Brihta Objavljeno Junij 27, 2006 Deli Objavljeno Junij 27, 2006 ja in..če je pa res..naj se pa pri nas potrudijo pa boljše ceste naredijo. aja na morje greve pa al v grčijo, španijo italijo francijo pa še bi se našlo.... a bi se kaj mogoče :? :P dr.looney :devil: Tam so lepše ceste a grše plaže .) Lp!Beno,ne prideš jim do konca,tko da boljš,da sam bereš oz. jim ne odgovarjaš na njihova provokativna vprašanja!!Ker oni majo itak zmeraj prov,pa če bi un ovink na Zatrniku obadva po komolcu odpeljala,bi to "skoraj" vsi tle gor to zmogel dvakrat boljš k midva!Obilo hitrostnih užitkov! Ti si mal corov in ne se enacit z benotom, k mislim, da ima kljub vsemu veliko vec v glavi kot ti :wacko: Pa verjemi da nihce ne misli je boljsi od tebe, vecina jih samo mili da si utrgan norc, kateri spravlja v nevarnost sebe in ostale. hahahhaahaa, jp tak je to tle gor... :grim ....kdo bi si mislu da se na tej strani nahaja cela žlahta od Doohana pa ostalih asov, k majo zmeraj prav :P Ti buča butasta, bi pa lahka tut že dojela, da se pogovarjamo o vožnji po cesti in ne dirkališču in tu tvoji Doohani nimajo nobene veze :slap: Doohan je dober voynik na pisti, dober voznik na cesti je pa motorist, kateri ima za sabo 200+ tisoč kilometrov (lahko tudi kakega manj .) ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Junij 27, 2006 Deli Objavljeno Junij 27, 2006 Lej, meni dirkališče ne diši. Ni moj stil. Verjamem, da se lahko tam kaj naučiš, se mi pa zdi, da so za večino voznikov bolj primerni poligoni in tečaji varne vožnje na kakršnemkoli primernem mestu in pod nadzorom nekoga, ki te lahko o čem pouči. :eek: A zdaj ti je pa 'stil' bolj pomemben kot znanje oz. obvladovanje tehnike vožnje? Tečaji in poligoni varne vožnje so že OK in koristni, a žal ne ponujajo dovolj. Obvladovanje motorja pri hitrosti pešcev (slalom, osmice, ...) in zaviranje v sili s 50km/h - takšne vožnje je manj kot 10%. Ti tečaji se morajo dopolnjevati tudi z vožnjo po dirkališču... Ne vidim smisla v tem, da bi šel na Grobnik in tam motil tiste, ki res hitro peljejo. Verjetno nikoli ne bom obvladal motorja tako kot ti a mi, pri mojem stilu vožnje, vse to znanje tudi ni nujno potrebno, vsaj dokler se zavedam kje so moje meje. Kot prvo - na Grobniku so organizirane vožnje tudi za tiste, ki NE peljejo res hitro. Kot drugo - poleg Grobnika, ki je že resno in hitro dirkališče. premore naša južna soseda še en kup manjših 'poligonov' (aka dirkališč), ki so -tudi po mojem mnenju- primernejša za piljenje tehnike (npr. Novi Marof). Do sedaj so še vsi bili navdušeni in tudi tisti, katere smo tja morali skoraj zvleči, se sedaj radi vračajo. Obenem praktično vsi potrujejo, da so se marsičesa tam naučili. Nekateri tudi tega, kako hitro se zgodi padec in so sedaj na cestah precej previdnejši (naj mi dotični oprostijo, da jih mešam v to :rolleyes:). Glavna težava pa je v tem, da se svojih meja sploh ne moreš zavedati, dokler jih ne dosežeš (oz. presežeš). Žal se na cesti to pogosto konča tragično. Se pa strinjam, da je za večino lastnikov SS-ov dirkališče edino mesto kjer lahko kolikor tolikor varno preizkusijo zmogljivosti svojih strojčkov. Tudi za vse lastnike chopperjev, endurov, supermotardov in kaj vem kaj vse še obstaja, je dirkališče edino mesto. kjer lahko kolikor tolikor varno preizkusijo zmogljivosti svojih strojčkov... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 "piva tudi noben ne potrebuje, zato nima smisla, da v sloveniji obstajata dve pivovarni." ali pac ? me zanima, ce sta sym in fritz abstinenta, ali si vcasih le privoscita pivo. saj si lahko komot kaksno tuje. se enkrat: vecina motoristov se zavirati ne zna prav. kako to vpliva pri visokih hitrostih na vozne lastnosti bo pa sigurno vsak sam lahko "varno" sprobal, ko bo to potreboval brez prejsnje vaje na javni cesti, kenede. :ninja: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 "piva tudi noben ne potrebuje, zato nima smisla, da v sloveniji obstajata dve pivovarni." ali pac ? ...... Se popolnoma strinjam, Union lahko kr zaprejo. :grim lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 se enkrat: vecina motoristov se zavirati ne zna prav. kako to vpliva pri visokih hitrostih na vozne lastnosti bo pa sigurno vsak sam lahko "varno" sprobal, ko bo to potreboval brez prejsnje vaje na javni cesti, kenede. :ninja: Načeloma imaš prav - vendar je za trening dovolj par 100 m ravne ceste (stranske, neprometne piovršine, parkirišča in podobno)! Tako, da se potrenira tudi na tak način - samo nikogar ne poznam, ki bi to prakticiral :hmm: ! Sem peljal 3 SS znance na delavnico varne vožnje - v en glas so ugotovili, da oni ne bodo vozili, ker obvladajo!!! :( Od enega od teh treh sem celo zimo sestavljal motor, ker se je razsul in imel neverjetno srečo, da še danes tlači zemljo! Takšni smo.... LP Mare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 .... - vendar je za trening dovolj par 100 m ravne ceste (stranske, neprometne piovršine, parkirišča in podobno)! po mnenju nekaterih znalcev in poznavalcev tematike se krepko motis. par 100 m je namrec ocitno premalo za spoznavanje dinamike pri zaviranju iz 150+ km/h (in ne reci, da noben nikoli te hitrosti ne samo do- temvec tudi krepko preseze). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 po mnenju nekaterih znalcev in poznavalcev tematike se krepko motis. par 100 m je namrec ocitno premalo za spoznavanje dinamike pri zaviranju iz 150+ km/h (in ne reci, da noben nikoli te hitrosti ne samo do- temvec tudi krepko preseze). Par 100 m lahko bereš tudi, kot kilometer.... sigurno je potrebna večja dolžina, če treniraš pri višjih hitrostih - pa še to, na dirkališču se na ful zavira pred ovinkom, če se ne motim!!!! In to je za začetnike boljše :? ! Meni ni logično ali pač ne razumem! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Terminator Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Najbolje se izpili tehnika zaviranja po makedamu iz 50km/h na 0km/h s sprednjo zavoro. :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
master 007 Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Najbolje se izpili tehnika zaviranja po makedamu iz 50km/h na 0km/h s sprednjo zavoro. :P Če ne padeš, obvladaš zaviranje. Ko se ustaviš pa poln gas naprej in če spet ne padeš, obvladaš pospeševanje! :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Par 100 m lahko bereš tudi, kot kilometer.... sigurno je potrebna večja dolžina, če treniraš pri višjih hitrostih - pa še to, na dirkališču se na ful zavira pred ovinkom, če se ne motim!!!! In to je za začetnike boljše :? ! Meni ni logično ali pač ne razumem! ti je potrebno narisati ? hitrost pridobis na rundi in na ravnini (zacetku, prvi tretjini) zacnes zavirati. stvar stopnjujes do maksimuma zavorne moci in minimuma zavorne poti. se bolje, spravi se na dan varne voznje na pisti in ti bo vse razlozeno IRL. potem bos mogoce tudi razumel o cem govorimo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 (popravljeno) se enkrat: vecina motoristov se zavirati ne zna prav. kako to vpliva pri visokih hitrostih na vozne lastnosti bo pa sigurno vsak sam lahko "varno" sprobal, ko bo to potreboval brez prejsnje vaje na javni cesti, kenede. :ninja: med te, ki ne znajo bremzat, se štejem tudi sam. oziroma - med tiste, ki ne znajo varno ustaviti vozila pri prekomerni hitrosti in v krizni situaciji. Priznam, ni me sram. Itak prihajajo časi ABS-a in bo vse to 'znanje' malce odveč ;) ti je potrebno narisati ? hitrost pridobis na rundi in na ravnini (zacetku, prvi tretjini) zacnes zavirati. stvar stopnjujes do maksimuma zavorne moci in minimuma zavorne poti. se bolje, spravi se na dan varne voznje na pisti in ti bo vse razlozeno IRL. potem bos mogoce tudi razumel o cem govorimo. in potem prideš na odlični asfalt na slovenskih javnih voznih površinah in naredi 'tresk'. PS: :topic: primerjava s pivom je mimo ... če se mi lušta Heineken, ne tulim, da ga morjo takoj začet polnit v Sloveniji... Popravljeno Junij 28, 2006. Popravil SymRu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 sym, ce ti ne znas/ne ves/ti ni jasno/niti noces vedeti bi te lepo prosil da se vzdrzis komentarjev, ker pocasi je tole tvoje dlakocepstvo utrujajoce in dolgocasno. mogoce postanes izviren enkrat za spremembo ? ali se udelezis kaksnih podobnih omenjenih stvari, da bos potem v stanju dodajati kompetentne komentarje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ganges Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 "piva tudi noben ne potrebuje, zato nima smisla, da v sloveniji obstajata dve pivovarni." Nesmisel. Kako, da noben ne potrebuje piva :blink: Če ga nekateri ne potrebujejo OK, drugi pa ga potrebujemo! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gody01 Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Par 100 m lahko bereš tudi, kot kilometer.... sigurno je potrebna večja dolžina, če treniraš pri višjih hitrostih - pa še to, na dirkališču se na ful zavira pred ovinkom, če se ne motim!!!! In to je za začetnike boljše :? ! Meni ni logično ali pač ne razumem! Ne bit tolko obremenjeni s tem, da se ne dirkališču pa samo dirka. Na dirkališčih so tudi dogodki v stilu učnih ur (motoacademy, Yamaha Rdays, ...). Pravzaprav ima skoraj vsak resen dogodek, vsaj 3 skupine od tega eno namenjeno tistim, ki so na dirkališču prvič. In tam se predvsem učiš, ne pa pičiš. Če so zraven še instruktorji, ki ti potem povejo, kje so tvoje napake in kako jih odpraviti, je denar vsekakor zelo dobro investiran. In na Rdays je bilo zelo veliko ljudi tudi z ne SS motorji, pa jim ni prav nič škodilo ... @Symru: Ni tako zelo različno obnašanje motorja na pisti in na cesti, kot bi to rad ti prikazal. Daj se nam enkrat pridruži na kakem Marofu, pa se sam prepričaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Terminator Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Obvladanje motorja je širok pojem in je vezan na različne situacije. Naprimer; Krmiliti pri 100km/h ali pa pri 250km/h je čisto drugače. Počasno vijuganje in zavijanje pri 50km/h med stožci je popolnoma drugačno od nagiba 45 stopinj na dirkališču pri 160km/h, itd - primerov je še milion. Vendar ima ice prav. Na dirkališču lahko relativno varno izpiliš tehniko vožnje in odkrivaš stvari v relativno varnem okolju in primerjalnem okolju s cestami z razliko boljšega oprijema in večjih hitrosti. Poanta je v temu, da ko zadeve super izpiliš na dirkališču se na cesti potegneš za 20% nazaj in ni nobene debate, da jo boš v krizni situaciju verjetno v redu odnesel. Od vaj na dirkališču bodo imeli možgani sprogramirano (podzavestno, ker gre tukaj za delčke sekunde) zadeve kot so naprimer; prevroče v ovinek - kaj zdaj? Bremza v tej situacije ne bo šla, ker bom šel na široko in se bom razlepu v skale, v bistvu moram v večji nagib in po gasu pa bo šlo. Če tega nisi probal na dirkališču se boš posral, se ne boš upal v večji nagib kaj šele po gasu, v glavi boš imel še polno neznank kot so - a bi mogoče tazadna pomagala, šit koliko se lahko še nagnem, koliko po gasu - malo ali veliko in boš garant končal v skalah. Vprašanje je sam za koliko si se uštel pri vstopu v ovinek, kar bo diktiralo razliko med fak kakšna sreča nič mi ni, med bolnico ali pa trugo. Tukaj vam podajam enega od primerov, bremza se ne samo po ravnem - to je stara šola, danes se lahko bremza tudi pod nagibi in globoko v ovinke vendar je treba "kaj dela fizika" in kako uporabljati to tehniko v tem primeru poznati, sprobati, zajebati, popraviti se naučiti in obvladati - šele potem postane zadeva jasna in naučena - sprogramirana. Nihče se ne rodi "born rider" - vse je treba sprobat in se iz narejenih napak stvari naučiti. ;) Vožnja motorjev je igra. Ta igra ima pravila in bariere. Igra je nevarna, zato se jo je vredno naučiti igrati dobro, ker so nagrade lahko prijetne in igra je lahko neomejeno dolga ali pa neugodna in zelo kratka. Šah-mat ni opcija! ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gody01 Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Obvladanje motorja je širok pojem in je vezan na različne situacije.... Vožnja motorjev je igra. Ta igra ima pravila in bariere. Igra je nevarna, zato se jo je vredno naučiti igrati dobro, ker so nagrade lahko prijetne in igra je lahko neomejeno dolga ali pa neugodna in zelo kratka. Šah-mat ni opcija! ;) :OK: Tako se govori. In v tem je tudi bila poanta, da bi to moralo biti vključeno že v avtošolo, magari za nekaj višjo ceno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 sym, ce ti ne znas/ne ves/ti ni jasno/niti noces vedeti bi te lepo prosil da se vzdrzis komentarjev, ker pocasi je tole tvoje dlakocepstvo utrujajoce in dolgocasno. mogoce postanes izviren enkrat za spremembo ? ali se udelezis kaksnih podobnih omenjenih stvari, da bos potem v stanju dodajati kompetentne komentarje. A zdaj pa že osebno obračunavamo. Kaj naj ti sploh rečem - ti si moderator, moderatorjem pa se ne sme izprašiti hlač ;) Poglej - imam svoje mnenje, ki je glih toliko kompetentno, kot večina drugih mnenj. Če se ti zaradi tega na glavo postavljaš, je to tvoj problem. Število motoristov, ki se jim dirkališče ne zdi nujno, še zdaleč ni majhno - v njih množico se zlahka prištevam. No, dovolj o tem. Grem naprej ležat v bolnico. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Da ponovim del naslova: ..."še en nelegalen poligon". :whistle: Ko to zgoraj prebiram, me prepričate, da bi za vozniški izpit B kategorije bilo potrebno obvladovanje vsaj vožnje po 2 kolesih. Traktorist bi seveda morali zvoziti Erzberg, tisti kateri imajo pilotski izpit, seveda ne smejo štartati, če ne obvladajo vseh scen iz James Bonda in ne znajo leteti vsaj z Mig29. In da se kolesarji ne znajo peljati brez prvega kolesa iz vršiča navzdol seveda tudi ni sprejemljivo. A poleg vas supermanov običajni in povprečni ljudje ne obstajajo več? Se ne smejo prikazati na cestah in odžirati dragocen prostor super duper dirkačem? Sem že nekakjkrat napisal, da spoštujem moto šport in udeležence. Obvladajo in svaka čast jim. A posnemanje njih na javnih površinah je enako obnašanju sosedovega 3 letnega Tončka ki s preveliko majico nogometne zvezde cepa v blato na travniku in navdušeno vpije "GOOOOOL", ko zabije tisto usnjeno bučo med dve krtini! In v tem smislu je vsaka debata o koristnosti ali brezveznosti učnih uric na pistah popolnoma brez veze. Ko voli nek izvoli, zakaj pa ne. A to poveličevati in delati nevem kakšno znanost, pač ne gre! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Terminator Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Da ponovim del naslova: ..."še en nelegalen poligon". :whistle: Ko to zgoraj prebiram, me prepričate, da bi za vozniški izpit B kategorije bilo potrebno obvladovanje vsaj vožnje po 2 kolesih. Traktorist bi seveda morali zvoziti Erzberg, tisti kateri imajo pilotski izpit, seveda ne smejo štartati, če ne obvladajo vseh scen iz James Bonda in ne znajo leteti vsaj z Mig29. In da se kolesarji ne znajo peljati brez prvega kolesa iz vršiča navzdol seveda tudi ni sprejemljivo. A poleg vas supermanov običajni in povprečni ljudje ne obstajajo več? Se ne smejo prikazati na cestah in odžirati dragocen prostor super duper dirkačem? Sem že nekakjkrat napisal, da spoštujem moto šport in udeležence. Obvladajo in svaka čast jim. A posnemanje njih na javnih površinah je enako obnašanju sosedovega 3 letnega Tončka ki s preveliko majico nogometne zvezde cepa v blato na travniku in navdušeno vpije "GOOOOOL", ko zabije tisto usnjeno bučo med dve krtini! In v tem smislu je vsaka debata o koristnosti ali brezveznosti učnih uric na pistah popolnoma brez veze. Ko voli nek izvoli, zakaj pa ne. A to poveličevati in delati nevem kakšno znanost, pač ne gre! :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
600rrc Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Naj še jaz nekaj dodam; Niso vsi motorji enaki,razlika med 50 ali 200 konji,pa je huda.Zato začetnik oziroma motorist z manj izkušnjami praktično ne more obvladati SS rakete.Majhen problem se je z takim strojem peljati 200 in več po ravnini,brez ovir, drugo pa je ocena razdalje do ovire oziroma doziranje bremz,da se lahko varno ustaviš ali zmanjšaš hitrost,prekleto hitro potem zmanjka ceste................... Zanimiva se mi zdi izjava K. Schwantza,ki je dejal po testu tisočakov(RR):ne na,na teh motorjih se ne da več uživati,to je preveč zame.In povem vam,da ima prekleto prav. Imel sem priložnost voziti stroj z nekaj manj kot 200 KM na kolesu,groza, neobvladljivo za normalnega motorista........ motor res samo za na pisto,povsem druge dimenzije.Pri 250 km/h je vse kar vidiš pred seboj le še zgodovina. Sem pa mnenja da bi morala država ukrepati pri nakupih teh bombnikov,ali z blokado na 100 KM ali kako drugače. Še nekaj o dirkališču pri nas.Vsekakor najbolj dobrodošlo za nas motoriste bi bila pista v Sloveniji. Je pa nekaj drugega.Že 20 let redno obiskujem bljižna dirkališča,seveda je Grobnik na prvem mestu in vam povem da se tu srečujemo eni in isti že dolga leta.Pri nas pa nebi bilo nič drugače. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mar Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Zaradi viška časa v službi (ne znam si prestavljat,da bi lahko doma tako izgubljal čas) berem razne teme ter tudi to in odgovor in razmišljanje HHV je eno redkih pametnih.Izgleda ,da veliko tukaj pisočih uporablja motor za sproščanje adrenalina ali pa po vsaki GP dirki skočijo na motor pa gremo v ovinek.Jaz se pa zgledujem po svojem fotru kateri je 40 let vozil razne horekse, hofmane, mz, bmw in na koncu karijere pred smrtjo apn4 in se je vozil zato,da je čutil upor vetra v telu in da je piskalo okrog ušes in to sem tudi sam ugotovil pred več kot 30 leti(sem hodil v nižje razrede OŠ), ko sem neštetokrat odpeljal tv- MZ-ja in hajd po potkah in travnikih dokler ni prišel iz službe.In v vseh teh letih me ravno to zadovoljuje, pa če peljem 50 ali 250 km/h in če gre po kolenu ali po nevem čem še mi je čisto vseeno edino kar je v zadnjih letih, da se pazim raznih avto-moto norcev. lp Marjan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Mam občutek, da tale tema že dolgo ne pelje več proti Bohinju, pa tut gas ni več na ful. Dejte moderatorji mal reda narest iz tehle babjih čenč in opravljanja (kdo je koga in kaj je rekel) v spodoben forum. :eek: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 A zdaj pa že osebno obračunavamo. Kaj naj ti sploh rečem - ti si moderator, moderatorjem pa se ne sme izprašiti hlač ;) Poglej - imam svoje mnenje, ki je glih toliko kompetentno, kot večina drugih mnenj. Če se ti zaradi tega na glavo postavljaš, je to tvoj problem. Število motoristov, ki se jim dirkališče ne zdi nujno, še zdaleč ni majhno - v njih množico se zlahka prištevam. No, dovolj o tem. Grem naprej ležat v bolnico. ne, sym, nic ni osebno. to samo ti vedno ven vleces, ko ne ves vec kako bi argumentiral. tudi tvojega mnenja ti nihce ne odreka, samo to fikcijo ti tako rad izpostavljas. kot vedno - spet samo delno in povrsno beres in/ali ne razumes kaj je (bilo) napisano. zraven pa dlakocepis, ko ti drugi ne razlozijo vse do potankosti. nedosleden si. :naughty: BTW rad bi izpraseval (moje) hlace ? ti kar.... koliko ti jih lahko prinesem ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 Ice, hotel sem ti povedati, da debatiramo o zadevi, ne pa o tem, koliko imam jaz ali ti izkušenj in znanja in oh in sploh širokega pogleda. Če imaš ti 300.000 km in ne vem koliko praktičnih izkušenj, še ne pomeni, da so vsi tvoji pogledi za razne zadeve, ki se tičejo motociklizma, pravilni ali hvalevredni. On the other hand - tudi moji niso, pa če se še tako zelo ukvarjam s sistematičnim, širokim, konservativnim in defenzivnim ter ne vem kakšnim še vse pogledom na zadevo. Ampak kategorično nekaj nabijat proti meni je pa rahlo blesavo, žal. Nisem se hotel spuščati s teboj na nivo "jaz imam takega, ti pa pač drugačnega", ampak si sam to sprovociral. Še vedno menim, da so dirkališča verjetno fajn, ampak da lahko povsem mirno ena žepna Slowenien preživi brez tega in da naj se pač ljudje znajdejo, kot znajo. Vsak ga pa lahko financira iz svojega žepa, če želi. Slovenija žal ni Dubaj, da bi bila gradnja avto-moto-športnih kompleksov v vzponu. Opravičevat nujo po dirkališču s smrtnimi žrtvami na cesti itd je pa tudi zamegljen pogled na situacijo. Tudi v Indiji je ogromno motoristov, pa ne vem, če štrajkajo zaradi pomanjkanja dirkališč :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nagaya Objavljeno Junij 28, 2006 Deli Objavljeno Junij 28, 2006 (popravljeno) :yawn: Ice je bil tri leta nazaj proti gradnji dirkališča...oziroma je trdil da je to nerentabilno in ne bi zmanjšalo števila smrtnih žrtev na cestah... :rolleyes: v bistvu je pisal natanko to kar piše trenutno Symru..... :photo: zakaj se pričkata, pa bo do nadaljnega ostala skrivnost za širšo javnost in rajo... Popravljeno Junij 28, 2006. Popravil Nagaya Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se