno, ko sem prešaltal nazaj na motul (oboje polsintetik)
alen1 Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Jaz sem tudi že 40000km na yamalube 10w-40 polsintetika. Me pa res zanima, kašna bo razlika če zamenjam z motul 5100.
StaraFeltna Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Zmenite se enkrat z mehanikom da vam na slepo menja olje pol pa naj vas čez par dni vpraša če je kej razlike? Ziher bolj objektivno kot če veš da more nekaj bit.
carmagedon Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 v mojem primeru mehanik ni prej povedal da je dal noter drugačno olje..
motofrik Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Nemešaj hrušk in jabolk ! ! govora je o dveh oljih ENAKE Wiskoznosti 10W-40 in različnega proizvajalca in kdor tu šliši razliko v delovanju mašine samo ta vidi tudi kako trava raste ! Zdaj pa res ne razumem, kje je problem... Prej sem v avtu imel mineralno 10W-40 'no name' proizvajalva. Potem sem dal noter mineralno Castrol 10W-40. A to ni enaka viskoznost? Verjetno si malo hitro prebral vse skupaj. Če ne verjameš, da je razlika, daj v avto enbega in drugega. In če ne boš slišal razlike... No, treba je imeti ostro uho.
c3c Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 KAR NAPISE PROIZVAJALEC TO SE NALIVA V MOTOR PIKA.......................................
motofrik Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 KAR NAPISE PROIZVAJALEC TO SE NALIVA V MOTOR PIKA....................................... Zdaj ni panike. Včasih pa je uvoznik prepisal Petrolov... kaj so že imeli eno olje...Proton?
bosa Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Jaz sem tudi že 40000km na yamalube 10w-40 polsintetika. Me pa res zanima, kašna bo razlika če zamenjam z motul 5100. Verjetno nobene. Sam sem tako zamenjal pri zadnji menjavi na 30k in se mi je najprej zdelo, da menjalnik lepše pretika. Pa sem se potem sponil, da so bili enaki občutki tega lažjega pretikanja tudi ob prejšnji menjavi, ko je starega zamenjal svež yamalube. Zdaj ne vem, če se dejansko občuti razlika, ker le gre za sveže olje ali gre le za občutek da lepše teče, ker veš da je novo. Konec koncev mora tudi olje tik pred menjavo še vedno zadovoljivo opravljati svojo funkcijo in biti zamenjano z novim še preden jo izgubi. Skratka motor lepo in normalno dela tako z enim kot z drugim, najpomembnejše je , da ga zamenjaš pravočasno in v pravi količini. Slednje je zelo pomembno pri motorjih s suhim karterjem, kjer moreš znat preverit nivo, če ne je boljše da to prepustiš tistim, ki to znajo...
bosa Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Zdaj ni panike. Včasih pa je uvoznik prepisal Petrolov... kaj so že imeli eno olje...Proton? včasih... Včasih je uvoznik predpisal INA Delta, ha ha, pa stalno ga je bilo treba menjavat... :xx: ... pa je vseeno šlo. Se še kdo spomne? Bremzer sigurno...
motofrik Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Ti se ne spomniš..? Ja, so dajali noter Ina delta. Saj drugega tako ni bilo. Ne, Modriča je še bilo....
Bremzer Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 včasih... Včasih je uvoznik predpisal INA Delta, ha ha, pa stalno ga je bilo treba menjavat... :xx: ... pa je vseeno šlo. Se še kdo spomne? Bremzer sigurno... Nevem,če boš verjel jaz se še spomnim,ko so mešanco za 2-taktne avtomobile predvsem DKW-eje in razne motorje, benzin še ročno črpal v posodo, dodali olje naredili mešanico in nato z lijakom v rezervoar polnili ! ! olja smo imeli tja do leta1964 samo 2 vrsti in sicer HD 30 in HD 40 in še eno za izpiranje mašine povsem redko menjali smo tam na 2K kil. samo vozilo se je veliko manj, če si šel 1X letno v Trst to je bil že kar podvig še posebno,če ti je uspelo kako kilo praška in kave prešvercat l bosa 1
StaraFeltna Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 (popravljeno) Ajej kaj smo vse tlačiili pod jugo... dvotaktola se spomnem... Če si si privoščil castrol 2 stroke si že bil pozer oz. "obična pederčina" če si ga dal v nefriziran motor... Ko sem nabavil hondo nsr 125 r (straši) si nisem niti upal pomislit dat noter dvotaktol cekin. Takrat smo mislili da je castrol nekaj najboljšega pod soncem. In ker je bila žepnina omejena je to poemnilo 2x 5 rezervarjev in 2 kante castrola na mesec. Zdaj pa se vozi če moreš.... Zdaj pa Castrol velja bolj za marketinški nateg kot za olje haha. Jaz ga zagotovo ne kupim več. Preveč ljudi se je zgražalo nad njim... ali pa je preveč ponaredkov okoli kdove. Popravljeno November 4, 2013. Popravil Horny-et
danci1973 Objavljeno November 5, 2013 Opozori Objavljeno November 5, 2013 KAR NAPISE PROIZVAJALEC TO SE NALIVA V MOTOR PIKA....................................... Pri meni je proizvajalec napisal: API SF ali SG SAE 10W-40 ali 10W-30 ali 10W-40 ali 10W-50 ali 15W-40 ali 15W-50 ali 20W-50. Pa pozabil je omeniti, ali mineralno, delno sintetično ali sintetično... Pa valda mora ustrezat JASO MA, ker ima sklopko v oljni kopeli. Lahko bi napisali tudi 'karkoli, samo da je mastno, ampak ne preveč'... bajsi, ciciban, Pips in 1 other 4
yamahaxt600 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 nekaj komentarjev nazaj sem zasledil komentar, kjer je pisalo nekaj na to foro, da je po menjavi dobro olje še skoraj prozorno, slabo pa črno. jaz sem pa nekoč slišal da je dobro olje tisto, ki je po menjavi črno, saj črn rata zaradi saj in ostalih svinjarij v motorju, torej tisto olje, ki je bolj temno na koncu intervala, je bolj očistil motor, in je zaradi tega boljši. in iz lastnih izkušenj, ko sem delal na nekem servisu, lahko povem sledeče. na tistem servisu so vedno uporabljali isto olje, pa naj bo diesel motor, ali pa bencinar. pa so bili avtomobili redno servisirani na tistem servisu, torej več servisov eno in isto olje. ko si spustil olje pri dizlu, je bilo veliko bolj črno kot pri bencinarju. nekako bi rekel da je olje postalo tako črno zaradi saj, ki nastanejo pri dizelskih motorjih, torej je olje vpilo še tiste mikro nečistoče, ki jih pač filter ni mogel zadržati.
StaraFeltna Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Moj avto mehanik mi je ravno pred kratkim povedal nekaj o olju. Vprašal sem ga ali je normalno da je je pri le 10.000km (1,9 JTD motor) olje kot šmir. On pa je rekel, itak da ja kot vsak dizel. Pravi da je prav hecno ko zamenjaš olje, pogledaš šibiko in je lepo. Zaverglaš nato preveriš in vidiš da je že črno. Motul 5100 je bil po 6800Km še kar spodoben za videt oz. je zgledal olju podoben. Kakšen bo pa bardahl? Najbrž nekaj podobnega a bom zvedel nekje poleti šele.
siks Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 nekaj komentarjev nazaj sem zasledil komentar, kjer je pisalo nekaj na to foro, da je po menjavi dobro olje še skoraj prozorno, slabo pa črno. jaz sem pa nekoč slišal da je dobro olje tisto, ki je po menjavi črno, saj črn rata zaradi saj in ostalih svinjarij v motorju, torej tisto olje, ki je bolj temno na koncu intervala, je bolj očistil motor, in je zaradi tega boljši. in iz lastnih izkušenj, ko sem delal na nekem servisu, lahko povem sledeče. na tistem servisu so vedno uporabljali isto olje, pa naj bo diesel motor, ali pa bencinar. pa so bili avtomobili redno servisirani na tistem servisu, torej več servisov eno in isto olje. ko si spustil olje pri dizlu, je bilo veliko bolj črno kot pri bencinarju. nekako bi rekel da je olje postalo tako črno zaradi saj, ki nastanejo pri dizelskih motorjih, torej je olje vpilo še tiste mikro nečistoče, ki jih pač filter ni mogel zadržati. tut meni ni jasno zakaj lahko ford (govorim za ford, ker vozim forde že več kot deset let) v prav vse mašine (ne glede na moč, vrsto goriva ali prostornino, dpf...)isto, sicer sintetično olje, nekatere druge znamke pa za vsako mašino nekaj drugega (npr. VW). ali ford raje daje boljše olje, ker od viška ne boli glava, nekateri drugi pa pač dajo kjer je možno cenejše olje....ne vem...!
yamahaxt600 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 no, ravno fordov servis je bil to to tudi sam nevem, in se nekako nisem strinjal s to politiko, sam kaj naj jaz, jaz sem samo ubogal to je fordovo 5w30 olje, nekaj takega kot nekdanji TXT. vem da se v motorje, ki imajo dpf filtre, dajo drugačna olja, pri fordu pač ne. ampak po drugi strani pa fordi nekako nimajo takih problem s tem filtrom, kar sem jaz tam delal, se spomnim da nobenega nismo menjali. če je prišlo do tega da se je filter zabasal, je bil na testerju en program ki je motor držal pomojem nekih 20 minut ali še več na visokih obratih, tako da je zaradi vročine filter spihalo. niti z drugimi motorji zaradi olja nikoli nismo imeli problemov. edino fieste z 1.3 endura motorjem so malo alergične na to olje, ker se hitro noter nabere "majoneza".
smasher Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 (popravljeno) sicer ne vem kako je za ford, ampak dvomim da ford dela alstno olje, olje delajo velike rafinerije in je pač trba najt za usko vozilo tisto olje ki mu paše.Tut za taljane piše povsod tankat samo Selenio, pa po mojih izkušnjah na shell lepo laufajo. Razmišljam da bi dau tut japonca na shell, samo se mi zdi da mu motul kr paše Popravljeno November 7, 2013. Popravil smasher
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se