Jump to content

Suzuki DRZ 400 S/E/SM


enduraš

Recommended Posts

Sva že dva!In če malo gledaš offroad magazin se ti kmalu zazdi da do cilja ne bi prišel nobeden če bi bilo to res!!Ne rečem pa da se to ne more zgodit,sam je to verjetno bolj redka izjema kot pa pravilo(upam)!

LP

Link to comment
Share on other sites

Ej, ne mene gledat, je nekdo drug to napisal, upam, da bo se kaj povedal na to temo :unsure: ;)

Ampak tkole ... ce je 5ER to ze videl, mora biti nekaj na tem, se mi zdi :unsure: <_<

Link to comment
Share on other sites

pomojm je tole tud bolj izjema kot pravilo. Ker ,da tole lukno naredi se morš pa res potrudt... pomojm :D

Link to comment
Share on other sites

a se men sam zdi al je pokrov motorja na levi strani moji DTjke plastičen :blink: ... ker če je... lohk z nogo lukno not nardim? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Glede luknjanja pokrovov pri DRZ400 - se dogaja kar pogosto - v vsakem primeru ko se rocica nasloni na pokrove

sklopke/elektrike. Problem je da so pokrovi zelo tanki + iz magnezijeve zlitine. Obstajajo rešitve - ena je taka kot za

stare husqvarne - podložka v obliki kovanca privarjena na konec ročic ali pa zascita v naslednji obliki: http://www.thumpertalk.com/bike/images/cfc...case_savers.htm

Za vec o drz-ju (in prebitih pokrovih) na:

http://www.thumpertalk.com/bike/ubbthreads...at=&Board=UBB12

Link to comment
Share on other sites

Hvala ... sem ze kar domac ratal vceraj na tejle strani, nasel one zascite ;) Teh se menda drugje ne da dobiti, ampak so se druge reci, ki jih na omenjeni strani sploh nimajo ... zascita radiatorjev, pa "skid pad" ipd. - ves kako/kje bi se najlazje dalo dobiti tako zascito? Sem nasel nek thumper-racing.net ali kaj je ze, ampak bi mi bilo veliko ljubse te reci v Evropi narociti, se bolje ce bi se dalo osebno kupiti kje. <_<

Link to comment
Share on other sites

Ice! Tu na soncni strani Alp je kolikor vem bolj beda z izbiro opreme in dodatkov za (hard) endure, se skornje/celade imajo po navadi samo zato, ker pac zastopajo doloceno znamko. Poznas kako dobro zalozeno stacuno s tem tam gori kje? Se bolj kot oprema me zanima kako bi najlazje staknil vse te zascitne dodatke <_< Zascita za "trebuh" motorja, pa tisto kar na hladilna rebra pride ... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

auner ima kar veliko izbiro; vsaj za KTM.glede na to,da tudi renthal zastopa v AUT (in najbrz se kaksne off-road specificne znamke),probaj pri njih. www.auner.at

Link to comment
Share on other sites

Zal na strani nimajo nic, da se samo katalog narociti in glede na vnosna polja hudo dvomim, da bi ga poslali v tujo drzavo <_< :(

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (cyc @ 3 May 2003 @ 21:01)

QUOTE (k69mj @ 3 May 2003 @ 13:26)

precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi?

Pokrov sklopke se včasih poškoduje, zato obstajajo tudi "aftermarket" različice, ki so tipično iz posebej obdelanega aluminija. Aluminjasti se uporabljajo predvsem zato ker so trdnejši, vendar malo težji od originalnih, ki so iz magnezija ali plastike. Nekateri so tudi iz karbonskih vlaken, kjer pa je težje narediti take tolerance, da lepo naležejo. Nekateri naj bi držali tudi malo več olja za daljše življenje sklopke :unsure:

Če rabi kdo še kak dodaten razlog za nakup jih tudi lepo pobarvajo na rdeče ali modro :P , skratka nakit za motor...

pic_animated.gif

Konkretno za DRZ 400:

pokrov sklopke za 130$

P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_<

Edited by peterpan
Link to comment
Share on other sites

kar se pa plastičnega pokrova tiče ( na levi strani), pod njim sigurno ni olja...le suha elektrika

rajši kovanec ali ploščico kot aftermarket (drag ko svina) pokrov

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dragi forumaši ! Nujno bi kupil Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2: :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK:

Link to comment
Share on other sites

400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

Link to comment
Share on other sites

400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

V hardu sem čist nov prej sem imel bolj cestne varijante pa enga RM125 sem imel.Mislim se vozit po gozdnih poteh pa tut kakšna vlaka bo vmes. :grim

Link to comment
Share on other sites

400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

D.J vidim da si dejaven. :yes: Kaj misliš o ceni a dobim za ta denar kaj drugega?Yamahe so šle tako da sem samo še to SUZO ujagal. :worship:

Link to comment
Share on other sites

za teren je yama bolš, če pa nameravaš tut cesto uporabljat, pa raje rumeno

Nč dons jo grem šeenkrat pogledat pol pa odločitev. :eek: :eek: :yea2:

Link to comment
Share on other sites

Kolikor sem bral teste, je best buy za amaterje in cena/zmogljivost.

Pa rajši bi ga imel kot Yamo 250, če ne drugega že zaradi kubikov :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!