Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

18. MEDNARODNO SREČANJE MOTORISTOV

das 18. INTERNATIONALE MOTORRADTREFFEN

18. INTERNATIONAL BIKER’S WEEKEND

Evo draga družba JA...... ZOPET se je leto obrnilo in SPET smo zbrali moči ter

za Vas organizirali pravo motoristično fešto. TOKRAT ORGANIZIRAMO ŽE NAŠE

18. MOTO SREČANJE. Lansko leto se je pri nas zabavalo skupaj do 4000 ljudi in ker

obisk raste vsako leto bolj in bolj smo se LETOS potrudili in se še bolj zavzeto lotili organizacije.

Prijatelji od doma in iz tujine nas obiskujete čezdalje v večjem številu, ker smo poznani po tem

da se potrudimo, da se počutite pri nas kot doma!!!

Adrenalina, zabave, smeha bo kot vsako leto dovolj. Veseli bomo če se boste oglasili.

Kot vsako leto je tudi letos prost vstop za vse. Kampiranje bo VAROVANO.

Vrteli se bodo odojki pa jagenčki seveda bo tudi hladna pijača.

V SOBOTO bo brezplačna pijača na turistični vožnji, možnost bo tudi

brezplačne vožnje s kanuji po KRKI (na lastno odgovornost!!,....

Letos pričakujemo obilo sonca, ker smo dali za eno mašo več tako da si vzemite

tudi kakšno kremo za sončenje.

PROGRAM srečanja:

MOTO KLUB ŠKORPIJON vas Vabi na 18. MEDNARODNO SREČANJE MOTORISTOV

13., 14., 15.8. 2010, Vel. Malence pri Brežicah (označeno 10km prej)

spored:

Petek, 13.8.2010

- zabavni večer z glasbo in speakerjem od 17h dalje

ŠTROMBRINGER (slo)

THE PULSE (cro)

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

EROTIC SHOW

ATOMSKO SKLONIŠTE (CRO)

:OK: :OK:

Sobota, 14.8.2010

- ob 15.00 uri otvoritev srečanja

- ob 15.15 blagoslov motorjev

- ob 15.30 uri paradna vožnja (free drink),

- ob 18. uri zabavne igre

- ob 20.15 uri podelitev pokalov in nagrad,

- ob 21. uri zabavni večer z glasbo

BROKEN ARROW (slo)

URANIUM PILLS (SLO)

PLAVA TRAVA ZABORAVA (CRO)

legenda EX YU SCENE

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

LESBO SHOW

Nedelja, 15.8.2010

- ob 8.00 uri zajtrk (free coffe),

- ob 14.00 uri zaključek srečanja

OPOZORILO

vsak udeleženec sodeluje na lastno odgovornost!

ŽELIMO VAM SREČNO VOŽNJO! :worship:

Pa pridite kaj, se mamo fajn :worship: :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

na jesen bom dal malo v agregat pogledat strokovnjaku, se mi zdi da je to Brum h kateremu vozite štromčke.bi lahko dobil kakšen njegov kontakt od koga?!

Objavljeno

na jesen bom dal malo v agregat pogledat strokovnjaku, se mi zdi da je to Brum h kateremu vozite štromčke.bi lahko dobil kakšen njegov kontakt od koga?!

v temi Suzuki V-Strom bos nasel kontakt

Objavljeno

na jesen bom dal malo v agregat pogledat strokovnjaku, se mi zdi da je to Brum h kateremu vozite štromčke.bi lahko dobil kakšen njegov kontakt od koga?!

Tole je njegov mail pa se bosta zmenila :OK:

zoran.petrac@zg.t-com.hr

Objavljeno

Načrtuje kdo za ta vikend kakšno enodnevno furo?

kaj misliš :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno

Živjo,

če si želiš RITOBOLA, potem se definitivno moraš z Glažarjem dogovarjat :yes: . Ta vikend se jst nimam namena vozit. Drug teden pa gremo itak v Grčijo. Folk zdej je treba izokoristit!

Lepo se mejte pa lepo furejte.

BYBY

Mislim na kakšno furo, ki bo vredna ritobola :evilgrin:

Objavljeno

Od vas, ki ste že popotniško nastrojeni bi potreboval nasvet...

V soboto zjutraj se odpravljam na Korziko za cca 10 dni. Prosil bi za nasvet na kaj moram biti pozoren oz. kaj lahko postorim na motorju, da me ne pusti na cedilu...

- Menjal sem disk ploščice (AP Racing - zavirajo neprimerljivo boljše od predhodnih za katere nisem prepričan o proizvajalcu),

- namazal ketno in pod sedež pripravil sprej za ketno,

- dolil bom olje saj se mi zdi, da ga KLV pri 40000km že malo papca (razmišljam če bi za 2500km potreboval zraven nekaj olja) kaj več pa že ne vem kaj bi še lahko...

Se je že komu zgodilu, da mu je odpovedala kaka svečka? Žarnice še tudi nisem menjeval....je to standardna žarnica ki jo dobiš na vsaki bencinski?

Morda kak nasvet kaj potrebujem iz tehničnega stališča za na pot...

Hvala za morebitno pomoč.... :notworthy:

Objavljeno

Živjo,

če si želiš RITOBOLA, potem se definitivno moraš z Glažarjem dogovarjat :yes: . Ta vikend se jst nimam namena vozit. Drug teden pa gremo itak v Grčijo. Folk zdej je treba izokoristit!

Lepo se mejte pa lepo furejte.

BYBY

Ja,vem, je že preverjeno :yea2:

Objavljeno

Od vas, ki ste že popotniško nastrojeni bi potreboval nasvet...

V soboto zjutraj se odpravljam na Korziko za cca 10 dni. Prosil bi za nasvet na kaj moram biti pozoren oz. kaj lahko postorim na motorju, da me ne pusti na cedilu...

- Menjal sem disk ploščice (AP Racing - zavirajo neprimerljivo boljše od predhodnih za katere nisem prepričan o proizvajalcu),

- namazal ketno in pod sedež pripravil sprej za ketno,

- dolil bom olje saj se mi zdi, da ga KLV pri 40000km že malo papca (razmišljam če bi za 2500km potreboval zraven nekaj olja) kaj več pa že ne vem kaj bi še lahko...

Se je že komu zgodilu, da mu je odpovedala kaka svečka? Žarnice še tudi nisem menjeval....je to standardna žarnica ki jo dobiš na vsaki bencinski?

Morda kak nasvet kaj potrebujem iz tehničnega stališča za na pot...

Hvala za morebitno pomoč.... :notworthy:

Dost sreče na poti pa bo vse OK :worship: .Na stvari,ki se bojiš :evilgrin: ,da se bodo zgodile pa ne misli pa ti bo dosti lažje :whistle: ,če že pride do kej pa potem ukrepaš :fight1: .Žarnice dobiš na vsaki pumpi.

Pri motorju nikoli ne veš :? ,če ga kej piči načeloma pa,če ga redno vzdržuješ ne bo panike .)

Lepo popotovanje želim! :010

Objavljeno

Kot je že napisal Baracuda, se take stvari rešuje, če slučajno do njih pride (malo verjetno, ampak možnost, če še tako minimalna ostaja). Konec koncev Korzika ni neka puščava in vsaj dostop do osnovnih delov po moje ne bi smel biti previliki problem. Tudi olje (za 650-ko je priporočena viskoznost 10W-40, za 1000-ko oz. KLV-ja ne bom trdil na pamet, ampak je verjetno isto) se po moje da kje dobiti in ga vsaj jaz ne bi jemal s seboj. Sklopka je na 1000-ki tako ali tako hidravlična, tako da ni potrebe, da bi se s seboj jemalo set za popravilo pletenic (plin po moje ne bi smel delati težav). S seboj bi vzel set za popravilo pnevmatik (tistega, kjer se z injekcijo vbrizga gumeno maso na mesto poškodbe, čeprav bi za prvo silo zadostoval tudi sprej, samo je menda potem precej veliko težav z odstranjevanjem le-tega iz platišča), neko osnovno orodje, kakšen kakovosten protikorozijski sprej, močan lepilni trak, mogoče kako gumijasto cevko, plastične vezice (in še kaj kar priporočajo izkušeni popotniki z motorji npr. Lord&Lady - predlagam malo brskanja po Motosvetu, drugače pa se še na mojem disku doma skriva kaj uporabnega - če se kaj rabi, priporočam ZS)... - skratka jaz ne bi imel s seboj ničesar več, kot imam že sicer s seboj. Sicer sem kot motorist še začetnik in bo kakšen bolj izkušen od mene lahko imel popolnoma drugačno mnenje. Ampak glede na moje dosedanje izkušnje od drugod, jaz ne bi pretiraval.

Pa srečno in obilo užitkov na poti.

Lep dan vsem!

Objavljeno

Živjo,

če si želiš RITOBOLA, potem se definitivno moraš z Glažarjem dogovarjat :yes: . Ta vikend se jst nimam namena vozit. Drug teden pa gremo itak v Grčijo. Folk zdej je treba izokoristit!

Lepo se mejte pa lepo furejte.

BYBY

ali ne zivim na pravem koncu slovenije ali ne vozim pravega motorja za nas konec drzave ali sem jaz cuden ali....

glazar je tisti, ki ima fure za ritobol?

v nasem koncu sem jaz tisti, ki je obicajno delal take fure, ampak je vecini prevec in se tako sam vozim :)

no, letos sem na prisiljenem "dopustu" ze slaba 2 meseca in se je v tem casu naredilo morda 500 km, do konca junija pa v tej sezoni preko 10.000 km, pa lani 20.000 km....

skoda da se kamnik in gorenjska tako "dalec" :(

bi se vam pridruzil kdaj, ampak imam ze 2h do vas, pa potem 10-12 ur skupne voznje, pa se 2 uri nazaj na stajersko.

kam planiras glažar?

Objavljeno

ali ne zivim na pravem koncu slovenije ali ne vozim pravega motorja za nas konec drzave ali sem jaz cuden ali....

glazar je tisti, ki ima fure za ritobol?

v nasem koncu sem jaz tisti, ki je obicajno delal take fure, ampak je vecini prevec in se tako sam vozim :)

no, letos sem na prisiljenem "dopustu" ze slaba 2 meseca in se je v tem casu naredilo morda 500 km, do konca junija pa v tej sezoni preko 10.000 km, pa lani 20.000 km....

skoda da se kamnik in gorenjska tako "dalec" :(

bi se vam pridruzil kdaj, ampak imam ze 2h do vas, pa potem 10-12 ur skupne voznje, pa se 2 uri nazaj na stajersko.

kam planiras glažar?

Bolj kot kaj drugega je verjetno to, da sem bolj sveža v sekti ali pač z napačnega konca Slovenije in me tvoj renome še ni dosegel :hmm:

Objavljeno

ali ne zivim na pravem koncu slovenije ali ne vozim pravega motorja za nas konec drzave ali sem jaz cuden ali....

glazar je tisti, ki ima fure za ritobol?

v nasem koncu sem jaz tisti, ki je obicajno delal take fure, ampak je vecini prevec in se tako sam vozim :)

no, letos sem na prisiljenem "dopustu" ze slaba 2 meseca in se je v tem casu naredilo morda 500 km, do konca junija pa v tej sezoni preko 10.000 km, pa lani 20.000 km....

skoda da se kamnik in gorenjska tako "dalec" :(

bi se vam pridruzil kdaj, ampak imam ze 2h do vas, pa potem 10-12 ur skupne voznje, pa se 2 uri nazaj na stajersko.

kam planiras glažar?

Še ne vem :naughty: vrjetno za vremenom kjer bo suho :whistle: .

kar se tiče km v tej sezoni se jih je obrnilo 15,000km do sedaj :naughty:

Objavljeno

Kot je že napisal Baracuda, se take stvari rešuje, če slučajno do njih pride (malo verjetno, ampak možnost, če še tako minimalna ostaja). Konec koncev Korzika ni neka puščava in vsaj dostop do osnovnih delov po moje ne bi smel biti previliki problem. Tudi olje (za 650-ko je priporočena viskoznost 10W-40, za 1000-ko oz. KLV-ja ne bom trdil na pamet, ampak je verjetno isto) se po moje da kje dobiti in ga vsaj jaz ne bi jemal s seboj. Sklopka je na 1000-ki tako ali tako hidravlična, tako da ni potrebe, da bi se s seboj jemalo set za popravilo pletenic (plin po moje ne bi smel delati težav). S seboj bi vzel set za popravilo pnevmatik (tistega, kjer se z injekcijo vbrizga gumeno maso na mesto poškodbe, čeprav bi za prvo silo zadostoval tudi sprej, samo je menda potem precej veliko težav z odstranjevanjem le-tega iz platišča), neko osnovno orodje, kakšen kakovosten protikorozijski sprej, močan lepilni trak, mogoče kako gumijasto cevko, plastične vezice (in še kaj kar priporočajo izkušeni popotniki z motorji npr. Lord&Lady - predlagam malo brskanja po Motosvetu, drugače pa se še na mojem disku doma skriva kaj uporabnega - če se kaj rabi, priporočam ZS)... - skratka jaz ne bi imel s seboj ničesar več, kot imam že sicer s seboj. Sicer sem kot motorist še začetnik in bo kakšen bolj izkušen od mene lahko imel popolnoma drugačno mnenje. Ampak glede na moje dosedanje izkušnje od drugod, jaz ne bi pretiraval.

Pa srečno in obilo užitkov na poti.

Lep dan vsem!

bom dodal samo pripombo glede olja-viskoznost gor ali dol najbolj važno je, da je olje z posebnim dodatkom za sklopko, ker(za mali štrom ne vem)veliki štrom ima sklopko v oljni kopeli in se uporablja olje s posebnim dodatkom za le to.sicer v sili tudi hudič muhe žre vendar...

Objavljeno

bom dodal samo pripombo glede olja-viskoznost gor ali dol najbolj važno je, da je olje z posebnim dodatkom za sklopko, ker(za mali štrom ne vem)veliki štrom ima sklopko v oljni kopeli in se uporablja olje s posebnim dodatkom za le to.sicer v sili tudi hudič muhe žre vendar...

Jaz sem uporabil olje YAMALUBE, prodajalec pravi, da ga proizvaja MOTUL ima, da je za Stroma več kot dovolj dober... :hmm:

Objavljeno

Jaz sem uporabil olje YAMALUBE, prodajalec pravi, da ga proizvaja MOTUL ima, da je za Stroma več kot dovolj dober... :hmm:

[/quot

tuki se nikdar ne reče več kot dovolj dober, mislim kakšen trgovec.sicer pa, če ima dodatek za sklopko potem je v redu.to mora biti napisano in poudarjeno na embalaži!sam uporabljam Motul 5100 ester 15W50.

Objavljeno

Motul 5100 ester 15W50. :worship::worship:

Čas je že da gremo na kakšno furo.Pa tut če bo ritobol...

Objavljeno

Ta Yamalube je 10-40 ... kakšna oznaka pa bi naj bila oz. kaj bi naj pisalo da je dodatek zraven...

Je res, da v tujini potrebuješ na poti homologacijski kartonček...!?

Objavljeno

Motul 5100 ester 15W50. :worship::worship:

He, he, jaz tudi in to čisto na friško v petek zamenjan. V soboto sem ga pa do Sarajeva ravno prav segrel.

Objavljeno (popravljeno)

Ta Yamalube je 10-40 ... kakšna oznaka pa bi naj bila oz. kaj bi naj pisalo da je dodatek zraven...

Je res, da v tujini potrebuješ na poti homologacijski kartonček...!?

Jaz sem nalil Repsol 10/40 predno sem šel na turo in sem zelo zadovoljen!

Ni slabo,da imaš homologacijski kartonček s sabo lahko se gdo zapiči -palicaj!Sploh,če imaš kakšno vidno predelavo IZPUH!Recimo kot LeoVince :naughty: :yea2:

post-22424-028898500 1281117549_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Baracuda
Objavljeno

Motul 5100 ester 15W50. :worship::worship:

jaz sem na malem V Stromu bolj zadovoljen z 15W50 - menjalnik tišji in bolj miren, tekoč, kot pri original 10W40.

se posebej se to pozna na semaforjih, ko si na mestu in imas v prostem teku ter vrzes v prvo.

Ta Yamalube je 10-40 ... kakšna oznaka pa bi naj bila oz. kaj bi naj pisalo da je dodatek zraven...

Je res, da v tujini potrebuješ na poti homologacijski kartonček...!?

skopiraj si homologacijo in zlozi k prometni.

za predelave pa zmeraj in povsod potrebujes homologacijo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!