Skoči na vsebino

"Sivi" uvozniki motorjev


adrenalyn

Priporočene objave

Ne, vzel sem od nekje drugje (ne bi rad limal linkov drugih strani sem gor). Je pa tam obsežno razložen postopek kako je do tega prišlo in kaj lahko lastniki pričakujejo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da tega še ni bilo,če je bilo naj nekdo pobriše

Išče se nekaj motociklov ki so bili uvoženi prek ''sivih uvoznikov'' in za katere ni bilo plačanih dajatev. Obstaja velika verjetnost da ste v prekršku.

Upam da je informacija preverjena.

Preglejte svoje motocikle, katere ste kupili na »sivo«, kajti če so zajeti v tem spisku, vedite, da vas išče VELIKI DAVČNI BRAT.

Tale je malo bosa, da bi nekdo iskal motocikle... Kvečjem iščejo odgovorne, ki so plačani davek iz strani kupcev pobasali v svoje žepe! Kaj naj pa davčna počne z motorji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da tega še ni bilo,če je bilo naj nekdo pobriše

Išče se nekaj motociklov ki so bili uvoženi prek ''sivih uvoznikov'' in za katere ni bilo plačanih dajatev. Obstaja velika verjetnost da ste v prekršku.

Upam da je informacija preverjena.

Preglejte svoje motocikle, katere ste kupili na »sivo«, kajti če so zajeti v tem spisku, vedite, da vas išče VELIKI DAVČNI BRAT.

Išče se.......zakaj bi se pa izkal....če imajo serijske številke, pogledajo v rač. in imajo vse podatke, kdo je lastnik teh motorjev...........je koga že kdo obiskal??? So že vzeli kak motor??..........če bi ga ti uvozil za svojo uporabo in bi utajil davek.....verjemi, da bi te že obiskali dacarji......... :krneki: , ker si ga pa kupil v določeni firmi...........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno nič novega na tem postu... so sivi in sivi uvozniki,le tu vidim riziko.Če ti ga uvozi Franclj iz Blatnega Dola bi bil zaskrbljen, če to opravi renomirana avto hiša ne vidim velike bojazni, v kolikor ti zagotovijo servis in garancijo(ta pa je itq mednarodna).Torej gre bolj za servis v garancijskem roku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozorno sem prebral nekaj zadnjih strani in iz prve roke vam povem, da le ni vse tako čisto kot se zdi na prvi pogled. Konkretno vam lahko povem točno situacijo za dva motorja ... eden je iz liste v Motoristu ( KTM 990 Super Duke '05 oranžen VBKVD94005M913249 ) ki ga je stranka raje kupila pri sivem uvozniku in prihranila dobrih 200,- € sedaj pa ga boli glava ... ne vem če se splača !

Kot naslednje pa bi vas povprašal, če je mogoče kdo kupoval motor preko TK KOMERC iz Logatca oziroma MTE KOMMERCA tudi tu ni vse kot bi moralo biti. Nikakor nimam ničesar proti pošteni konkurenci a obljubljati lažne stvari in nepošteno poslovanje ne vodita nikamor.

PS:

Nekdo se je lotil tudi specialnega orodja in šolanj mehanikov ... tudi to niso poceni stvari a so nujno potrebne in ni mi jasno kdo podpira ali drugače rečeno organizira šolanja za sive uvoznike ? Kolikor vem so to odvija na ravni uradnih zastopnikov ... v kolikor se motim, potem proizvajalci sami podpirajo sivi trg, kar pa ni nikakor logično.

Popravljeno . Popravil IKE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal čimbolj pozorno prebarati tole temo, pa imam nekaj vprašanj (možno, da so bila v neki obliki že odgovorjena), ker se pojavlja, da je neka trditev negirana in potem ni ne konca ne kraja, kaj je res in kaj ne.

1.) Če se za nakup novega motorja odločim pri prodajalcu, ki ni pooblaščen, na kak način lahko preverim, da je nakup OK. Se pravi v prvi vrsti, da bo plačan DDV (tisti, ki bo na mojem računu) tudi dejansko odveden državi?

2.) Kako preverim, če je s papirji vse urejeno, če kupujem rabljen motor letnika z nič ali pa zelo malo kilometri? Obstaja možnost, da ga je firma prodala fizični osebi in potem ta fizična oseba prodaja motor naprej kot rabljen z namenom, da prikrije ne-plačilo davka. Oziroma kako name vpliva, če kupim rabljen motor, ki je bil prisoten v davčni utaji in račun za plačilo davka pri prvem ali drugem lastniku še ni bil poravnan?

Sem pa opazil, da se je sedajle v slabem zadnjem mesecu kar nekaj "ugodnih prodajalcev" prav na hitro izgubilo iz spletnih oglasnikov. Ampak na koncu še vedno - niso vsi sivi prodajalci utajevalci davka. Kako prepoznati, da gre za poštenega? Če obstaja mogoče kak link do lanka, ga bom tudi z veseljem poklikal.

Hvala in se opravičujem, če sem odgovor spregledal.

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa opazil, da se je sedajle v slabem zadnjem mesecu kar nekaj "ugodnih prodajalcev" prav na hitro izgubilo iz spletnih oglasnikov. Ampak na koncu še vedno - niso vsi sivi prodajalci utajevalci davka. Kako prepoznati, da gre za poštenega? Če obstaja mogoče kak link do lanka, ga bom tudi z veseljem poklikal.

Hvala in se opravičujem, če sem odgovor spregledal.

kot je že bilo rečeno, če firma obstaja že par let, ima vsaj kako delavnico ali salon in zgleda da imajo namen še obstajat še nekaj časa potem mislim da si lahko relativno miren ker si en tak ne bo privoščil zajebancije z DDV. pravtako lahko preveriš kdo je na papirju direktor firme, če je isti kot v resnici dela ali je lastnik je OK, če je racimo vsi vejo da je v resnici šef jože, na papirju pa piše da je zakonit zastopnik firme franček pijanček ali kak čeh ali romun pa bejži stran.

sem ravno sedel na pijači pred dnevi z enim ki uvaža avte in je imel firmo z direktorjem (na papirju) iz češke. ostali so dolžni okoli 600 mio sit DDV-ja. firma je zaprta, on itak ni nič imel z firmo, kje pa je sedaj tisti čeh pa naj se ukvarja naša davkarija. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozorno sem prebral nekaj zadnjih strani in iz prve roke vam povem, da le ni vse tako čisto kot se zdi na prvi pogled. Konkretno vam lahko povem točno situacijo za dva motorja ... eden je iz liste v Motoristu ( KTM 990 Super Duke '05 oranžen VBKVD94005M913249 ) ki ga je stranka raje kupila pri sivem uvozniku in prihranila dobrih 200,- € sedaj pa ga boli glava ... ne vem če se splača !

Kot naslednje pa bi vas povprašal, če je mogoče kdo kupoval motor preko TK KOMERC iz Logatca oziroma MTE KOMMERCA tudi tu ni vse kot bi moralo biti. Nikakor nimam ničesar proti pošteni konkurenci a obljubljati lažne stvari in nepošteno poslovanje ne vodita nikamor.

PS:

Nekdo se je lotil tudi specialnega orodja in šolanj mehanikov ... tudi to niso poceni stvari a so nujno potrebne in ni mi jasno kdo podpira ali drugače rečeno organizira šolanja za sive uvoznike ? Kolikor vem so to odvija na ravni uradnih zastopnikov ... v kolikor se motim, potem proizvajalci sami podpirajo sivi trg, kar pa ni nikakor logično.

Ker sem bolj firbčna duša, me zanima kaj je z omenjenim KTM motorjem? Kakšni so točni problemi? :?

Se pa strinjam da se za 200 evrov ne splača. Sem celo mnenja, da je gledano s stališča ocene procentualnega deleža razlike glede na ceno motorja, bila ta stranka "nategnjena" že ob nakupu. Ostali motorji so namreč s tega stališča dosti cenejši, oziroma je razlika večja...

Sem pa tudi mnenja, da je treba v smislu poštene konkurence pri komentiranju poslovanja z imenom imenovanega podjetja uporabiti kaj več kot "tudi tu ni vse kot bi moralo biti". Take izjave namreč delujejo kot neke špekulacije kakršna je recimo tudi ta, da uradni uvozniki nategujejo svoje kupce na vsakem koraku. ;)

Pa da ne bo nesporazuma, nisem nek strasten pristaš sivih uvozov :) samo bi pa v teh debatah rad enkrat slišal konkretne odgovore nekoga, ki širi informacije iz prve roke.

Lp

Jax

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa tudi mnenja, da je treba v smislu poštene konkurence pri komentiranju poslovanja z imenom imenovanega podjetja uporabiti kaj več kot "tudi tu ni vse kot bi moralo biti". Take izjave namreč delujejo kot neke špekulacije kakršna je recimo tudi ta, da uradni uvozniki nategujejo svoje kupce na vsakem koraku. ;)

Dejstvo, da lahko 'neuradni' uvozniki dosegajo krepko nižje cene od 'uradnih', lahko pomeni samo dvoje:

  1. ali 'neuradn' uvozniki delujejo nezakonito in nižjo ceno dosegajo z neplačevanjem davkov ipd.
  2. ali pa imajo 'uradni' bistveno višje marže in zaslužke - kar morda lahko upravičijo s stroški vzdrževanja servisne mreže ipd. - morda pa tudi ne, saj 'pooblaščen' status verjetno nekaj stane, pa tudi šolanja, literatura in posebna orodja niso zastonj.
In 1. točka prav gotovo ne drži za vse neuradne uvoznike - se pa (verjetno/očitno) najdejo tudi taki.

Nekdo se je lotil tudi specialnega orodja in šolanj mehanikov ... tudi to niso poceni stvari a so nujno potrebne in ni mi jasno kdo podpira ali drugače rečeno organizira šolanja za sive uvoznike ? Kolikor vem so to odvija na ravni uradnih zastopnikov ... v kolikor se motim, potem proizvajalci sami podpirajo sivi trg, kar pa ni nikakor logično.

Že dejstvo, da 'sivi' uvozniki lahko dobijo motorje po enaki (ali celo nižji?) nabavni ceni kot uradni, jasno kaže, da je proizvajalcem prav malo mar, kdo proda njihove izdelke. Specialnih orodij in šolanja mehanikov pa uradni zastopniki verjetno tudi ne delijo zastonj?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strošek šolanja za serviserje ki ga morajo plačati uradni zastopniki ni razlog, zakaj je motor pri njih dražji.

potrebno ga je gledati kot investicijo, kajti motor (ali pa avto) itaq popravljam na uradnem servisu in ta potem zasluži z mano, ne glede na to, kje sem motor kupil.

Saj mi uradni serviser motorja ne popravlja zastonj. Celo prvi servis, po dobrih tisoč kilometrih ti zaračunajo tudi do 200 €, nekateri celo več.

In če imam motor v garanciji, spet ne glede na to, kje sem ga kupil, tudi če sem ga sam pripeljal iz Japonske, moram v času garancije hoditi k pooblaščenemu prodajalcu, ki mi spet mastno zaračuna.

Sicer pa je moj šef za moje šolanje plačal okoli 30.000 € in mi kupil orodje za cca. 20.000 €, pa tudi nič ne jamra, saj na mesec naredim okoli 200 ur, ki jih on zaračuna po 80 € vsako, pa si zračunajte kako zelo mu je hudo za tistih 50.000€, ki jih je investiral vame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem prek tega iz logatca pa je preteklo že dva meseca pa še vedno čakam na kompletne papirje a slovenska navodila si pa moraš preskrbeti pa sam.Res pa je da je vse skupaj ceneje je pa potrebno precej živcev in telefona ker njemu se svecko j... ko mu enkrat daš denar potem pa ga je treba skoraj na kolenih prosit da ti da še ostalo dokumentacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater zdej pa res ne vem, ali vam res ni jasno al kaj, da sedaj lahko v evropi kupiš od kogar koli motor ali avto, in ko imaš na računu jasno in črno na belem znesek davka, ki si ga plačal prodajalcu, ti ne more davkarija popolnoma nič !!!!!!

ZAKAJ ??? Ker, če država ne zna kontrolirat prodajalce ali ta davek resnično njim nakažejo, mater potem pa naj gre Simič u božju m.... , zakaj pa ga potem plačujemo !!!!!

Mene sploh ne zanimajo uradni prodajalci, kaj pa mi morejo, če enake znamke motor kupim drugje zavedajoč se, da je ta enak kot pri njih in nič slabši, v primer je moja Honda, ki jo prekleto radi servisirajo pri AS Domžale, čeprav vedo, da sem jo kupil pri Černetu, in tudi napako lambda sonde so zamenjali v garanciji, brez problema, ha kaj pa na to porečete smarty boys ????

Ali pa mogoče užaljeni "uradni " dilerji, ki se oglašate tule in kvasite bedarije ????!

Zavedajte se samo enega, da ko kupite v trgovini, ki je uradno registrirana, kot firma, podjetje in je v davčnem registru, potem ko to stvar plačate mora račun vsebovati stopnjo in količino davka na netto ceno, ker vsi maloprodajni trgovci so obvezani in jim je dovoljeno SAMO tako prodajat, nato je vse samo še na davkariji ali bo ta davek dobila od trgovine ali pa ne !

In nam, ki smo ta vozila kupili nihče ne more nič, ker tako pač je ! Res pa je, da je usluga prodajalcev različna in lahko tudi slaba ali pa odlična in se tja vrneš še kdaj !

Zato lahko uradni samo še tole počnejo kar spodaj nakazujem !

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Žal je to tako dandanes, če enako stvar lahko kupiš ceneje drugje, niti ne tako daleč drugje, kot je to včasih bilo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@the JACK

Načeloma imaš sicer prav, ampak !

Nekateri (spet ne vsi) sivi uvozniki kupijo vozilo (motor/avto/kombi/... ) v tujini z računom na njihovo firmo. Tako ne plačajo davka v tujini. Seveda ga morajo plačati pri nas, ampak...pri nas registrirajo firmo na nekega klošarja/pijančka in mu dajo ta to par €. Nato firmo zapufajo (ne plačajo par stotisoč € davka) in zadeva je končana.

Kot se govori, zaenkrat ni inštance, ki bi končnemu kupcu lahko zaračunala (neplačan) davek, zaenkrat. Če bo, potem bo velik cirkus-predvsem zaradi avtomobilov (tam je tega še več).

Zato mislim, da če kupuješ novo vozilo bolje dati uvozniku par €€€ več, pa lahko mirno spiš. Pri rabljenem vozilu iz uvoza pa itak ne moreš vedet, če je bil davek plačan ali ne...

Skratka na tem področju je eno samo sranje in upam, da država to čimprej uredi. Seveda na način, da odgovarjajo tisti, ki sedaj masno bogatijo in ne pa končni kupci.

Popravljeno . Popravil Tomba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi zdi čudno da se nič ne oglasijo tisti "sivi" uvozniki ki poslujejo lepo po predpisih. vse te špekulacije najbolj škodijo ravno njim ker mečejo dvome na vse prodajalce ki niso "uradni" in se jim dela škoda.

kot že rečeno, za mene ni vprašanja kje kupit, če firma zgleda resno (kaj to pomeni sem že pisal nekje gor) potem res nevem zakaj nebi kupil pri njej če je ceneje kot pri uvozniku.

recimo za primer - MotorJet v MB ni uradni uvoznik za suzuki (razen če se motim in to ni več odar) pa nimam niti najmanjšega pomisleka da nebi kupil suzukija (če bi ga hotel :evilgrin: ) pri njih.

nebi pa ga kupil pri motohanzi d.o.o. (ime izmišljeno) ki se oglašuje izključno preko a v t o (pika) net, nima niti mini salona ali delavnice in posluje na dvorišču neke stare bajte, motor ti da hanzi, na računu napisanem v wordu pa je podpisan Jiržek Slatinčki.

menda bo jasno kaj sem hotel povedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi zdi čudno da se nič ne oglasijo tisti "sivi" uvozniki ki poslujejo lepo po predpisih. vse te špekulacije najbolj škodijo ravno njim ker mečejo dvome na vse prodajalce ki niso "uradni" in se jim dela škoda.

zakaj bi se oglašal..sej jim posel cveti kolikor sam vem..briga njih za tistih 5% ki pravijo da to ni to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi se oglašal..sej jim posel cveti kolikor sam vem..briga njih za tistih 5% ki pravijo da to ni to..

zato ker ko se o tem začne govorit na forumih pa v medijih je vedno več paničarjev in če si tudi samo eden premisli je to že poslovni izpad glede na to da vsi skupaj z uvozniki prodajo zanemarljive količine motorjev, en lokalni nemški diler jih več kot cela slo, provizije pa tudi niso take kot jih ima mercator :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda niso! Merkator dela pri kruhu baje s 60%, oni pa baje s 40%. Čista sirotinja... :naughty:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda niso! Merkator dela pri kruhu baje s 60%, oni pa baje s 40%. Čista sirotinja... :naughty:

40%?????? ja za skuterje mogoče, pri motorjih pa sigurno ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40% se je omenjalo v vezi z avtomobili, motocikli pa niso artikli tako široke potrošnje, sedaj pa razmišljaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40% se je omenjalo v vezi z avtomobili, motocikli pa niso artikli tako široke potrošnje, sedaj pa razmišljaj...

vem kaj je rekel uvoznik japoncev par let nazaj - cca 20%, odvisno tudi od cene, dražji 20%, cenejši in skuterji pa več ampak tudi spet ne nevekolko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pozabit, da tistih 20, 30 ali 40 % časti kupec, ki odpelje vozilo. Če nekdo ponuja vozilo 3000 EUR ceneje, še vedno ni izgubil polovice zaslužka...... Teoretično raje častim 20%, pa naj ima malo manjši salon na dvorišču. Ko se bom pa rabil hvalit, da sem toliko več plačal, je ponudbe veliko. Tudi pri tistih, ki kar naprej crkujejo, pa ne bi smeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No o 40% se je govorilo za avtomobile kakih 15 let nazaj, ko trgovina še ni imela take moči kot jo ima danes, in je tovarna v tej verigi še nekaj veljala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!