Skoči na vsebino

Kateri avto?


LeYLa

Priporočene objave

kupujem avto do 1.800.000, nad 2000 letnik.

moji favoriti so:

- MEGANE COUPE, 1.4

-FIAT PUNTO 1.4, ali diesel

-PEUGEOT 206 1.4

pa me zanima če ima kdo kaj izkušenj z temi avtomobili:

-koliko pije

-kako se obnese na cesti

-na kaj morem biti pazljiva pri nakupu

-ali so deli poceni /dragi

- prednosti/ slabosti....

kupujem tudi avto, ki mi ne bo veliko pil, mogoče do 8 l. na 100 km. Pa recimo da vozim solidno :blush:

in naredim 100.000 km na dan...

želim si tudi avtomobila ki ne bo tako zaspan kot je moj sedanji, avto naj bi bil majhen, a ne preveč... :rolleyes:

mogoče kdo predlaga kakšen drug avtomobil, ki se bo obnesel ekonomično... :blink:

za vaše odgovore se vam najlepše zahvaljujem :lol1:

lp

od renaulta CIM DLJE STRAN!! punto, peugeot.. tko tko.. ksn hyundai ne bi bil slaba izbira (fajn zgubljajo na ceni), drugac pa honda...recimo civic..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- MEGANE COUPE, 1.4

-FIAT PUNTO 1.4, ali diesel

-PEUGEOT 206 1.4

[

Vozil vse troje, peugeota in tpunta še celo 2 leti skoraj vsak dan, megana mlo manj (je bil od strica). Megan je najbolj udoben spredaj in predvsem zadaj, dragi servisi, pa malo podhranjen motor, peugeot ima dober motor in dosti prostora samo če nimaš sreče, imaš lahko veliko problemov. Punto ja pa vsaj zame najboljša izbira, saj je udoben, znotraj ima dosti prostora, lepo se vozi, poceni servisi edino plastika je malo poceni, samo tko pač je to.

lp

Rudi

Popravljeno . Popravil Saint
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz nabavljam avto do 2,3 - 2,4M, odločam se med passatom, laguno, leonom, P307

Bil naj bi diesel, avt.klima,...

Kaj priporočate

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

passat

Kar kol sam ne TDI ker se racunica niti slucajno ne izide.

plusi:

manjsa poraba (ok..1 litr alpa 2, kej vec pa ne)

veliko navora v spodnjem obmocju (prva, druga, tretja)

vw

minusi:

dizel (ropota kot traktor)

stroski velikega servisa (katastrofa!)

menjava sklopke 120 000 - 180 000km (cena: cca 250k ;))

turbina

luftmesserji

poraba olja :BUA:

rezultat: pozabi na dizla ker je modna muha in nic druzga .)

zejjhbompaspetslisupress :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kako pa veš da se ne kvari?

in prva na lestvici nepokvarljivih avtov je toyota.....pa še frendica jo je kupla (karavan) :OK:

Popravljeno . Popravil fiftyč
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v mislih imam VW Transporter starejšega letnika,verjetno 2.4D (brez turbine). to,da majo večinoma velik kilometrov in da je treba merkat na rjo, mi ni treba govort. če ma pa kdo kšn uporabn nasvet,pa na dan z njim .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v mislih imam VW Transporter starejšega letnika

pametna poteza... tudi sam ga iščem, tizga s podalšano medosno razdaljo! Verjetno za iste potrebe k ti :P Še rajš k te VW pa mam na nišanu kake peugeot Boxer al pa Fiat ducato... Predvsem zaradi višine, pa se da poleg 3h krosev urihtat še prijetno "kamper" vzdušje... 3 ležišča za prespat kako noč, ne za it na dopust :D

Sicer pa imamo doma enga VW transporter letnik '93 mašina 1.7D (brez turbo) Nč, stvar laufa in do zdej nobene okvare... samo redno vzdrževanje. Res pa da je malenkost švoh, sam itak kombi ni za divjanje :grrr

Priporočam nakup :OK:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja radio brez CD(kot piše), in 2.lastnik kar ni tolkoniti važno...km ne piše. :doze: ...opreme je še kar tko da še km pogledat pa je ql pomoje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja radio brez CD(kot piše), in 2.lastnik kar ni tolkoniti važno...km ne piše. :doze: ...opreme je še kar tko da še km pogledat pa je ql pomoje :OK:

kilometrov ma 150.000, drugače js nisem našo kake napake na njem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje dost ne fališ z nakupom... kilometri za mazdo niti niso problem... garažiran je, to dosti pomeni!

Poglej pa se prepričaj od blizu, pa testna vožnja... pozoren bodi na luft u volanskih zglobih, zavorah, kako obnenje pri amortizerjih-rokah (ko greš po malih luknah) take malenkosti. Da pa vidiš ali avto res ni bil ruknen pa poglej špure med vrati, pokrovi ipd... Srečno :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En je reku da Tipo odpade...

Krneki, če ga nisi imel pol ne veš kaj je legenda avto. Seveda če je bil redno servisiran in lepo vzdrževan.

Hja, z Italijani in še posebej s Fiatom Tipo imajo pač ljudje zelooooo različe izkušnje. Moj brat je imel Tipo 1.6 l.1996, kupil je pa novega. Mislim, v dobrih dveh letih je (brez pretiravanja) crknilo skoraj vse, kar je možno :BUA: . Da ne omenjam trdega menjalnika, pa škripanja povsod... Po drugi strani pa poznam tudi nekaj ljudi, ki imajo drugačne izkušnje. Ma ja, pri Italijanih je pač tako, da nikoli ne veš... No ja, jaz ga pač ne bi kupil <_< .

Če kupuješ nekoliko starejši avto, je po mojem najpametneje kupit Japonca. Po vzdržljivosti in kvaliteti na doljši rok jim ni para :OK: . Preverjeno... Še posebej to velja za Hondo in Mazdo. Hondo smo imeli 8 let, Mazdo imamo pa sedaj. Sploh ne veš, da imaš avto (kar se tiče stroškov)...

LP :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Mam eno vprašanje!

Kako se kaj obneseje ROVER-ji

Model 214( 1.4-75konjev/ 1.4-100konjev), 216 (1.6-112konjev)

ali pa

Model 414/416 (iste mašine)

Gledam malo te avtiče, za tam okrog 600k SIT, pa letnika 96/97/98

Mal me zanima kako so kaj vzdržljivi (predvsem mašine), pa rja kako jih kaj napada... pa tako dalje...

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!