shark90 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 se da naredit v apn 6 in tudi 7 brzin. pač daš lere ven ker ma apn men vsako brzino ler in narediš lepo tanše zobnike pa luknice drugače zvrtaš in je to to. pa še slika menjalnika z 7 brzinami :
pinktomos Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 aprilia sr minarelli celotna evo1 predelava razn:tp sklopka in zvon prenosi original lamelni ventil stage6 avspuh pa še čakam dellorto 21 gre kar lepo :worship:
aeroxxx Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Yamaha Aerox 2003: -ausuh Leovince RR -Polini speed control variomat -Polini 2G sklopka -Polini plava povratna fedra -Polini jermen Že res da ni glih nevem kakšna predelava ampak kar gre enih 100 km/h po števcu, pospeški so pa tudi kar zadovoljivi.
robopanik Objavljeno November 7, 2007 Opozori Objavljeno November 7, 2007 Ta je bil moj "ta star" skuter...po pravici povedano je bil od brata,pa sem ga jaz tudi rabu kadar mi je rabu: Runner 50 Cilinder DR 75cc z brusenim auspuhom in vsem ostalim,znizana glava fergy 17,5 gred Mazzucchelli lamele in ostalo MHR malossi filter za zrak variator MHR malossi Sklopka 2G jermenice Polini jermeni Mitsuboshi auspuh Polini For race,potem pa ZX,ker se mi ni dalo imet problemov sz firbci elektronika Top performances spring slider Betella kompenzator Polini zadnji amortizer RMS Gumme Pirelli Evo Ploscice za rajse Malossi Bom poiskal se kasno slikco...te so edine,ki sem najdu! :whistle:
sym_freak Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 jas imam SYM EURO X to pa je moja predelava: -70 malossi sport(gus) -leovince ZX -modra povratna +106% -malossi kevlar -arreche karburator 17.5 -kratko koleno za frgazar -zvonec malossi -torque Driver Malossi -malossi delta sklopka -omejevalec obratov -malossi multivar variomat -športni filter doppler air-system -ngk kabl za svečko -distančnik 40mm -malossi torsion control -sceed 42 gred (za midrace) -ležaji skf za gred c4 to je zdaj vse samo še vsega ni na skuterji ker pride komplet predelava čez zimo gor :D
AeRoxx Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 (popravljeno) No pa da še jaz povem kaj o moji mašinci.. :P Tuning Motor: Yamaha Aerox 01 Cilinder: DR EVO 70 Izpuh: Stage6 pro Valjčki: nekje med 3,0g in 4,5g ( še niso vgrajeni ) Povratna: Malossi ( Bela ) Jermen: Top Performances V-belt Fergazer: Dellorto PHBG 19 BS Variomat: Top Performances Racing vario Svečka NGK - BR9ES Gred: Orginal Filter: Orginal Styling * pobran blatnik ( zadi ) * mrežice odspredaj * 8 modrih ledic * moder pokrov zavornega cilindra * nove plastike ( nasljednje leto bojo plavo-bele ) * neke nalepke ------------------------- Sledi * Omejevalec obratov * DH-bilanca + distančnik * preureditev sprednjih žmiglov ( v one luknjice odspredi v plastiki ) * mogoče kaka stranska tačka * gume Sava * Števci ( hitrost, benz ) za na DH Končna: se mi niti sanja ne saj še vsi deli niso vgrajeni... V samo predelavo sem vložil okoli 120 čukov oz 500 sedajnih evrov. Slike bom dal čez kak slab mesec ko bojo vsi deli vgrajeni ... ;) Lp Nejc Popravljeno November 19, 2007. Popravil Nejc-sikman
pinktomos Objavljeno November 23, 2007 Opozori Objavljeno November 23, 2007 natančnejša predelava moje sr-jke :polini evo cilinder :malossi rhq gred :malossi overange komplet :malossi prenosi :selletra metrakit..elek tronika(u prihodnosti)(sedaj neka od malosija ma ne selecra) :kisler distančnik :roost(za evo) :malossi ravno koleno :malossi vl14 :ysn PWK 28 frg :malossi e-13 filter .... ... ...
andro007 Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 Še jest, slike pa še pridejo :D Motor: Peugeot Speedfight 1, 98 letnik Vse normalno, razen blokade so veni januarja pridejo na novo prefarbane plastike Gre pa 90 km/h Pride pa še športen avpsuh ko bo dnar :D
pinktomos Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 meni pa gre z he predelavo ki ima 20hp 120z original prenosi in :headbang: :headbang: budale
scholes18 Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 js namerawam kupt yamaho neos kai nj dam notr za predelawo k prei sm meu sam unga yiyinga predelanga 4t pa se ne spoznam tok na 2t hwala ajja pa kasna se wm zdi?
AeRoxx Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 js namerawam kupt yamaho neos kai nj dam notr za predelawo k prei sm meu sam unga yiyinga predelanga 4t pa se ne spoznam tok na 2t hwala ajja pa kasna se wm zdi? Mislim da si malo falil temo.. Mnenja o skuterjih lahko najdeš pod temo " Tema za nabijanje glede izbire skuterja ". Pa mogoče bi blo fajn če poveš kako predelavo si mel prej.. :lol1: Aia pa namesto tvoje cirilice uporabi raje gajico.. :glare: Če pa nisi dovolj razgledan katera pisava je gajica pol ti pa ni pomoči.. :krneki: Lp Nejc
pinktomos Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 na svojo sr-jko spet dau dellorto 21 z polini filtrm diza 93 original koleno razlika v moči kar velika ni toliko navora ampak motor rabim za vožnjo
AeRoxx Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 No pa da še jaz povem kaj o moji mašinci.. :P Tuning Motor: Yamaha Aerox 01 Cilinder: DR EVO 70 Izpuh: Stage6 pro Valjčki: nekje med 3,0g in 4,5g ( še niso vgrajeni ) Povratna: Malossi ( Bela ) Jermen: Top Performances V-belt Fergazer: Dellorto PHBG 19 BS Variomat: Top Performances Racing vario Svečka NGK - BR9ES Gred: Orginal Filter: Orginal Danes sem dobil še sklopko malossi FLY. LP Nejc
aeroxxx Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 A mi lohk kdo razloži kaj je to lamelni venitl? Nekateri pišejo, da majo menjane lamele, so to lamele pr sklopki? Sori za off topic. :angry:
k0ci Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 opravlja isto funkcijo kot ventili na 4t mašinah, le da je ta ˝krmiljen˝ s podtlakom.....se pravi prepreči mešanici da bi ušla nazaj v furgazor ko bat potuje dol, na skuterjih se nahaja med kolenom furgazorja in blokom motorja lamele so pa tiste ploščice, ki se odpirajo in zapirajo, lahko so kovinske ali karbonske
aeroxxx Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Hvala za pojasnilo, zdaj mi je približno jasno, kej bi to bilo. A se splača vgradit, pridobiš kaj na moči ali je to samo za kakšne 70ccm kite?
replica Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 predelava: malossi 70cc gus cilinder hebo sklopka hebo next generation variator rms super competition gred dellorto 19 uplinjac polini sportni filter polini evolution izpuh (prej technigas next-r) vecji sekundarni prenosi za stuntanje (koncna 85 kph po stevcu), original sekundarni prenosi za pisto (koncna okrog 115-120 kph po stevcu) paoli vilce, brembo diski, spredi 320mm, zadi 240mm (ni na sliki), karbonski zadnji smerniki, xenon zarnica sprednja, karbonska ogledala (ni na sliki), 12 o'clock slike tukaj
pinktomos Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 bravo bravo in kak je občutek ko visiš 12 o clocku ??? pa kako mašino imajo te formule suzuki morini?
replica Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 bravo bravo in kak je občutek ko visiš 12 o clocku ???pa kako mašino imajo te formule suzuki morini? prvic ko si na 12 oclocku je filing grozn, misls da bos z glavo drsal po tleh :) formule majo franco morini masine.
SashoN Objavljeno December 17, 2007 Opozori Objavljeno December 17, 2007 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...p;#entry1193954 Na dnu =) oranžno-bel
jesenik Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 tomos flexer (1. model) letnik 1998 cilinder od tomos clasic letnik 99' brušen na 42mm bat Piston 42L zadnji zobnik od tomos clasic letnik 99' uplinjač od tomos clasic letnik 99' predelana sklopka MF Power izpuh cobra športni filter oljni amortizerji zadaj od BT-ja (moped je nižji kot serijsko) sprednje vilice skrajšane za 7cm (to pomeni da je celi moped nižji) dodatno brušeno in polirano koleno za uplinjač spuščen sedež (položaj sedenja je nižji) pa še kake druge zadevice so, katere pošlihtaš in stvarca bolj leti:D končna hitrost (dobrih) 70 Km/h :yea1:
Markko Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 tomos flexer (1. model) letnik 1998 cilinder od tomos clasic letnik 99' brušen na 42mm bat Piston 42L zadnji zobnik od tomos clasic letnik 99' uplinjač od tomos clasic letnik 99' predelana sklopka MF Power izpuh cobra športni filter oljni amortizerji zadaj od BT-ja (moped je nižji kot serijsko) sprednje vilice skrajšane za 7cm (to pomeni da je celi moped nižji) dodatno brušeno in polirano koleno za uplinjač spuščen sedež (položaj sedenja je nižji) pa še kake druge zadevice so, katere pošlihtaš in stvarca bolj leti:D končna hitrost (dobrih) 70 Km/h :yea1: Kšna slikca ?
Auspuhlager Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) Tomos A35 Hebo 65: Airsal 65cc alu 44Bat Nižana glava Tecnigas NextR Dellorto 16/16 koleno 16mm+spolirano Elektronski vžig Ngk platinum svečka Ojačana sklopka+lajšani zobniki končna blizu 100kmh Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil Auspuhlager
sym_freak Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 no da še jas predstavim moj SYM BEAST :evilgrin: stara predelava SYM blok: -tecnigas rs 70 -modra povratna +106% -malossi sport 70 (tuned) -malossi multivar -malossi kevlar -malossi delta clutch -malossi zvonec -malossi jermenica -športni zračni filter malossi e14 -frg. dellorto 21 -gred sceed 42 -ležaji skf c4 -ngk kabl za svečko -omejevalec obratov v to predelavo sem vložil okoli 1100€ nova predelava GILERA blok: -stage6 racing modular -malossi mhr sesalno koleno -malossi mhr lamel blok -malossi rhq gred -skf c4 ležaji -malossi delta -malossi zvon -malossi e14 športni filter -roost ror -modra povratna +106% -frg. dellorto 21 -polini štrom -malossi mhr variomat -malossi sekundarni prenosi ta predelava še sicer ni na skuterju ker še mi manjkajo 3 deli ko pa bo pa bomo naprej poročali :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se