zzigon Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 pa saj čoperji niso za dirkat porkamadona! Pri normalni vožnji, pa je poraba komot okol 5 litrov/100km... kar se tiče prej omenjenih slabih zmogljivosti čoperjev...moja kwaka 800 jih po števcu komot z dvema gor piči preko 170 kadarkoli in tudi do ene 150 pride v zelo doglednem času. Povprečna hitrost na avtocesti pa je pri meni med 130 in 150 km/h...višje postaja malce tečno pa skoraj mi je škoda motorja za to. Tako tudi prehitevanja niso problem, jasno pa motor ni namenjen dirkanju in če ga po kakem gorskem prelazu teraš se počuti približno tako kot bajsika pri telovadbi (ampak za žult je pa mehka, hehe) če si divjak po srcu, itak da ti ne paše tak stil motorja in če ga grupno pičite po cestah kot kamikaze, tudi verjamem, da vas čoperisti težko dohajajo...nažalost pa poznam kar nekaj voznikov cestakov, ki jih danes ni več med nami, pa nobenega čoperista, ki bi se na cesti ubil. jst še vedno pravim da so cestaki za na dirkališče in ne za na cesto. Pa da ne bo pomote, če bi si lahko privoščil, bi takoj imel vsaj še en, bolj športen motor za občasno spihati dušo...tako pa je potrebno poiskati nekaj kar ti je najbolj všeč in je nekako najboljši kompromis za dani denar Čoperja, cruzerja,...je hud filling peljati počasi do zmerno dinamično, medtem ko hitro niti približno...po drugi strani pa je cestake, nakede ipd. uber brezveze voziti umirjeno, počasi in te kar silijo k priganjanju...in tam so tudi doma PS: čoperjem cena pade ne spljoh, vzdrževanje pa je tudi napol zastonj! lp ž dotem 1
GLADI Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Imaš kar prav. Poglej, ko sva se z mojo spoznala, sem imel pavzo brez motorja. No, saj vedela je da sem vsa leta prej imel motor. Pa sem po cele dneve visel na netu, pa slike motorjev buljil, pa... No, potem je prišel en denar, pa je rekla ''potem pa kupi nekaj, da bo mir''. Pripeljem ER-5. Po enem letu pa začneva razmišljati o večjem (dva se na Eriki bolj težko peljeta, gre pa). Zdaj, ko je ta pri bajti, pa je non-stop na zadnjem sedežu. Naslon zadaj itak, ko pa sem ji naredil še ploščadi za noge, se pa pelje kot grofica. Folcija pa bom verjetno za nekaj časa dal na kakšen senik... ja tudi pr meni neki takega,najprej proti nakupu sedaj pa se zlo rada zraven pelje.
Drosa Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Družba, vidim da sem odpr kr lepo razpravo in v tem kar nekaj dobrih in zanimljivih informacij dobil.Sem mnjenja da bi res moral prej probati čoperja ampak ( vem da se mogoče smešno sliši ) jaz svojega nakeda že vozim kot čoperja, počasi,bolj kruzam, seveda kolk mi dovoljuje ERKA.Sem voznik ki uživa v zmerni vožnji z lepšim spolom.Preden sem kupil svoj prvi motor ER6n sem vedno bil prepričan da bo pri hiši čoper,ampak je ratalo ravno nasprotno predvsem zaradi tega ker sem se bal da bo čoper zaradi teže in manjše okretnosti na cesti prehuda reč za enega začetnika.Kar se tiče hitrosti in primerjave kdaj bom prišel na cilj pa mi itak ni važno.Kar se tiče zavor in varnosti na čoperju, pa menda res niso tako slabe kot eni pravite.
Pervy Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Kar se tiče zavor in varnosti na čoperju, pa menda res niso tako slabe kot eni pravite. vse je vedno odvisno samo kakšno hitrost imaš ko se hočeš zaustavit in s kakšno hitrostjo se pripelješ v ovinek
oks Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Daj ti meni napiši: kateri čoper to voziš, koliko ccm ima, kolikšen tak imaš in koliko je rezerve! VN 900, tank 18. litrov in poraba med 4.- 4,5. litra 100km in tudi med vožno ga ne šparam tako, da ma kakšen z bmw-ejom kar veliko dela da mi sledi, in mora na ovinkih šmerglat po tleh isto kot jaz.
motofrik Objavljeno Januar 18, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 VN 900, tank 18. litrov in poraba med 4.- 4,5. litra 100km in tudi med vožno ga ne šparam tako, da ma kakšen z bmw-ejom kar veliko dela da mi sledi, in mora na ovinkih šmerglat po tleh isto kot jaz. ...saj ti ne bodo verjeli glede porabe. Še jaz komaj, pa ga že dve leti vozim.
GLADI Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Družba, vidim da sem odpr kr lepo razpravo in v tem kar nekaj dobrih in zanimljivih informacij dobil.Sem mnjenja da bi res moral prej probati čoperja ampak ( vem da se mogoče smešno sliši ) jaz svojega nakeda že vozim kot čoperja, počasi,bolj kruzam, seveda kolk mi dovoljuje ERKA.Sem voznik ki uživa v zmerni vožnji z lepšim spolom.Preden sem kupil svoj prvi motor ER6n sem vedno bil prepričan da bo pri hiši čoper,ampak je ratalo ravno nasprotno predvsem zaradi tega ker sem se bal da bo čoper zaradi teže in manjše okretnosti na cesti prehuda reč za enega začetnika.Kar se tiče hitrosti in primerjave kdaj bom prišel na cilj pa mi itak ni važno.Kar se tiče zavor in varnosti na čoperju, pa menda res niso tako slabe kot eni pravite. Je pa čoper smrt za tiste ki jih rada boli hrbtenica.Ja sediš zelo nisko dobesedno na trtici. dobivaš direktne udarce (tresljaje) v križ,tako da.....
klimbra Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 (popravljeno) Je pa čoper smrt za tiste ki jih rada boli hrbtenica.Ja sediš zelo nisko dobesedno na trtici. dobivaš direktne udarce (tresljaje) v križ,tako da..... To je bil edini.....res edini problem......zakaj sem presedlal na turer segment. Me pa pojezi.......ko nekdo pljuva in pametuje......in z banalnostmi in v nekem nerazumljivem jeziku, ki spominja na slovenščino.......prepričuje prepričanega.......da naj ima raje ER6 ( ker ga vozi njegova prekrasna žena ).....ali raje nabavi BMW ( ker je to zanj edina znamka na svetu, ki je vredna njegove riti ). Pozdravljam izbiro......tudi sam sem ga sprobal......in VN 900 se pelje mnogo bolje, kot VN 800 ( tega sem imel )....... in ne pozabi.......kupi TO KAR TI SEDE......in DO KODER SE STEGNEŠ!!!!!!!!!!!!!!!! Le tako boš zadovoljen s svojo odločitvijo Popravljeno Januar 18, 2010. Popravil klimbra trojan69 1
mkosir Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Točn tko k je Klimbra reku. Kupš kar ti je všeč in in ne kar drugi zapovedujejo. Če se ti dobr počutš na Enfieldu ga pač kupš. in to je to maratonac in trojan69 2
OVEN Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Pa še neki! Dandanes tud bremze na čoprjih niso več ka so ble včasih! So dost boljše,da ne bo pomote!
zzigon Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Jst sem opazil, da je zelo velika razlika, če zaviraš z obema zavorama in ne samo s sprednjo, pri mojemu classicu. Razlika je zelo konkretna! Se mi zdi, da se pri drugih motorjih ni toliko poznalo... lp ž
GLADI Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Točn tko k je Klimbra reku. Kupš kar ti je všeč in in ne kar drugi zapovedujejo. Če se ti dobr počutš na Enfieldu ga pač kupš. in to je to Ja men se je najbol dopadel VN-900,a bi moral še vsaj leto dni počakat (zaradi financ)tako da sem se odločil za nakup VN-800. Nisem razočaran celo zlo navdušen,bremze pa tudi primejo kar vredu,bremzam mz obema ,pa tudi vozim se ne prenaglo,večina v dvoje in uživam v vožnji.
Drosa Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Tudi meni se zdi tako da zavore,kljub samo enem disku spredaj bi morale zadostovati za vn900.Konckoncev ta čoper tudi ni narejen za hitro vožnjo.Je pa res da ga je po teži kar nekaj,ampak vseeno.Zanima me tudi kako se kaj obnaša v sami vožnji počasi,ali je stabilen.In kako je kaj vodljiv čez ovinke.Kakor vidim v specifikacijah je teža okrog 250 kg,a je to zelo poznati v vožnji.Kar se tiče omenjenih tresljajev na hrptenico,menim da vsi dvovaljniki, pa tudi moj ER6n proizvaja določeno stopnjo tresljajev.To pa je tudi ena od čari dvovaljnikov.
Pervy Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Kar se tiče omenjenih tresljajev na hrptenico,menim da vsi dvovaljniki, pa tudi moj ER6n proizvaja določeno stopnjo tresljajev.To pa je tudi ena od čari dvovaljnikov. da te na čoperju boli križ nima veze z dvovaljnikom ampak s položajem sedenja ker ne sediš na riti ampak bolj ležiš na trtici. zdaj pa bolj kot so noge naprej in belanca nazaj bolj ležiš nazaj in bolj ti tolče po trtici in naprej po križu. če maš pa kakega hardtail ali spuščenega zadaj je pa še lepše
zzigon Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 da je trtica izpostavljena drži...hrbtenica pa mene ne boli sam rit mi pa hoče odpasti po kaki urci vožnje tuhtam o nabavi Airhawk "zračne blazine": http://www.airhawk.co.uk/ baje je stvar fenomenalna ima kdo izkušnje s čem podobnim? lp ž
Pervy Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 no hrbtenica ne boli če si natreniran, mlad ali imaš pavze. jaz sem si na čoperju izkusil večkrat po cca 600-800 km na dan v zelo dobri kondicijski formi pa je hrbet bolel. še bolj pa pekla rit (oz. zadnji del ritnic) od kombinacije vročine, švica in vročega ledra in zica. kar se tega tiče je bolj pokončna drža na ostalih motorjih dosti boljša in bolj naravna in gre preko 1000 km na dan brez problemov za rit (ker pol že bolijo roke). mislim da se kupijo tudi neke predelave zicov na gel.
GLADI Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Je pa tudi tako da na vn-800 narediš enih 250 km z enim keslom pa moraš tankat.Tankaš popiješ kavico ali pa kaj osvežilnega in ta čas se tudi rit mal ohladi. Vn-900 ima pa malo večji kesl tako da tam se da narediti več km.Mislim pa da paše če se na vsakih 150-200 km mal ustaviš in pretegneš noge,neglede na to kakšen motor voziš.
Žarko G. Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 no, saj ni važno, moj bo pa amen. ne morš vrjet, res je
motofrik Objavljeno Januar 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 ne morš vrjet, res je Pa res... Sicer po dveh letih, ampak ''kjer je volja, tam je pot''... Dosedaj še brez zamer, kar se motorja tiče.
danci1973 Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 No, pred kratkim sem kupil TDM 900A. Vsi (totek sekcija MS in dugi znanci motoristi) so me prepričevali, kako krasen motor je to in pravi zame in za dva in udobnejša vožnja in sploh in oh. Saj je res. Ko pa sem se peljal na prvo furo, sem prišel domov brez nasmeha na ustih. Enostavni ni to, kar sem navajen. Sebe si vedno predstavljam na čoperju. Noge naprej, zmerna vožnja, brez prestavljanja, prehitevanje po avtomobilsko (ko je spredaj dovolj prostora) in uživanje. Za užitev vožnje enostavno ne potrebujem hitrosti. Morda pa bi Honda DN-01 bila prava stvar zate... položaj voznika - 100% čoperski prestavljanje - ga ni, ker je avtomatik sedalo na ogled in otip - udobno, tudi za sopotnico Ima pa le kakšnega konjička več (v primerjavi s tvojim sedanjim čoperjem) za lažje / varnejše prehitevanje, ima tudi ABS, ... D.
GLADI Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 Pa tudi cena je prava.Mal previsoka ,se mi zdi.
motofrik Objavljeno Januar 25, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 DN-01... no ja. Bolj mi potegne na sesalec, kot chopper. V bistvu mešanica med tourerjem in maxiskuterjem. Samo za tisti denar pa že Gold Winga dobiš.
GLADI Objavljeno Februar 8, 2010 Opozori Objavljeno Februar 8, 2010 DN-01... no ja. Bolj mi potegne na sesalec, kot chopper. V bistvu mešanica med tourerjem in maxiskuterjem. Samo za tisti denar pa že Gold Winga dobiš. Noi meni pa nezgleda tako napačno,samo moti me vsa ta elektronika.
motofrik Objavljeno Februar 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 8, 2010 Kakšna elektronika...? Direktni vbrizg ima že vsak novejši motor, razen če si mislil elektroniko za menjavanje brzin...
GLADI Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Kakšna elektronika...? Direktni vbrizg ima že vsak novejši motor, razen če si mislil elektroniko za menjavanje brzin... To ja,se pelješ kod z kakim avtomatikom,samo gas pa gre.Samo se mi zdi da se da ročno tudi šaltavat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se