Skoči na vsebino

"Sivi" uvozniki motorjev


adrenalyn

Priporočene objave

avto/motor mora biti pri nas homologiran, pa naj bo nov ali star, ne glede na to ali je že bil ali ne homologiran v kateri članici EU :naughty:

Preberi še enkrat kaj sem napisal, država nas goljufa, ker s svojim internim pravilnikom določa, da moramo opravit obvezno homologacijo TUDI za rabljena vozila, ki so že bila enkrat registrirana v EU, pa čeprav se je sprejelo EU določilo z moratorijem 6 mesecev, kateri so že zdavnaj minili ( v katerem piše, da znotraj EU tega ni potrebno za taka vozila ) in parlament ga je tudi ratificiral !

V čem za vraga pa je avto ali motor iz EU drugačen kot pri nas, :hmm: mogoče pa ima luči, ki mu svetijo v zrak ali pa ima kolesa kvadratna :rolleyes: , joj šele zdaj mi je jasno, da nam država v bistvu pomaga, mater so dobri :rolleyes:

Popravljeno . Popravil the JACK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberi še enkrat kaj sem napisal, država nas goljufa, ker s svojim internim pravilnikom določa, da moramo opravit obvezno homologacijo TUDI za rabljena vozila, ki so že bila enkrat registrirana v EU, pa čeprav se je sprejelo EU določilo z moratorijem 6 mesecev, kateri so že zdavnaj minili ( v katerem piše, da znotraj EU tega ni potrebno za taka vozila ) in parlament ga je tudi ratificiral !

V čem za vraga pa je avto ali motor iz EU drugačen kot pri nas, :hmm: mogoče pa ima luči, ki mu svetijo v zrak ali pa ima kolesa kvadratna :rolleyes: , joj šele zdaj mi je jasno, da nam država v bistvu pomaga, mater so dobri :rolleyes:

Kje to piše kar navajaš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje to piše kar navajaš :naughty:

V pristopni izjavi Slovenije v EU, v Eu zakonu o cestnem prometu, v diplomski nalogi neke malenkosti, ki bo pravnik v EU parlamentu, :hmm: kje še, v čisti logiki najdeš identična vozila pri nas kot tista iz EU, samo za naše pobiralce naivnosti in samo tam najdeš tudi slovenceljne, ki z vdano hvaležnostjo plačujejo homologacijo samo, da dobijo papir, mogoče še kje, nimam pojma, za svojo diplomsko bom te stvari raziskal do potankosti in ti lahko kdaj drugič ob pivu razložim še kaj več !

Cesarju kar je cesarjevo, pa tudi centa ne več !!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

homologacija vozil spada v interno državno gospodarsko politiko, kamor gredo tudi registracije, teh. pregledi itd... tudi na tem področju se stremi k poenotenju na nivoju EU vendar bo še dolga. Predvsem je to povezano s koncesijami za opravljanje navedenih dejavnosti, ki so čudno zelo dobičkonosne.

za diplomsko da ne boš preveč raziskoval v napačni smeri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V pristopni izjavi Slovenije v EU, v Eu zakonu o cestnem prometu, v diplomski nalogi neke malenkosti, ki bo pravnik v EU parlamentu, :hmm: kje še, v čisti logiki najdeš identična vozila pri nas kot tista iz EU, samo za naše pobiralce naivnosti in samo tam najdeš tudi slovenceljne, ki z vdano hvaležnostjo plačujejo homologacijo samo, da dobijo papir, mogoče še kje, nimam pojma, za svojo diplomsko bom te stvari raziskal do potankosti in ti lahko kdaj drugič ob pivu razložim še kaj več !

Cesarju kar je cesarjevo, pa tudi centa ne več !!!!!

Treba bo pohitet, ker se te zadeve menjujejo ko gate, sicer pa tu ni logike..to boš ugotovil ko boš vse skupaj preštudiral.....vse skupaj je en kup birokratskih skropucal, kajti na tisoče jih pač mora nekaj delat......tisto o cesarju, pa je že drugo področje :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne plačaš homologacije - le-ta stane tisoče €.

Plačaš pregled vozila, s katerim se ugotovi, ali vozilo ustreza homologaciji. Če ustreza, dobiš slovenske papirje (homologacijski kartonček).

Če npr. pripelješ vozilo iz Velike Britanije (ki je prav tako del EU) in je to tam homologirano, je zelo verjetno, da ne ustreza našim predpisom, saj ima napačne žaromete.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne plačaš homologacije - le-ta stane tisoče €.

Plačaš pregled vozila, s katerim se ugotovi, ali vozilo ustreza homologaciji. Če ustreza, dobiš slovenske papirje (homologacijski kartonček).

Če npr. pripelješ vozilo iz Velike Britanije (ki je prav tako del EU) in je to tam homologirano, je zelo verjetno, da ne ustreza našim predpisom, saj ima napačne žaromete.

D.

Saj to bi lahko ugotovili tudi na tehnicnem pregledu ob registraciji. Sicer se pa tudi Anglezi lahko vozijo pri nas z "napacnimi" zarometi in obratno (sem bil v Angliji z svojim avtom, bi moral na luci nalepiti neko nalepko, je nisem, pa ni bilo nic narobe).

Drzava nas res odira maksimalno na vsakem koraku. Poleg avta in motorja to v polni meri spoznavam sedaj ob gradnji hise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mi lahko nekdo malo opiše izkušnje s firmo Motohit Krško-Franc Bohorč s.p.? Predvsem me zanimajo zadeve ali tudi v tem primeru gre za sivega uvoznika, od kod uvaža motorje, korektnost do strank ipd....Hvala za odgovore...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko nekdo malo opiše izkušnje s firmo Motohit Krško-Franc Bohorč s.p.? Predvsem me zanimajo zadeve ali tudi v tem primeru gre za sivega uvoznika, od kod uvaža motorje, korektnost do strank ipd....Hvala za odgovore...

Mislim, da se jih ni kaj bat, v glavnem imajo samo rabljene in še to kar imajo je vse urejeno papirno če so iz tujine, vem ker sem bil pri njih in resno gledal en motor, pokazali so mi vse kar sem hotel tudi homologacijo in ostale stvari !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se jih ni kaj bat, v glavnem imajo samo rabljene in še to kar imajo je vse urejeno papirno če so iz tujine, vem ker sem bil pri njih in resno gledal en motor, pokazali so mi vse kar sem hotel tudi homologacijo in ostale stvari !

Hvala lepa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je kupil Varaderota, dal so mal popusta, paperji so bili isti dan, registracija pa dan kasneje.

Po mojem tudi pri rabljenih ni kakšnih problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... izkušnje s firmo Motohit Krško-Franc Bohorč s.p.?

Ker vidim, da iščeš VFR, ti je v oko verjetno zapela tista rdeča letnik 2006 in s 1900 km ... tudi meni se zdi dokaj ugodna cena (8000 €); če lansko leto ne bi menjal, bi mogoče tudi sam razmišljal o nečem podobnem; konkretno ta VFR-ka se je ob prvem pojavljanju na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)-u videla na fotkah z ita.registracijo, no potem ko jo je pripeljal k nam, pa je brez tablic. Želim ti uspešen nakup!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker vidim, da iščeš VFR, ti je v oko verjetno zapela tista rdeča letnik 2006 in s 1900 km ... tudi meni se zdi dokaj ugodna cena (8000 €); če lansko leto ne bi menjal, bi mogoče tudi sam razmišljal o nečem podobnem; konkretno ta VFR-ka se je ob prvem pojavljanju na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)-u videla na fotkah z ita.registracijo, no potem ko jo je pripeljal k nam, pa je brez tablic. Želim ti uspešen nakup!

LP

Drži. Vem, da uvaža iz I, ja.....Bomo videli kako se bo vse skupaj razpletlo. Hvala za lepe želje....

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V reklami za današnji časopis Dnevnik so povedali, da se približno 15% avtomobilov v slo. proda brez plačila kakršnih koli dajatev. V višjem cenovnem razredu naj bi bil ta odstotek celo do 50%. Zraven je bila pripomba, da se lahko tudi kupec znajde v zaporu. Za kaj več glede tega pa bo potrebno prebrati članek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V reklami za današnji časopis Dnevnik so povedali, da se približno 15% avtomobilov v slo. proda brez plačila kakršnih koli dajatev. V višjem cenovnem razredu naj bi bil ta odstotek celo do 50%. Zraven je bila pripomba, da se lahko tudi kupec znajde v zaporu. Za kaj več glede tega pa bo potrebno prebrati članek :)

Jap, če zavestno vzameš račun ki se glasi na manjši znesek kot si plačal s kešom, te zaradi uporabe ponarejene listine lahko dajo do 2 let na državno hrano v hotel brez kljuk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V reklami za današnji časopis Dnevnik so povedali, da se približno 15% avtomobilov v slo. proda brez plačila kakršnih koli dajatev. V višjem cenovnem razredu naj bi bil ta odstotek celo do 50%. Zraven je bila pripomba, da se lahko tudi kupec znajde v zaporu. Za kaj več glede tega pa bo potrebno prebrati članek :)

Se proda..in se bo še prodajalo..........država ne naredi nič za to.........kako lahko narediš homologacijo, kako lahko registriraš, če niso poravnane vse obveznosti.............

Kupec pa ni nič odgovoren, če le ima račun, na katerem je podan DDV. Če boš kupil avtomobil na lastno roko in utajil davek, ti ga bodo hitro odpeljali dacarji, če ga pa kupiš prek posrednika in za to dobiš račun, se pa ni za bati..............ps......kdo pa lahko zagotovo trdi, da Malgaj plača vse dajatve??!!??, pa da je za mleko, ki si ga kupil v šparu plačan DDV......

Niso krivi sivi uvozniki, ki služijo na veliko.....kriva je država, ker to zakonsko dopušča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gnila država še kar nekaj časa ne bo ukrepala, saj gre pretežno za vozila višjega cenovnega razreda ki jih kupujejo dobro plačani državni uslužbenci in tajkuni :BUA: :BUA: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gnila država še kar nekaj časa ne bo ukrepala, saj gre pretežno za vozila višjega cenovnega razreda ki jih kupujejo dobro plačani državni uslužbenci in tajkuni :BUA: :BUA: :angry:

mogočoče jim ga pa sploh ni treba kupit....se kar od nikoder v garaži pojavi :unsure: zakaj bi pol spreminjal zakone :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ga srat fantje in dekleta... Baje da se avtomobili všjega cenovnega razreda ne kupujejo več s krediti, ampak kar pri uradnih zastopnikih z gotovino... Tisto izjavo je dal možakar, ki je povezan z lobijem takoimenovanih "uradnih" uvoznikov in služi le zastraševanju kupcev. Naj se prilagodijo trgu in zmanjšajo marže, pa ljudje ne bodo več hodili k sivim... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale izjava pa bi sploh morala postati izjava leta: Andrej Malgaj predlaga še bolj rigorozen ukrep. "Če se ugotovi, da od motornega vozila niso bile v celoti plačane dajatve in davščine, bi te moral plačati trenutni lastnik vozila," svetuje Malgaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!