Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Živjo,

kupujem centralno stojalo in me zanima ali ima kdo slabe izkušnje z SW-motech. Na tujih forumih se nekaj govori, da niso tako stabilni.

Skratka, da je od H.Becker boljši, čeprav ne vem, kje bi ga dobil.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ali si iskal samo odgovor tistih s slabimi iskušnjami, ker jih jaz s stojalom od Motecha nisem imel (4 leta uporabe). Je pa res, da tistih od HepcoBeckerja ne poznam in so morebiti še boljša. SW Motechovo centralno pa dobiš dokaj ugodno pri nas in to tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

kupujem centralno stojalo in me zanima ali ima kdo slabe izkušnje z SW-motech. Na tujih forumih se nekaj govori, da niso tako stabilni.

Skratka, da je od H.Becker boljši, čeprav ne vem, kje bi ga dobil.

LP

sam imam to stojalo in za potrebe manjšega oz rednega servisiranja, vzdrževanja (čiščenje in mazanje verige, čiščenje motorja, odstranitev zadnjega kolesa, ipd.) ter prezimovanje je vredu.

kupil sem v LOUIS (cene so od 100 - 150 €, odvisno od modela).

ce udaris "po pomoti" motor v smeri naprej, obstaja nevarnost da se centralno zapre (ampak to se lahko zgodi na vsakem, ne samo sw-motech) in bi motor padel....

REŠITEV, ki sem jo videl pri prijatelju na svojem motorju:

motor postavis na centralno stojalo, zvezes prednje kolo s stojalom (ni teorije ali prakse, da bi se zaprlo stojalo) in za vsak primer se dodatno zvezes rocico prednje zavore ob rocico krmila in problem je rešen :) :) :)

menda bi naj bilo original suzukijevo stojalo bolj stabilno od sw-motech.

za ostala pa ne vem, da bi ti lahko kaksno primerjavo povedal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nabavil SW motech in sem v bistvu zadovoljen. V glavnem ga imam postavljenega na stranski tački in spredaj naslonjenega na robnik, tako ni možno da bi padel. Mislim, da je za parkiranje v vsakem primeru boljše stransko stojalo in pločnik.

Mi je pa na centralnem stojalu počila zunanja vzmet, sem imel kar nekaj akcije preden sem dobil nove. Jih imam še nekaj na zalogi, če se to še komu zgodi.....

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no , potem so verjetno o.k..

Stojalo potrebujem predvsem za mazanje verige na daljših vožnjah itd.. V garaži imam sedaj tisto zadnje stojalo in zadeva deluje dobro.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

eno vprašanje.

letos sem kupil dl 1000 letnik 2005, prej sem namreč imel 4 leta 650 in sva ga z našo mal prerasla.

Verjetno je že kdo opazil, da 1000-ka dela precej bolj nemirno kot 650, sploh v nizkih obratih.

Pri sosedih (na hrvaškem forumu) sem bral o "sekundarni leptiri" - katere baje vsi demontirajo na temu tipu motorja. Zanima me če je kdo že delal to ter mogoče kakšen postopek kako se to naredi. Baje da daš samo rezervoar ter filter za zrak dol in da jih vidiš ter lahko odstraniš. Niti nevem kako naj bi zgledali:(

Zanima me tudi:

zadnjič sem bil v tc motoshopu in tam mi je en izmed zaposlenih govoril, da jih veliko vas (iz tega foruma) vozi štrome v zagreb na nek servis, po katerem motor dela bolj mirno (sploh v nizkih obratih) ter ima manjšo porabo goriva itd. Baje da dobiš nazaj drug motor.:)

če je kdo kej takega delal ter če ma kdo kakšen kontakt,

se priporočam

hvala

Gustav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da je "ta leptir" prva loputa za zapiranje v uplinjaču.

Na sliki je že demontirana.

se motim?

post-6649-127297875671_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da je "ta leptir" prva loputa za zapiranje v uplinjaču.

Na sliki je že demontirana.

se motim?

je, več su skinuti sekundarni leptiri....svi ih odmah skinu jer motor bez njih ima bolji i življi odaziv na gas...tvornica ih montira prvenstveno u svrhu zadovoljavanja određenih eko normi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

eno vprašanje.

Zanima me tudi:

zadnjič sem bil v tc motoshopu in tam mi je en izmed zaposlenih govoril, da jih veliko vas (iz tega foruma) vozi štrome v zagreb na nek servis, po katerem motor dela bolj mirno (sploh v nizkih obratih) ter ima manjšo porabo goriva itd. Baje da dobiš nazaj drug motor.:)

če je kdo kej takega delal ter če ma kdo kakšen kontakt,

se priporočam

hvala

Gustav

Evo ti kontakt od BRUMA - zoran.petrac@zg.t-com.hr

ali novi forum

http://v-strom.hr/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !!

Res je ...prav si slišal .....

Veliko je nas štromarjev - tudi iz tega foruma, ki smo motor zaupali Dr. Brumu iz Velike Gorice pri Zagrebu ...ne samo da smo zadovoljni z njegovim delom in znanjem ampak "prezadovoljni" motor dela veliko bolje in tudi veliko bolj mirno - človek se je predvsem popolnoma predal Stromom in je v tej branži najboljši - zelo dobro pozna mehaniko in delovanje Stroma - sam pa je bivši Aviomehaničar - pozna se mu predano in natančno delo . Ko sem prišel po svojega konjička, mi je najprej pokazal listo vseh del, ki so bili potrebni z aservis ....vse vrednosti so bile zapisane ( pred in po servisu) na koliko so bile zategnjene matice ..šraufi ... še bi lahko našteval...

Povzetek vsega tega je samo to, da pri domačih serviserjih nisem opazil toliko vneme in znanja o samem delovanju motorja kot sem pri njem ..kar pa me je najbolj razveselilo pa je to, da motor deluje povsem bolj umirjeno in enakomerno kot bilo kdaj poprej - pri gorivu se pozna reci in piši 2 do 3 litra kar pa je tudi svojevrsten podatek ..... res pa je da za vse to boš moral odšteti nekaj denarja .... verjemi mi da se splača !! Vsaj iz mojih izkušenj !!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je, več su skinuti sekundarni leptiri....svi ih odmah skinu jer motor bez njih ima bolji i življi odaziv na gas...tvornica ih montira prvenstveno u svrhu zadovoljavanja određenih eko normi

sem takoj danes odmontiral lopute in res motor je bol odziven v njižih obratih do 3000-4000 obratov, potem pa je motor len in sploh ni tako eksploziven, tako da sem po probni vožnji lopute namestil nazaj!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da je "ta leptir" prva loputa za zapiranje v uplinjaču.

Na sliki je že demontirana.

se motim?

Lepo vas prosim kdo ima že te "lopute" odstranjenje in kakšna je razlika!!!???

Včeraj sem odstranil lopute ampak je motor odzivmejši samo v njižih obratih v višjih ga pa mori se ne zavrti tako hitro kot če so lopute namontirane!! Ali me občutek vara

Imam Akrapoviča... lepo prosim za mnenje oziroma iskušnje tistih ki so to odmontirali ali so že slišali kaj o tem

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem lastnikom v-stroma!Sem nov uporabnik foruma in pa tudi nov lastnik v-stroma! :yea2: Rad pa bi se zahvalil vsem članom in lastnikom v-stroma ,ki so mi s svojimi izskušnjami in mnenji pomagali pri odločitvi za nakup tega res odličnega motocikla :worship: , s katerim že požirava prve kilometre naših cest!Upam,da se lahko tudi v prihodnje obrnem na vas za kakršen koli nasvet ali informacijo?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo vas prosim kdo ima že te "lopute" odstranjenje in kakšna je razlika!!!???

Včeraj sem odstranil lopute ampak je motor odzivmejši samo v njižih obratih v višjih ga pa mori se ne zavrti tako hitro kot če so lopute namontirane!! Ali me občutek vara

Imam Akrapoviča... lepo prosim za mnenje oziroma iskušnje tistih ki so to odmontirali ali so že slišali kaj o tem

lp

Pejt na http://www.v-strom.com.hr/

Pošlji zasebno sporočilo Brumu.

ti bo vse razložil.

Moj štrom gre čez en mesec k njemu na servis...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem novi ponosni lastnik KLVja. Presedljal sem iz cestnih motorjev. Enostavno navdušen nad udobjem, vodljivostjo...

Seveda pa kot nepoznavalec dvovaljnih motorjev se mi porajajo določena vprašanja:

- zakaj motor trese, včasih cukne med 2000-3000 min-1, je normalno da lepo teče šele nad 4000 obratov?

- občasno se pojavlja na števcu oznakaa D/0 ali nekaj podobnega, le kaj bi to pomenilo

- zavore bistveno slabše primejo kot na cestnem...lahko kdo priporoča kakšen določen tip zavornih ploščic...

Za odgovore se najlepše zahvaljujem!

Lp. Uroš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- zakaj motor trese, včasih cukne med 2000-3000 min-1, je normalno da lepo teče šele nad 4000 obratov?

- občasno se pojavlja na števcu oznakaa D/0 ali nekaj podobnega, le kaj bi to pomenilo

- zavore bistveno slabše primejo kot na cestnem...lahko kdo priporoča kakšen določen tip zavornih ploščic...

Za odgovore se najlepše zahvaljujem!

Lp. Uroš!

Lahko ti odgovorim bolj iz izkušenj, ker nek poznavalec mehanike in strojev nisem:

- dvovaljnik je precej grob v nižjih obratih..nastavitev vbrizga z Yoshi box-om precej uredi zadeve, prav tako nastavitev ventilov na velikem servisu oz. po potrebi. Yoshi box ima Ib, hrvaški stromer v Nemčiji, ki se redno udeležuje štromarskih srečanj pri nas in na hrvaškem (in ga ima tedaj s seboj ter poštima zadeve tistim, ki to potrebujejo).

- oznaka O/D pomeni, da si v šesti prestavi..over-drive.

- EBC ali Carbone-Lorraine so precej čislane. DrBrum daje EBC in koliko sem lahko bral Renegadea, čigar KLV je bil pravkar na velikem servisu pri Brumu, je sedaj zelo zadovoljen z zavorami. Je pa res, da tako dobre kot na sportakih nikoli ne bodo, razen pri Sarinju iz Umaga, ki je na Stroma montiral vilice in zavore GSX-R-a, če se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem novi ponosni lastnik KLVja. Presedljal sem iz cestnih motorjev. Enostavno navdušen nad udobjem, vodljivostjo...

Seveda pa kot nepoznavalec dvovaljnih motorjev se mi porajajo določena vprašanja:

- zakaj motor trese, včasih cukne med 2000-3000 min-1, je normalno da lepo teče šele nad 4000 obratov?

- občasno se pojavlja na števcu oznakaa D/0 ali nekaj podobnega, le kaj bi to pomenilo

- zavore bistveno slabše primejo kot na cestnem...lahko kdo priporoča kakšen določen tip zavornih ploščic...

Za odgovore se najlepše zahvaljujem!

Lp. Uroš!

Meni je tresel in pocukaval med cca 2500 do nekje 3800, menjal sem košaro sklopke in popolnoma odpravil tresenje.

LPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za konkretne odgovore.

Če prav razumem je Yoshi box posameznik, ki nastavi elektroniko? Ima že kdo izkušnje s tem oz kje bi lahko kej več o tem prebral?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za konkretne odgovore.

Če prav razumem je Yoshi box posameznik, ki nastavi elektroniko? Ima že kdo izkušnje s tem oz kje bi lahko kej več o tem prebral?

Nope... Yosh Box je naprava, ki omogoča spremembe nastavitev ECU-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se odločil , da vam kar posredujem kar sem odgovoril deanr-u da boste vsi malo več vedeli o samem servisu pri Brumu !!

Ojla !!!

Ja zadeva je bila sledeča :

Bila je zima in sem se odločil , da mi naredi veliki servis + menjava koša sklopke ter TPS senzorja. Vse skupaj je potekalo nekako takole - ker smo koš sklopke poslali v Veliko Britanijo na popravilo je bilo prej potrebno vse skupaj razdreti in nato počakati da pride koš sklopke nazaj iz popravila. Ko smo vse to dobili nazaj se je Brum lotil mojega KLV-ja .... naredil je veliki servis .. menjava olja , filtrov - vseh : olje zrak ter benzin. Vseh zavornih tekočin ter menjava olja hidravlične sklopke. Hladilne tekočine.. menjava obeh svečk (iridium)...nastavitev vseh ventilov (ploščice ventilov ima sam na zalogi) ...sinhronizacija TPS senzorja ..čiščenje injektorjev goriva (einspritzov).+ ćiščenje samega "fergazerja"..menjava zavornih ploščic spredaj 2 diska ter še od zadaj ..in še par stvari , ki se jih sedaj ne morem natančno spomniti...

Kako izgleda njegova praksa ? Ponavadi moraš motor pustiti pri njemu saj se šele potem loti popravila - po navadi to traje 2 - 3 dni. Naši fantje ponavadi prakticirajo tako , da eden zapelje motor dol ...ko pa je drugi na vrsti ..gresta oba po motor - enega pustita dol ..drugega odpeljeta domov ...

Kar pa se cene tiče je pa tako : Jaz sem za vse to odštel okoli 500 € kar je na vse skupaj ( kar je bilo narejenega ) nekaj normalnega - saj bi pri naših serviserjih verjetno odštel malo več denarja. Najbolje kar se mi dopade pri njemu je to, da ko ti vzame motor v delo - dela samo tvoj motor in nič drugega - posveti se samo tvojemu motorju. Pa še nekaj se mi dopade ...če je potrebno bilo kaj zamenjati ..te bo prej kontaktiral in te vprašal če ti to zamenja - tako da potem ni nobenih problemov. Ko prevzameš motor - ti pokaže vse tvoje dele ... na 5 listih A4 ti bo pokazal kaj vse je čekirano- kaj je bilo ptrebno narediti na motorju koliko časa je porabil za to stvar ..če pa je kaj spornega ..pa ti še celo pokaže sliko (na računalniku ima vse podatke o tvojem motorju) kaj vse je naredil.

Če bi ga sedaj vprašal koliko je naprimer veliki servis bi ti rekel da od 300 - 500 € odvisno od tega kaj vse hočeš da ti naredi.

Še moj primer porabe goriva :

Prej je moj KLV žrl približno 8,5 do celo 10 litrov goriva kar je bilo očitno preveč ( način dokaj divje vožnje - hitre in dinamične) ..tu smo sumili TPS senzor (senzor za količino gasa- goriva) in sedaj po vsem tem kar sem ti napisal je stanje presenetljivo ...po dosedanjih 1000 kilometri po servisu mi pije 5.4 - 5,7 litrov ..ampak sva se vozila 2 na motorju...stil vožnje pa ostaja isti - dinamičen !!

No malo sem se razpisal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se odločil , da vam kar posredujem kar sem odgovoril deanr-u da boste vsi malo več vedeli o samem servisu pri Brumu !!

Se pravi, da bi g. Brum poznal odgovor na mojo težavo. :) Porabe še sicer nisem meril, mam pa občutek da sem na bencinskih ravno tako pogosto kot z gsx-r čeprav ima pol večji rezervoar...

Motor je bil do sedaj redno servisiran, ima nekaj več kot 40000. Se pri tej kilometrini že začnejo pojavljati kakšne težave?

Kako je pa kaj iz finančnega stališča priklopitev Yosh Box-a na "strom" srečanjih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa kaj iz finančnega stališča priklopitev Yosh Box-a na "strom" srečanjih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iščem zaščito za občasna potepanja izven asfaltnih površin...

vendar me bega primerjava rdeče napisanega in povdarjenega med tema dvema?

tisti, ki so v celoti aluminijasti ali black powder coat me ne postavijo v dvome - razen cena :(

Ojla Sarinjo,

nič se ne pohvališ s svojo verzijo skidplate-a ala Motoagora pa bom to kar jaz naredil za tiste, ki tega niso videli na hrvaških straneh.

Sarinjo, hrvaški stromar ki se drugače ukvarja s predelavami, karbonom, plastikami in še čem, se je na željo več lastnikov malega stroma odločil narediti in tržiti zaščito motorja in hladilnika po vzoru Motoagore. Zadeva je pomembna predvsem za tiste, ki se radi zapeljejo na makadam ali teren, saj smo imeli že vsaj dva dokumentirana primera, ko je kamenček poškodoval stikalo stranskega stojala/noge in se je motor ustavil kar zna biti nerodno, če nimaš pravega orodja za popravilo in si kje bogu za hrbtom. Sarinjo ceni svoj izdelek na 150€, najdete pa ga v Umagu. Meni se zdi zadeva zelo dobro narejena, sem pa videl v živo njegove druge izdelke in fant res obvlada. Poleg te zaščite pa Sarinjo prodaja tudi športne spojlerčke za malega stroma, za lepši izgled in bolj cestno rabo. Če koga to zanima je najbolje da pobarate kar Sarinja preko hrvaškega v-strom foruma.

post-1019-12707224863_thumb.jpg

post-1019-127072249195_thumb.jpg

Original pa lahko vidite na strani Motoagore, kjer ga cenijo na 190 eurosongov brez poštnine.

copy-paste iz strani MOTO AGORA

It is NOT designed for off-road use or lifting the motorcycle.

izdelka sta mi na oko ista, le luknje so malo drugačne....

je za makedam/teren ali ne (je bolj za šminko)? - to je sedaj sedaj vprašanje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!