Skoči na vsebino

Proti Bohinju s polnim gasom


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

And life goes on...

Who cares anyway?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

zakaj se pričkata, pa bo do nadaljnega ostala skrivnost za širšo javnost in rajo...

Zato, ker ma SymRu več postou!!! :lol1:

Ajde-debata dalje!!

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno (popravljeno)

ti je potrebno narisati ? hitrost pridobis na rundi in na ravnini (zacetku, prvi tretjini) zacnes zavirati. stvar stopnjujes do maksimuma zavorne moci in minimuma zavorne poti.

se bolje, spravi se na dan varne voznje na pisti in ti bo vse razlozeno IRL. potem bos mogoce tudi razumel o cem govorimo.

Ni potrebno risati in tudi na pisto mi ni potrebno hodit, ker s svojo DEFENZIVNO VOŽNJO ne prihajam v krizne situacije oziroma naredim vse, da sem varen na cesti! Teh znanj (dirkaških - s piste) za enkrat ne potrebujem - hvala! Mogoče nekoč, če bom imel SS mašino (pa še to bi imel samo za poziranje po kafičih, kot velika večina) se bom pa z veseljem dal podučiti! Hotel sem povedati samo to, da se je možno učiti zaviranja tudi na cesti (NEPROMETNI, DOBRO PREGLEDNI.....) in ne nujno na dirkališču! Verjamem, da je bistvena razlika med vožnjo po dirkališču in vožnjo po cesti! Kontrolirane razmere na dirkališču - kdo mi jamči, da se ne morem ubiti - isto sranje, kotr na cesti NI GARANCIJE - in ......!

Vse jasno ICE!

Pa še to - moja psiha še ni zastrupljena z moto užitki z dirkališča! Problem pa vidim, da velika večina ni sposobna dojeti, da tempo in način vožnje z dirkališča ni primeren za na cesto! Raketaši praktično nimate izgovora za divjanje na cesti, čeprav bi si ga eni radi izmislili v stilu "NI DIRKALIŠČA" - zdej imam pa pravico tišat v Bohinj, na Ride in ostale relacije. TO JE ENA NAVADNA LAŽ IN EN KUP SRANJA! UPOŠTEVAJTE CPP (moja tolerančna meja 20% +)IN SVET SE VAM BO VRTEL MALO POČASNEJE IN ŽIVELI BOSTE (BOMO) DLJE!

AMEN!

ST filozofija zadovoljuje moje potrebe po vetru v laseh in po konzumiranju moto užitkov, ki jih odvisnik od motorja potrebuje po službi in po branju tega foruma, da si nabere nove zaloge energije! 10 000 km užitkov na leto je zame primerna doza treninga vožnje! Še zdaleč pa ne znam vsega.... in nikoli ne bom!

Izvolite - PLJUVAJTE ALI HVALITE, briga me!

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Objavljeno

Kakšen veter v laseh? A se brez čelade okol voziš? :P

Objavljeno

Kakšen veter v laseh? A se brez čelade okol voziš? :P

Očitno še nisi slišal za prispodobe....

Objavljeno

Še vedno menim, da so dirkališča verjetno fajn, ampak da lahko povsem mirno ena žepna Slowenien preživi brez tega in da naj se pač ljudje znajdejo, kot znajo. Vsak ga pa lahko financira iz svojega žepa, če želi.

Tudi v Indiji je ogromno motoristov, pa ne vem, če štrajkajo zaradi pomanjkanja dirkališč :)

Ljudje se znajdejo, kot je zapisano v naslovu te teme. Ce je kaj ucinka pri zmanjsanju stevila mrtvih na cesti zaradi dirkalisca, bi morda lahko pomagali kaj hrvaski statisticni podatki (primerjava regije okrog Grobnika z ostalimi regijami)? Kolikor vem so bili ze razni projekti za dirkalisca tudi s tujim denarjem (na Krasu), pa je velik problem soglasje lokalne skupnosti in okoljevarstvenikov.

No, v Indiji pa verjetno vecina ne uporablja motorjev za aktivno prezivljanje prostega casa, kot pri nas, ampak kot prevozno sredstvo. Primerjava ni ravno posrecena.

Objavljeno

Ljudje se znajdejo, kot je zapisano v naslovu te teme. Ce je kaj ucinka pri zmanjsanju stevila mrtvih na cesti zaradi dirkalisca, bi morda lahko pomagali kaj hrvaski statisticni podatki (primerjava regije okrog Grobnika z ostalimi regijami)? Kolikor vem so bili ze razni projekti za dirkalisca tudi s tujim denarjem (na Krasu), pa je velik problem soglasje lokalne skupnosti in okoljevarstvenikov.

No, v Indiji pa verjetno vecina ne uporablja motorjev za aktivno prezivljanje prostega casa, kot pri nas, ampak kot prevozno sredstvo. Primerjava ni ravno posrecena.

Mogoče ne izključno zaradi namena uporabe motorja. Je pa v indiji zagotovo več motorjev in bolj kaotični promet in tudi več smrtnih žrtev, pa se kljub vsemu nihče ne pritožuje. Prav tako je z prevoznimi sredstvi alla vlak. Tam je daleč največ železniških povezav in največ vlakov v teku, pa imajo naslabše pogoje...... (mi je pač sedaj to padlo na pamet).

DrM - FJR - se popolnoma strinjam s tabo! Dirkači ne bodo nič bolj mirni, če bomo imeli v vsaki tretji vasi dirkališče. Slej ko prej bodo probali svoja "znanja" prenesti na cesto. Če je človek norec po duši, bo tudi ostal. Noben poligon/dirkališče ga ne bo rešil..........

Ne me narobe razumeti. Meni se ne zdi nič narobe, če bi imeli eno dobro, kvalitetno dirkališče, da ne bi bilo potrebno v drugo državo, če bi se ti zaluštalo dirkat. Ampak s tem problema smrtnih žrtev ne bomo rešili. Še manj, da bi bilo več dirkačev na cesti.

Objavljeno

No, v Indiji pa verjetno vecina ne uporablja motorjev za aktivno prezivljanje prostega casa, kot pri nas, ampak kot prevozno sredstvo. Primerjava ni ravno posrecena.

vem :)

Ah, pa saj se mi ne da več. Če bo kdaj dirkališče pri nas, ga z veseljem obiščem, če ga ne bo, mi pa tudi ne bo kurac stran padel. :D

Objavljeno

vem :)

..., če ga ne bo, mi pa tudi ne bo kurac stran padel. :D

Seveda ne, ko ti ga bojo prej za obesek pri ključih ponucal. Tak sem slišal! .)

Objavljeno

tisti, ki ste apriori proti vsem, kar disi po "hitrosti" nocete niti slisati niti razumeti kaj je bistvo _treninga_ na pisti.

point ni v divjanju na javnih povrsinah in tudi ne v voznji do zadnjega % zmogljivosti, temvec o piljenju reakcije posameznika na doloceno (krizno) situacijo, katera lahko nastane z se tako defenzivno voznjo (to ni garancija, da se ne more nic zgoditi in/ali vas nic presenetiti). samo do tu ocitno vas horizont ne seze oz. se se niste znasli v situaciji, ko se vam na ravni, pregledni in prazni cesti pri vasi hitrosti pod 50 km/h pojavi nenadoma ovira pred kolesom.

in ker vecina se ni presegla 50.000 km v voznji z motorji taksnih izkusenj enostavno ni. te pa pridejo sele z kilometri ali z treningom na za to dolocenih povrsinah. ena od teh je pista, druga cross/supermoto-proga, tretja poligon za pocasno voznjo. na cesti se pa (pre)zivi od naucenega in sprobanega na povrsinah, katere so temu namenjene.

sicer pa, kdo sem jaz, da si vam vsevedom teoretikom drznem oporekati ali, bog ne daj, vas opozoriti na ozkoglednost.

Ice je bil tri leta nazaj proti gradnji dirkališča...oziroma je trdil da je to nerentabilno in ne bi zmanjšalo števila smrtnih žrtev na cestah... :rolleyes:

hmmmm.... si sigurna, da sem bil izrecno proti ? da je "najbrz nerentabilno" si predstavljam izjaviti, da bi bil proti ne. da ne bi zmanjsalo stevilo smrtnih zrtev na cestah se mi se vedno zdi bolj verjetno kot ne, predvsem gledano z stalisca medsebojnega obnasanja na slovenskih cestah.

Objavljeno

Ice, imaš prav.

Piljenje reakcij je dobra zadeva.

Obči problem je v glavah tistih, ki se jim potem zdi, da so fajn nabrušeni in da si lahko privoščijo še nekoliko več ostrine na cestah.

Sistem je žal povezan.

Vsekakor pa - nisem apriori proti dirkališču, še bolj si želim velike udobne poligone za vežbanje teh zadev, ki niso nujno v funkciji dirkališča. Raje kot eno veliko dirkališče vidim 5 manjših poligonov in obvezno izobraževanje ter preverjanje znanja motoristov tam vsakih nekaj let.

Objavljeno

Ice, imaš prav.

In kdo si ti, da boš Ajsmajstru govoril, da ima prav? :P

Objavljeno

tisti, ki ste apriori proti vsem, kar disi po "hitrosti" nocete niti slisati niti razumeti kaj je bistvo _treninga_ na pisti.

point ni v divjanju na javnih povrsinah in tudi ne v voznji do zadnjega % zmogljivosti, temvec o piljenju reakcije posameznika na doloceno (krizno) situacijo, katera lahko nastane z se tako defenzivno voznjo (to ni garancija, da se ne more nic zgoditi in/ali vas nic presenetiti). samo do tu ocitno vas horizont ne seze oz. se se niste znasli v situaciji, ko se vam na ravni, pregledni in prazni cesti pri vasi hitrosti pod 50 km/h pojavi nenadoma ovira pred kolesom.

in ker vecina se ni presegla 50.000 km v voznji z motorji taksnih izkusenj enostavno ni. te pa pridejo sele z kilometri ali z treningom na za to dolocenih povrsinah. ena od teh je pista, druga cross/supermoto-proga, tretja poligon za pocasno voznjo. na cesti se pa (pre)zivi od naucenega in sprobanega na povrsinah, katere so temu namenjene.

sicer pa, kdo sem jaz, da si vam vsevedom teoretikom drznem oporekati ali, bog ne daj, vas opozoriti na ozkoglednost.

Razloži zakaj so ujeli že kar nekaj dirkačev F1, ki so v mestu dirkali z več kot 200 na uro! Dirkališče jim očitno ni dovolj - pa še priofiji so! A seveda - motoristi pa niso taki...... so ovce s svetniškim sijem (v SLO bolj ovce brez sijaja, saj vsi pljuvajo po nas - Zakaj že?)!

Skozi vasi pa le po pameti - mi vaški to vemo....blato, kmetje s traktorji, kure, psi, mačke, otroci, zanič ceste, kar za mesto ne velja - kaj želiš več, ni boljšega poligona!

Za info. tvojo mejo 50 000 sem že presegel in, ker živim na vasi ..... upoštevam določena dejstva, ki jih omenjaš v svojem postu! SAFETY :grim

Pa ne, da si užaljen.....

LP

Objavljeno (popravljeno)

sicer pa, kdo sem jaz, da si vam vsevedom teoretikom drznem oporekati ali, bog ne daj, vas opozoriti na ozkoglednost.

Da le imaš še voljo.

@DrM - FJR: Saj te čisto razumem. Sem tudi sam podobno mislil, dokler se nisem opogumil in enkrat zapelljal med "norce" na Marofu. Sam imam malo manj 100k na motorju v zadnjih 3 letih in po mojih izkušnjah je 1dan na poligonu tipa Marof kar se izkušenj tiče vreden vsak 5k km na cesti. Pa še določenih stvari se na cesti enostavno ne moreš naučiti ali pa je enostavno prenevarno.

Popravljeno . Popravil gody01
Objavljeno

Mam občutek, da tale tema že dolgo ne pelje več proti Bohinju, pa tut gas ni več na ful. Dejte moderatorji mal reda narest iz tehle babjih čenč in opravljanja (kdo je koga in kaj je rekel) v spodoben forum.

:eek:

se pridružujem mnenju :grim

Objavljeno

Včeraj smo se peljali do Bohinja. Lepa cesta in še lepša okolica. :)

Nismo se peljali s polnim gasom, ker drugače ne bi videli okolice in belega kanguja pred Ribčevim Lazom.

Nekdo na R1 v kratkih hlačah (LJ), pa ga žal ni videl. Sam so ga pa potem mal naprej ustavili in mu vse povedali. <_<

lepa tura :OK:

Objavljeno

Včeraj smo se peljali do Bohinja. Lepa cesta in še lepša okolica. :)

Nismo se peljali s polnim gasom, ker drugače ne bi videli okolice in belega kanguja pred Ribčevim Lazom.

Nekdo na R1 v kratkih hlačah (LJ), pa ga žal ni videl. Sam so ga pa potem mal naprej ustavili in mu vse povedali. <_<

lepa tura :OK:

Šef? :P

Objavljeno

Šef? :P

Ne, ni bil šef.

On bi prav gotovo pohodil zadnjo zavoro in se obrnil v slogu osebnega avtomobila (z ročno zavoro) in jim sigurno pobegnil.

Saj je najhitrejši.........

Objavljeno (popravljeno)

Šef!!!!!!!!!!!

Kje si, šeeeee-eeeeeef?

Očitno je na "pisti". :hmm:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Šef!!!!!!!!!!!

Kje si, šeeeee-eeeeeef?

Očitno je na "pisti". :hmm:

tm gor na pokluk so same crte... ampak crta pr crti, en kup krogov pa swasta... :blush: bogi motorji :cry:

Objavljeno
tm gor na pokluk so same crte... ampak crta pr crti, en kup krogov pa swasta... blush.gif bogi motorji trance_13_cry.gif

A si bil mogoče kdaj na kakem motozbou?

Objavljeno

A si bil mogoče kdaj na kakem motozbou?

:grrr :grrr :grim :lol1:

Objavljeno

Mah, za motorista je pomembno, da mu ego ne tolče čez desno zapestje... Vse drugo je pa pač naravna danost.

In sreča ter usoda !!!

Se popolnoma strinjam, Union lahko kr zaprejo. :grim

lp

:OK:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

A sta to morda Šef in The Doc na dopustu v Grčiji??? :slap:

Video

Video

D.

Objavljeno

Ta dva bi lahko šla na Man. :blink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!