Skoči na vsebino

moja bivša yamaha tzr 125(pred in po nesreči)


bordon

Priporočene objave

aja... vozil pa je hondo cbf 600 hornet. Po mojem mnenju ga je rešila oblika motorja, saj bi s kakim cestakom zletel naravnost V avto. Nasploh policijska praksa kaže da so cestaki zaradi svoje oblike pri nesrečah bolj nevarni, saj se motorist lahko skupaj z motorjem zabije v avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja... vozil pa je hondo cbf 600 hornet. Po mojem mnenju ga je rešila oblika motorja, saj bi s kakim cestakom zletel naravnost V avto. Nasploh policijska praksa kaže da so cestaki zaradi svoje oblike pri nesrečah bolj nevarni, saj se motorist lahko skupaj z motorjem zabije v avto.

aja pri drugih motorjih se pa motorist posebej zabije v avto al kaj :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pri drugih motorjih se pa motorist posebej zabije v avto al kaj :hmm:

Cestni motor je nehvaležen zaradi lege naprej... možnost da ob trku preleti avto se zmanjša. v tem je slabost. zaradi pokončne drže na endurcu al pa nakedu ima motorist večjo možnost za prelet in s tem izogibu neposrednega stika z avtom... če razumeš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja... vozil pa je hondo cbf 600 hornet. Po mojem mnenju ga je rešila oblika motorja, saj bi s kakim cestakom zletel naravnost V avto. Nasploh policijska praksa kaže da so cestaki zaradi svoje oblike pri nesrečah bolj nevarni, saj se motorist lahko skupaj z motorjem zabije v avto.

a si ziher da je to zarad oblike? da ni tukaj kaj hitrost kriva ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestni motor je nehvaležen zaradi lege naprej... možnost da ob trku preleti avto se zmanjša. v tem je slabost. zaradi pokončne drže na endurcu al pa nakedu ima motorist večjo možnost za prelet in s tem izogibu neposrednega stika z avtom... če razumeš...

ja res sam poglej...na nakedu se sedi skoraj identično kot pri cestaku

in pri cestaku ko se zaletiš, vsaj po moje te vrže čez zaradi tega ker se ti držiš balance in tvoje roke delujejo kot ročica, balanca pa kot os vrtenja in te prekucne čez (ajd sliš se kot bi bil fizik, ampak vrjamte da nisem :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja potem pa še jaz opišem nedavno srečanje z asfaltom.

Sredina januarja, 3°C ozračje, lep sončen a mrzel dan, ura: okoli 16.00, sonce počasi zahaja, motor-neregistrirana Honda nsr 125 z 160 kitom :hmm:

Ker sem motor dobil decembra je bila to šele moja druga fura, in seveda neeizkušen sem se hotel čimbolj znoreti --> big misstake! :BUA:

lepos e peljem ene par krogov po okoliških cestah, naredu sem ene 15km nakar se peljem po glavni cesti da bi šel 'počasi' domov. seveda ni šlo počasi in nekaj v meni mi ni dalo miru da ne bi sprobal kako močnega imam (motor seveda) in kakos e z njim prehiteva. jah izven naselja je kar lepo šlo mimo avtov, potem pa lepo pridem v naselje (kjer itak vsi ene 70 vozjo-glavna cesta) in spet prehitevat, ko sem bil mimo prvega avta sem imel noter okol 100, sam potem nisem več velik pospešval, nasprtoti sem imel avtomobile in sem se nekako nepremišljeno umaknu nazaj notr na svoj pas, medtem ko sem notr zavil pa sem se samo pipnu prve bremze, ker je bil spredi en avto. napaka. prvo gumo odnese v trenutku (sploh se nism zavedu nejprj kaj se je nardil) pol sem se pa prevračal ene 15-20m, sem bil k gumica, ene par dvojnih salt in prevalov sem naredu. V trenutku se poberem in gledam motor kako se je ravn ustavu nasred ceste ene 50-60 m naprej. Domov sem prišel peš z motorjem ob sebi ker sem imel prazen akumulator :whistle:

no pol sem mal razmišlu:

1. zakaj sem fuknu... jah sonce je zahaju, izven naselja sem lepo lohk bremzu, v naselju je bla pa senca od bajt in je cesta bla ful mastna, verjetno malo ledena, zato sem fuknu in zato se je motor tok delč pelu.

2. mel sem precejšno srečo... nevem kako mi je ratal da me ni noben avto povozu ko je blo pa tok prometa (folk je hodu iz šihta)

3. motor... še bl mi ni jasn kako to da noben ni zadel motorja ko je pa tolk delč se po tleh pelu :hmm: nima veze, važn da ga ni noben zadel.

pa še škoda:

1.motor...spredni desni del maske, desni bok, pleh od auspuha tok podrajsan da je bla lukna skoz, desni spredni žmigovc, precej podrajsana ročka za bremto in tačka za bremzo, pa tank se mi je snel z nosilca ker nisem mel prišraufanga in mi je balanca v tank usekala - vdrtina na tanku

2. oblačila...ne se smejat, gor sem mel navadno bundo in smučarske rokavice :blush: strgana bunda,rokavice so ble take k da bi mego notr dal pa pržgav, strgane kavbojke, podrajsan pas, strgane gate :OK: , strgana spodna majca, pri čeladi vizir ful podrajsan.

3. jaz O:-) ... podrajsan po spodnem delu hrbta, podrajsan kolen, in pa zdele gledam v eno jebačko brazgotino na desni roki (smučarske rokavice sux :blink: )

v glavnem nauk te zgodbe je: dobr sem jo odnesu za tok k sem bil neumen :slap:

aja pa še pri nečem sem mel srečo: v žepu sem mel tri velke šraufencigerje za nastavlat fergazar, vsi so sedaj čist podrajsani --> precejšna sreča da se mi ni kakšen kam zapiču...

p.s.: motor je že skor zrihtan čakam le še desni del maske (as domžale ma mal probleme sam sabo) nasledn tedn bo sestavlen in registreran :OK:

LP, zlabo

Popravljeno . Popravil zlabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

p.s.: motor je že skor zrihtan čakam le še desni del maske (as domžale ma mal probleme sam sabo) nasledn tedn bo sestavlen in registreran :OK:

LP, zlabo

kolk je koštala ta lekcija :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk je koštala ta lekcija :? :?

prva maska nova - 14.000SIT

bok mi je pošvasal frend kar z spajkalnikom (drži k prasica, sprobano) pokitala sva sama z frendom, šprickit sva dala tud sama gor pa pošmerglala sama. Za bravat sem dal pa ličarju, kateri bo to naredu do sobote in mi bo vzel 3000SIT, barvo sem kupu sam in sem dal 4200SIT (4dcl 2K barve,2K trdilec,2K razredčilo). Nalepke za na bok bodo neprijaznih 27.000SIT :BUA: :BUA: ročke in une cevi za intake bova pobarvala sama v metalik črno.

Toreej skupaj ene 50jurjev če štejem tud nalepke ki so pa peklemansko drage...

Tanka zaenkat še ne bom popravlam ker sebojim če bi dal ven potegnt z vakumom bi mi počla barva - itak se skor nč ne vid

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nalepke za na bok bodo neprijaznih 27.000SIT

Pojdi na www.spacelife.net in povprašaj Tonija za kakšno ceno ti jih on naredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nalepke mi je že en delal, pa ni mogel zadeti pravega odtenka modre (je falil tok da glava peče) sej je bil pol fer pa dal keš nazaj, drugač ful dobr zadeve dela sam barva ga je zjebala.

pol sem šel pa še k komparetu v mengeš kjer so prav tako rekli da takega odtenka ni mogoče dobiti ker enostavno ni takega odtenka modre (rahlo na vijolo potegne)

sicer smo pa že čist :topic: , tko da bol da se držimo teme da ne bo kluč zacinglal.

predlagam da se odpre ena tema za opis nesreč in padcev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja res sam poglej...na nakedu se sedi skoraj identično kot pri cestaku

in pri cestaku ko se zaletiš, vsaj po moje te vrže čez zaradi tega ker se ti držiš balance in tvoje roke delujejo kot ročica, balanca pa kot os vrtenja in te prekucne čez (ajd sliš se kot bi bil fizik, ampak vrjamte da nisem :P )

OK, večina nakedov ima nekoliko lepši položaj sedenja, bolj zravnano se sedi... tukaj pa ne moremo upoštevati momentov (saj se pri trku pojavijo sile katerim se naše roke ne morejo upreti, da bi se lahko telo potem premaknilo po osi okoli balance- praktično nemogoče!). pri cestaku je drža nekoliko bolj dol, zato se ne da vedno lepo poleteti čez motor, kot na primer na endurcu, kjer se sedi zravnano- sicer je tudi to teorija, ki pa ni vedno pravilna... vse je odvisno od samih pogojev, v katerih se odvija nesreča.

Sej ne da bi kritiziral cestake, ampak fotri dela na policijski postaji v Črnomlju kot pomočnik komandirja, smer promet, pa govoril mi je o nesrečah, tudi smrtnih (slik sicer ne smem pa tudi nočem videti, čeprav menda pokažejo realne slabosti cestakov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S cestaki je verjetno tudi več nesreč kot z drugimi motorji.

ja to je pa tud res... poglej samo slovenske ceste, še sploh v Beli krajni vam lahko rečem da je na cesti luknja poleg luknje vse skupaj pa petkrat krpano z asfaltom... res kriza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to je pa tud res... poglej samo slovenske ceste, še sploh v Beli krajni vam lahko rečem da je na cesti luknja poleg luknje vse skupaj pa petkrat krpano z asfaltom... res kriza...

slovenske ceste do itq :BUA: :BUA:

sploh pa tm k se motoristi vozmo :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem tud takšenga mnenja, zato se bom od zdej naprej vozu sam še tam kjer se avtomobilisti vozjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slovenske ceste do itq :BUA: :BUA:

sploh pa tm k se motoristi vozmo :glare:

ej tocn tko ...... ka je pa se najbl kriza ..... ponavad je pa lih na kirm ovinku tok sluzasta cesta da kr glava pece ... ce pa to ni ... je garant 1tona peska gor ....... matr ej ... ce pa se to ni !!! pol je pa cesta ze cist usa poflikana ... ma lukne... pa se vbokline so ....

neki more bit ..... pac. .. vesele slovenske ceste ..... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res so ceste čist v PM, ampak če primerjaš pa naše avtoceste s hrvaškimi recimo, mamo pa dost boljše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja odvisn kere avtoceste an hrvaškem gledaš??

te tanove dol po dalmacijo so skor čist u "nulo spedenane"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja odvisn kere avtoceste an hrvaškem gledaš??

te tanove dol po dalmacijo so skor čist u "nulo spedenane"

avtoceste so za prave motoriste sux...tu so gledane predvsem navadne ceste...

Vse kar je ravno ni zabavno!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

ja bom ponoru.... v torek mi je v mestu en izsilu prednost in iz kolone naenkrat zavil levo.... ja sm pripeljal po omejitva in začel bremzati, vendar je bil ovinek in na mrtvo v ovinek ni ravno lahko delo. Tako sem se zaletel direkt v zadnje kolo od avta in sploh nism padel z motorja. Trk mi

je samo malo zapestje prerukal... najbolj me pa boli zaradi motorja- moja yamaha dt 125re je utrpela poškodbe

prvih vilic (1cm zvita) in feltne (3 cm zamika).

Škodo bo plačala zavarovalnica ja pa bom en mesec brez motorja!!!!!! :angry: to je enako kot da bi me kdo odklopu iz družbe, civilizacije...

fotr je pri zavarovalnici še dosegel da bodo plačali nov okvir, če je ta morebiti zvit... ja mislim da ne bi smel biti, ker je bil trk pravokoten pa tudi silo so oblažile vilice (ki so se seveda zvile). Zanima me če je res možnost da se je optika jeklenega okvirja res kaj spremenila po trku. Ima kdo podobne izkušnje? Prosim zaupajte mi svoje mnenje...

lp Black_Rider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okvir se je težko zvil

ker ponavadi se vilice veliko bolj zvijejo kot so se pri tebi, in pomoje okvir ni nič zvit, saj se vilice prej zvijejo kot le ta

okvir se zvije le ob direktnem udarcu vanj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žalostna vest, moj znanec se je včeraj ob treh popoldne v portorožu ubil z suzukijem gsx-r 1000 K5 umru je tud sopotnik :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!