black_rider Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 aja... vozil pa je hondo cbf 600 hornet. Po mojem mnenju ga je rešila oblika motorja, saj bi s kakim cestakom zletel naravnost V avto. Nasploh policijska praksa kaže da so cestaki zaradi svoje oblike pri nesrečah bolj nevarni, saj se motorist lahko skupaj z motorjem zabije v avto.
brzi Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 res škoda motorja, ker je bil dober zrihtam
k0ci Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 aja... vozil pa je hondo cbf 600 hornet. Po mojem mnenju ga je rešila oblika motorja, saj bi s kakim cestakom zletel naravnost V avto. Nasploh policijska praksa kaže da so cestaki zaradi svoje oblike pri nesrečah bolj nevarni, saj se motorist lahko skupaj z motorjem zabije v avto. aja pri drugih motorjih se pa motorist posebej zabije v avto al kaj :hmm:
black_rider Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 aja pri drugih motorjih se pa motorist posebej zabije v avto al kaj :hmm: Cestni motor je nehvaležen zaradi lege naprej... možnost da ob trku preleti avto se zmanjša. v tem je slabost. zaradi pokončne drže na endurcu al pa nakedu ima motorist večjo možnost za prelet in s tem izogibu neposrednega stika z avtom... če razumeš...
JMatic Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 aja... vozil pa je hondo cbf 600 hornet. Po mojem mnenju ga je rešila oblika motorja, saj bi s kakim cestakom zletel naravnost V avto. Nasploh policijska praksa kaže da so cestaki zaradi svoje oblike pri nesrečah bolj nevarni, saj se motorist lahko skupaj z motorjem zabije v avto. a si ziher da je to zarad oblike? da ni tukaj kaj hitrost kriva ???
k0ci Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 Cestni motor je nehvaležen zaradi lege naprej... možnost da ob trku preleti avto se zmanjša. v tem je slabost. zaradi pokončne drže na endurcu al pa nakedu ima motorist večjo možnost za prelet in s tem izogibu neposrednega stika z avtom... če razumeš... ja res sam poglej...na nakedu se sedi skoraj identično kot pri cestaku in pri cestaku ko se zaletiš, vsaj po moje te vrže čez zaradi tega ker se ti držiš balance in tvoje roke delujejo kot ročica, balanca pa kot os vrtenja in te prekucne čez (ajd sliš se kot bi bil fizik, ampak vrjamte da nisem :P )
zlabo Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 (popravljeno) No ja potem pa še jaz opišem nedavno srečanje z asfaltom. Sredina januarja, 3°C ozračje, lep sončen a mrzel dan, ura: okoli 16.00, sonce počasi zahaja, motor-neregistrirana Honda nsr 125 z 160 kitom :hmm: Ker sem motor dobil decembra je bila to šele moja druga fura, in seveda neeizkušen sem se hotel čimbolj znoreti --> big misstake! :BUA: lepos e peljem ene par krogov po okoliških cestah, naredu sem ene 15km nakar se peljem po glavni cesti da bi šel 'počasi' domov. seveda ni šlo počasi in nekaj v meni mi ni dalo miru da ne bi sprobal kako močnega imam (motor seveda) in kakos e z njim prehiteva. jah izven naselja je kar lepo šlo mimo avtov, potem pa lepo pridem v naselje (kjer itak vsi ene 70 vozjo-glavna cesta) in spet prehitevat, ko sem bil mimo prvega avta sem imel noter okol 100, sam potem nisem več velik pospešval, nasprtoti sem imel avtomobile in sem se nekako nepremišljeno umaknu nazaj notr na svoj pas, medtem ko sem notr zavil pa sem se samo pipnu prve bremze, ker je bil spredi en avto. napaka. prvo gumo odnese v trenutku (sploh se nism zavedu nejprj kaj se je nardil) pol sem se pa prevračal ene 15-20m, sem bil k gumica, ene par dvojnih salt in prevalov sem naredu. V trenutku se poberem in gledam motor kako se je ravn ustavu nasred ceste ene 50-60 m naprej. Domov sem prišel peš z motorjem ob sebi ker sem imel prazen akumulator :whistle: no pol sem mal razmišlu: 1. zakaj sem fuknu... jah sonce je zahaju, izven naselja sem lepo lohk bremzu, v naselju je bla pa senca od bajt in je cesta bla ful mastna, verjetno malo ledena, zato sem fuknu in zato se je motor tok delč pelu. 2. mel sem precejšno srečo... nevem kako mi je ratal da me ni noben avto povozu ko je blo pa tok prometa (folk je hodu iz šihta) 3. motor... še bl mi ni jasn kako to da noben ni zadel motorja ko je pa tolk delč se po tleh pelu :hmm: nima veze, važn da ga ni noben zadel. pa še škoda: 1.motor...spredni desni del maske, desni bok, pleh od auspuha tok podrajsan da je bla lukna skoz, desni spredni žmigovc, precej podrajsana ročka za bremto in tačka za bremzo, pa tank se mi je snel z nosilca ker nisem mel prišraufanga in mi je balanca v tank usekala - vdrtina na tanku 2. oblačila...ne se smejat, gor sem mel navadno bundo in smučarske rokavice :blush: strgana bunda,rokavice so ble take k da bi mego notr dal pa pržgav, strgane kavbojke, podrajsan pas, strgane gate :OK: , strgana spodna majca, pri čeladi vizir ful podrajsan. 3. jaz O:-) ... podrajsan po spodnem delu hrbta, podrajsan kolen, in pa zdele gledam v eno jebačko brazgotino na desni roki (smučarske rokavice sux :blink: ) v glavnem nauk te zgodbe je: dobr sem jo odnesu za tok k sem bil neumen :slap: aja pa še pri nečem sem mel srečo: v žepu sem mel tri velke šraufencigerje za nastavlat fergazar, vsi so sedaj čist podrajsani --> precejšna sreča da se mi ni kakšen kam zapiču... p.s.: motor je že skor zrihtan čakam le še desni del maske (as domžale ma mal probleme sam sabo) nasledn tedn bo sestavlen in registreran :OK: LP, zlabo Popravljeno Marec 30, 2006. Popravil zlabo
garfield Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 ... p.s.: motor je že skor zrihtan čakam le še desni del maske (as domžale ma mal probleme sam sabo) nasledn tedn bo sestavlen in registreran :OK: LP, zlabo kolk je koštala ta lekcija :? :?
zlabo Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 kolk je koštala ta lekcija :? :? prva maska nova - 14.000SIT bok mi je pošvasal frend kar z spajkalnikom (drži k prasica, sprobano) pokitala sva sama z frendom, šprickit sva dala tud sama gor pa pošmerglala sama. Za bravat sem dal pa ličarju, kateri bo to naredu do sobote in mi bo vzel 3000SIT, barvo sem kupu sam in sem dal 4200SIT (4dcl 2K barve,2K trdilec,2K razredčilo). Nalepke za na bok bodo neprijaznih 27.000SIT :BUA: :BUA: ročke in une cevi za intake bova pobarvala sama v metalik črno. Toreej skupaj ene 50jurjev če štejem tud nalepke ki so pa peklemansko drage... Tanka zaenkat še ne bom popravlam ker sebojim če bi dal ven potegnt z vakumom bi mi počla barva - itak se skor nč ne vid LP
ceso Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 Toreej skupaj ene 50jurjev če štejem tud nalepke ki so pa peklemansko drage... nalepke dej delat, pa bo mal cenej .)
rosse20 Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 Nalepke za na bok bodo neprijaznih 27.000SIT Pojdi na www.spacelife.net in povprašaj Tonija za kakšno ceno ti jih on naredi.
zlabo Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 nalepke mi je že en delal, pa ni mogel zadeti pravega odtenka modre (je falil tok da glava peče) sej je bil pol fer pa dal keš nazaj, drugač ful dobr zadeve dela sam barva ga je zjebala. pol sem šel pa še k komparetu v mengeš kjer so prav tako rekli da takega odtenka ni mogoče dobiti ker enostavno ni takega odtenka modre (rahlo na vijolo potegne) sicer smo pa že čist :topic: , tko da bol da se držimo teme da ne bo kluč zacinglal. predlagam da se odpre ena tema za opis nesreč in padcev...
black_rider Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 ja res sam poglej...na nakedu se sedi skoraj identično kot pri cestaku in pri cestaku ko se zaletiš, vsaj po moje te vrže čez zaradi tega ker se ti držiš balance in tvoje roke delujejo kot ročica, balanca pa kot os vrtenja in te prekucne čez (ajd sliš se kot bi bil fizik, ampak vrjamte da nisem :P ) OK, večina nakedov ima nekoliko lepši položaj sedenja, bolj zravnano se sedi... tukaj pa ne moremo upoštevati momentov (saj se pri trku pojavijo sile katerim se naše roke ne morejo upreti, da bi se lahko telo potem premaknilo po osi okoli balance- praktično nemogoče!). pri cestaku je drža nekoliko bolj dol, zato se ne da vedno lepo poleteti čez motor, kot na primer na endurcu, kjer se sedi zravnano- sicer je tudi to teorija, ki pa ni vedno pravilna... vse je odvisno od samih pogojev, v katerih se odvija nesreča. Sej ne da bi kritiziral cestake, ampak fotri dela na policijski postaji v Črnomlju kot pomočnik komandirja, smer promet, pa govoril mi je o nesrečah, tudi smrtnih (slik sicer ne smem pa tudi nočem videti, čeprav menda pokažejo realne slabosti cestakov).
Grilzz Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 S cestaki je verjetno tudi več nesreč kot z drugimi motorji.
black_rider Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 S cestaki je verjetno tudi več nesreč kot z drugimi motorji. ja to je pa tud res... poglej samo slovenske ceste, še sploh v Beli krajni vam lahko rečem da je na cesti luknja poleg luknje vse skupaj pa petkrat krpano z asfaltom... res kriza...
reesko Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 ja to je pa tud res... poglej samo slovenske ceste, še sploh v Beli krajni vam lahko rečem da je na cesti luknja poleg luknje vse skupaj pa petkrat krpano z asfaltom... res kriza... slovenske ceste do itq :BUA: :BUA: sploh pa tm k se motoristi vozmo :glare:
Dolenc™ Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 Jst sem tud takšenga mnenja, zato se bom od zdej naprej vozu sam še tam kjer se avtomobilisti vozjo :)
BaHa Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 slovenske ceste do itq :BUA: :BUA: sploh pa tm k se motoristi vozmo :glare: ej tocn tko ...... ka je pa se najbl kriza ..... ponavad je pa lih na kirm ovinku tok sluzasta cesta da kr glava pece ... ce pa to ni ... je garant 1tona peska gor ....... matr ej ... ce pa se to ni !!! pol je pa cesta ze cist usa poflikana ... ma lukne... pa se vbokline so .... neki more bit ..... pac. .. vesele slovenske ceste ..... :BUA:
Stroj Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 Res so ceste čist v PM, ampak če primerjaš pa naše avtoceste s hrvaškimi recimo, mamo pa dost boljše
KRIK Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 ja odvisn kere avtoceste an hrvaškem gledaš?? te tanove dol po dalmacijo so skor čist u "nulo spedenane"
D_u_H_e_C Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 ja odvisn kere avtoceste an hrvaškem gledaš?? te tanove dol po dalmacijo so skor čist u "nulo spedenane" avtoceste so za prave motoriste sux...tu so gledane predvsem navadne ceste... Vse kar je ravno ni zabavno!!! :OK:
black_rider Objavljeno Julij 6, 2006 Opozori Objavljeno Julij 6, 2006 ja bom ponoru.... v torek mi je v mestu en izsilu prednost in iz kolone naenkrat zavil levo.... ja sm pripeljal po omejitva in začel bremzati, vendar je bil ovinek in na mrtvo v ovinek ni ravno lahko delo. Tako sem se zaletel direkt v zadnje kolo od avta in sploh nism padel z motorja. Trk mi je samo malo zapestje prerukal... najbolj me pa boli zaradi motorja- moja yamaha dt 125re je utrpela poškodbe prvih vilic (1cm zvita) in feltne (3 cm zamika). Škodo bo plačala zavarovalnica ja pa bom en mesec brez motorja!!!!!! :angry: to je enako kot da bi me kdo odklopu iz družbe, civilizacije... fotr je pri zavarovalnici še dosegel da bodo plačali nov okvir, če je ta morebiti zvit... ja mislim da ne bi smel biti, ker je bil trk pravokoten pa tudi silo so oblažile vilice (ki so se seveda zvile). Zanima me če je res možnost da se je optika jeklenega okvirja res kaj spremenila po trku. Ima kdo podobne izkušnje? Prosim zaupajte mi svoje mnenje... lp Black_Rider
k0ci Objavljeno Julij 6, 2006 Opozori Objavljeno Julij 6, 2006 okvir se je težko zvil ker ponavadi se vilice veliko bolj zvijejo kot so se pri tebi, in pomoje okvir ni nič zvit, saj se vilice prej zvijejo kot le ta okvir se zvije le ob direktnem udarcu vanj
_ales_ Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 žalostna vest, moj znanec se je včeraj ob treh popoldne v portorožu ubil z suzukijem gsx-r 1000 K5 umru je tud sopotnik :cry:
FlamE#7 Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 a to tist k sta bla brez celade pa po tazadni pa u znak? :cry: :cry:
Priporočene objave