Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Stric Burek

Priporočene objave

...in vsako leto plačilo premije za odprt motocikel, ker samo z A vozniško in "tapoceni" premijo si še vedno nelegalen....če zavarovalnica ugotovi da je bil pri nesreči motor odprt, le temu propade zavarovanje zaradi goljufije pri navajanju tehničnih podatkov, zatorej tudi od policije sledi kazen 500€ :D .....no to je poleg tega da si za vso škodo ki si jo pri nesreči povzročil tretji osebi, kriv sam, in jo tudi plačaš

ne vem koci zakaj ti to meni razlagas. jst mam A ze vrsto let.

sicer pa so a2 edini vozniki, ki niti ne vejo za kaksno vozilo imajo izpit.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je, da se je šele sedaj začelo delat celo vrsto motociklov za A2, prej tega ni bilo. Tudi "večji" so original zaokroženi na 35 ali 70 in je sedaj že vse legalno za A2. Ker pa nimajo vsi puno €, se gre pač mal naokoli zakona :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je, da se je šele sedaj začelo delat celo vrsto motociklov za A2, prej tega ni bilo. Tudi "večji" so original zaokroženi na 35 ali 70 in je sedaj že vse legalno za A2. Ker pa nimajo vsi puno €, se gre pač mal naokoli zakona :)

ma ne bluzi, ta kategorija ni ravno od včeraj in 250 kubičnih mopedov je kar nekaj na izbiro. samo kaj ko je treba met igračke za velike otročke še prej ko se iz plenic zleze.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni ful pretiravaste, dokler je blokada noter je isto al ma motor u originalu 35kw al 80+kw.

Je pa teh for kako legalno mimo zakona se in se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne bluzi, ta kategorija ni ravno od včeraj in 250 kubičnih mopedov je kar nekaj na izbiro. samo kaj ko je treba met igračke za velike otročke še prej ko se iz plenic zleze.

Ne bluzi ti. Ja, dobiš male motorje, res je, pa par zastarelih 500 kubičnežev, to pa je to okvirno.

Če pa kupuješ nov ali skoraj nov motor, pa imaš na izbiro skoraj vse motorje original blokirane na 35kw, in gredo tudi cestni 1000ccm motorji normalno skozi z A2.

Meni je tak vseeno, samo pravim da je šele zdaj neka normalna izbira motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bluzi ti. Ja, dobiš male motorje, res je, pa par zastarelih 500 kubičnežev, to pa je to okvirno.

Če pa kupuješ nov ali skoraj nov motor, pa imaš na izbiro skoraj vse motorje original blokirane na 35kw, in gredo tudi cestni 1000ccm motorji normalno skozi z A2.

Meni je tak vseeno, samo pravim da je šele zdaj neka normalna izbira motorjev.

in kaj si zdej povedal? da dobiš stare in nove? 

 

ja za a2 ni toliko izbire kot za neomejeno, ampak za a1 jo je še neprimerno manj pa a se tam kurčijo non stop po forumu in jokcajo zakaj ne morejo vozite tega al onega? ne! šele ko dobijo tej isti mulci, ki jim prej ni blo noben problem imet 125ccm in 11kW se jim naloži zgleda nek nov software novopečeni voznik A2 in pol je eno samo jokcanje, kako so revčki, ker ni nobenga motorja za zbrat, pa a policaji težijo a ne težijo, eno samo jokanje in stokanje. Tisti, ki ni sposoben razumet niti tega za kaj ima izpit naj počaka še tisti dve leti, takrat se mu bo nov software A neomejeno naložu in bo vseh njegovih tegob in stisk konec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni ful pretiravaste, dokler je blokada noter je isto al ma motor u originalu 35kw al 80+kw.

Je pa teh for kako legalno mimo zakona se in se.

ma kej ti si prebral kej si napisal?

legalno mimo zakona? sej res da živiš v sloveniji, samo res ni čudno da gre ta država v maloro!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za A1 imaš neomejen rang motorjev, vseh zvrsti. Za A2 tudi, ampak šele sedaj, par let nazaj tega ni bilo, edina opcija je bilo blokiranje. Tako naprimer sedaj dogiš novega Kawasakije z800 z 35kw iz štacune, starega z 750 pa nisi mogel blokirati ker je presegal 70kw (ok, lahko si, ampak ni bil legalen za A2 vožnjo).

Pravim da je motorjev polno, ampak ne za 2,3, niti 4 jurje. In ker bi vsak rad mel normalen motor ne nekih 250 kubikov ali pa 500 z 40 konji, vsak raje izbere blokiran starejši motor ki večinoma presega 70kw in je dosegljiv z manjšim proračunom. Problem je ker takšnih motorjev prej ni bilo na voljo. Malo poglej, tudi nove SS motorje dobil fabriško na 35kw, tako 600 kot 1000 ccm. če pa hočeš 1000cc motor za 3 jurje, moraš gledati letnike 2003-2005, katerih pa nikakor nemoreš vozit z A2. A zastopiš?

 

Problem je edino da je kao omejitev registracije če so preveliki kilowati oz razmerje, a izvornih kilowatov pa še vseeno noben ne gleda :) Teorija: So potem tehnični so-krivi ker so ti dovolili vožnjo motorja katerega ti zakon prepoveduje? So-krivi pa zato ker nebi smeli spustiti takšne registracije čez sistem, ker je tako določeno z zakonom.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za A1 imaš neomejen rang motorjev, vseh zvrsti. Za A2 tudi, ampak šele sedaj, par let nazaj tega ni bilo, edina opcija je bilo blokiranje. Tako naprimer sedaj dogiš novega Kawasakije z800 z 35kw iz štacune, starega z 750 pa nisi mogel blokirati ker je presegal 70kw (ok, lahko si, ampak ni bil legalen za A2 vožnjo).

Pravim da je motorjev polno, ampak ne za 2,3, niti 4 jurje. In ker bi vsak rad mel normalen motor ne nekih 250 kubikov ali pa 500 z 40 konji, vsak raje izbere blokiran starejši motor ki večinoma presega 70kw in je dosegljiv z manjšim proračunom. Problem je ker takšnih motorjev prej ni bilo na voljo. Malo poglej, tudi nove SS motorje dobil fabriško na 35kw, tako 600 kot 1000 ccm. če pa hočeš 1000cc motor za 3 jurje, moraš gledati letnike 2003-2005, katerih pa nikakor nemoreš vozit z A2. A zastopiš?

 

Problem je edino da je kao omejitev registracije če so preveliki kilowati oz razmerje, a izvornih kilowatov pa še vseeno noben ne gleda :) Teorija: So potem tehnični so-krivi ker so ti dovolili vožnjo motorja katerega ti zakon prepoveduje? So-krivi pa zato ker nebi smeli spustiti takšne registracije čez sistem, ker je tako določeno z zakonom.

 

prav nič novega nisi povedu, samo točno to, da hočete tisto kar ne morete imet! zakaj ne bi imel 250? Ker se z njim ne da peljat hitro? Ker gre slabo po ovinkih? To ti bo prav vsak povedal da je daleč od resnice. Ampak keč ni v voznih lastnostih, a ne? Keč je v tem, da blokiranemu motorju lahko še isti dan blokado vn pobereš  :naughty: in v tem grmu tiči zajec! 250 al 350 motor bo vedno imel samo tistih 25kW, ampak blokiran, pa... no to je vsa zgodbica. Hočete motor za velike fante in se požvižgate na vse ostalo. Itak pa, bosta že mama pa oče plačala, če bo šlo kaj res hudo narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nič nočem, nimam teh problemov :D
Samo pravim ti da je A2 trg za tiste z omejenimi sredstvi precej omejen. je pa naprimer Yamaha WR250X bomba motor, Ninja 250R tut ni slaba, samo gledat je ne smeš, novi KTM Duke 3 je bomba za peljat, pa tudi mislim da gre z A2. Problem je predvsem pri SS motorjih in Naked, tisti morajo biti pa res čisto novi da so za pogledat, ampak ker vsi nimajo za novega kupijo pač starega blokiranega, čeprav ni legalen, jebiga.. Me pa še vedno zanima, zakaj gre registracija čez, če naj bi ravno to varovalo preprečilo takšne podvige, kdo je tukaj odgovoren?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cika moja yama je "legalno mimo zakona", blokirana in uvozena in ima 35kw u prometni, v originalu pa 78kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nič nočem, nimam teh problemov :D

Samo pravim ti da je A2 trg za tiste z omejenimi sredstvi precej omejen. je pa naprimer Yamaha WR250X bomba motor, Ninja 250R tut ni slaba, samo gledat je ne smeš, novi KTM Duke 3 je bomba za peljat, pa tudi mislim da gre z A2. Problem je predvsem pri SS motorjih in Naked, tisti morajo biti pa res čisto novi da so za pogledat, ampak ker vsi nimajo za novega kupijo pač starega blokiranega, čeprav ni legalen, jebiga.. Me pa še vedno zanima, zakaj gre registracija čez, če naj bi ravno to varovalo preprečilo takšne podvige, kdo je tukaj odgovoren?

 

lej to so zgolj neki otročji izgovori. ni motorja zame. šmrk, šmrk. pač mam 18 let hočem ninjo!!!! in jo hočem in jo hočem in cepetam z nogami, se mečem ob tla in tečnarim hočem ninjo! Tako pač je. Samo ne vem zakaj cel kup enih brez veznih izgovorov in jokcanja, ko je vse popolnoma jasno. Imam 18 let boli me k***** za posledice, mami bom že neki nabluzu da je vse ok in paliiiiii! :naughty:  :kva2:  :kva2:  :kva2:  :bike:  :bike:  :bike:  :bike:  :bike:

 

 

Drugi pa niso prav nič odgovorni. Sam si odgovoren za svoja dejanja. Zavestno se gre ragistrirat motor kot A2 tudi, če ne ustreza zahtevam (al pa tudi če jih, itak se blokada prej al slej pobere vn). Za to ne moremo krivit gospe za šaltarjem. Tehnični pa tudi preverijo tehnično brezhibnost motorja, ne bojo ti pol motorj razšraufali pa ugotavljali, a je blokada al ne. torej gre za zavestno vožno brez izpita, po miselnosti če gre gre in v 99% al še več je temu tako. 

 

 

bear to ni legalno mimo zakona, ampak je bolj luknja v zakonu. itak pa je po vsej verjetnosti blokirana samo na papirju, itak to je cilj nakupa "blokiranega" motorja.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokada je kr lepo noter ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@cikadina, kaj si tako nastrojena? :surrender:  Če se ti zdi tema (oz. vprašanje) brezpredmetna, glupa in smešna, ne vidim razloga zakaj se na njej zadržuješ in izgubljaš svoj "dragoceni" čas, za trošenje svoje slabe volje naokrog. Lastno mnenje lahko izraziš tudi brez zadirčnosti in vzbujanja " kvazi prezira" čez druge, ki razmišljajo drugače oz. govorijo čisto o nečem drugem. Stalno poudarjaš kako "veliki otroci" želi(jo)mo blokade na papirju, de facto pa bi jih takoj ven pobrali. Če bi jih noter dala jih tudi ven ne bi pobrala, dokler ne bi imela A kat. Ker namen blokade bi bil, izognitev vsem težavam (zaradi prevelike izv. moči) s policijo, zavarovalnico, ker pa v mojem primeru to verjetno ne bo šlo, bom pač mogla počakat. Predvidevam da se tudi ti nisi že rodila z vso modrostjo, ki jo ta svet premore :huh:  kar pomeni da nisi vedno tako razmišljala kot sedaj, ampak si do tega prišla preko izkušenj, zato pusti tudi drugim malo veselja in presenečenja..  :D Pa KEEP CALP, kot sama praviš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@cikadina, kaj si tako nastrojena? :surrender:  Če se ti zdi tema (oz. vprašanje) brezpredmetna, glupa in smešna, ne vidim razloga zakaj se na njej zadržuješ in izgubljaš svoj "dragoceni" čas, za trošenje svoje slabe volje naokrog. Lastno mnenje lahko izraziš tudi brez zadirčnosti in vzbujanja " kvazi prezira" čez druge, ki razmišljajo drugače oz. govorijo čisto o nečem drugem. Stalno poudarjaš kako "veliki otroci" želi(jo)mo blokade na papirju, de facto pa bi jih takoj ven pobrali. Če bi jih noter dala jih tudi ven ne bi pobrala, dokler ne bi imela A kat. Ker namen blokade bi bil, izognitev vsem težavam (zaradi prevelike izv. moči) s policijo, zavarovalnico, ker pa v mojem primeru to verjetno ne bo šlo, bom pač mogla počakat. Predvidevam da se tudi ti nisi že rodila z vso modrostjo, ki jo ta svet premore :huh:  kar pomeni da nisi vedno tako razmišljala kot sedaj, ampak si do tega prišla preko izkušenj, zato pusti tudi drugim malo veselja in presenečenja..  :D Pa KEEP CALP, kot sama praviš.

 

 

keep calp??? ne to glih ne bi, jst sm calm, mam izpit in se ne sekiram. je pa tolko bolj zabavno tle a2-jčkarje drocat. poguntajo čudo raznih izgovorov pa zakonskih lukenj. Pa sej si dobila odgovor, kupiš v italiji, sicer kako boste ta velikega gsa blokirali nimam pojma, ampak kjer je volja je pot in bo vse po reglcih. Itak pa je a2 prehodno obdobje. čas, da se prekališ na nezahtevni mašini in potem si umisliš motor svojih sanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Za naslednjo motoristično sezono se vse bolj zanimam za nakup BMW F800 GS  (57 kw). Po moči takoj nastane problem, ker ga brez blokade ne smem voziti. Torej se naroči tale blokada in motor peljem na najbližji servis kjer vgrajujejo blokado. Zanima pa me, ali moram nujno peljati motor na pooblaščeni BMW servis (kjer naj bi konkretno zaračunali) ali je vseeno ? Poleg tega me zanima, ali lahko sam naročim blokado in jo prinesem serviserju, ali jo mora nujno naročiti on ?

Popravljeno . Popravil VERMA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super ! Hvala za odgovor. Se pravi, če si malo zračunam stroške bi moral z komplet blokado, vgradnjo, homologacijskem kartončkom in vpisom priti na okoli 200€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm dvomim, da bo samo 200€

 

Okoli 250€ pa ja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokada 115evrov + 1 ura dela in potrdilo o strokovni vgradnji 35e + vpis v homologacijo 40 evrov ko sm dal blokado na fz8

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!