Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Priporočene objave

Objavljeno

u bistvu bi mi blo lazje da mi ga tam blokira, ker je motor se u Italiji, je pa za zelo dober dnar in tudi ce mi ga tam blokira me spet pride bolj poceni kot da ga tle pri nas kupujem ta isti model motorja in ga blokiram, pa se postopek je krajsi. Sej u bistvu pol naprej je pa isti postopek ne, v prometni bodo italjani napisali 25 kw in pri nas bodo normalno homologirali/prepisali in (izvorna) moc bo 25kw?

Pozabljaš na to, da mora nekje nekdo, ki to odobrava, imeti vendarle en kos delujočih možganov in znati preveriti, kaj je "izvirna moč". Kot rečeno - gre kvečjemu za 'luknjo v zakonu' in teh lukenj ne maramo, kajneda?

:-)

Objavljeno

Ja sam a ni izvorna moč dana od proizvajauca...Se pravi pol za vsak letnik motocikla v homologacijo napišejo po navodilih proizvajauca...Če se pa ta kartončk "zgubi" k ti da registreraš v tujini pa pol nazaj, si pa tud v prekršku ker nimaš kartončka? če ga pa nardijao al kako...Pol pa zih napišejo izvorno moč p navodilih proizvajauca, pa pač če je blokada not... :whistle: Al se motm? :blush:

Ja, motiš se.

Izvorna moč je tista moč, ki je original proizvedena v neblokiranem agregatu.

Treba je samo pravilno tolmačiti, na to je treba opozoriti pristojne institucije.

Saj je simpl.

Izvirna/nazivna moč motorja: XXX kW.

Blokada: DA/NE

Moč blokiranega motorja: XX kW.

Tako bi moralo biti in je smiselno, da se tako uvede. :whistle:

Objavljeno

Na koncu se je zgodilo, da imam 2 izpita (no ja, za starga sem reku da sem ga zgubu).

No, v bazi podatkov so podatki povsem enoznačno vpisani in če preverijo, je jasno, kaj lahko in česa ne smeš.

Kaj pa počneš, je pa pač na tebi - legalno ali ne, tvoja odločitev, tvoja odgovornost ...

Objavljeno

No, v bazi podatkov so podatki povsem enoznačno vpisani in če preverijo, je jasno, kaj lahko in česa ne smeš.

Kaj pa počneš, je pa pač na tebi - legalno ali ne, tvoja odločitev, tvoja odgovornost ...

Vem ja, ampak ponavadi preverjajo samo ko nardiš prekršek, če ga jst mi bo pa izpit itak skor sigurno šou, ker mam že tok pik :(

Objavljeno

@Prevtzer: hvala za odgovore.

Kako je pa z A2 izpitom, koliko ur morem odfurat pred izpitom?

In potem pri 21+ lahko grem zopet delat za neomejeno?

same shit, different day =P sam da služjo dnar :S prasci

Objavljeno

@Prevtzer: hvala za odgovore.

Kako je pa z A2 izpitom, koliko ur morem odfurat pred izpitom?

In potem pri 21+ lahko grem zopet delat za neomejeno?

same shit, different day =P sam da služjo dnar :S prasci

Nič ni predpisano število ur, neki velik jih tud ne boš rabu.

Za neomejeno pa lahko greš delat takrt k si str 20 in imaš A2 izpit že vsaj dve leti.

Objavljeno

Zanima me naslednje: Če gre oseba z 21 leti opravljati izpit za motorno kolo brez predhodno opravljene bilokatere A kategorije, katero A kategorijo lahko opravi oziroma kakšne so omejitve?

Hvala za odgovore.

PP. mashina ali ste na glavo padli pred kratkim ali že ob rojstvu? Bom obvestil pristojne za to luknjo, bom obvestil pristojne za ono luknjo... me zanima, če se pri vsakem stop znaku dejansko ustavite in če nikjer ne presežete dovoljene hitrosti za 0.1 km/h ter strogo živite po vseh pravilih. Patetično. :?

Lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

PP. mashina ali ste na glavo padli pred kratkim ali že ob rojstvu? Bom obvestil pristojne za to luknjo, bom obvestil pristojne za ono luknjo... me zanima, če se pri vsakem stop znaku dejansko ustavite in če nikjer ne presežete dovoljene hitrosti za 0.1 km/h ter strogo živite po vseh pravilih. Patetično. :?

Patetična je ta slovenska bolezen iskanja lukenj v zakonih in ubiranja bližnjic ...

Objavljeno

Še bolj bolani so pa slovenski zakoni! (ne vsi da ne bo pomote!) Da ne govorim o državnih organih! Mogoče že malo offtopic :P

Objavljeno

Zanima me naslednje: Če gre oseba z 21 leti opravljati izpit za motorno kolo brez predhodno opravljene bilokatere A kategorije, katero A kategorijo lahko opravi oziroma kakšne so omejitve?

Hvala za odgovore.

Opravljaš lahko največ izpit A2 (lahko tudi A1...), potem ko ga opraviš, ga imaš vsaj dve leti in si star vsaj 20 (oz. ti boš star 23) lahko greš delat za neomejeno, moraš pa narest samo praktični del, ostalo se ti od prej šteje (razn npr. zdravniško, če maš z omejitvami...).

Lp

Objavljeno

@Prevtzer: hvala za odgovore.

Kako je pa z A2 izpitom, koliko ur morem odfurat pred izpitom?

In potem pri 21+ lahko grem zopet delat za neomejeno?

same shit, different day =P sam da služjo dnar :S prasci

Jaz sem rabil 6 ur + glavna.

Objavljeno

Opravljaš lahko največ izpit A2 (lahko tudi A1...), potem ko ga opraviš, ga imaš vsaj dve leti in si star vsaj 20 (oz. ti boš star 23) lahko greš delat za neomejeno, moraš pa narest samo praktični del, ostalo se ti od prej šteje (razn npr. zdravniško, če maš z omejitvami...).

Lp

Bo treba najprej vzeti malo manj kilovatov.. pa saj ravno prav, da se navadi človek ;)

Hvala!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Do takrat bo luknja že zaprta.

Več sreče prihodnjič!

mashina kar polni luknje šalabajzer neprivošljivi. Hvala bogu da imaš že tok let, da imaš izpit za A neomejeno, še malo pa boš pod rušo zaradi starosti.!!!!!

Sicer pa, mislim da luknja nebo zaprta, ker so iz ministerstva povedali da je to mogoče. Postopki pri odstranjevnju teh blokad so bistveno težji, in je serviser dolžan preko neke papirologije iz ministerstva odstranit blokado. Vglavnem nevem točno, neki čudni postopki.

Je bil že Duke ogledan, sedaj pride r6 v garažo. :)

Objavljeno

Sicer pa, mislim da luknja nebo zaprta, ker so iz ministerstva povedali da je to mogoče. Postopki pri odstranjevnju teh blokad so bistveno težji, in je serviser dolžan preko neke papirologije iz ministerstva odstranit blokado. Vglavnem nevem točno, neki čudni postopki.

Stvar urejena. Kmalu se ne bo dalo več tako 'švercat'.

Objavljeno

Stvar urejena. Kmalu se ne bo dalo več tako 'švercat'.

kako to mislis da je stvar urejena in da se ne bo dalo vec svercat? to mislis za une ko odstranjujejo blokade al kko, bi lahko malo bolj pojasnil kj si misliu s tem?

jst mam tud ogledanega blokiranega ducatija 695 iz italije s tem da ma blokado se gor in je ne mislim odstranjevat se 2 leti, pa ne vidim zakaj bi to koga tko motlo...zal mi drugace ostane res zelo malo izbire na trgu :?

Objavljeno

ne sekiraj se, hotel se je samo pohvalit ,da je na tole ˝luknjo˝ opozoril MNZ.......ampak če kaj spremljaš forum vidiš da ga je sam g.... in so taki izpadi zanj pač del vsakdanjika, in če bi za vsako tako izjavo dobil 0,02€, bi se po premoženju že lahko primerjal z mirkom tuš-em

Objavljeno

Pusti njega. Itak je en zakompleksana stara mašina brez olja, ki bo kmalu zaribala......

Baje redno zaposlen na motosvetu da naklada smeti.......

Objavljeno

pozdravljeni!

pri novem zakonu ne razumem ali pomeni do 0,2kW/kg razmerje med prvotno močjo (karkoli do 70kW) ali kasneje omejeno 35kW in težo.

LP

Objavljeno

...zal mi drugace ostane res zelo malo izbire na trgu :?

Žal, tako je v življenju.

ne sekiraj se, hotel se je samo pohvalit ,da je na tole ˝luknjo˝ opozoril MNZ.......ampak če kaj spremljaš forum vidiš da ga je sam g.... in so taki izpadi zanj pač del vsakdanjika, in če bi za vsako tako izjavo dobil 0,02€, bi se po premoženju že lahko primerjal z mirkom tuš-em

Šnauce halten ...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo mam en uprasanje npr zdej z novim zakonom ma lahko motor k ga lohka zablokeras najvec 98KM in 71kw. Jest si mal ogledujem kawasaki z 750 k ma 103KM in 78kw pa bi dau notr blokado. Kaj bi se zgodil ce bi me kaps ustavu pa bi ugotovu da ma 3 konje prevec??? K ce bi me jebu zarat 3 konjev bi mu jest da ne recem kaj :P

ta zakon se mi zdi zlo nesmisl. Če ti zablokeras motor k ma 200 konjev al pa motor k jih ma 100 na 35kw mata obadva 35kw ne pa un z 200 konji vec NI LOGIKE :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

ta zakon se mi zdi zlo nesmisl. Če ti zablokeras motor k ma 200 konjev al pa motor k jih ma 100 na 35kw mata obadva 35kw ne pa un z 200 konji vec NI LOGIKE :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Življenje je kruto.

Objavljeno

zdravo mam en uprasanje npr zdej z novim zakonom ma lahko motor k ga lohka zablokeras najvec 98KM in 71kw. Jest si mal ogledujem kawasaki z 750 k ma 103KM in 78kw pa bi dau notr blokado. Kaj bi se zgodil ce bi me kaps ustavu pa bi ugotovu da ma 3 konje prevec??? K ce bi me jebu zarat 3 konjev bi mu jest da ne recem kaj :P

ta zakon se mi zdi zlo nesmisl. Če ti zablokeras motor k ma 200 konjev al pa motor k jih ma 100 na 35kw mata obadva 35kw ne pa un z 200 konji vec NI LOGIKE :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

3 konje? slabo poslušal pri matematiki? :)

največ ima lahko 70kW, torej 8kW razlike, kar znese ca. 11KM razlike

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

3 konje? slabo poslušal pri matematiki? :)

največ ima lahko 70kW, torej 8kW razlike, kar znese ca. 11KM razlike

Res je, bilo bi isto kot če sploh ne bi imel izpita (ali pa tudi blokade)

Objavljeno

a ma kdo kle kej tazga k sm jest gor napisu(gsx 600 cbr 600 kawa 600 r6+blokade ) kar koli pa da so ga ze ustavl

Objavljeno

a ma kdo kle kej tazga k sm jest gor napisu(gsx 600 cbr 600 kawa 600 r6+blokade ) kar koli pa da so ga ze ustavl

Mene ne samo da so ustavl še na tehničnga so me pelal ( blokada 25kw) na amzs. Tam ti ne morajo zmerit dejanske moči to lahko naredi samo na izrednem tehničnem v Lj. na LPP-ju kjer izvajajo tud homologacije itd. Če imaš ti v prometni vpisano neko moč ti ne morejo solit pameti, če te ne peljejo na merjenje moči.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!