Leteči Objavljeno December 17, 2009 Opozori Objavljeno December 17, 2009 Čisto odvisno od motorja in vožnje.
SOLO1 Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 še eno vprašanje imam glede xx motor je stal praktično 4 mesece stal,zdej ko je hladno ga prižgem in prvih cca pol minute ne zagrabi čok(avtomatski)dela pod 1000 obrati in motor ful ropota oz šklopota pol pa naenkrat čok normalno zagrabi in motor dela kod treba med tem ko ropota če stisneš sklopko neha,ko se pa segreje dela kot urca. zanima me če je to normalno al je treba kaj naštelat_štantgas je dobro naštelan_ hvala za odgovore
point Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 Vedno BOLJŠE sepravi ful-sintetiko!!!! Tle se pa ne bi strinjal. Če si vsak teden na Grobniku pol poslušaj Brumerja, če ne pa polsintetika. suhi in sesir 1 1
SOLO1 Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 Tle se pa ne bi strinjal. Če si vsak teden na Grobniku pol poslušaj Brumerja, če ne pa polsintetika. sem klicu u as domžale so rekl da nalivajo fulsintetiko tko da zdej res ne vem a ti že skoz uporablaš polsintetiko? a mogoče kaj veš okol mojega zgornjega vprašanja poz Fritz in sesir 1 1
Guest Brumer Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 sem klicu u as domžale so rekl da nalivajo fulsintetiko tko da zdej res ne vem a ti že skoz uporablaš polsintetiko? a mogoče kaj veš okol mojega zgornjega vprašanja poz Solo Ti mene poslušaj, pa se boš brezskrbi dobro vozil!!! Kar se tiče glasnosti menjalnika sene sekirat to slišiš skoraj pri vsakem motorju in avtu.Po vsej verjetnosti poleti, ko bo topleje bo tudi prosti tek zjutraj(pri mrzli)mašini hitrejši in predvsem bolj enakmiren-konstanten takrat se menjalnika nebo slišalo,če pa te to zelo moti drži stisnjeno sklopko dokler nezačne motor bolj enakomirno teči.Nevem kdaj so bile zadnjič menjane svečke,ker lahko je razmak med elektrodami malo prevelik(izrabljene elektrode)in v takem primiru je pri mrzli mašini zelo neenakomiren tek motorja!! dore, Cartman in sesir 2 1
sesir Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 sem klicu u as domžale so rekl da nalivajo fulsintetiko tko da zdej res ne vem a ti že skoz uporablaš polsintetiko? a mogoče kaj veš okol mojega zgornjega vprašanja Glej brumer,servis in finančno je fulsintetik-tako,da nekje logično,da je bolje!Ti bo pa motor sigurno šel tudi na polsintetiko brez težav. V vsakem primeru je bolje imeti ful sintetik-jz vedno!Je pa res,da naj bi bilo tudi odvisno od vožnje.Jz pač skozi vozim na zelo visokih vrtljajih in to je poleg tega,da imam rad svoj motor tudi poglavitni razlog zakaj fulsintetik! Če si kupiš mopi se pol pač ne smeš trest za vsak dinar in mu moraš nudit le najboljše,če hočeš,da te bo lepo vozil :krneki:
SOLO1 Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 Solo Ti mene poslušaj, pa se boš brezskrbi dobro vozil!!! Kar se tiče glasnosti menjalnika sene sekirat to slišiš skoraj pri vsakem motorju in avtu.Po vsej verjetnosti poleti, ko bo topleje bo tudi prosti tek zjutraj(pri mrzli)mašini hitrejši in predvsem bolj enakmiren-konstanten takrat se menjalnika nebo slišalo,če pa te to zelo moti drži stisnjeno sklopko dokler nezačne motor bolj enakomirno teči.Nevem kdaj so bile zadnjič menjane svečke,ker lahko je razmak med elektrodami malo prevelik(izrabljene elektrode)in v takem primiru je pri mrzli mašini zelo neenakomiren tek motorja!! sej se ne sekiram brumer sam po 15 letih sem prešel z zračno hlajenih dvovaljnikov s kardani na tak motor pol pa človk sprašuje ker ne poznam teh mašinc,vseeno pa hvala za vzpodbuden odgovor,če pa bo kej bomo pa že zrihtal )))) pozdrav
point Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 sej se ne sekiram brumer sam po 15 letih sem prešel z zračno hlajenih dvovaljnikov s kardani na tak motor pol pa človk sprašuje ker ne poznam teh mašinc,vseeno pa hvala za vzpodbuden odgovor,če pa bo kej bomo pa že zrihtal )))) pozdrav Ne pozabit, da so XX-o zasnovali 15 let nazaj. Preberi kaj ti piše v navodilih, jaz se vedno držim tega. S takimi vprašanji mečeš sam kosti med ljudi.
Dadi Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 še eno vprašanje imam glede xx motor je stal praktično 4 mesece stal,zdej ko je hladno ga prižgem in prvih cca pol minute ne zagrabi čok(avtomatski)dela pod 1000 obrati in motor ful ropota oz šklopota pol pa naenkrat čok normalno zagrabi in motor dela kod treba med tem ko ropota če stisneš sklopko neha,ko se pa segreje dela kot urca. zanima me če je to normalno al je treba kaj naštelat_štantgas je dobro naštelan_ hvala za odgovore kateri letnik pa je ?
SOLO1 Objavljeno December 19, 2009 Opozori Objavljeno December 19, 2009 kateri letnik pa je ? 2002 letnik
SOLO1 Objavljeno December 19, 2009 Opozori Objavljeno December 19, 2009 Glej brumer,servis in finančno je fulsintetik-tako,da nekje logično,da je bolje!Ti bo pa motor sigurno šel tudi na polsintetiko brez težav. V vsakem primeru je bolje imeti ful sintetik-jz vedno!Je pa res,da naj bi bilo tudi odvisno od vožnje.Jz pač skozi vozim na zelo visokih vrtljajih in to je poleg tega,da imam rad svoj motor tudi poglavitni razlog zakaj fulsintetik! Če si kupiš mopi se pol pač ne smeš trest za vsak dinar in mu moraš nudit le najboljše,če hočeš,da te bo lepo vozil :krneki: kar se tiče olja ne sprašujem zaradi cene ampak sem slišu da so eni meli probleme s ful sintetiko in sicer s sklopko(je drsela) ko so prešaltal nazaj je blo pa ok. osebno mislim da je polsintetika za normalno rabo čist ok
sesir Objavljeno December 19, 2009 Opozori Objavljeno December 19, 2009 kar se tiče olja ne sprašujem zaradi cene ampak sem slišu da so eni meli probleme s ful sintetiko in sicer s sklopko(je drsela) ko so prešaltal nazaj je blo pa ok. osebno mislim da je polsintetika za normalno rabo čist ok Tudi men so nekateri tako rekli-sam tega problema nisem imel nikoli! Se strinjam.Prijatelj ima kar nekaj kilometrov na R1 z motul 5100 pa ni bilo do zdaj kakšnega problema-pa rad vozi na visokih obratih-ampak res nikoli v blokado! Vendar jaz vseeno vedno dam not motul 300w.Kaj pa vem,do zdaj me je dobro služil in ne vidim vzroka,da bi poizkusil drugo
Guest Brumer Objavljeno December 19, 2009 Opozori Objavljeno December 19, 2009 To da sklopka(stara - že dokaj izrabljena)z sintetiko rada zadrsi je povsem normalno in zakaj zato ker se pri sintetiki oljni film ne trga ali veliko kasneje kot pri pol sintetiki ali navadnem mineralcu.In ravno zato, ker se oljni film kasneje trga je olje dražje,bolše maže tudi pri višjih hitrostih bata v m/s in NERAZUMEM zakaj nekaterim IZJEMAM to ni jasno in kot zgleda nikoli nebo!!! dore, sesir in dzekNiklson 2 1
point Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 Glej Brumer se popolnoma strinjam s to tvojo razlago, ampak pogovarjamo se o konkretnem stroju. Ti stvari posplošuješ. Se pravi po tvoji tezi naj bi bilo za staro katrco najboljše olje sintetika, po možnosti RACING 16x R vsaj 10W60???? Pri tovornjakih je zadeva jasna, generalno se je vsi držijo - EURO 3,4,5 vsak ve katero olje naj uporablja. Pri avtomobilih je stvar tudi dokaj transparentna. Ne vem zakaj pri motorjih vsak serviser nabija svojo, pol je zadaj še uvoznik in na koncu najbolj pameten človek na svetu- motorist, kateri nabija po svoje. Moja ex VFR že 11 let veselo maže polsintetika, prevoženih ima 127.000 km, pa tudi XX jo bo, sem pa tudi sam sprobal sintetiko različnih znamk.
SOLO1 Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Glej Brumer se popolnoma strinjam s to tvojo razlago, ampak pogovarjamo se o konkretnem stroju. Ti stvari posplošuješ. Se pravi po tvoji tezi naj bi bilo za staro katrco najboljše olje sintetika, po možnosti RACING 16x R vsaj 10W60???? Pri tovornjakih je zadeva jasna, generalno se je vsi držijo - EURO 3,4,5 vsak ve katero olje naj uporablja. Pri avtomobilih je stvar tudi dokaj transparentna. Ne vem zakaj pri motorjih vsak serviser nabija svojo, pol je zadaj še uvoznik in na koncu najbolj pameten človek na svetu- motorist, kateri nabija po svoje. Moja ex VFR že 11 let veselo maže polsintetika, prevoženih ima 127.000 km, pa tudi XX jo bo, sem pa tudi sam sprobal sintetiko različnih znamk. point se strinjam s tabo,jaz sm se kr odločo da bo xa na polsintetiko laufala tud v servisni knjigi sem pogledu pa so v asu nalival par let polsintetiko zdej pa kr naenkrat sintetiko???? p.s.se bomo emkrat zmenil pa se dobimo na piru,boš mal povedu izkušne z xo poz.
suhi Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Moja razlaga je skrajno preprosta - za normalno uporabo motorja, večinoma do 10.000 obratov je polsintetika več kot OK, za konstantno tišanje nad te obrate pa je sintetika nujno potrebna. Mazalne in "pregrevalne" lastnosti olja so namreč različne in tu nekje je meja - motor to zahteva. (Pika) ajd SOLO1, sesir in MoTo G_P 3
sTROGAR Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 No kot je ze zgoraj eden zastavil vprasanje pa bi ga jst ponovil ker ni nobenen odgovoril. Kaksna je razlika med BLACK BIRD in SUPER BLACKBIRD? Lih danes nabavil xx-ko (fenomenalen motor) in na moji pise super blackbird in me seveda zanima kaksna je razlika ce sploh je. Pa se neki - moja je letnik 98 pa ima na prometni vpisanih 115kw. Drugace imajo xx-ke 121kw do 01 letnika ce se ne motim. Zdaj po moje so v prometno sam tok vpisali sj pa menda niso delali razlicne motorje pa pol vpisvali za vsak motor razlicne kilovate Hvala Saj res kako je s temi kilovati na xx-ih v tujini, npr. v Italiji? Je možno da so omejeni v kilovatih? In na kakšen način? Če bo sploh kdo vedel od nas brskalcev foruma? Hvala in lep pozdrav vsem
SOLO1 Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 Saj res kako je s temi kilovati na xx-ih v tujini, npr. v Italiji? Je možno da so omejeni v kilovatih? In na kakšen način? Če bo sploh kdo vedel od nas brskalcev foruma? Hvala in lep pozdrav vsem s temi kilovati res nimam pojma moja je že ajnšpric pa ma vpisanih 121 kw morala bi pa meti 112 al 113 neki takega so po moje kr mal tko tko vpisoval
point Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Nekoč me je nekdo spraševal kako gre X-a po makadamu?? V nedeljo sem bil z njo na Trstelju (643 mnm) Zadnje 2 km je makadam, ponekod pesek, kamnje. Planinci so nas malce čudno gledali, šlo je pa nad pričakovanji.
SOLO1 Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 eno vprašanje glede lučke hiss??? zakaj ne utripa ko potegnem ključ iz kontakta....motor normalno užiga,tud ko dam kontakt se prižge hisss lučka hvala za odgovore
bmw Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 eno vprašanje glede lučke hiss??? zakaj ne utripa ko potegnem ključ iz kontakta....motor normalno užiga,tud ko dam kontakt se prižge hisss lučka hvala za odgovore pelji na servis na kontrolo.....
Ni3ous Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 eno vprašanje glede lučke hiss??? zakaj ne utripa ko potegnem ključ iz kontakta....motor normalno užiga,tud ko dam kontakt se prižge hisss lučka hvala za odgovore Preden vzameš kontakt stisni za 2 sekunde na gumb HISS na armaturki in potem ti dela/utripa, ko vzameš kontakt.
SOLO1 Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Preden vzameš kontakt stisni za 2 sekunde na gumb HISS na armaturki in potem ti dela/utripa, ko vzameš kontakt. hvala za odg. maš pir u dobrem:) sesir in SCORPIONS 1 1
sTROGAR Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Nekoč me je nekdo spraševal kako gre X-a po makadamu?? V nedeljo sem bil z njo na Trstelju (643 mnm) Zadnje 2 km je makadam, ponekod pesek, kamnje. Planinci so nas malce čudno gledali, šlo je pa nad pričakovanji. Ha, tudi sam bom sprobal v kratkem kako gre po makedamu.
Tomozuki Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Ne morem skriti svojega navdušenja nad tem motorjem. Čez vikend sem se malo preganjal po stari cesti iz Maribora proti Celju in mi je že zlezel pod kožo. Tudi CBS zavore me popolnoma nič ne motijo in sem ga v ovinkih čisto enostavno "popravljal", če je želel uiti iz smeri. Skratka, za moje pojme še vedno odličen motor za 13 letno starudlijo. Sicer se že kaj vozite? dotem 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se