Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Stric Burek

Priporočene objave

Prej ko kupite motor in naročite blokado za recimo 25KW se pozanimajte direkt na Alphatechnik in povprašajte za koliko KW je blokada. Jest in Gebre sva se mal "zajebala", pr meni piše v TÜV certifikatu da je za zablokirat IZ 78KW na 25KW, pr Gebretu piše IZ 80KW na 25KW. Oba motorja(Gixxer in CBR F) imata po vseh EU podatkih 81KW. Jest sem gledal nemški papir direkt od Suzukija in 78KW sploh NE OBSTAJA nikjer. Za CBR F ne vem..

Fora je v tem da kadar ti naročaš to blokado(preko neta) ne morš nikjer te cifre pogledat... Samo letnik je zraven in številka šasije oz. samo par prvih cifer...

Ko vpisujete ta FIN pazite da je od vašega motorja, saj to pol na TÜVu piše da je samo za motor s to številko...

Če papir(TÜV) ni prav vam na LPPju ne bodo odobrili Homologacije, čeprav se gre za 1KW....

Pazite, da je blokada vgrajena ali pri Servisu Štern ki je pooblaščeni uvoznik in serviser za blokade Alphatechnik proizvajalca, ALI pa da je vgrajena na uradnem servisu za vašo znamko motorja...

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če, ker se gre tuki za specifično prodajalno blokad, tam pa pogovor teče o vseh, torej tudi serijskih blokadah.

Pomoje kar pusti odprto temo, sej te nič ne stane... O:-) B) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene nobena tema nič ne stane, gre za to, da bodo o blokadah iskali po iskalniku z izrazom "blokade" in ne po proizvajalcu... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

burek...če praviš da je štern uvoznik za te blokade, zakaj pol nisi pri njemu le te naroču, in kar koli bi blo narobe bi mogu on zrihtat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

burek...če praviš da je štern uvoznik za te blokade, zakaj pol nisi pri njemu le te naroču, in kar koli bi blo narobe bi mogu on zrihtat

Ker je burek hotu pršparat mal keša in zdej je ugotovu, da se je zajebu in bo dau še več keša kot bi ga dau, če bi direkt kupu od Šterna ;)

ane Burči :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e vidš tu mu je lahko šola.....in drugim ko se bodo spuščal v kaj podobnega

Pizdarija, ne me zdej jebat, ane Grči? Sem že povedal da mi je baba na šalterju povedala da ni važno kje vgradim, če bi naročal pr Šternu bi bil isti šmorn. Gebre naroča tam in so mu rekli da tko piše in da ne bo mogu it čez tehnični. Lahko pa mu zrihtajo, dali mu pa ne bojo nobene garancije....

In še zmer sem pršparal 100€ na blokadi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pizdarija, ne me zdej jebat, ane Grči? Sem že povedal da mi je baba na šalterju povedala da ni važno kje vgradim, če bi naročal pr Šternu bi bil isti šmorn. Gebre naroča tam in so mu rekli da tko piše in da ne bo mogu it čez tehnični. Lahko pa mu zrihtajo, dali mu pa ne bojo nobene garancije....

In še zmer sem pršparal 100€ na blokadi...

Sej te ne jebem :) , sam tko sm reku, da si hotu mal cenej skos pridt, zdej boš dau pa tok več keša za druge stvari (blokado vn, pa še enkrt notr, pa pol homologacija...) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej te ne jebem :) , sam tko sm reku, da si hotu mal cenej skos pridt, zdej boš dau pa tok več keša za druge stvari (blokado vn, pa še enkrt notr, pa pol homologacija...) ;)

Ti pravm da bi bil isti šit. Prej bi ga dal šternu za verjetno mal dražji servis in 100€ dražjo blokado, zdej bom pa dal pač za prevoz do enga druzga serviserja in vgradnjo...

Najbolj me mori ta cajt kukr je Sym napisu... K bom znoru brez se vozt

BTW, u četrtek pridem k tebi verjetno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm zadnjič pr enmu gledal gsx-r 750, ki ima sicer 96 kw, rekel pa je, da ga brez problemov lahko homologira na 72 kw. Gre pa za uvožen motor iz Italije. Pa ne rabiš nobene blokade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm zadnjič pr enmu gledal gsx-r 750, ki ima sicer 96 kw, rekel pa je, da ga brez problemov lahko homologira na 72 kw. Gre pa za uvožen motor iz Italije. Pa ne rabiš nobene blokade.

Hja, nevem kako majo oni v ITA, če imaš to možnost naredi, pol pa odpreš al kukrkoli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej ko kupite motor in naročite blokado za recimo 25KW se pozanimajte direkt na Alphatechnik in povprašajte za koliko KW je blokada. Jest in Gebre sva se mal "zajebala", pr meni piše v TÜV certifikatu da je za zablokirat IZ 78KW na 25KW, pr Gebretu piše IZ 80KW na 25KW. Oba motorja(Gixxer in CBR F) imata po vseh EU podatkih 81KW. Jest sem gledal nemški papir direkt od Suzukija in 78KW sploh NE OBSTAJA nikjer. Za CBR F ne vem..

Fora je v tem da kadar ti naročaš to blokado(preko neta) ne morš nikjer te cifre pogledat... Samo letnik je zraven in številka šasije oz. samo par prvih cifer...

Ko vpisujete ta FIN pazite da je od vašega motorja, saj to pol na TÜVu piše da je samo za motor s to številko...

Če papir(TÜV) ni prav vam na LPPju ne bodo odobrili Homologacije, čeprav se gre za 1KW....

Pazite, da je blokada vgrajena ali pri Servisu Štern ki je pooblaščeni uvoznik in serviser za blokade Alphatechnik proizvajalca, ALI pa da je vgrajena na uradnem servisu za vašo znamko motorja...

dej tolk ne paničarte okol teh cifer na TUVu pa št.motorja :hmm:

vse se da zrihtat brez komplikacij za LPP :grim

obrni se na GizmoKaka pa ti vse objasni ali uredi za tren oka :OK:

sej ni tak bavbav ta homo ogled :grrr

Popravljeno . Popravil Avtokad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej tolk ne paničarte okol teh cifer na TUVu pa št.motorja :hmm:

vse se da zrihtat brez komplikacij za LPP :grim

obrni se na GizmoKaka pa ti vse objasni ali uredi za tren oka :OK:

sej ni tak bavbav ta homo ogled :grrr

Gizmo na žalost ne more zrihtat... Sem se jest menu po telefonu z onim ko to rihta pa je reku da za avto se da marsikej, z motorji se pa ne ukvarja... Škoda.... Ja zarad 3KW so morili, pa zato ker ni blo vgrajeno pri suzuki serviserju ampak pri yamaha serviserju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gizmo na žalost ne more zrihtat... Sem se jest menu po telefonu z onim ko to rihta pa je reku da za avto se da marsikej, z motorji se pa ne ukvarja... Škoda.... Ja zarad 3KW so morili, pa zato ker ni blo vgrajeno pri suzuki serviserju ampak pri yamaha serviserju

ej ustav konje :grim

na LPP pošlješ kopijo certifikata :grim

originalnega mi tud povohal niso :grrr

fotokopirec pa dela čudeže :grim

če ne reskiraš ne profitiraš :OK:

sej se ni treba predpisov držat kot pijanec plota :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej ustav konje :grim

na LPP pošlješ kopijo certifikata :grim

originalnega mi tud povohal niso :grrr

fotokopirec pa dela čudeže :grim

če ne reskiraš ne profitiraš :OK:

sej se ni treba predpisov držat kot pijanec plota :slap:

Pššššt, neki tazga mislm narest...

Sam problem je kre morm zrihtat še papir od enega Suzuki seviserja... Če kdo kej je ve :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pššššt, neki tazga mislm narest...

Sam problem je kre morm zrihtat še papir od enega Suzuki seviserja... Če kdo kej je ve :D

bejž v Kranj na Primskovo je Jeršinov Miro k popravlja Suzukije pa mu povej kake probleme imaš :grim

še na čelo ti prtisne štampiljko če bo treba :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Me sam zanima če se da dobit blokado za ninjo6 za 72 kW??Pa če jo lohka naročiš kar pri servisu(npr:elisa?)???Pa če ma kdo informacijo kok košta,pa kam se to vgradi??Kako pa je potem z homologacijo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me sam zanima če se da dobit blokado za ninjo6 za 72 kW??Pa če jo lohka naročiš kar pri servisu(npr:elisa?)???Pa če ma kdo informacijo kok košta,pa kam se to vgradi??Kako pa je potem z homologacijo??

štern

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Hei,

Zanima me ali kdo uporablja te zadeve in koliko se pozna. Tuki naj bi zadeva omogočala, da bi se motor bolj zasuko v obrate, ter pridobil več navora. Torej, kaj menite vi.

link:

G-pack

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hei,

Zanima me ali kdo uporablja te zadeve in koliko se pozna. Tuki naj bi zadeva omogočala, da bi se motor bolj zasuko v obrate, ter pridobil več navora. Torej, kaj menite vi.

link:

G-pack

:hmm: zanimivo bi bilo videti grafe navora in moči in jih primerjati s tistimi, ki jih da dynojet-ov umestnik, ki je občutno dražji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hei,

Zanima me ali kdo uporablja te zadeve in koliko se pozna. Tuki naj bi zadeva omogočala, da bi se motor bolj zasuko v obrate, ter pridobil več navora. Torej, kaj menite vi.

link:

G-pack

G-Pack (in temu podobne zadeve) so brezveze. V 'fancy' ohišju je samo en navaden upor, zaradi katerega elektronika dobi od senzorja temperature zraka malo drugačen signal - in ker misli, da je zrak hladnejši (kot dejansko je), da malenkost več goriva (kot bi ga sicer). Pa še to samo v nižjih obratih in pri malem gasu (pri visokih obratih in polnem gasu elektronika ne upošteva tega senzorja - vsaj pri večini mopedov ne).

Power Commander pa se priklopi na TPS (senzor položaja gasa) ter med ECU in injektorje - tako lahko dejansko sam Power Commander spreminja čas, kako dolgo so injektorji odprti in s tem dejansko spremeni delovanje motorja.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: zanimivo bi bilo videti grafe navora in moči in jih primerjati s tistimi, ki jih da dynojet-ov umestnik, ki je občutno dražji.

O podobnih zadevah smo že govorili tukaj.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

G-Pack (in temu podobne zadeve) so brezveze. V 'fancy' ohišju je samo en navaden upor, zaradi katerega elektronika dobi od senzorja temperature zraka malo drugačen signal - in ker misli, da je zrak hladnejši (kot dejansko je), da malenkost več goriva (kot bi ga sicer). Pa še to samo v nižjih obratih in pri malem gasu (pri visokih obratih in polnem gasu elektronika ne upošteva tega senzorja - vsaj pri večini mopedov ne).

Power Commander pa se priklopi na TPS (senzor položaja gasa) ter med ECU in injektorje - tako lahko dejansko sam Power Commander spreminja čas, kako dolgo so injektorji odprti in s tem dejansko spremeni delovanje motorja.

D.

O podobnih zadevah smo že govorili tukaj.

D.

:OK: :worship: dobra obrazložitev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Berger motorsport pa glih ta G-pack uporablja pri pripravi ostrih motociklov....konkretno pri GSX-R 1000, K7, navedena je cena 175 ojrov, plug&play.

...popolnoma sproščena konjušnica v 2., 3. in 6. prestavi.

Vir: REITWAGEN, 1/2008

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!