Jump to content

Suzuki DRZ 400 S/E/SM


Recommended Posts

Posted

jz sploh prvič slišm ,da bi to lukne v mašino delal :blink:

Posted

Sva že dva!In če malo gledaš offroad magazin se ti kmalu zazdi da do cilja ne bi prišel nobeden če bi bilo to res!!Ne rečem pa da se to ne more zgodit,sam je to verjetno bolj redka izjema kot pa pravilo(upam)!

LP

Posted

Ej, ne mene gledat, je nekdo drug to napisal, upam, da bo se kaj povedal na to temo :unsure: ;)

Ampak tkole ... ce je 5ER to ze videl, mora biti nekaj na tem, se mi zdi :unsure: <_<

Posted

pomojm je tole tud bolj izjema kot pravilo. Ker ,da tole lukno naredi se morš pa res potrudt... pomojm :D

Posted (edited)

Edited by mimixtz
Posted

Ja gotov se pr SM to prej nardi, brzine so večje in padci posledično trši.

Posted

a se men sam zdi al je pokrov motorja na levi strani moji DTjke plastičen :blink: ... ker če je... lohk z nogo lukno not nardim? :huh:

Posted

Glede luknjanja pokrovov pri DRZ400 - se dogaja kar pogosto - v vsakem primeru ko se rocica nasloni na pokrove

sklopke/elektrike. Problem je da so pokrovi zelo tanki + iz magnezijeve zlitine. Obstajajo rešitve - ena je taka kot za

stare husqvarne - podložka v obliki kovanca privarjena na konec ročic ali pa zascita v naslednji obliki: http://www.thumpertalk.com/bike/images/cfc...case_savers.htm

Za vec o drz-ju (in prebitih pokrovih) na:

http://www.thumpertalk.com/bike/ubbthreads...at=&Board=UBB12

Posted

Hvala ... sem ze kar domac ratal vceraj na tejle strani, nasel one zascite ;) Teh se menda drugje ne da dobiti, ampak so se druge reci, ki jih na omenjeni strani sploh nimajo ... zascita radiatorjev, pa "skid pad" ipd. - ves kako/kje bi se najlazje dalo dobiti tako zascito? Sem nasel nek thumper-racing.net ali kaj je ze, ampak bi mi bilo veliko ljubse te reci v Evropi narociti, se bolje ce bi se dalo osebno kupiti kje. <_<

Posted

Ice! Tu na soncni strani Alp je kolikor vem bolj beda z izbiro opreme in dodatkov za (hard) endure, se skornje/celade imajo po navadi samo zato, ker pac zastopajo doloceno znamko. Poznas kako dobro zalozeno stacuno s tem tam gori kje? Se bolj kot oprema me zanima kako bi najlazje staknil vse te zascitne dodatke <_< Zascita za "trebuh" motorja, pa tisto kar na hladilna rebra pride ... :unsure:

Posted

auner ima kar veliko izbiro; vsaj za KTM.glede na to,da tudi renthal zastopa v AUT (in najbrz se kaksne off-road specificne znamke),probaj pri njih. www.auner.at

Posted

Zal na strani nimajo nic, da se samo katalog narociti in glede na vnosna polja hudo dvomim, da bi ga poslali v tujo drzavo <_< :(

Posted (edited)

QUOTE (cyc @ 3 May 2003 @ 21:01)

QUOTE (k69mj @ 3 May 2003 @ 13:26)

precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi?

Pokrov sklopke se včasih poškoduje, zato obstajajo tudi "aftermarket" različice, ki so tipično iz posebej obdelanega aluminija. Aluminjasti se uporabljajo predvsem zato ker so trdnejši, vendar malo težji od originalnih, ki so iz magnezija ali plastike. Nekateri so tudi iz karbonskih vlaken, kjer pa je težje narediti take tolerance, da lepo naležejo. Nekateri naj bi držali tudi malo več olja za daljše življenje sklopke :unsure:

Če rabi kdo še kak dodaten razlog za nakup jih tudi lepo pobarvajo na rdeče ali modro :P , skratka nakit za motor...

pic_animated.gif

Konkretno za DRZ 400:

pokrov sklopke za 130$

P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_<

Edited by peterpan
Posted
P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_<

Ah, škoda, da ima pri nas zastopnika "odličnega Odarja" :D

Posted

kar se pa plastičnega pokrova tiče ( na levi strani), pod njim sigurno ni olja...le suha elektrika

rajši kovanec ali ploščico kot aftermarket (drag ko svina) pokrov

  • 1 year later...
Posted

Dragi forumaši ! Nujno bi kupil Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2: :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK:

Posted

400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

Posted
400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

V hardu sem čist nov prej sem imel bolj cestne varijante pa enga RM125 sem imel.Mislim se vozit po gozdnih poteh pa tut kakšna vlaka bo vmes. :grim

Posted

pol pa 400E; al pa S, pa odvečno kramo dol, pa drug avspuh pa..stroški

Posted
400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

D.J vidim da si dejaven. :yes: Kaj misliš o ceni a dobim za ta denar kaj drugega?Yamahe so šle tako da sem samo še to SUZO ujagal. :worship:

Posted

samo še rabljeni pridejo v upoštev za ta denar

ena nova WR 250 je mensezdi še pri habatu

Posted
samo še rabljeni pridejo v upoštev za ta denar

ena nova WR 250 je mensezdi še pri habatu

Pa lahko primerjam WR 250 z DR 400?

Posted

za teren je yama bolš, če pa nameravaš tut cesto uporabljat, pa raje rumeno

Posted
za teren je yama bolš, če pa nameravaš tut cesto uporabljat, pa raje rumeno

Nč dons jo grem šeenkrat pogledat pol pa odločitev. :eek: :eek: :yea2:

Posted

Kolikor sem bral teste, je best buy za amaterje in cena/zmogljivost.

Pa rajši bi ga imel kot Yamo 250, če ne drugega že zaradi kubikov :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!