KLR 600 Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 Po katerih kriterijih je Motul :OK: :worship: ? Meni pa tega olja ni rabilo "čisto nič" in tudi deloval je lepše in bolj "gladko". Nevem zgleda da nepašejo vsem motorjem ista olja kar je pa čisto razumljivo.
no_name Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 tudi deloval je lepše in bolj "gladko". Katero olje si imel prej notri, pa koliko km je že prevozilo?
Gallus Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 ... motul 300 V je sintetično olje, ki ni najbolj primerno za motorna kolesa starejše konstrukcije ... ... lahko se zgodi, da začne drseti sklopka... preiskušeno na B12 ... ... 300 V je namenjen za ekstremno uporabo- dirkališče, kjer voznik zahteva max od motorja ... ... za normalno uporabo je 5100 (polsintetik) čisto OK ...
Dinotti Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 Potem bi mi to olje zadoščalo za vožnjo po mestu in malo vožnje od morja,včasih kako priganjanje.Kke kupujete material za motorje(olje,filtri..)?
Čamac Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 Potem bi mi to olje zadoščalo za vožnjo po mestu in malo vožnje od morja,včasih kako priganjanje.Kke kupujete material za motorje(olje,filtri..)? 1.) ne vem čemu si kupil cbr600rr za vožnjo po mestu :? tudi trd, športen in neudoben sedež je najbrž tam z razlogom, najbrž ne za izlete na morje :? 2.) potrošni material se kupuje v trgovinah z moto opremo, lahko tudi po internetu
Guest Brumer Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 Motul 300V, obvezno Pozabil si napisat V-300 T-4 (T-4 pomeni )dodatek za sklopko. Je pa Castrol GPS - 4-T enakovredno olje novejše in je predpisano za vse nove BMW-eje K-model z mokro sklopko in je polno sintetično za motorje,ki vrtijo nad 10K obr./min. maco47 1
Guest Brumer Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 Uporabljal MOTUL 5100 :OK: :worship: Nevem kolikokrat naj še napišem v glavno se olja delijo na tri razrede ali kvalitete neglede na znamko. 1.) Navadno olje označeno s specifikacijo kvalitete, viskoznosti ima manj aditivov in je za mašine ki se vrtijo počasi in sicer nekje največ do 7K o/min.in niso preveč obremenjene(hitrosti bata manjše) 2.) Pol sintetično je nekje vmesno še vedno z manj aditivi (zato tudi še vedno malo cenejše od polnosintetičnega) ustreza pa nekje za mašine do max.10K o/min. in nima dodatka za mokro sklopko T-4 3.) Sintetično olje pa je resda malo dražje je pa najbolj primirno za vse motorje,ki se vrtijo nad 10K o/min. in z dodatkom T-4 ima vse potrebne detergente in aditive katere potrebuje sodoben motor ki vrti nad 10k o/min. Ps.Šenkrat nešparajte na olju saj je to minimalen strošek v primerjavi,ko vam zaradi slabega ne polnosintetičnega olja zariba mašina.Zato dajte vedno v nov motor dobro olje,kajti,če je bil motor vožen z slabim oljem in ko daste notri dobro olje je normalno,da se poraba olja poveča kajti dobro olje izpere garež izpod batnih obročkov in takrat začne mašina rabit olje.Zato neposlušajte,ko nekdo reče dal sem dobro-drago olje in mi ga je več požrl. :worship: maco47, rposed in honda15 3
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Pozabil si napisat V-300 T-4 (T-4 pomeni )dodatek za sklopko. Hvala za popravek, a drugace sploh obstaja 300V brez dodatka za sklopko...mislim da ne, lahko se pa motim?
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 V-300 T-4 Se pravi za mojo CBR je to olje idealno??
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Se pravi za mojo CBR je to olje idealno?? da
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Koliko litrov gre notri?Obstaja še kako konkurenčno olje?
biker77 Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Se pravi za mojo CBR je to olje idealno?? tudi motul 5100 bo čist idealen
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 motul olja Na tej strani sem opazil,da je več gradacij omenjenega izdelka.Pojma nimam,kaj naj vzamem??Klik zgoraj!
MarduK Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) motul olja Na tej strani sem opazil,da je več gradacij omenjenega izdelka.Pojma nimam,kaj naj vzamem??Klik zgoraj! Odvisno kdaj se voziš...prebrskaj po temi, je bilo že napisano kaj in kako. In da, 5100 Motul je čez glavo dobro olje. Popravljeno December 30, 2007. Popravil MarduK
Jure Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Pozabil si napisat V-300 T-4 (T-4 pomeni )dodatek za sklopko.Je pa Castrol GPS - 4-T enakovredno olje novejše in je predpisano za vse nove BMW-eje K-model z mokro sklopko in je polno sintetično za motorje,ki vrtijo nad 10K obr./min. Hmm Jaz sem pa mislil, da npr. na Motolu 300V Factory Line piše 4T z istim namenom kot npr. na Motulu 710 Ester piše 2T. Namreč zato, ker je prvi za 4 taktne motorje, drugi pa za dvotaktne :D :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 motul olja Na tej strani sem opazil,da je več gradacij omenjenega izdelka.Pojma nimam,kaj naj vzamem??Klik zgoraj! Nesprašuj več kupi olje polno sintetično(vol-sintetik ol) za spomladi in jeseni je boljše 10W-40 za poleti in če malo bolj masiraš motor pa 15W-50 Vseno pa je katero znamko kupiš jaz iman npr.v BMW-eju Castrola v Kawasakiju in Hondama pa motula OK. maco47 1
_Misko_ Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 A imajo te oznake kakšn pomen kot naprimer motul 300V?Kaj pomen 300V al pa 5100?
MarduK Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Hmm Jaz sem pa mislil, da npr. na Motolu 300V Factory Line piše 4T z istim namenom kot npr. na Motulu 710 Ester piše 2T. Namreč zato, ker je prvi za 4 taktne motorje, drugi pa za dvotaktne :D :rolleyes: Jap, bo držalo, tisti 4T pomeni 4 temps...tako kot 2T pomeni 2 temps T-4 pa je res tudi dodatek za sklopko, ki ga pa vsa motulova olja imajo že tako ali tako.
MarduK Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Jap, bo držalo, tisti 4T pomeni 4 temps...tako kot 2T pomeni 2 temps T-4 pa je res tudi dodatek za sklopko, ki ga pa vsa motulova olja imajo že tako ali tako. Popravek: T-4 pa je res tudi dodatek za sklopko, ki ga pa vsa motulova olja namenjena motociklom imajo že tako ali tako.
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Jap, bo držalo, tisti 4T pomeni 4 temps...tako kot 2T pomeni 2 temps T-4 pa je res tudi dodatek za sklopko, ki ga pa vsa motulova olja imajo že tako ali tako. To ni res saj navadna olja in polsintetična olja tega dodatka NEPOTREBUJEJO zato ker,če sklopka zadrsi se oljni film strga(zaradi slabše kvalitete olja) in zgori tako sklopka(lamele) prime-jo pri DOBREM polno sintetičnem olju pa mora biti ta dodatek,kajti polno sintetično olje ne zgori(ali mnogo kasneje) in zato sklopka-lamele zadrsijo brez tega aditiva - dodatka T-4 Tudi Castrolovo sintetično olje ima dodatek 4-T. :whistle: maco47 1
Jure Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) 2.) Pol sintetično je nekje vmesno še vedno z manj aditivi (zato tudi še vedno malo cenejše od polnosintetičnega) ustreza pa nekje za mašine do max.10K o/min. in nima dodatka za mokro sklopko T-4 Eno vprašanje, ker me res zanima Moj suzuki se vrti tja do 14k rpm, pa še čez.. Uradno priporočeno olje je pa Motul 5100, to je polsintetika. Kako to, da inženirji pri Suzukiju, ki so razvili agregat in so brez dvoma vrhunski strokovnjaki, priporočajo olje, ki naj bi bilo slabo oz neprimerno za ta motor.. Konec koncev vsaka tovarna gleda na ugled in na to, da njihovi izdelki dobro delujejo, ker to je najboljša reklama za njih. Popravljeno December 30, 2007. Popravil DeX
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Nesprašuj več kupi olje polno sintetično(vol-sintetik ol) za spomladi in jeseni je boljše 10W-40 za poleti in če malo bolj masiraš motor pa 15W-50 Vseno pa je katero znamko kupiš jaz iman npr.v BMW-eju Castrola v Kawasakiju in Hondama pa motula OK. tocno tako.. sintetiko kupi.. se motor le vrti na 15k rpm. pa ne zdej delat cele studije okrog olja.. ce te pa zanimajo posamezne oznake pa mal pobrskaj po googlu oz. si sposodi knjigo Zoran Ren - Strojni Elementi ;).. je zelo zanimivo branje :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se