andro007 Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 aerox: stage6pro delorto 21 e13 filter TP variomat roost RMS racing gred SKF C4 V kratkem pa pride wingbell in delta.
zziga Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 runner: zx blokade vün nikamer ne gre
Roky994 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Aprilia RS 50 2009 Tuning: -Brez blokad -Arrow -Menjani prenosi (14-53, prej 11-53) -Večja diza Styling: -Skrajšan blatnik -Tank pad Končna hitrost je 105km/h po števcu, realnih 95km/h... Še slikca: mixxx 1
Xzibit Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Aprilia RS 50 2007 Tuning: -MHR Replica 80cc -Leovince V6 -MHR fedre v sklopki -Malossi e13 -NGK Racing Cable -spredni zobnik 14 zob (14/54) Sledi pa še: -Polini fergazerkit 21mm (mam že doma) -Polini sklopka (pride) -Omejevalec obratov (tudi že čaka) -močnejša gred + SKF ležaji (ko bo dovolj €€)
andro007 Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 Nova posodobitev aeroxa:) stage6racing delorto 21 e13 filter bgm evo 85mm distančnik za gred TP variomat roost SKF C4 Pridejo pa wingebell, delta pa elektrika čez zimo.
weedboy Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 (popravljeno) peugeot v click 4T<br /><br />80 big bore<br />malossi multičmar<br />BGM pro racing ferg 24 <br />sesalno koleno 22+filter<br /><br />Yamaha AeroxR 2009 NOVA (se pa približujem 1000km prevoženih tako da bom kmal začel tunat) Popravljeno Oktober 11, 2009. Popravil weedboy
andro007 Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Ja pajade da maš na 4-taktnem bigbora ka ga ni mogoče imeti.
rs125black Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Aprilia rs 50 2007 Predelava: -Giannellia izpuh -14-53 prenosi -športni filter -home made predelano koleno -95 diza -... Styling: vidno na sliki... xceno 1
jhribar1 Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 tomos 14 m letnik 1986 gilardoni cilinder kit 75 ccm uplinjač mikuni TM 24 top performances 24mm sesalno koleno stage 6 zračni filter PVL dirkalna elektronika močnejša ojnica ojačana košara sklopke peta prestava izpuh domače izdelave bloki od novega apn alpino končna realnih 95-100 km/h, pospeški kar uredu ena slikca en filmček halls, ninjaxx, xceno in 2 others 4 1
cvilaa Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 runner: zx blokade vün nikamer ne gre Menjaj valčke 4.3g vse blokade vn mal pene iz dušilca pa če še zmer ne bo šlo meni povratno in bo šlo realnih 96 :D bajkr88 1
fico182 Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 To ziher ne ker je blo že tolko rečenega o tem da pri orginalu nemorš ziher prit do 96 ker z optimalo nastavljenim sport kitom ki lahko proizvede tuji do 9 km lahko izstisneš največ 105 km/h realih pa ne po števcu. bajkr88 1
rojcek5 Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Moja aprilia sr 50 replica: -Izpuh :Leovince zx -Brez blokad -Menjani valjčki pa fedrce(sam še ni čist vrejo naštelen) KONČNA HITROST: 110 km/h po števcu
Mikey Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Moja aprilia sr 50 replica: -Izpuh :Leovince zx -Brez blokad -Menjani valjčki pa fedrce(sam še ni čist vrejo naštelen) KONČNA HITROST: 110 km/h po števcu maš pa en ornk sfukan šteuc. o repliki nism nč še slišu glede zmogljivosti ampak nebi smela bit taka razlika.
Mikey Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Kaka razlika? am pardon prej sm narobe prebrou sm mislu da si napisu factory lol =D tko da ja kar sm hotu povedat je da o factoryju nimam izkušn in nevem kašne stvari se dobi zanj. Drugače pa kar sm hotu povedat je da ponavad grejo tkole odprti oz. z tako "predelavo" nek 90-100 po števcu ponavad
fico182 Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 Aprilia Area 51 Malossi sport 70ccm Gred Artek k2 za highend predelave. Auspuh Laserxpro krom Dellorto 17.5, diza 90 Valjčki 3.7g, fedrce v sklopki rumene. Pospeški super, poraba mala, končna bo tam neki do 110 realnih ko ga Utečem pa naštelam.
fico182 Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 Hkrati pa bi še vprašo nekaj. zaj ko utekam sporta sem že naredo 250 km in se dal samo pol gasa. zanima me če lahko zaj po 250 km že malo bol teram?
PeterFortuna Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 Yamaha Aerox; -povečan izpušni kanal, nižana glava -17.5 phva -karbonske lamele 0.25mm -laser x-pro -malossi multivar končna 90 realnih (po števcu 107) tolko o tem, kok števci lažejo
replica Objavljeno Maj 8, 2010 Opozori Objavljeno Maj 8, 2010 aprilia rs50 letnik 1995 (chesterfield): Yasuni C-nevemkolk izpuh, Dellorto 28mm fergazer, Malossi MHR Team cilinder, Malossi Seletra elektronika, drugih kosov nevem, ker sem ze kupil s tem setupom. Poraba je bla izracunano priblizno 20l/100km, koncna hitrost 132kph po GPS-u, po klancu navzdol 144kph zaribala po 800 kilometrih, zaribana prodana za 1000eur. Poznej alpa jutri dodam slikce
konkreten Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 (popravljeno) Lp, da še js povem nekaj o svojem roxyu: - izpuh LaserXpro(krom) - Malossi Multivar 2000 - Malossi Fly Clutch - Malossi Kevlar X Belt jermen - Malossi povratna(bela) - Malossi fedrce v sklopki(zelene) - Polini valjčki 4.6g (15x12) _________________________________________ Ko bo dnar pa kupim še: - Malossi Racing fedrce rdeče - Malossi valjčke 4.5g (večje 16x13) - Dellorto PHVA 17.5 mm za konec pa še MOGOČE DR EVO 70 (še nevem če se mi splača za tistih 10km/h) _________________________________________ Vložil sm že okol 350€ Končna še ni zmerjena - po šteucu se sliši okoli 100km/h[je že šlo tui 105-110 po klancu s težjimi valjčki](real:90km/h ) Pospeški pa so tudi zadovoljivi Popravljeno Maj 27, 2010. Popravil konkreten celeia1 1
dj_runner Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Lp, da še js povem nekaj o svojem roxyu: - izpuh LaserXpro(krom) - Malossi Multivar 2000 - Malossi Fly Clutch - Malossi Kevlar X Belt jermen - Malossi povratna(bela) - Malossi fedrce v sklopki(zelene) - Polini valjčki 4.6g (15x12) _________________________________________ Ko bo dnar pa kupim še: - Malossi Racing fedrce rdeče - Malossi valjčke 4.5g (večje 16x13) - Dellorto PHVA 17.5 mm za konec pa še MOGOČE DR EVO 70 (še nevem če se mi splača za tistih 10km/h) _________________________________________ Vložil sm že okol 350€ Končna še ni zmerjena - po šteucu se sliši okoli 100km/h[je že šlo tui 105-110 po klancu s težjimi valjčki](real:90km/h ) Pospeški pa so tudi zadovoljivi z 70ccm boš mogoče res pridobil samo 10km/h v končni, ampak občutek pri vožnji je drugačen, skuter bo boljše vleko, navor boš mel čez celi razpon obratov.
konkreten Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 z 70ccm boš mogoče res pridobil samo 10km/h v končni, ampak občutek pri vožnji je drugačen, skuter bo boljše vleko, navor boš mel čez celi razpon obratov. Torej kupim DR-ja. celeia1 1
konkreten Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 (popravljeno) Yamaha Aerox '08 MHR Team Tuning: - Malossi 70ccm MHR Team II cilinder in bat - Malossi Selettra vžig + navitje - Malossi MHR Team Speed gred - Malossi MHR Team izpuh - Malossi Overrange V2005 kit(variator, Ventilvar, X belt Kevlar jermen, torque drive jermenica...) - Malossi primarni in sekundarni prenosi - Malossi sesalno koleno + lamelni ventil MHR - Malossi Delta sklopka + Wingbell zvon - Malossi zračni filter E15 - Malossi MHR fergazer 21mm - Vsi ležaji SKF C4 ___________________________________________________ Styling: - custom barva: Pearl rdeča in modra - sprednje vilice Stage6 R/T( 15cm nižje) - zadnji amortizer YSS C - felge rumeno-zelene (chrom) - narebrana plastika nad zadnjo gumo - podaljšek amortizerju - dodaten hladilnik pod plastiko pod sedežem - custom pokrov prenosov ______________________________________________ to bi bilo zaenkrat use, lahko da sem kaj pozabil. še video: http://http://www.youtube.com/watch?v=pIA-Op7pTE4&feature=related"]Moja povezava samo mislim da ma zj on gor yasunija brez nalepke Lp Popravljeno Julij 5, 2010. Popravil konkreten celeia1 1
konkreten Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 (popravljeno) Yamaha Aerox '08 MHR Team Tuning: - Malossi 70ccm MHR Team II cilinder in bat - Malossi Selettra vžig + navitje - Malossi MHR Team Speed gred - Malossi MHR Team izpuh - Malossi Overrange V2005 kit(variator, Ventilvar, X belt Kevlar jermen, torque drive jermenica...) - Malossi primarni in sekundarni prenosi - Malossi sesalno koleno + lamelni ventil MHR - Malossi Delta sklopka + Wingbell zvon - Malossi zračni filter E15 - Malossi MHR fergazer 21mm - Vsi ležaji SKF C4 ___________________________________________________ Styling: - custom barva: Pearl rdeča in modra - sprednje vilice Stage6 R/T( 15cm nižje) - zadnji amortizer YSS C - felge rumeno-zelene (chrom) - narebrana plastika nad zadnjo gumo - podaljšek amortizerju - dodaten hladilnik pod plastiko pod sedežem - custom pokrov prenosov ______________________________________________ to bi bilo zaenkrat use, lahko da sem kaj pozabil. Končna zmerjena pa GPS-ju 142km/h po gorenjski avtocesti. Lp, Popravljeno Julij 5, 2010. Popravil konkreten celeia1 1
andro007 Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 To je tvoj motor? Ker po posnetku ko si ga dal je to posnetek enega iz španije ki ima take barve motor.. Sej ne da ti ne privoščim, sam če je že tvoj dej usaj poštene slike .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se