Jump to content

Suzuki DRZ 400 S/E/SM


enduraš

Recommended Posts

A ma mogoče kdo ta motor v garaži? Če je... nej mal pove kako je za vozt , vzmetenje , slabosti , itd.

Izvedenka E zgleda takole (bolj hard) :

MC_DRZ400E.jpg

Link to comment
Share on other sites

Samo vem, da če nimaš več kot 100kg, mora imet dovolj moči za po terenu! 8)

Link to comment
Share on other sites

Ne vem no, sam jst mam Husko 350, pa 65 kil, pa mam čez glavo za po terenu. Če se misliš po cesti vozt mu pa najbrš mal hp manjka. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
DR Z 400S men zgleda dost dobr, je lahek, pa elek. štarter, se pa pozanimaj kako je z rezervnimi deli. B)

Mnja ... o temle motorinu sem nasel med drugim tole na netu:

MD Ride Review: 2003 Suzuki DR-Z400S

4Strokes.com - Models: 2003 Suzuki DR-Z400S Dual Sport

Suzuki DRZ400S

Sploh tale zadnja povezava je zanimiva, opisuje, kako se da street-legal 400S spremeniti v 400E. Med drugim pove, da ima motor izjemno krhek hladilnik ki se ga takoj stolce, cena je pa 300$ - pri nas verjetno se bistveno vec.

Ker si ne delam utvar da jaz morda ne bom padel, se mi zdi to kar kocljiva zadeva. 5ER - ti kolikor vem dokaj pogosto padas ... hard enduro voznja pac ... kako je pri KTMu s tem "potrosnim" materialom? Kake sibke tocke?

Na onem tretjem linku se omenja tudi ena firma, ki prodaja pakete za legalizacijo prakticno cesarkoli, kar se premika. Avtor strani za one izven Kalifornije (tam imajo menda ene posebno pametne predpise ...) svetuje nakup 400E in takega kompleta da lahko rec registriras. :)

Test o 400E je pa se tule:

Motorcycle Online: First Ride: 2000 Suzuki DR-Z400E

Se malo vecja slikica 400S:

Suzuki DR-Z400S

Hmm ... gume so prakticno cestne, ampak to ni tak problem, se da hitro menjat ... :D Za vzmetenje pa pise, da je enako pri novejsih letnikih in da je dobro ... Vseeno bi bilo zanimivo vedeti ceno 400E razlicice (verjetno se precej pribliza KTMu :angry:) - na Odarjevih cenikih je zal ni. 400S je pa 1.34mio. V primeru nakupa 400E bi hotel nekako montirati stopalke za sopotnika/co, s smerokazi se verjetno ze ne bi vec obremenjeval .... no ja, ali pa :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Če že kupiš kupi 400E - boljše vzmetenje, večja moč, lažji kot pa S verzija - Odar je za verzijo E še kako leto nazaj ponujal tudi možnost registracije. Hladilniki se pač zvijejo pri kakšem boljšem padcu - mislim pa da ni kakšnih razlik z drugimi motorji, precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja. Drugače je DR400 zelo solidna mašinca (zelo vzdržljiv motor), ki pa se ne more primerjat z kakšnimi bolj dirkaškimi motorji --> KTM, etc.

Cena je bila nekaj časa nazaj nekaj čez 1.500.000 SIT, z rezervnimi deli je za Suzukija v sloveniji velik križ = če nimajo na zalogi boš čakal vsaj 1 mesec (pri meni je bil rekord 2 meseca) -> bolje da greš v Italijo.

Motor se je dalo videti v Novi Gorici pri Marčelotu (mehaniku).

Edited by k69mj
Link to comment
Share on other sites

Huh - pri vsakem manjsem padcu? :blink: :blink: Auva, to pa ne bo dobro ... kje je tu "trpeznost" ;) Za hladilnik verjetno ni tak problem, sem videl, da se da kupiti zascito, vsaj v ZDA se jo da, a obstaja kaj takega se da bi preprecilo poskodovanje pokrova sklopke in elektrike?

Vzmetenje je baje pri 2002 in novejsih celo enako, E in S verzija, glede moci pa drzi, ker ima S verzija drug vplinjac ... E ima takega kot KTMi in ostale hard endure.

1.5mio pa ... ne, ne -> v tem primeru bi stisnil zobe in pocakal na KTMa ;) <_<

Link to comment
Share on other sites

Use of the clutch was largely optional, but should you decide to use it, engagement is wide and no matter how you may abuse it, it will not complain.

hehehehehe.... zanimivo :D

jah... same lepe besede o suzukiju :)

Glede zica tipu verjamem , višina motorja me pa ne moti saj sm 190 majhen :P

TTR in DRZ se mi zdita ... tko... DOBRAAAA . DRZ je lepši in močnejši , TTR je vzdžljivejša in preprostejša.

Link to comment
Share on other sites

Use of the clutch was largely optional, but should you decide to use it, engagement is wide and no matter how you may abuse it, it will not complain.

Koliko casa bo menjalnik zdrzal, je seveda cisto druga zgodba :D :D :D

jah... same lepe besede o suzukiju  :)

Kar malo prehvaljen, ja ... mene zdaj zanimajo stroski - posledica padcev, ono o luknjanju pokrova menjalnika itd. ... :blink: :blink:

Glede zica tipu verjamem , višina motorja me pa ne moti saj sm 190 majhen :P

Jaz z 183 tudi ne bom mel tezav z nobeno enduro, se mi zdi :D Vsaj kar se visine tice :)

TTR in DRZ se mi zdita ... tko... DOBRAAAA . DRZ je lepši in močnejši , TTR je vzdžljivejša in preprostejša.

Lepsi ze mogoce, ampak mocnejsi? Ce mislis na "S" verzijo kar pozabi, ker ima 40KM in precej manjsi navor od TTR. E verzije pa ali ni, ali je pa cena ze precej podobna KTMu (od katerega je pa sibkejsa) :D

Pa OK moc ... who cares za zdaj, jaz bi rad vtoliko vzdrzljiv bicikel, da ne bi od vsakega padca olje ven teklo :angry: :blink: :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

glede na CCM motorja je suzika močnejša. 400<600

joj ...tele kile... tole mi je vse na glavo obrnilo ;)

Link to comment
Share on other sites

v motokatalogu piše naslednje :

YAMAHA DT 125R .... 116kg (mal za primerjavo)

KTM 640 LC-4 ENDURO .... 149kg

YAMAHA TTR 600 ..... 131kg

SUZUKI DRZ-400S (cestni) .... 132kg

No kake kile so zdej to?

Link to comment
Share on other sites

TTr predvidevam da je prazna,se pravi brez vseh tekočin!Predvidevam!Ko pa vse not naliješ je pa ravno tam nekje kot KTM,stem da ima KTM več kot 10 konjev več .Aja pa 300 jurjev dražji je :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ma yamahina masa je brez akumulatorja pa stromarije :P :P :P Aja sej tega itak nima ... pol so pa kaj drugega odmontiral ;) :lol: ;)

No, salo na stran ... TTR se mi je onih par minut zdela lahka, kakega LC4 novejsega pa se nisem videl oz. je ze dolgo nazaj, ne morem vec primerjati :(

Link to comment
Share on other sites

Ma yamahina masa je brez akumulatorja pa stromarije :P :P :P Aja sej tega itak nima ... pol so pa kaj drugega odmontiral ;) :lol: ;)

No, salo na stran ... TTR se mi je onih par minut zdela lahka, kakega LC4 novejsega pa se nisem videl oz. je ze dolgo nazaj, ne morem vec primerjati :(

pol pravš ,da je 131kg masa praznega motorja. 149kg pa je masa polnega KTMa

Link to comment
Share on other sites

pol pravš ,da je 131kg masa praznega motorja. 149kg pa je masa polnega KTMa

TT-R gotovo prazna, KTM pa vprasanje, kaj res drzi - ce je prazen 145kg, poln ne more biti 149kg, gotovo pa poln ni 160kg, prazenj se manj :D Bo IKE morda kaj povedal ko se naslika in opazi temo? :rolleyes:

V bistvu se mi zdi masa 131kg za TT-R malo vprasljiva, glede na DR-Zjevo ... preverit pa seveda ne moremo ;)

Link to comment
Share on other sites

KTM LC4 teža 149kg - ni suha teža, ampak z tekočinami in nekaj bencina ;)

Link to comment
Share on other sites

precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi? Za hladilnik vem da se ga da z necim zascititi .... menda ja, ce naj bo motor uporaben za kako hard enduro voznjo?

Link to comment
Share on other sites

KTM LC4 teža 149kg - ni suha teža, ampak z teko&#232;inami in nekaj bencina ;)

če tko piše tam... pol že more bit res. ;)

Link to comment
Share on other sites

precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi? Za hladilnik vem da se ga da z necim zascititi .... menda ja, ce naj bo motor uporaben za kako hard enduro voznjo?

Na prestavne in zavorne ročice, se lahko pritrdi kovancu podobne oblike material, ki ublaži udarec in ni več tako direkten. Na huskah sem to že vidu, če se bom spomnu bom slikal in nalimov sem gor.

Link to comment
Share on other sites

Na prestavne in zavorne ročice, se lahko pritrdi kovancu podobne oblike material, ki ublaži udarec in ni več tako direkten.

Aha? Iz cesa pa je to, se navari na pedala ali kako? :unsure: Ce imas kako sliko jo namontiraj ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!