Pupi13 Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Mene ne samo da so ustavl še na tehničnga so me pelal ( blokada 25kw) na amzs. Tam ti ne morajo zmerit dejanske moči to lahko naredi samo na izrednem tehničnem v Lj. na LPP-ju kjer izvajajo tud homologacije itd. Če imaš ti v prometni vpisano neko moč ti ne morejo solit pameti, če te ne peljejo na merjenje moči. aha tnx to me je zanimal (da bom vedu kok se bom lohk svercu:D) Fritz 1
_Fingi_ Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Mene ne samo da so ustavl še na tehničnga so me pelal ( blokada 25kw) na amzs. Tam ti ne morajo zmerit dejanske moči to lahko naredi samo na izrednem tehničnem v Lj. na LPP-ju kjer izvajajo tud homologacije itd. Če imaš ti v prometni vpisano neko moč ti ne morejo solit pameti, če te ne peljejo na merjenje moči. Kaj so ti pa potem na amzsju nrdil? Pogledal če imaš res blokado vgrajeno, ali samo sprobal hod gasa in rekl ok?
Fritz Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 aha tnx to me je zanimal (da bom vedu kok se bom lohk svercu:D) Seveda se boš lahko švercal, saj ti v prometno na vsakem uradu napišejo kar hočeš pa še sliko od Jake Racmana dajo ali pa od Miki Miške, odvisno od želja posameznika. Na AMZS pa tudi nimajo baze podatkov z vsemi motorji vključno s podatki o moči itn. Sicer pa, reskiraj kolikor češ..glava in vozniška sta itaq tvoji in boš posledice morebitnega sranja nosil sam (upam, da res sam). In ne potem pizdit, da ti nihče ni povedal... BTW, ni v igri samo odvzem vozniškega dovoljenja temveč tudi motornega kolesa.
sikman Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Jaz sem sicer od začetka drugače gledal ta zakon, sem spregledal eno besedo v tekstu. Drugače pa fora je v tem ker ti tudi če vstaviš blokado v motor ki ima v osnovi več kot 70 kW ti je ne bodo homologirali. Tisti motorji ki so bili pred tem homologirani za njih ne drži. Na tiste se gleda kot da imajo v osnovi 25 kW. Sam sem iskal za kolegico blokado na 35 kW. Koga sem klical so rekli da se je ne da dobit. Je pa to za Suzuki SV 650. Ve kdo za koga ki jih ima? Trenutno čakam (skor dva meseca) na blokado za 25 kW.
GoUpC Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Kaj so ti pa potem na amzsju nrdil? Pogledal če imaš res blokado vgrajeno, ali samo sprobal hod gasa in rekl ok? Na amzsju so mi nardil ceu tehnični pregled. Vse uredu, za blokado sploh gledal niso oz. ko je policaj vprašal mehanika, če se da kako prevert če imam res blokado notr je reku, da on tega ne more. Sm jih sam pokazov, da je hod gasa zmanjšan pa so se mi samo smejal kao ja ja kaj nas zej farbaš Tako da važni so papirji aka. homologacija v dejansko stanje se niti ne spuščajo.
GoUpC Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Jaz sem sicer od začetka drugače gledal ta zakon, sem spregledal eno besedo v tekstu. Drugače pa fora je v tem ker ti tudi če vstaviš blokado v motor ki ima v osnovi več kot 70 kW ti je ne bodo homologirali. Tisti motorji ki so bili pred tem homologirani za njih ne drži. Na tiste se gleda kot da imajo v osnovi 25 kW. Sam sem iskal za kolegico blokado na 35 kW. Koga sem klical so rekli da se je ne da dobit. Je pa to za Suzuki SV 650. Ve kdo za koga ki jih ima? Trenutno čakam (skor dva meseca) na blokado za 25 kW. Blokade za 35kw js še nisem videl, niti je nimajo pri alphatechnik, ki izdeluje te blokade. Zasledu sm blokado na 37kw, od katere pa nimaš nobene koristi po našem zakonu. Tukaj se lahko mal razgledaš za te blokade če kaj najdeš : http://www.alphatechnik.de/produkt/leistungsaenderung.html 2 meseca za blokado to je absolutno preveč. V takem času bi moral imet že use paprije zritane s homologacijo. Js sm čakov za mojo (yamaha) slab tedn, tako da najbolš da jih pokličeš, ker so sigurno neki zašuštral
Fritz Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Na amzsju so mi nardil ceu tehnični pregled. Vse uredu, za blokado sploh gledal niso oz. ko je policaj vprašal mehanika, če se da kako prevert če imam res blokado notr je reku, da on tega ne more. Sm jih sam pokazov, da je hod gasa zmanjšan pa so se mi samo smejal kao ja ja kaj nas zej farbaš Tako da važni so papirji aka. homologacija v dejansko stanje se niti ne spuščajo. Tako je bilo tisti dan, na tistem mestu. A lahko garantiraš, da se bo vsem enako godilo kadarkoli in kjerkoli po Sloveniji?
Miha27 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Na amzsju so mi nardil ceu tehnični pregled. Vse uredu, za blokado sploh gledal niso oz. ko je policaj vprašal mehanika, če se da kako prevert če imam res blokado notr je reku, da on tega ne more. Sm jih sam pokazov, da je hod gasa zmanjšan pa so se mi samo smejal kao ja ja kaj nas zej farbaš Tako da važni so papirji aka. homologacija v dejansko stanje se niti ne spuščajo. Zakaj so te pa pol pelal na tehničenga
Prevtzer Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Zakaj so te pa pol pelal na tehničenga Marsikej je na motorju lahko "narobe" ne samo blokada
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Na kaj moraš paziti pri nakupu motorja s 35kw blokado?? 1.Najbolj ziher je da, kupiš da ima pod to mejo, potem ni nobenega problema. 2.Kako veš, da ima blokado in da ni samo na papirju v prometni? Ob prepisu, ko dobiš niove papirje na sebe se podatki prometne ne ujemajo z uradnimi. Kaj tedaj? Obrazložitev, pri nakupu starega motorja je v prometni pisalo leto izdelave 2003, v resnici pa je bilo 2001. In če so podatki prirejeni lahko imam težave pri registraciji, oziroma ga ne smem vozit, ker ne usreza po moči. Lahko kdo kaj svetuje? Scarabeo
GoUpC Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Tako je bilo tisti dan, na tistem mestu. A lahko garantiraš, da se bo vsem enako godilo kadarkoli in kjerkoli po Sloveniji? Garantiram lahko, da na amzs poslovalnicah nimajo dinamometra, ki bi izmeril moč na zadnjem kolesu motocikla. Za skuterje je drugače. Ne morem pa garantirat, da te ne pozovejo v LJ na LPP, kjer pa to lahko naredijo. Zakaj so te pa pol pelal na tehničenga Zato ker so tisti dan izvajal neko akcijo in so vse motorje in mopede, ki so jih ustavil po Kranju peljal na tehničnega. Blo je to spomladi neke vrste preventivna akcija, če se temu lahko tako reče
Fritz Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Garantiram lahko, da na amzs poslovalnicah nimajo dinamometra, ki bi izmeril moč na zadnjem kolesu motocikla. Za skuterje je drugače. Ne morem pa garantirat, da te ne pozovejo v LJ na LPP, kjer pa to lahko naredijo. Torej se lahko vsakomur zgodi, da mu gredo to preverjati in je, glede na zagrožene sankcije, najboljši možen nasvet ta, da se predpisi spoštujejo. Dodal bi še to, čeprav se morda motim in me lahko kakšen poznavalec popravi. Kolikor vem gre pri blokadi za relativno enostavne mehanske elemente, ki se vstavijo med cilinder in krivine izpuha. Zatorej lahko ob sumu, da blokada ni vstavljena, skoraj vsak mehanik to preveri in nisem povsem prepričan, da je dyno nujno potreben.
GoUpC Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Torej se lahko vsakomur zgodi, da mu gredo to preverjati in je, glede na zagrožene sankcije, najboljši možen nasvet ta, da se predpisi spoštujejo. Dodal bi še to, čeprav se morda motim in me lahko kakšen poznavalec popravi. Kolikor vem gre pri blokadi za relativno enostavne mehanske elemente, ki se vstavijo med cilinder in krivine izpuha. Zatorej lahko ob sumu, da blokada ni vstavljena, skoraj vsak mehanik to preveri in nisem povsem prepričan, da je dyno nujno potreben. Ja vsekakor vsakega lahko odpeljejo na izredni tehnični pregled in js ne zagovarjam kršenje predpisov navsezadnje tud študiram vedo, ki se s postavljanem le teh ukvarja. Samo povem kakšno je bilo v mojem primeru stanje in kako so reagirali policaji. Da bi pa lahko to posplošil, bi mogu pa še kdo drug povedat svoje izkušnje. Ja blokade so ubistvu enostavni kovinski elementi, ki pa se v različnih motociklih nahajajo na različnih mestih in tud načini blokiranja niso enaki, tako da verjetno čisto vsak mehanik ne more preverit, pooblaščeni prodajalec pa bi to znal naredit in bi bilo to potem verodostojno tudi kot dokaz. Vprašanje pa je če se to dela tudi v praksi...
LooLekSLO Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Kaj pa ta primer... Vozim XT660, ki ima že originalno v prometni in homologaciji vpisanih 25 kW (tovarniško blokirana) in odstranim blokado. Naj povem, da imam izpit A2, sicer še star za 25 kW, vendar kolikor sem razumel se avtomatsko štejem tudi v nov zakon. Torej peljejo me na izrednega in sem npr brez blokade. Kako bodo obravnavali ta primer?
bawbaw Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Kaj pa ta primer... Vozim XT660, ki ima že originalno v prometni in homologaciji vpisanih 25 kW (tovarniško blokirana) in odstranim blokado. Naj povem, da imam izpit A2, sicer še star za 25 kW, vendar kolikor sem razumel se avtomatsko štejem tudi v nov zakon. Torej peljejo me na izrednega in sem npr brez blokade. Kako bodo obravnavali ta primer? Brez izpita. 500€ ali 250€ na mestu.
Fritz Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Kaj pa ta primer... Vozim XT660, ki ima že originalno v prometni in homologaciji vpisanih 25 kW (tovarniško blokirana) in odstranim blokado. Naj povem, da imam izpit A2, sicer še star za 25 kW, vendar kolikor sem razumel se avtomatsko štejem tudi v nov zakon. Torej peljejo me na izrednega in sem npr brez blokade. Kako bodo obravnavali ta primer? Glede na letnik imajo 660ke lih 35kW ali malo čez. Če je pod mejo, potem ok, v nasprotnem pa vožnja brez vozniškega dovoljenja, globa najmanj 500€...ZVCP 138. člen.
LooLekSLO Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Brez izpita. 500€ ali 250€ na mestu. Ja ampak če v vseh papirjih piše 25 kW? -> No dobro, tudi če sem pri tem poiskusu pogrnil. No pa npr, da mi rečejo, da ima drugače ta motor original 35 kW, jaz pa imam izpit za 35 kW... Torej kaj v tem primeru?
LooLekSLO Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 (popravljeno) Garantiram lahko, da na amzs poslovalnicah nimajo dinamometra, ki bi izmeril moč na zadnjem kolesu motocikla. Za skuterje je drugače. Ne morem pa garantirat, da te ne pozovejo v LJ na LPP, kjer pa to lahko naredijo. Zato ker so tisti dan izvajal neko akcijo in so vse motorje in mopede, ki so jih ustavil po Kranju peljal na tehničnega. Blo je to spomladi neke vrste preventivna akcija, če se temu lahko tako reče Pa so te na izredni tehnični poslali na podlagi zapisanih 25 kW v prometni ali na podlagi homologacije o vgrajeni blokadi? Pa še odgovor na @Fritz: Kot sem zapisal imam in v homologaciji in prometni zapisanih le 25 kW. Nikjer ni govora o kakšni blokadi ali kaj podobnega! Popravljeno Marec 25, 2010. Popravil LooLekSLO
Fritz Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Pa so te na izredni tehnični poslali na podlagi zapisanih 25 kW v prometni ali na podlagi homologacije o vgrajeni blokadi? Pa še odgovor na @Fritz: Kot sem zapisal imam in v homologaciji in prometni zapisanih le 25 kW. Nikjer ni govora o kakšni blokadi ali kaj podobnega! Ti imaš z A2 pravico voziti motorno kolo moči do 35kW (katerega izvirna moč ne presega 70kW). V tem ne vidim nikakršnega problema razen napačnih podatkov v prometni. Torej, če boš snel blokado, pojdi do ustreznega organa, pokaži, razloži in daj vpisati spremembo moči in se boš mirno vozil (moj nasvet, pač).
LooLekSLO Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Ti imaš z A2 pravico voziti motorno kolo moči do 35kW (katerega izvirna moč ne presega 70kW). V tem ne vidim nikakršnega problema razen napačnih podatkov v prometni. Torej, če boš snel blokado, pojdi do ustreznega organa, pokaži, razloži in daj vpisati spremembo moči in se boš mirno vozil (moj nasvet, pač). Imaš prav. Ampak jaz sprašujem le kaj se lahko zgodi, saj zaenkrat je še ne bom dajal ven.
Fritz Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Sem ti dal link na ZVCP, malce branja ne bi škodovalo (čeprav se tudi jaz kaj naučim, ko iščem odgovor na tvoje vprašanje ). Izločitev predelanih vozil 248. člen (1) Če policist ugotovi, da je v cestnem prometu vozilo, ki je predelano tako, da ne ustreza tehničnim normativom, ki jih je določil proizvajalec, in ta predelava ni vpisana v dokumentu o skladnosti vozila, tako vozilo izloči iz prometa in odvzame registrske tablice. (2) Policist zaseže kolo s pomožnim motorjem, kolo z motorjem, motorno kolo, lahko štirikolo ali štirikolo, ki je predelano tako, da presega največjo moč motorja ali največjo konstrukcijsko določeno hitrost, določeno v deklaraciji proizvajalca vozila, ali največjo konstrukcijsko hitrost, določeno v tem zakonu za posamezno vrsto vozil in odvzame registrske oziroma preizkusne tablice. (3) Če v primeru iz prvega ali drugega odstavka tega člena, voznik ne odstrani z vozila registrskih ali preizkusnih tablic, se jih odstrani z neposredno fizično prisilitvijo na voznikove stroške. (4) Odvzete registrske tablice se pošljejo registracijski organizaciji, ki jih je izdala. Odvzete preizkusne tablice se uničijo. (5) Z globo najmanj 400 eurov se kaznuje za prekršek iz drugega odstavka tega člena lastnik predelanega vozila. (6) Z globo najmanj 4.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali podjetnik posameznik, ki predela kolo s pomožnim motorjem, kolo z motorjem, motorno kolo, lahko štirikolo ali štirikolo tako, da presega največjo moč motorja ali največjo konstrukcijsko določeno hitrost, določeno v deklaraciji proizvajalca vozila ali največjo hitrost, določeno v predpisih o varnosti cestnega prometa, odgovorna oseba pa z globo najmanj 400 eurov. Z globo najmanj 400 eurov se kaznuje za tak prekršek fizična oseba.
Fritz Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 V tvojem primeru sicer ni neke sile in če sem iskren, nisem zasledil omembe prometnega dovoljenja. In ker je tvoj motor originalno 35kW, bi brez blokade še vedno ustrezal tehničnim normativom, ki jih je predpisal proizvajalec. Jaz sam raje poštimam vse papirje, ker nočem, da me to obremenjuje vsakič kadar se usedem na motor. Tebi bodo za tvoj specifičen primer še najbolje povedali na LPP-ju ali kje drugje kjer izdajajo homologacije.
persl Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Zivjo! Imam samo kratko vprasanje. Nameravam kupiti Yamaho FZ6 07 l., lastnik jo je blokiral na 25kw. Sam imam A2 izpit. Ali lahko vozim ta motor ali ne? In pa, znajo tamodri kej tecnarit okoli 72kw namesto 70kw ? (glede na to da nesme biti izvorna moc 2x vecja od blokirane (25kw) fz6 ima izvorno 72kw) Najlepsa hvala, bodite v cvetju.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 (popravljeno) Ali lahko vozim ta motor ali ne? In pa, znajo tamodri kej tecnarit okoli 72kw namesto 70kw ? Ne smeš, po mojem. Tamodri pa - če korektno opravljajo svoje delo, ti morajo zatežit. Če ti ne, potem je brezveze, da imajo to službo in naj jo prepustijo komu drugemu. Ti si pa tudi kupi primeren motor. Razen, če hočeš biti pravi badass biker, pa to. Ampak v tem primeru ne bi takih stvari spraševal na forum, ampak bi šel raje s kolegi na pivo in bi se tam zgovarjali "pa kaj mi te morejo, navadni policajčeki so ..." . Sori, ker sem tako ilustrativen. PS: BMW K1200GT ti pa ne sede več? Popravljeno Marec 26, 2010. Popravil mashina
fp4492 Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Imaš prav. Ampak jaz sprašujem le kaj se lahko zgodi, saj zaenkrat je še ne bom dajal ven. Hm, tu si v prekršku tudi pri zavarovanju. Če bi dal blokado ven, bi moral narediti homologacijo in doplačati morebitno razliko pri zavarovalni premiji. Zivjo! Imam samo kratko vprasanje. Nameravam kupiti Yamaho FZ6 07 l., lastnik jo je blokiral na 25kw. Sam imam A2 izpit. Ali lahko vozim ta motor ali ne? In pa, znajo tamodri kej tecnarit okoli 72kw namesto 70kw ? (glede na to da nesme biti izvorna moc 2x vecja od blokirane (25kw) fz6 ima izvorno 72kw) Najlepsa hvala, bodite v cvetju. Ne, ne smeš. Da je motor vozen z izpitom A2 in blokado 25 kw, v osnovi ne sme imeti moči večje od 50 kw. FZ6 ima 72 kw, torej po nobeni teoriji ni vozna z izpitom A2 (niti z blokado na 35 kw).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se