sesir Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Je kdo, oz. pozna kdo koga ki je imel oz. preizkusil xx-a na vplinjač-forgazer in xx-a na el.vbrizg? Koliko bolj je odziven xx na vplinjač? Na vplinjače je pri hiši in bo tudi ostal.Res naj bi malo več pil,vendar vplinjač je vplinjač! Z XX na el.vžig sem res naredil zelo malo kilometrov...vendar sam nisem opazil res neke bistvene razlike.Oziroma razlika je bila-vendar po moje bolj,ker je bila na el.vžig z original izpuhoma,na vplinjače pa ima gor celoten enojni akrapo! roko in halls 1 1
sTROGAR Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Na vplinjače je pri hiši in bo tudi ostal.Res naj bi malo več pil,vendar vplinjač je vplinjač! Z XX na el.vžig sem res naredil zelo malo kilometrov...vendar sam nisem opazil res neke bistvene razlike.Oziroma razlika je bila-vendar po moje bolj,ker je bila na el.vžig z original izpuhoma,na vplinjače pa ima gor celoten enojni akrapo! Saj si mislil EFI in ne el.vžig? Se zgodi tudi vsevedu. Hvala za info. Nekdo, ki je imel in ima oba xx-a doma mi je zagotovil da je na vplinjače bolj eksploziven. Npr. Do 240 je bolj živ, pri tem ko na injection ni toliko. zato bi rad slišal še mnenje od koga! Nebi pa rad sam tega testiral na motorju na dan nakupa, ker ni smiselno in ne mirodajno. lp
sesir Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Saj si mislil EFI in ne el.vžig? Se zgodi tudi vsevedu. Hvala za info. Nekdo, ki je imel in ima oba xx-a doma mi je zagotovil da je na vplinjače bolj eksploziven. Npr. Do 240 je bolj živ, pri tem ko na injection ni toliko. zato bi rad slišal še mnenje od koga! Nebi pa rad sam tega testiral na motorju na dan nakupa, ker ni smiselno in ne mirodajno. lp Ja seveda-pardon... No kot sem napisal....težko primerjam,ker je le cel akrapo na domači in to že od nove. halls in roko 1 1
sTROGAR Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Kje dobim več podatkov glede xx-a: Koliko moči imajo po letnikih (154, 165) in v čem je razlika blackbird, super blackbird? Hvala
LK64 Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Kje dobim več podatkov glede xx-a: Koliko moči imajo po letnikih (154, 165) in v čem je razlika blackbird, super blackbird? Hvala Jaz sem še največ teh podatkov dobil kar v MS katalogu vozil. Moja je Super Blackbird, analogni števci, PGM-FI, 121 kW in navora pod 100 Nm. Ta letnik in tu okrog je meja med vplinjačem in vbrizgavanjem, analognimi in digitalnimi števci (ne istočasno kot vbrizg) in zmanjšanjem moči na 112 kW s povečanjem navora na preko 110 Nm. So se poigrali z elektroniko, nič drugega. V praksi pa to pri moji pomeni, da ima v 6. pri 60 km/h samo 2000 v/min, kar je mučenje stroja, zato tudi ne vleče do 3000 v/min, potem pa 'zadovoljivo' do 120 km/h. V bistvu pa šele pri tej hitrosti v 6. prestavi začne normalno reagirati na ožemanje ročice. Hočeš mojo za probno vožnjo? BZ, šele po mesecu - dveh občutiš razliko. Mogoče, če bi imel isti dan različne za sprobat - pa spet, vzmet, amortizer, gume... Ja, pa na dolgi vožnji po AC me je bolela desna roka, čeprav sem jo vsake toliko časa med vožnjo otresal, še bolj pa rit, ampak to mislim pa da je posledica tudi kordura hlač, baje je usnje 3x boljše.
Cartman Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Jaz sem še največ teh podatkov dobil kar v MS katalogu vozil. Moja je Super Blackbird, analogni števci, PGM-FI, 121 kW in navora pod 100 Nm. Ta letnik in tu okrog je meja med vplinjačem in vbrizgavanjem, analognimi in digitalnimi števci (ne istočasno kot vbrizg) in zmanjšanjem moči na 112 kW s povečanjem navora na preko 110 Nm. So se poigrali z elektroniko, nič drugega. V praksi pa to pri moji pomeni, da ima v 6. pri 60 km/h samo 2000 v/min, kar je mučenje stroja, zato tudi ne vleče do 3000 v/min, potem pa 'zadovoljivo' do 120 km/h. V bistvu pa šele pri tej hitrosti v 6. prestavi začne normalno reagirati na ožemanje ročice. Hočeš mojo za probno vožnjo? BZ, šele po mesecu - dveh občutiš razliko. Mogoče, če bi imel isti dan različne za sprobat - pa spet, vzmet, amortizer, gume... Ja, pa na dolgi vožnji po AC me je bolela desna roka, čeprav sem jo vsake toliko časa med vožnjo otresal, še bolj pa rit, ampak to mislim pa da je posledica tudi kordura hlač, baje je usnje 3x boljše. nism 100%, ampak zdi se mi de je bla na karburatorje do leta 1998, 99-2000 je imela samo vbrizg, 2001 pa še novo armaturo.
LK64 Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 nism 100%, ampak zdi se mi de je bla na karburatorje do leta 1998, 99-2000 je imela samo vbrizg, 2001 pa še novo armaturo. Tako nekako, in nekako z novo armaturo je prišlo do menjave med konji in navorom. Včasih sem to bolj spremljal, danes je bolj važno, koliko denarja gre... In kljub napakam, ki jih ima, se mi zdi, da imam veliko motorja za razmeroma malo denarja. Res, dober motor je, kljub teži in velikosti se rad zapeljem z njim v službo, po mestu, na daljšo turo, po AC, pa tudi makadam ne predstavlja kakšnega problema.
tomorist Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 No kot je ze zgoraj eden zastavil vprasanje pa bi ga jst ponovil ker ni nobenen odgovoril. Kaksna je razlika med BLACK BIRD in SUPER BLACKBIRD? Lih danes nabavil xx-ko (fenomenalen motor) in na moji pise super blackbird in me seveda zanima kaksna je razlika ce sploh je. Pa se neki - moja je letnik 98 pa ima na prometni vpisanih 115kw. Drugace imajo xx-ke 121kw do 01 letnika ce se ne motim. Zdaj po moje so v prometno sam tok vpisali sj pa menda niso delali razlicne motorje pa pol vpisvali za vsak motor razlicne kilovate Hvala
tomorist Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Pa se neki me zanima. Kje bi se dalo dobit zadnjo luč za x-ko. Od zadaj mi ni kaj prevec vsec ta motor in bi menjal zadnjo luc za kaksno led ali keju podobnega. Kje bi lahka to pogledal oziroma kupil.
Tomozuki Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Enkrat sem nekje zasledil za BB-ja distančnike vpetja ročic na krmilo. Torej, da se jih rahlo dvigne v bolj turistično držo (mogoče za nekaj cm višje). Ima kdo to oziroma je kje opazil, da se prodajajo?
Tomozuki Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 Pa se neki me zanima. Kje bi se dalo dobit zadnjo luč za x-ko. Od zadaj mi ni kaj prevec vsec ta motor in bi menjal zadnjo luc za kaksno led ali keju podobnega. Kje bi lahka to pogledal oziroma kupil. Lujza oziroma Louis. Skoraj gotovo imajo led lampo na zalogi
point Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 Sem jih že našel A si tolk prijazen in mi prišepneš kje si to vidu. Me je začelo zanimat.
Tomozuki Objavljeno Oktober 23, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2009 Prodajalec, pri katerem sem kupil motor, mi je prodal rabljene. Sicer jih še nisem montiral, imajo pa kar 2 kolena, preko katerih se lahko prestavljajo ročke naprej in nazaj, gor in dol in nižje in višje (v bolj turistični položaj). Če zasledim ime firme na teh distančnikih, ti jo povem, sicer ti jih pa lahko slikam.
Tomozuki Objavljeno Oktober 23, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2009 Tu sem našel ene: Helibars ali pa celi kit. Sem navajen bolj udobnega položaja za krmilom, ker sem prej imel ZR-7S, zato nisem 2x razmišljal. Ali pa zgolj distančniki. Omenjajo se tudi neki Jaws. Iskal sem po ključu: "Handlebar risers"
LK64 Objavljeno Oktober 23, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2009 Tomorist: prvo vprašanje - verjetno imaš karburatorje (uplinjače), ne PGM-FI, zato manj kW. Ne skrbi, kasneje so z elektroniko šli spet dol, iz 121 na 112 kW, lahko prebereš starejše odgovore. Super BB ali BB - a ima to kaj veze? Mislim, da ne, to je po moje samo tržna finta. Drugo: LEDice na riti ali kjerkoli drugje: če ne kmalu, boš imel pa kasneje težave s homologacijo, ker svetlobno opremo gledajo. Jaz stvari, ki načeloma samo vizuelno motijo, raje pustim pri miru - če pa že, si pusti originale in jih zamenjaj za tehnični. No, kakorkoli ti paše, nekje že komplicirajo. Tomozuki in point: vse se dobi, tudi cela balanca z distančniki za touring držo, zraven bi pasala še šajba, recimo MRA touring za dobrih 100 evrov. Jaz imam bolj po opičje dolge roke (vem po srajcah, imajo vse prekratke rokave), pa mi ročke ne delajo težav, če bi pa menjal, bi verjetno moral dodati distančnike na cevi sklopke. Vsaj pri Louisu tako piše - cevi pridejo prekratke in jih rabiš podaljšat. Ne vem pa, a tudi za zavoro ali ne. Bi moral preveriti, pa se mi ne ljubi, ker ne bom menjal. Ja, pa uživajte v vožnji z xx-o! sesir 1
point Objavljeno Oktober 23, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2009 Tu sem našel ene: Helibars ali pa celi kit. Sem navajen bolj udobnega položaja za krmilom, ker sem prej imel ZR-7S, zato nisem 2x razmišljal. Ali pa zgolj distančniki. Omenjajo se tudi neki Jaws. Iskal sem po ključu: "Handlebar risers" Hvala. Vsekakor zame pridejo v poštev le distančniki al pa ta tvoja varianta. Če maš kako sliko se priporočam. Tiste balance v stilu nakedov mi nekako ne gre. Jaws pa je mogoče angleška varianta. Tipo ma stran B.I.R.D.
Ice Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Drugo: LEDice na riti ali kjerkoli drugje: če ne kmalu, boš imel pa kasneje težave s homologacijo, ker svetlobno opremo gledajo. iz osebnih izkusenj: na mojem motorju je kompletna LED-luc zadaj; bil ze nekajkrat ustavljen, noben ni kompliciral, ko je videl e-znak na luci. se posebno ne, ce imam ABE-papir zraven. in mislim, da so v AUT in D bolj strogi, kot v SI. ce na tehnicnem vseeno komplicirajo ne upostevajo EU-zakonodaje. bi bil razog za tozbo, ce jim tudi lepa beseda ne pomaga. No, kakorkoli ti paše, nekje že komplicirajo. kje?
fecko Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Balanca ti paše od VFR, ma isti fi 43mm, manjši kot,pa bolj nazaj pride.Mam montirano tri leta IXXRA
point Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Klapa se mogoče komu valjajo izpuhi za ptico - homologirani, ampak ne originalni?? Namreč zelo težko je dobiti kaj pametnega.
ZdenkoK Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Kolega je tudi pred časom iskal in je naletel na enako težavo . Potem pa je pogledal motorje kateri so se prodajali in je poslal ene par mailov, če je slučajno kdo pripravljen prodati izpuh posebej oz. menjati za original + doplačilo in tako je ugodno dobil akrapović-a (dva lonca) in pa givijev nosilec za tri kovčke - tako da poizkusiti ni greh :evilgrin:
suhi Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Tako zelo težko pa spet ni no ošvrkni tole stran Nemški E-bay z avpuhi pa boš videl, da nekaj jih pa je na voljo, edino cenovno meji si še moraš postaviti. ajd
point Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Tako zelo težko pa spet ni no ošvrkni tole stran Nemški E-bay z avpuhi pa boš videl, da nekaj jih pa je na voljo, edino cenovno meji si še moraš postaviti. ajd Tisto sem že prečekiral, pa nč pametnega, beri ugodnega.
SOLO1 Objavljeno December 17, 2009 Opozori Objavljeno December 17, 2009 ker sem nov lastnik xx-ke me zanima katero olje priporočate motul 15w50polsintetično ali 15w50sintetično tnx za odgovor
Guest Brumer Objavljeno December 17, 2009 Opozori Objavljeno December 17, 2009 (popravljeno) ker sem nov lastnik xx-ke me zanima katero olje priporočate motul 15w50polsintetično ali 15w50sintetično tnx za odgovor Vedno BOLJŠE sepravi ful-sintetiko!!!! Popravljeno December 17, 2009. Popravil Brumer dzekNiklson in dore 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se