interista Objavljeno Februar 16, 2016 Opozori Objavljeno Februar 16, 2016 Torej, kolikor sem raziskoval blokira se lahko motorje ki nimajo več kot 70kw, ter prostornino 1000 kubikov ali manj, potem je pa tukaj še tisto razmerje med težo in močjo. Ve kdo iz prve roke povedati kako je z blokado pri ducati monster 2004 620 kubičen. Mislim, da ima okoli 10kw preveč, zanima me pa predvsem zaradi teže in tistega razmerja, ki je potem. Pa okvirno ceno blokade ? Hvala.
a-rod Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 Ob 16. februar 2016 at 18:20, interista pravi: Torej, kolikor sem raziskoval blokira se lahko motorje ki nimajo več kot 70kw, ter prostornino 1000 kubikov ali manj, potem je pa tukaj še tisto razmerje med težo in močjo. Ve kdo iz prve roke povedati kako je z blokado pri ducati monster 2004 620 kubičen. Mislim, da ima okoli 10kw preveč, zanima me pa predvsem zaradi teže in tistega razmerja, ki je potem. Pa okvirno ceno blokade ? Hvala. motor mora imeti najmanj 175 kilogramov mokre teze ce ga mislis blokerat na 35 kw interista 1
interista Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 Pod mokro težo je mišljen motor, z bencinom, oljem in ostalimi tekočinami ?
Borutt Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 pred 36 minutami, interista pravi: Pod mokro težo je mišljen motor, z bencinom, oljem in ostalimi tekočinami ? Spodnje besedilo razkriva nekaj, kar bi rad vedel. 12. »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, z voznikom (75 kg; voznik se ne upošteva pri vozilih, ki spadajo v kategorijo dvo- in trikolesnih motornih vozil), z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin, razen odpadne vode, ter rezervnim kolesom in orodjem, pri avtobusih pa tudi z drugim članom posadke (75 kg), če je zanj predviden poseben sedež; (4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.
BigOne Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 Kako dovgo traja postopek da ti zmontirajo in zrihtajo papirje za A2 blokado? Nabavil bi motor iz Kranja in bi se rad kr peljal domov proti Štajerski, da si prihranim stroške prevoza z kombijom. Kolko sem seznanjem pa nemorem brez blokade registrirat motorja. LP
Bear Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 ti morš dobit blokado prvo, ta pa je vezana na šasijo motorja in dokler pirdejo ti papirji gre 1-2 tedna mimo js sm zdej za bmw-ja čakou 10dni
tomash Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 pred 21 minutami, Bear pravi: ti morš dobit blokado prvo, ta pa je vezana na šasijo motorja in dokler pirdejo ti papirji gre 1-2 tedna mimo js sm zdej za bmw-ja čakou 10dni pa nisi menda blokiral BMW k1200r.
Bear Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 (popravljeno) kot sm že 1x reku, nism meu namena menjat do septembra ko bom meu neomejeno ampak sklep okoliščin je biu da sm dobu dober dnar za prejšnjega, in bmw-ja za dobro ceno jebat ga edit: pa še na 25kw sm ga mogu Popravljeno Februar 26, 2016. Popravil Bear
a-rod Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 (popravljeno) pred 31 minutami, Bear pravi: kot sm že 1x reku, nism meu namena menjat do septembra ko bom meu neomejeno ampak sklep okoliščin je biu da sm dobu dober dnar za prejšnjega, in bmw-ja za dobro ceno jebat ga edit: pa še na 25kw sm ga mogu a nima mal več kw izvorne moči od zakonskega limita? Popravljeno Februar 26, 2016. Popravil a-rod
Bear Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 (popravljeno) use motorje ki jih vidiš pod nickom sm meu na 35kw (tazen 125tke) brez problemou, je pa res da se lahko vedno najde kdo ki se bo utaknu-načeloma dokler je blokada not in razmerje uredu ni problemou edit ker uporabljam motor tudi za prevozno sredstvo me ustvijo usaj 1x na teden Popravljeno Februar 26, 2016. Popravil Bear
BigOne Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 jao bože.. nemorem bit 10dni spet na dopustu
Borutt Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 pred 2 urami, Bear pravi: use motorje ki jih vidiš pod nickom sm meu na 35kw (tazen 125tke) brez problemou, je pa res da se lahko vedno najde kdo ki se bo utaknu-načeloma dokler je blokada not in razmerje uredu ni problemou edit ker uporabljam motor tudi za prevozno sredstvo me ustvijo usaj 1x na teden Trije pogoji so. (4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW (1) in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg (2) in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo (3). Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.
BigOne Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 meni tud tule ni jasno kak ti je uspelo bmwja blokirat in registrirat glede na to da ima 92kw
'.' Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 (popravljeno) Simpl. Deklica (ali deček) na tehničnih pregledih, bi mogla biti tako bistra, da bi predelavo vpisala v homologacijski kartonček in ne v prometno, kot velva zakon. S tem ko je na to pravilo (oz zakon) bodisi pozabila ali pa zavestno spregledala je "odobrila" 35/25kw v prometni in s tem se zgodba konča. S tem tudi izpolnjuješ pogoje 0,2kw/kg, ker si efektivno na 35kw. Edina rešitev je, da se pri postopku registracije začne predelave (zmanjšanje nazivne moči) vpisuje v homologacijski kartonček. Dokler bodo določeni servisi dopuščali se bodo ljudje vozili z 25kw hayabusami. Po pravici povedano, glede na zakonodajo in glede na to da sem bil sam v podobni zmedi kar podpiram to. Sej ni da bi kdorkoli zanalašč šel 35kw fejkat da dobi ceneje zavarovanje pa da jebe policaje - enostavno gre za splet okoliščin ko se ti pojavi šansa da menjaš motor, izpita (neomejeno) pa še nimaš. Popravljeno Februar 26, 2016. Popravil 5413lvl3145
Bear Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 Imam vpisano v homologaciji polnih 120kw in zadej pod predelave zmanjsana moc na 25kw in tako tudi v prometni 25kw
Borutt Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 pred 7 urami, 5413lvl3145 pravi: Simpl. Deklica (ali deček) na tehničnih pregledih, bi mogla biti tako bistra, da bi predelavo vpisala v homologacijski kartonček in ne v prometno, kot velva zakon. S tem ko je na to pravilo (oz zakon) bodisi pozabila ali pa zavestno spregledala je "odobrila" 35/25kw v prometni in s tem se zgodba konča. S tem tudi izpolnjuješ pogoje 0,2kw/kg, ker si efektivno na 35kw. Edina rešitev je, da se pri postopku registracije začne predelave (zmanjšanje nazivne moči) vpisuje v homologacijski kartonček. Dokler bodo določeni servisi dopuščali se bodo ljudje vozili z 25kw hayabusami. Po pravici povedano, glede na zakonodajo in glede na to da sem bil sam v podobni zmedi kar podpiram to. Sej ni da bi kdorkoli zanalašč šel 35kw fejkat da dobi ceneje zavarovanje pa da jebe policaje - enostavno gre za splet okoliščin ko se ti pojavi šansa da menjaš motor, izpita (neomejeno) pa še nimaš. Ne poznaš zakonodaje in nekaj nabijaš. hajoktejn 1
BigOne Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 ne razumem nič več do zdaj sem bil ziher da gre blokirat motorje ki imajo v orginalu največ 72kw. hajoktejn 1
Borutt Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 pred 1 uro, BigOne pravi: ne razumem nič več do zdaj sem bil ziher da gre blokirat motorje ki imajo v orginalu največ 72kw. Ne sekiraj se preveč. Če boš kršil zakonodajo, ti bo to prej ko slej nekdo povedal. Blokiraš lahko marsikaj, vendar se potem postavi vprašanje ali takšen motor spada v kategorijo A2, kar posledično pomeni, da moraš imeti kategorijo A.
'.' Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 (popravljeno) >Ne poznaš zakonodaje in nekaj nabijaš. Važno da ti vse veš in lahko zvečer boljše volje zaspiš ker si taka veleuk pomankljivih slabo zapisanih zakonov. >Imam vpisano v homologaciji polnih 120kw in zadej pod predelave zmanjsana moc na 25kw in tako tudi v prometni 25kw Potem pa vso srečno, meni ni šlo skozi in je sledil zaseg. Karkoli ima preko 70kw izvorne moči ne moreš blokirat... oziroma lahko, samo legalno vozit z A2 ne smeš. Popravljeno Februar 27, 2016. Popravil 5413lvl3145 BigOne 1
Borutt Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 pred 22 minutami, 5413lvl3145 pravi: >Ne poznaš zakonodaje in nekaj nabijaš. Važno da ti vse veš in lahko zvečer boljše volje zaspiš ker si taka veleuk pomankljivih slabo zapisanih zakonov. >Imam vpisano v homologaciji polnih 120kw in zadej pod predelave zmanjsana moc na 25kw in tako tudi v prometni 25kw Potem pa vso srečno, meni ni šlo skozi in je sledil zaseg. Karkoli ima preko 70kw izvorne moči ne moreš blokirat... oziroma lahko, samo legalno vozit z A2 ne smeš. Ker ne poznaš zakonodaje, nekaj nabijaš in hkrati mešaš dve različni stvari. Ena stvar je blokiranje motorja, druga stvar je vožnja določenega motorja s kategorijo A2. Če nekdo hoče blokirati 200 konjski motor, bo pač to storil, če obstaja blokada za njegov motor. Zakaj to stori, je čisto njegova stvar. Potem je pa imetnik kategorije A2 tisti, kateri mora izbrati motor v skladu s tremi pogoji. Kar pa se tiče Bear-a; sledil bo zaseg, kar si že ugotovil na lastni koži. Zato je pa potrebno prej prebrati kakšno vrstico več. Pa ne razburjaj se toliko, ker škoduje lepoti. gretzky in hajoktejn 2
cikadina Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 noben a2 voznik se "hvali" s tem da bi jim motor zasegli, vecinoma so zelo veseli ker organi, ki nadzirajo to gladko spregledajo oz. zgleda to se odobravajo.
Borutt Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 pred 4 urami, cikadina pravi: noben a2 voznik se "hvali" s tem da bi jim motor zasegli, vecinoma so zelo veseli ker organi, ki nadzirajo to gladko spregledajo oz. zgleda to se odobravajo. Nisem ne lačen ne žejen
cikadina Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 (popravljeno) ma mene prou briga a se vozijo z izpitom al brez dokler nimam zarad tega kakih sitnosti. Popravljeno Februar 27, 2016. Popravil cikadina
NumLock Objavljeno Marec 2, 2016 Opozori Objavljeno Marec 2, 2016 (popravljeno) Ob 27. 2. 2016 at 10:50, 5413lvl3145 pravi: Potem pa vso srečno, meni ni šlo skozi in je sledil zaseg. Karkoli ima preko 70kw izvorne moči ne moreš blokirat... oziroma lahko, samo legalno vozit z A2 ne smeš. Motor so ti zasegli (?) .. zakaj? Ker si odblokiran motor vozil za A2? Če je to tako, potem je to normalno. Prekršek, tu ni dileme. Kaj pa to, če je v prometni vpisano recimo 25kW, dejansko pa je motor odblokiran na 35kW, voziš ga pa z A neomejeno. Kako je s tem? A je to prekršek? Ker zadnje čase ko malo prebiram oglase in vidim, da je tega kar nekaj na tržišču in v oglasih to celo piše npr. : homologiran in reg. 25kW, odprt na 35kW. Kako je s tem? Popravljeno Marec 2, 2016. Popravil DL650
ukica Objavljeno Marec 4, 2016 Opozori Objavljeno Marec 4, 2016 Ti kar vozi blokiran motor ki ima vec kot 70kw z A2 izpitom.. Jaz in 5413lvl3145 sva ze sla cez to No sej mogoce bos imel moznost spoznati Sezansko sodnico
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se