Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
enduraš

Suzuki DRZ 400 S/E/SM

Recommended Posts

enduraš

jz sploh prvič slišm ,da bi to lukne v mašino delal :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Sva že dva!In če malo gledaš offroad magazin se ti kmalu zazdi da do cilja ne bi prišel nobeden če bi bilo to res!!Ne rečem pa da se to ne more zgodit,sam je to verjetno bolj redka izjema kot pa pravilo(upam)!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Ej, ne mene gledat, je nekdo drug to napisal, upam, da bo se kaj povedal na to temo :unsure: ;)

Ampak tkole ... ce je 5ER to ze videl, mora biti nekaj na tem, se mi zdi :unsure: <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

pomojm je tole tud bolj izjema kot pravilo. Ker ,da tole lukno naredi se morš pa res potrudt... pomojm :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
5ER

Ja gotov se pr SM to prej nardi, brzine so večje in padci posledično trši.

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

a se men sam zdi al je pokrov motorja na levi strani moji DTjke plastičen :blink: ... ker če je... lohk z nogo lukno not nardim? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
k69mj

Glede luknjanja pokrovov pri DRZ400 - se dogaja kar pogosto - v vsakem primeru ko se rocica nasloni na pokrove

sklopke/elektrike. Problem je da so pokrovi zelo tanki + iz magnezijeve zlitine. Obstajajo rešitve - ena je taka kot za

stare husqvarne - podložka v obliki kovanca privarjena na konec ročic ali pa zascita v naslednji obliki: http://www.thumpertalk.com/bike/images/cfc...case_savers.htm

Za vec o drz-ju (in prebitih pokrovih) na:

http://www.thumpertalk.com/bike/ubbthreads...at=&Board=UBB12

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Hvala ... sem ze kar domac ratal vceraj na tejle strani, nasel one zascite ;) Teh se menda drugje ne da dobiti, ampak so se druge reci, ki jih na omenjeni strani sploh nimajo ... zascita radiatorjev, pa "skid pad" ipd. - ves kako/kje bi se najlazje dalo dobiti tako zascito? Sem nasel nek thumper-racing.net ali kaj je ze, ampak bi mi bilo veliko ljubse te reci v Evropi narociti, se bolje ce bi se dalo osebno kupiti kje. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Ice! Tu na soncni strani Alp je kolikor vem bolj beda z izbiro opreme in dodatkov za (hard) endure, se skornje/celade imajo po navadi samo zato, ker pac zastopajo doloceno znamko. Poznas kako dobro zalozeno stacuno s tem tam gori kje? Se bolj kot oprema me zanima kako bi najlazje staknil vse te zascitne dodatke <_< Zascita za "trebuh" motorja, pa tisto kar na hladilna rebra pride ... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

auner ima kar veliko izbiro; vsaj za KTM.glede na to,da tudi renthal zastopa v AUT (in najbrz se kaksne off-road specificne znamke),probaj pri njih. www.auner.at

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Zal na strani nimajo nic, da se samo katalog narociti in glede na vnosna polja hudo dvomim, da bi ga poslali v tujo drzavo <_< :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterpan

QUOTE (cyc @ 3 May 2003 @ 21:01)

QUOTE (k69mj @ 3 May 2003 @ 13:26)

precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi?

Pokrov sklopke se včasih poškoduje, zato obstajajo tudi "aftermarket" različice, ki so tipično iz posebej obdelanega aluminija. Aluminjasti se uporabljajo predvsem zato ker so trdnejši, vendar malo težji od originalnih, ki so iz magnezija ali plastike. Nekateri so tudi iz karbonskih vlaken, kjer pa je težje narediti take tolerance, da lepo naležejo. Nekateri naj bi držali tudi malo več olja za daljše življenje sklopke :unsure:

Če rabi kdo še kak dodaten razlog za nakup jih tudi lepo pobarvajo na rdeče ali modro :P , skratka nakit za motor...

pic_animated.gif

Konkretno za DRZ 400:

pokrov sklopke za 130$

P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_<

Edited by peterpan

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_<

Ah, škoda, da ima pri nas zastopnika "odličnega Odarja" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

kar se pa plastičnega pokrova tiče ( na levi strani), pod njim sigurno ni olja...le suha elektrika

rajši kovanec ali ploščico kot aftermarket (drag ko svina) pokrov

Share this post


Link to post
Share on other sites
marx

Dragi forumaši ! Nujno bi kupil Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2: :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

Share this post


Link to post
Share on other sites
marx
400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

V hardu sem čist nov prej sem imel bolj cestne varijante pa enga RM125 sem imel.Mislim se vozit po gozdnih poteh pa tut kakšna vlaka bo vmes. :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
marx
400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

D.J vidim da si dejaven. :yes: Kaj misliš o ceni a dobim za ta denar kaj drugega?Yamahe so šle tako da sem samo še to SUZO ujagal. :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

samo še rabljeni pridejo v upoštev za ta denar

ena nova WR 250 je mensezdi še pri habatu

Share this post


Link to post
Share on other sites
marx
samo še rabljeni pridejo v upoštev za ta denar

ena nova WR 250 je mensezdi še pri habatu

Pa lahko primerjam WR 250 z DR 400?

Share this post


Link to post
Share on other sites
marx
za teren je yama bolš, če pa nameravaš tut cesto uporabljat, pa raje rumeno

Nč dons jo grem šeenkrat pogledat pol pa odločitev. :eek: :eek: :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Kolikor sem bral teste, je best buy za amaterje in cena/zmogljivost.

Pa rajši bi ga imel kot Yamo 250, če ne drugega že zaradi kubikov :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!