mito_nrg_mc_2 Objavljeno Marec 15, 2006 Deli Objavljeno Marec 15, 2006 LP mene pa zanima kaj nj nrdim!!!mam piaggio nrg mc 2 pa mam gor leovinche rr pa prenose mam zamenane!motor mi gre 95km/h pa tut pospeške ma dobre ampak jst bi hotu da gre še mau več!!!!kaj nj nardim sj kit 70 ccm bi dau notr sam se pol bojom da mi bo zaribl po 8.000 km!!!!!ali je še kakšna druga možnost!!!!če je ni pa kako nj skrbim za kit da mi bo delal 100%!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bugi Objavljeno Marec 15, 2006 Deli Objavljeno Marec 15, 2006 Zdj kj velik z drugimi deli ne boš kej velik dosegu ob original cilindru in se najbl splača kupit kit ki ti pa ob primernem uzdrževanju nebi smel po 8000 km ribnt. Se prav za kaj poskrb: - primerno olje (full sintetično-motul) -poskrb da bo filtr redno spucan (še posebej športn) -je pa tut zelo priporočliva uporaba najmn 17,5 frgazarja rajš 19 Kiti v rangu sport in mid race ob primernem uzdrževanju zdržijo tud tja do 20000km tudi več. polini sport + frgazar te pride okol 50.000 sit če pa boš vzel mid race kit je pa Airsail T6 cenovno zelo ugoden in za tak dnar je najbolša izbira Kit Airsail T6 D47,6+frgazar okol 50.000 sit Izbira je tvoja, ker pa maš menjane prenose se bo pa kit kar dobr odzval. (če sem kaj pozabil me popravte) lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mito_nrg_mc_2 Objavljeno Marec 15, 2006 Avtor Deli Objavljeno Marec 15, 2006 to je ful zakon slišat a ne sam a bi pol jst mogu sam mešanco delat al bi se dal da bi mi jo motor sam delu!!zato k jst kit rade volje notr dam pa tut dnar ni noben problem sam bi mi mogu en pač tko nardit da bi mi delu a ne. jst dam tut več dnarja sam da je 100% da dela še usaj 10.000km!!!! pa več mi pomenjo pospeški k pa končna-dobr usaj ene 100 km/h more bit a ne sam tist mi je zakon da ga na začetku trga!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiMoN` Objavljeno Marec 15, 2006 Deli Objavljeno Marec 15, 2006 Z Airsalom kolko vem so samo problemi z vodo in podobno. Malossi/Polini Sport, pa se lahko voziš kot s originalnim cilindrom. Za midrace predelavo, recimo MHR Replico pa bi moral menjati gred, variator, izpuh in večji vplinjač, če bi hotel kaj več dobiti iz kita. Najbolše gus 70ccm pa še malo večji fergazer npr. 17,5 ali pa 19mm. 17,5mm ima nastavek za olje, tako da nerabiš sam delat mešance, pa še na 19mm se da to narediti. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mito_nrg_mc_2 Objavljeno Marec 15, 2006 Avtor Deli Objavljeno Marec 15, 2006 sj že takoj k sm pomislu na kit sm mislu na malossi pl pa polini--usi pravjo da sta uredu pa da zdržita velik!!!! se prav frgazr nujno zravn!!!!!kako je pa pol z športnim filtrom. a ga je pamtn dat gor al nj pustim original filtr k velik jih prav da ni dobr šp. filtra dajat-da pol zarad tega rado ribne!pa pravjo tut da šp. filtr ne pomaga velik pri opspeških pa končni ampak da je bol zvok!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiMoN` Objavljeno Marec 16, 2006 Deli Objavljeno Marec 16, 2006 Ja šp. filter je bolj za zvok, nekaj malega da na pospeških, če je vredu fergazer nastavlen. Če imaš športni filter ga moraš pogosteje prat, pa je ok :) . Lahko pa imaš tudi original filter, če hočeš :) . Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mito_nrg_mc_2 Objavljeno Marec 16, 2006 Avtor Deli Objavljeno Marec 16, 2006 kako je pa z blajerco!!!usi pravijo da bi blo dobr zamenat da mi nebi skrivil te ta original!!!!!a nj jo uzamm??kwa pravte!??! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiMoN` Objavljeno Marec 16, 2006 Deli Objavljeno Marec 16, 2006 Sem napisal, da če boš dal midrace predelavo, npr. MHR Replico, bi skoraj da bilo potrebno, za Sport 70ccm cilinder pa še ni potrebe, če pa imaš denar pa lahko menjaš, si malo bolj siguren :) . Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mito_nrg_mc_2 Objavljeno Marec 16, 2006 Avtor Deli Objavljeno Marec 16, 2006 aha dobr pol je pa to to!!!!kok bi mi pa usaj prbližn šlo-usaj na okroglo če ga nebi dau naštimat da ga navijejo do konca oz. da nebi res unga najbol kupu ampak neki srednga????kok bi pol šlo če mi gre že zdj 95km/h!!!!!?? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mito_nrg_mc_2 Objavljeno Maj 25, 2006 Avtor Deli Objavljeno Maj 25, 2006 lp imam piaggio nrg mc 2 in notri polini kit gus 70 ccm, malossi primarne prenose, polini lamele, leovinche rr izpuh , frgazer delorto 17,5!!!!in zdj k usi vemo da ma nrg-2ka zelo mjhn rezervar za gorivo me zanima kaj naj naredim da to povečam ali pa kaj drugega da mi ne bo treba biti vsaki drugi dan na bencinski črpalki!!!!kaj priporočate???? za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem!!! lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiMoN` Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Pozanimaj se če je tank od mc3 večji in če gre v tvoj skuter, ker potem lahko samo menjaš tank. Če ne pa si kupi kart tank večjega volumna, kot je original tank in si daj pod sedež :), samo potem nemoreš nikamor dati čelade. Sicer pa je to normalno za sezono, da si vsaki drugi dan na bencinski :) . Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Ja, jst že tko ne dajem čelade pod sedež, ker mam notr vsega naštoranga od orodja do prenosov :D za rezervo! :) pa ene par svečk, lamele, valjčke, fedre in potem ni placa za čelado :D drugače pa je res normaln, da si vsak drugi dan na bencinski, jst mam 9 litrov rezervoar in sm vsake 3-4 dni na bencinski... :D :OK: burn bencin :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Maniak Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 probaj s kakim takim: najdražja vrjanta bi bla aluminij, ce najdes enga da ti zašvasa vse skup. pa mislm da tale tank kokr ga je tale naredu drži okol 15 litrov.. noja neki je :) druga vrjanta je da nardiš nekak iz ene plastične kantice k drži okol 10litrov. tretja, najcnejša, je pa da furaš pod sedežom kantico za bencin, ono ta črno 5litrsko :D mal mors bit prakticn pa bo :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Maj 26, 2006 Deli Objavljeno Maj 26, 2006 sam če boš pod zicom delal kako plastično kanto, potem raje naredi za dovod bencina od spodaj, ne od zgoraj kot je na sliki :) pa malo jo nagni na eno stran, tako da ko bo tudi čist malo še notri da bo dobil benz... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 26, 2006 Deli Objavljeno Maj 26, 2006 ja, plastično dj, nagni jo že, ampak potem poskrbi za rezervo, razen če boš stari tank še uporabljal, lahko narediš tako pipco, nabaviš razdelilc za cev bencina, ki se ga da naročit prek scooterkit-a in prklopiš na stari in novi tank, stari tank nj prvo teče, novega pa imej spodi na pipci, ko bo stari prazen odpri novega, lohk pa maš še pipco na starem, da zapreš starega in odpreš novega... simpl :D :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
*daxi* Objavljeno Maj 26, 2006 Deli Objavljeno Maj 26, 2006 Kje se pa da dubit kart tank? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Maj 26, 2006 Deli Objavljeno Maj 26, 2006 najbojše da kar oba povežeš...rezervo pa tak ne rabiš... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 26, 2006 Deli Objavljeno Maj 26, 2006 najbojše da kar oba povežeš...rezervo pa tak ne rabiš... ja, sj oba povežem ampak imaš na dveh pipah, da lohk šaltaš... itak da rabš rezervo, ker ti plovčk zdj ne bo prow kazu... razen če prvo porabiš novi tank in nato stari, kjer je plovčk... rezerva je pa obvezna :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Maj 26, 2006 Deli Objavljeno Maj 26, 2006 zakaj obvezna?jaz sploh mel nisem nikoli rezerve...samo neko rdečo polje...to pa ti plovček tak lahko kaže... to je isti drek kot da ni rdečega polja oz rezerve...bencin je bencin :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 26, 2006 Deli Objavljeno Maj 26, 2006 zakaj obvezna?jaz sploh mel nisem nikoli rezerve...samo neko rdečo polje...to pa ti plovček tak lahko kaže... to je isti drek kot da ni rdečega polja oz rezerve...bencin je bencin :) plovček ne bo več kazu enako, če bo imel dva tanka :) drugače pa imajo motorji rezervo, samo ti ne veš zanjo... moj kazalc se je že naslonu na uno palčko v števcu in sem prevozu še 30 km :devil: ampak sm sam čaku, da bo konc :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Maj 27, 2006 Deli Objavljeno Maj 27, 2006 (popravljeno) moj skuter ko je bilo konec je blo konec :P rdečo polje je samo označevalo da gre k koncu...sicer pa se nikoli ne vozim z praznim tankom...pri rski sem samo gledal notri kdaj zmajnka :) pri avtu pa je tak lučka...da ko vem da že feest sveti da bo kmalu zmajnkalo :) na suzukiju je digitalno, pa tudi samo neka lučka vanabe rezerva, ki tak samo kaže da bo kmalu zmajnkalo.... rezerva ni nič drugo kot opozorilo :) Popravljeno Maj 27, 2006. Popravil blindek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 27, 2006 Deli Objavljeno Maj 27, 2006 rezerva ni nič drugo kot opozorilo :) zato jo je pa pametno met :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mr Ciao Objavljeno Februar 8, 2007 Deli Objavljeno Februar 8, 2007 Odlocu sm se da bom mal spedenu svoj motor zdej mam pa ene par vprasanj glede tega ker to namrec delam prvic. Mam motor Piaggio NRG mc2 Liquid cooled. Razmislu sm da bi se omejil na malossijeve predelave in sicer športno sklopko delta clutch, variomat multivar pa carbon belt pa valjcke bi zamenu pa najbrz sportn filtrt E5 pa vecji fergazer pa dizo. Zaenkrat nebi se dajal ksnga kita not. Zdej me pa zanima ce mi lahk en k se mal bl spozna na predelave mal pove kako se kej te deli obnesejo kaj bi lahk kej bols izbral pa kako je kej s tem nastavljanjem valjcki pa fedri(pr sklopki) pa ce mi se ksna kljucna stvar manjka pr predelavi. Kako je pa kej s pollini predelavami? so ksne bistvene razlike od malossijevih? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ffaca Objavljeno Februar 8, 2007 Deli Objavljeno Februar 8, 2007 Pomoje se ti ne splača to vse predelvat! kupi si rajš kit pa fergazer pa ti bo sol čist cool. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiMoN` Objavljeno Februar 8, 2007 Deli Objavljeno Februar 8, 2007 Delto ne kupuj za original, škoda denarja, raje ga porabi za cilinder. Neki izpuh kupi, pa variator in bo to to, naslednje kaj lahko menjaš pa je tak cilinder. Pa tema je že o NRG-ju. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se