mihaenator Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 am čeprov sm nov kle amapak kul evo še moja stvarca čeprov je naprodaj: Aprilia sr polini sport 70 stage 6 PRO izpuh polini speed control dellorto 17,5 dr jermen :P nek športn filter styling: bele barve homemade rit dh krom dh distančnik od kolesa slika:
andro007 Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Evo moj motor: Polini variomat in sklopka Izpuh zx končna 80km/h
mare123 Objavljeno Junij 17, 2008 Opozori Objavljeno Junij 17, 2008 Moj skuter: Piaggion Typhoon l.96 Na novo spedenan in predelan cel. Zunanjost Barva: metalno,perla modra(audi);brez nalepk Luči: športna sprednja luč, šp. zadnja luč;led diode, bela Ogledala: karbon look, mala športna Dodatna oprema:kovček,ogledala,plastike na vilicah Gume: Dunlop GT301;zadnja 130, prva 120 Pokrov hlajenja, športni, oblika za boljše zajemanje zraka Motor: - kit Mallosi Replica 70ccm,aluminijast - variomat polini, valjčki 7,5g - vplinjač Dellorto 17,5 - športni filter karbon look;dela lepo tudi z navadnim - športna sklopka, ne vem kera ker je že stara - izpuh Arrow, kr en - lopute polini Plačal sem samo za barvanje in nekatere nove dele(ostale sem imel še od prej). Menjava, servisi, nastavitve, vse ostalo delo opravljam sam. Tako da okrog 400€, sem pa imel 2 typhoona tako da se iz obeh sestavil enega. Glede na to da sem malo plačal za starega, grdega je sedaj zelo atraktiven! Končna hitrost okrog 90 km/h, bi se pa vrtel 100% tudi z valjčki okrog 10g, ampak imam rajši moč Moč:ga ne moreš na mestu zaustaviti če daš na polno plin,vrti novo gumo na betonu; 0-konca km/h s stalno močjo. Poraba okrog 5,5l /100km pri 100% nastavitvah in original filtru.(preverjeno) ;meni se to ne zdi veliko za moč, ki jo res čutiš v rokah LP sliko imam samo to, lahko pa ga slikam
TomosRacing Objavljeno Avgust 30, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2008 Še en moj projekt, ki še ni končan. Apn6 85' letnik. Mašina pač spedenana -Nova bt blajrca - skf c3 ležaji(mogu bom dat c4 na blajrco) -Sl cilindr piljen kokr se spodob(okvirni koti 175,130,195) niso še končno določeni - bat konig ali meteor 39L rahlo krajšan - Glava BT nastavljena na 0,7 squisha(zdej bom dal na 0,5) - fergi 25 PHBL - izpuh narejen doma - PVL užig(1mm predvžig) pa še kej... Pride še predelava karterja, pa kako pametno svečko morem dat notr. Okvir ni nč posebno predelan, ma sam nižjo balanco,kvadratno luč, slajk gume(spredna še pride), pa razne malenkosti. Gre čez 100, ni pa še use nastavljen, zaenkrat je blo največ 105 v 4ti prestavi do konca(ma seveda 5 prestav) takle je bil ko sm ga dobil tak je trenutno(z utrganim dušilcm) Tudi s tomosom se da... Lp
pushye Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 Aerox 2+ Due+ malossi mhr iglični malossi mhr delta malossi mhr iglični malossi rhq gred malossi multivar malossi x kevlar belt malossi mhr rumene fedrce malossi rumene povratna Dellorto 19 BE V-force lamelni (tastar model) skf c4 lagri yasuni c16 BE ngk 9 Drgač pa: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).net/component/option,com.../topic,22223.60
AeRoxx Objavljeno December 29, 2008 Opozori Objavljeno December 29, 2008 Evo moja 2 aerox.a : Prvi setup: Tuning: Scooter: Yamaha Aerox 01 Cylinder: DR EVO 70 Gred: BGM evo Izpuh: Top performance NARDO Variator: Top performances Racing vario Jermenica: Top performance Jermen: Top Performances V-belt Fergi: Dellorto PHBG 19 BS + boost bottle CDI: Top Performances Pokrov prenosov: Top Performances nardo Prenosi: Original Kuplonga: Malossi FLY Zvonec: Motoforce Svečka: NGK - BR9ES Kabl za svečko: Ngk racing cable Ventil: Stage6 v-force3 Filter: Twin air Drugi setup: Tuning: Scooter: Yamaha Aerox Cylinder: Malossi MHR Team II 7t Gred: Stege6 racing team Izpuh: DPR c30 (kasneje Roost) Variator: Malossi multivar Jermenica: Malossi overrange + yellow contrast spring + torsion control Jermen: Malossi kelvar Fergi: Malossi team 19mm Vžig: Polini (kasneje Selettra) Pokrov prenosov: Top Performances nardo Prenosi: Original Kuplonga: Malossi delta Wingbell: Malossi Svečka: Denso iridium iw34 Kabl za svečko: Ngk racing cable [bVentil: Stage6 v-force3 Filter: Malossi e13 Radiator: Aerox + Runner 180
dolsina Objavljeno Januar 18, 2009 Opozori Objavljeno Januar 18, 2009 Da nouste hitrostnega rekorda postavl s temi sesalci.Moja pamet misli tako; če maš ti željo po močnem oz hitrem motorju si kupi tazga.Sepravi dost kubikou al pa navitga.Te razne home predelave so bl tko tko.TO JE MOJE MIŠLJENJE.
Markko Objavljeno Januar 18, 2009 Opozori Objavljeno Januar 18, 2009 (popravljeno) Ja sam nimajo še vsi izpita za high kubikaže.Je pa res da so predelave čist predrage.Se bl splača šparat pa kasnej kej močnejšga kupt. Popravljeno Januar 18, 2009. Popravil Markko
Brejker Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Te razne home predelave so bl tko tko.TO JE MOJE MIŠLJENJE. Home predelave so zakon!!! :worship: Glih s tem se use skp začel :rolleyes: A si gledu film: The fastest Indian? No čiča je use doma pošraufu, še gume je s kuhinjskim nožom porezal, da se ni drgnla ob vilce k se tok raztegnila zarad centrifuge :whistle: Če folk nebi doma šraufu nebi bilo nobenih HANN spree ekip ki serijski motor napiljo (in podobnih) vse se začne v domači garaži in na svojem motorju :krneki: :rolleyes:
dolsina Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Ja sam če maš dnar si car če greš predelat enga KTM-a ne pa eno runnerco, k pol misljo nekateri de so baga za ja**a prjel k so mau kanale pobrusil.
cvilaa Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Nwm zakaj nebi vlagal v 50cc pač nwm kaj maš tolk proti. Drgač se pa skor res splača za kej bolšga šparat nwm sam dost jih res nima izpita maš prouv markko..
air15 Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Zanima me, kako bi lahko najbolje predelal Gilero runner SP (50ccm)? Rad bi: -Majhno porabo -Odlične pospeške -hitrost vsaj okoli 80 km/h (realnih) in brez blokad in omejevalec obratov (za vsak slučaj ) -Več moči-nov cilinder (50ccm) -.... Zanima me mnenje tistih, ki sami vozijo runnerco ali, ki imajo veliko izkušenj. Za odgovore se zahvaljujem.
benny0104 Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Pospeške pa končno bi se dalo mogoče dobit ampak ne pr mejhni porabi. Za nekej se boš mogu odločt.
air15 Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 boljše je, da gre hitreje , amapk me zanima kolikšna je poraba pred in po predelavi. :unsure:
slovenc46 Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 lahko das sam eno 70ko gus gor pa naprimer zx ali kaj podobnega frgazer pa pustis orginal oz sam mal vecjo dizo da bo bols mazal motor pa bo sou realnih 90 recmo to se najbol splaca :trance_33_sleep:
air15 Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 a je s policaji kej problemov zaradi 70ccm? Jest bi dal 50ccm cilinder malossi, lažje uteži variomata (okoli 4 g), pa druge vzmeti v sklopko. Prosim, povejte mi če se to splača. Novega izpuha pa ne mislim kupovat, ker nimam neomejenih financ :unsure:
andro007 Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Če misliš dat kit noter, moraš izpuh menjat ker z org. izpuhom ti nebo dalo toliko moči kot treba. Do koliko financ bi pa bla ta meja?
Gasperr Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 moja tomos apn6s tunig: -mf power (tavisok) -kmalu 5 prestava (morm najprej videt če policaji kj gledajo kok prestav maš pol pa bo ) styling: -haris ročke -2 modri neonki -vžig na ključ Zaenkrat je to vse ker ne mislim nevem kolk velik dajat v ta motor.. Pride drugo leto 125cc in glavni cilj mi je da do takrat nebom imel prevelikih stroškov z tem sedaj. Vem pa da kkr 1x odpreš mašino so pol sami problemi.. :trance_33_sleep:
air15 Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 andro....kaj mi svetuješ. Jaz bi najprej dal lažje uteži pa druge vzmeti v sklopki, če še vedno ne bi bil zadovoljen pa še cilinder in morda nov izpuh. Ne vem kakšne uteži in vzmeti moram imeti za čimboljše pospeške :unsure:
andro007 Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 Če boš dal samo valjčke in vzmeti druge neboš pridobil ničesar. Potem raje vzemi eden variomat in ti bo nekaj pripomorlo. Glej če imaš 250€ samo na razpolago ti je škoda dajati noter kit ker bi moral še menjati izpuh seveda, pa ležaje pa še kakšno dizo na vplinjaču. Najbolje ti bo da zamenjaš variomat in izpuh pa boš imel zadovoljivo hitrost. Razen če želiš da ti gre motor več kot 100km/h. Pa piši pod temo ki je za to namenjena da se ne bo tukaj smetilo.
SpecialG Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Zanima me, kako bi lahko najbolje predelal Gilero runner SP (50ccm)? Rad bi: -Majhno porabo -Odlične pospeške -hitrost vsaj okoli 80 km/h (realnih) in brez blokad in omejevalec obratov (za vsak slučaj ) -Več moči-nov cilinder (50ccm) -.... Zanima me mnenje tistih, ki sami vozijo runnerco ali, ki imajo veliko izkušenj. Za odgovore se zahvaljujem. nemogoče da ti bo malo kurilo ob odličnih pospeških in hitrosti pa še logično je da če gre več kot 50 da je motor brez blokad;)
bac321 Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 (popravljeno) MOJ PIAGGIO CIAO: -Polini speedengine 75ccm -Dellorto 19/19 -auspuh polini S.P. -variator polini hi-speed -športna sklopka z tršimi fedri od polinija - polini airbox -jermen mallosi kevlar -dodatno ojačanje Končna po garminu 94. Pospeški solidni. Popravljeno Junij 2, 2009. Popravil bac321
ta85kmh Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 tomos automatik a35 tuning: -lipnik nizki -delorto fergazer 14 -bruseni kanali -bat 38L -ngk svecka stilign: -pod sedezom zvocniki in lucke -neonka svoje odgovore , pripombe , vprasanja itd pisite na privatno lp. rok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se