siks Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 no, ravno fordov servis je bil to to tudi sam nevem, in se nekako nisem strinjal s to politiko, sam kaj naj jaz, jaz sem samo ubogal to je fordovo 5w30 olje, nekaj takega kot nekdanji TXT. vem da se v motorje, ki imajo dpf filtre, dajo drugačna olja, pri fordu pač ne. ampak po drugi strani pa fordi nekako nimajo takih problem s tem filtrom, kar sem jaz tam delal, se spomnim da nobenega nismo menjali. če je prišlo do tega da se je filter zabasal, je bil na testerju en program ki je motor držal pomojem nekih 20 minut ali še več na visokih obratih, tako da je zaradi vročine filter spihalo. niti z drugimi motorji zaradi olja nikoli nismo imeli problemov. edino fieste z 1.3 endura motorjem so malo alergične na to olje, ker se hitro noter nabere "majoneza". majoneza se nabere zaradi prevelike količine vode(kondenza) v olju, kar je lahko posledica veliko kratkih voženj, ko se motor ne segreje na delovno temperaturo. bajsi in motofrik 2
cikadina Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 sicer ne vem kako je za ford, ampak dvomim da ford dela alstno olje, olje delajo velike rafinerije in je pač trba najt za usko vozilo tisto olje ki mu paše.Tut za taljane piše povsod tankat samo Selenio, pa po mojih izkušnjah na shell lepo laufajo. Razmišljam da bi dau tut japonca na shell, samo se mi zdi da mu motul kr paše pooblaščen servis za moj cuore sportivo ne stavi nikoli selenie notr, ampak agip (selenia baje ni v redu). sicer je zdej dobila notr mislim da total, ker sm to pač najdla v trgovini, pa bo glih tako lepo laufala naprej. sej če ti specifikacije štimajo bi moglo bit v redu, tudi če je proizvajalec drug. za moped bomo pa poizkusli ob menjavi fuchs-ov silcolene, ga britanski 675-karji najbolj hvalijo. motul naj ne bi bil v redu, ker kdaj je pa še kdo slišal da bi se britanci pa francozi razumeli pri castrolu, pa da so problemi s drsenjem sklopke. drgači meni na ta najbolj popularen motul prav v redu dela.
urkoman Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 nekako ne menjam konja ki zmaguje in v mojem primeru v FIATu selenia po 20.000km, ne potrosi niti za stamprle, je drazje olje a naredis 1x vec kmjev. za motor pa vedno isti motul 5100
yamahaxt600 Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 majoneza se nabere zaradi prevelike količine vode(kondenza) v olju, kar je lahko posledica veliko kratkih voženj, ko se motor ne segreje na delovno temperaturo. to je jasno, ampak bojda ena različne viskoznosti različno reagirajo na vodo.
smasher Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 mene pa čudi da zgleda motul 5100 po 100km že čisto črn ko gledam skozi okence za nivo, pa je šele 10 dni v motorju in šele danes sm naredu en krog pa zgleda že črno. Kaj s enebi mogralo počasi temnit?
domi46 Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 Mene pa zanima če ma kdo izkušne z REPSOL MOTO RACING 10W-40 sicer ga že imam doma in je pripraven spomladansko menjavo ampek me usen zanima če ma kdo kakšne izkušnje z njim
yamahaxt600 Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 mene pa čudi da zgleda motul 5100 po 100km že čisto črn ko gledam skozi okence za nivo, pa je šele 10 dni v motorju in šele danes sm naredu en krog pa zgleda že črno. Kaj s enebi mogralo počasi temnit? mogoče si imel prej slabo olje notri, ki ti ni spucalo mašine, zej pa motul vsrkava vse nečistoče v motorju in postaja črn..
Bostjan L Objavljeno November 20, 2013 Opozori Objavljeno November 20, 2013 mogoče si imel prej slabo olje notri, ki ti ni spucalo mašine, zej pa motul vsrkava vse nečistoče v motorju in postaja črn.. Motul 300v je pri meni bil vedno črno črn od 1 do 140000 kilometra tudi po 10 dneh po menjavi. Nisem siguren da je barva olja tako pomembna npr. Eni je svetlo zlate barve, Motul pa izrazito temne barve.
urkoman Objavljeno November 20, 2013 Opozori Objavljeno November 20, 2013 Pred menjavo olja si segrel mašino?
smasher Objavljeno November 20, 2013 Opozori Objavljeno November 20, 2013 jst sm menjau olje po enem lepem 100km krogu in sm si skor roke skuhu takod a jst sm sigurno menjau olje ko je blo lepo vroče. urkoman 1
semering Objavljeno November 20, 2013 Opozori Objavljeno November 20, 2013 (popravljeno) Naj mi eden, ki se res spozna na motorna olja in motorje, nekaj razloži. Namreč, tudi sam sem v mašineriji delal vse življenje toda... Vprašal sem glavnega mehanika (ni pomembno katere firme, ker jim ne želim delati anti reklame!) ki so v svojo znamko motociklov ulivali motorna ola Motul, "kakšno je motorno olje Repsol" in rekel je: To NI to!! To olje "pakirajo" v Lendavi, ima neke, ne vem kakšne primesi itd itd...! Skratka, razumel sem ga, da je zanič! A poglej hudiča... Sedaj pa prav oni v svoje motocikle vlivajo Repsol in kot sem slišal, je najboljše in najbolj priporočljivo ravno za teiste motocikle!?! Kakšna je torej razlika med Motul-om in Repsol-om ???? Npr za Kawasaki, Yamaha, Honda, Suzuki... pa saj je čisto vseeno, za katere motocikle! Imam svoje mnenje, a bi rad slišal tudi mnenje neodvisnih strokovnakov?! Hvala! Popravljeno November 20, 2013. Popravil semering
rosse20 Objavljeno November 20, 2013 Opozori Objavljeno November 20, 2013 Moje mnenje... Dokler ga bodo nalivali na pooblaščenih servisih v motorje, ki so pod garancijo, bo olje dober tudi za moj motor.
Borutt Objavljeno November 20, 2013 Opozori Objavljeno November 20, 2013 Naj mi eden, ki se res spozna na motorna olja in motorje, nekaj razloži. Namreč, tudi sam sem v mašineriji delal vse življenje toda... Vprašal sem glavnega mehanika (ni pomembno katere firme, ker jim ne želim delati anti reklame!) ki so v svojo znamko motociklov ulivali motorna ola Motul, "kakšno je motorno olje Repsol" in rekel je: To NI to!! To olje "pakirajo" v Lendavi, ima neke, ne vem kakšne primesi itd itd...! Skratka, razumel sem ga, da je zanič! A poglej hudiča... Sedaj pa prav oni v svoje motocikle vlivajo Repsol in kot sem slišal, je najboljše in najbolj priporočljivo ravno za teiste motocikle!?! Kakšna je torej razlika med Motul-om in Repsol-om ???? Npr za Kawasaki, Yamaha, Honda, Suzuki... pa saj je čisto vseeno, za katere motocikle! Imam svoje mnenje, a bi rad slišal tudi mnenje neodvisnih strokovnakov?! Hvala! Sedaj pa tega glavnega mehanika vprašaj kakšno olje je Motul. Ervin93, thumper in bosa 3
Bremzer Objavljeno November 20, 2013 Opozori Objavljeno November 20, 2013 Sedaj pa tega glavnega mehanika vprašaj kakšno olje je Motul. Sigurno ga bo popljuval ! čeprav ni nikakršne razlike med dobrimi kvalitetnimi in dragimi olji seveda morajo biti enake specifikacije in vizkoznosti ! razlika je samo malo v glavi,reklamiranju in predvsem v ceni ! Sicer pa velja star pregovor: vsak berač svojo mavho hvali !
moto rider Objavljeno November 23, 2013 Opozori Objavljeno November 23, 2013 Sedaj pa tega glavnega mehanika vprašaj kakšno olje je Motul. Prej mi je rekel, da je najboljši! Zdej je šel pa stran..... Vsi ostali pa hvalijo Repsol-a!!
Scarabeo 500 Objavljeno November 23, 2013 Opozori Objavljeno November 23, 2013 Slabega olja več ni. So samo dobra in boljša. (olja, ki jih mi v večini uporabljamo) (nikomur osebno ne odgovarjam, da ne bo pomote) In ni ga prodajalca, da mu bom slepo verjel, vsak svojo robo hvali. Vsaj pri olju si lahko sami pridobimo izkušnje, kaj motorju paše in s katerim oljem najlepše dela. Kadarkoli sem se začel zanimati za določeno stvar, najsi bo to motor, olje, gume, picikl....Vsak mehanik ali posameznik ima svoje mnenje. Bereš forum, si še bolj zmešan. Poslušaj svoj občutek in delovanje motorja pa ne boš zgrešil. (v rangu olja, ki so predpisana ali boljša) Prava znanstvena fantastika je okrog olja, človek bi rekel da to ni mogoče. Zastopim, da je v tekmovalnem športu pomembno vse. Tukaj pa eni iz najbolj banalne stvari delajo halo. Če veliko voziš boš hitro ugotovil razlike v oljih, nikakor pa ne tu na forumu. Svoje mnenje si je potrebno pridobiti na lastnih izkušnjah in ne na tujih. Seveda so moja spoznanja lahko drugačna, pa kaj potem. Ne vem kaj je vseveč ljudem, da jim toliko pomeni: najboljše, najdražje, najkvalitetnejše, najboljša znamka, najhitrejše, bla, bla, bla... Da končam. Slabega olja več ni. So samo dobra in boljša. (to so samo moja razmišljana - vaša so lahko drugačna) Scarabeo
StaraFeltna Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Čestitam skoraj si ubil temo o olju. No ko je že tema o olju. Nameravam is izdelat "ketten-oiler" pa mi ni čisto jasno katero olje uporabit. Menda so razlike med temi olji še kar poazne. Eni packajo bolj eni manj (menda ni vse odvisno od količine mazanja/kapljanja). Merkur ima v akciji neko olje za motorne žage znamke OLMO. Nekaj mi pravi naj ga niti ne povoham... ali bi to bilo to? http://www.motornaolja.com/produkt/olje-za-motorne-zage-nisotec-testerol/
hajoktejn Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 poleti sem imel dobre rezultate s SAE90 oljem za menjalnike; pozimi pa s čim bolj tekočim ... lej, karkol maže ketno je dobr, edin mal ti ošprica feltno, kar pa men ni bil nikol problem; a.) ker nisem pozer b.) ker se z lahkoto obriše s krpo dol Ker pa je tema o motornih oljih pa še eno na to temo; motul kupujete kje?
Snečer Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Problem je lahko če kaplja na gumo in te sname
StaraFeltna Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 (popravljeno) Hajokten: Motul sem kupoval kar po spletu od nekoga ki zraven ne prodaja prtov pa se je obneslo. V ustrezni štacuni filter in to je bilo to. Zdaj pa raje zavijem k mehaniku ki me za pivo več odreši tega. Fura pa bardahl ki pa kot že napisono je enako dober ali boljši kot motul (aditivi naj bi bili boljši s povdarkom na naj bi bili). Kaj bo prišlo ven po 6-7K km pa bom videl blizu poletja. Mi je pa všeč kako nezahtevna za vzdrževanje je horneta. Tisti minimum nege in čistoče pa lepo prede. Včasih je žena rahlo ljubosumna na motor kar je sicer trapasto ampak s težavo bi trdil, da ni občasno utemeljen. Snecer: Ne nameravam polivat olja po verigi... kaka pikica tu pa tam bo pa že doletela feltno in gumo... tudi ko pipsam mast po njej prejalislej kej odleti... Popravljeno November 24, 2013. Popravil Horny-et hajoktejn 1
cikadina Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 (popravljeno) Hajokten: Motul sem kupoval kar po spletu od nekoga ki zraven ne prodaja prtov pa se je obneslo. V ustrezni štacuni filter in to je bilo to. Zdaj pa raje zavijem k mehaniku ki me za pivo več odreši tega. Fura pa bardahl ki pa kot že napisono je enako dober ali boljši kot motul (aditivi naj bi bili boljši s povdarkom na naj bi bili). Kaj bo prišlo ven po 6-7K km pa bom videl blizu poletja. Mi je pa všeč kako nezahtevna za vzdrževanje je horneta. Tisti minimum nege in čistoče pa lepo prede. Včasih je žena rahlo ljubosumna na motor kar je sicer trapasto ampak s težavo bi trdil, da ni občasno utemeljen. Snecer: Ne nameravam polivat olja po verigi... kaka pikica tu pa tam bo pa že doletela feltno in gumo... tudi ko pipsam mast po njej prejalislej kej odleti... ti si pa k en k mi je reku, da on ne bi imel evropskega motorja, ker on eno staro fazerico, samo vžge in se pelje. res mi je zelo žal, da ga nism povprašala, kaj po njegovem moremo pa mi narest kakšne magične besede al kako? in kaj to pomeni nezahtevna za vzdrževanje? do zdej razn 2t mašin in specialnih zadev (bodisi kros ali za na pisto) so redni servisi pr vseh en in isti šmorn. Popravljeno November 24, 2013. Popravil cikadina
Snečer Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Vse je nezahtevno, dokler se ne začne kvarit. Da pa ni presenečenj pa je potrebno zahtevno vzdrževanje.
cikadina Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Vse je nezahtevno, dokler se ne začne kvarit. Da pa ni presenečenj pa je potrebno zahtevno vzdrževanje. govora je zgolj o rednem vzdrževanju. recimo ekstra nezahtevna zadeva za vzdrževanje (in poceni) je honda 125, rabi samo 1l olja, nima oljnega filtra (oz. se tisto mrežico samo sčisti), zrači filter se spet samo spiha. evo to je res še ekstra nezahtevno vzdrževanje. hornetka pa kolkor jst vem spada v glih tako nezahtevno vzdrževanje kot vsi ostali, filter za olje, filter za zrak, pa dobre 3l olja. prav nič drugače od ostalih.
Snečer Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Pravi ti, da to ni dovolj. Čez čas korozija pokaže svoje, na delih, ki jih ne vzdržuješ ali mažeš.
thumper Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Sedaj pa tega glavnega mehanika vprašaj kakšno olje je Motul. eh klin..in motul in repsol je pomoje fenomenaln olje...moj gnu obadva popapca "dok si reko keks"... Sigurno ga bo popljuval ! čeprav ni nikakršne razlike med dobrimi kvalitetnimi in dragimi olji seveda morajo biti enake specifikacije in vizkoznosti ! razlika je samo malo v glavi,reklamiranju in predvsem v ceni ! Sicer pa velja star pregovor: vsak berač svojo mavho hvali ! imam servisni interval na 10.000km ..bonneville mi ni skuril ne castrola ne brdahla nič ...a ko prestavljam na gor brez sklopke - ja tu pa je razlika ...na bardahlu veliko mehkejše...pa nikol se mi ni zgodilo , da bi mi slučajno v ler vrgel - na castrolu pa se mi je to zgodilo nekajkrat ... torej so razlike - se pa strinjam , da mora vsak najti svoje olje za svoj motor - seveda med tistimi , ki ustrezajo tovarniškim zahtevam... Slabega olja več ni. So samo dobra in boljša. (olja, ki jih mi v večini uporabljamo) (nikomur osebno ne odgovarjam, da ne bo pomote) In ni ga prodajalca, da mu bom slepo verjel, vsak svojo robo hvali. Vsaj pri olju si lahko sami pridobimo izkušnje, kaj motorju paše in s katerim oljem najlepše dela. Kadarkoli sem se začel zanimati za določeno stvar, najsi bo to motor, olje, gume, picikl....Vsak mehanik ali posameznik ima svoje mnenje. Bereš forum, si še bolj zmešan. Poslušaj svoj občutek in delovanje motorja pa ne boš zgrešil. (v rangu olja, ki so predpisana ali boljša) Prava znanstvena fantastika je okrog olja, človek bi rekel da to ni mogoče. Zastopim, da je v tekmovalnem športu pomembno vse. Tukaj pa eni iz najbolj banalne stvari delajo halo. Če veliko voziš boš hitro ugotovil razlike v oljih, nikakor pa ne tu na forumu. Svoje mnenje si je potrebno pridobiti na lastnih izkušnjah in ne na tujih. Seveda so moja spoznanja lahko drugačna, pa kaj potem. Ne vem kaj je vseveč ljudem, da jim toliko pomeni: najboljše, najdražje, najkvalitetnejše, najboljša znamka, najhitrejše, bla, bla, bla... Da končam. Slabega olja več ni. So samo dobra in boljša. (to so samo moja razmišljana - vaša so lahko drugačna) Scarabeo ta zmešnjava ni zrasla na vrtovih uporabnikov ...včasih se je točno vedelo katero olje paše kateremu motorju pa se ni nihče obremenjeval...reklama pa naredi svojo škodo.. Hajokten: Motul sem kupoval kar po spletu od nekoga ki zraven ne prodaja prtov pa se je obneslo. V ustrezni štacuni filter in to je bilo to. Zdaj pa raje zavijem k mehaniku ki me za pivo več odreši tega. Fura pa bardahl ki pa kot že napisono je enako dober ali boljši kot motul (aditivi naj bi bili boljši s povdarkom na naj bi bili). Kaj bo prišlo ven po 6-7K km pa bom videl blizu poletja. Mi je pa všeč kako nezahtevna za vzdrževanje je horneta. Tisti minimum nege in čistoče pa lepo prede. Včasih je žena rahlo ljubosumna na motor kar je sicer trapasto ampak s težavo bi trdil, da ni občasno utemeljen. Snecer: Ne nameravam polivat olja po verigi... kaka pikica tu pa tam bo pa že doletela feltno in gumo... tudi ko pipsam mast po njej prejalislej kej odleti... tisto nestrinjanje okoli bardahl-a sem pa napisal ..... okoli različnih oznak pa to ... cikadina 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se