Jump to content

Suzuki DRZ 400 S/E/SM


enduraš

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • enduraš

    13

  • cyc

    11

  • marx

    7

  • D.J.

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hola! Pred kratkim je bil primerjalni test v reviji Motorrad, zelo pohvaljen - če se prav spomnim je bil drugi, (z)manjkalo mu je le moči sicer bi zmagal (vsi ostali so imeli 600+ ccm).

Da.

Baje, da jih pri nas ni 2008? Je teta pojambrala na homologaciji...    

Posted Images

Sva že dva!In če malo gledaš offroad magazin se ti kmalu zazdi da do cilja ne bi prišel nobeden če bi bilo to res!!Ne rečem pa da se to ne more zgodit,sam je to verjetno bolj redka izjema kot pa pravilo(upam)!

LP

Link to post
Share on other sites

Ej, ne mene gledat, je nekdo drug to napisal, upam, da bo se kaj povedal na to temo :unsure: ;)

Ampak tkole ... ce je 5ER to ze videl, mora biti nekaj na tem, se mi zdi :unsure: <_<

Link to post
Share on other sites

a se men sam zdi al je pokrov motorja na levi strani moji DTjke plastičen :blink: ... ker če je... lohk z nogo lukno not nardim? :huh:

Link to post
Share on other sites

Glede luknjanja pokrovov pri DRZ400 - se dogaja kar pogosto - v vsakem primeru ko se rocica nasloni na pokrove

sklopke/elektrike. Problem je da so pokrovi zelo tanki + iz magnezijeve zlitine. Obstajajo rešitve - ena je taka kot za

stare husqvarne - podložka v obliki kovanca privarjena na konec ročic ali pa zascita v naslednji obliki: http://www.thumpertalk.com/bike/images/cfc...case_savers.htm

Za vec o drz-ju (in prebitih pokrovih) na:

http://www.thumpertalk.com/bike/ubbthreads...at=&Board=UBB12

Link to post
Share on other sites

Hvala ... sem ze kar domac ratal vceraj na tejle strani, nasel one zascite ;) Teh se menda drugje ne da dobiti, ampak so se druge reci, ki jih na omenjeni strani sploh nimajo ... zascita radiatorjev, pa "skid pad" ipd. - ves kako/kje bi se najlazje dalo dobiti tako zascito? Sem nasel nek thumper-racing.net ali kaj je ze, ampak bi mi bilo veliko ljubse te reci v Evropi narociti, se bolje ce bi se dalo osebno kupiti kje. <_<

Link to post
Share on other sites

Ice! Tu na soncni strani Alp je kolikor vem bolj beda z izbiro opreme in dodatkov za (hard) endure, se skornje/celade imajo po navadi samo zato, ker pac zastopajo doloceno znamko. Poznas kako dobro zalozeno stacuno s tem tam gori kje? Se bolj kot oprema me zanima kako bi najlazje staknil vse te zascitne dodatke <_< Zascita za "trebuh" motorja, pa tisto kar na hladilna rebra pride ... :unsure:

Link to post
Share on other sites

auner ima kar veliko izbiro; vsaj za KTM.glede na to,da tudi renthal zastopa v AUT (in najbrz se kaksne off-road specificne znamke),probaj pri njih. www.auner.at

Link to post
Share on other sites

QUOTE (cyc @ 3 May 2003 @ 21:01)

QUOTE (k69mj @ 3 May 2003 @ 13:26)

precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi?

Pokrov sklopke se včasih poškoduje, zato obstajajo tudi "aftermarket" različice, ki so tipično iz posebej obdelanega aluminija. Aluminjasti se uporabljajo predvsem zato ker so trdnejši, vendar malo težji od originalnih, ki so iz magnezija ali plastike. Nekateri so tudi iz karbonskih vlaken, kjer pa je težje narediti take tolerance, da lepo naležejo. Nekateri naj bi držali tudi malo več olja za daljše življenje sklopke :unsure:

Če rabi kdo še kak dodaten razlog za nakup jih tudi lepo pobarvajo na rdeče ali modro :P , skratka nakit za motor...

pic_animated.gif

Konkretno za DRZ 400:

pokrov sklopke za 130$

P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_<

Edited by peterpan
Link to post
Share on other sites

kar se pa plastičnega pokrova tiče ( na levi strani), pod njim sigurno ni olja...le suha elektrika

rajši kovanec ali ploščico kot aftermarket (drag ko svina) pokrov

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Dragi forumaši ! Nujno bi kupil Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2: :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK:

Link to post
Share on other sites

400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

Link to post
Share on other sites
400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

V hardu sem čist nov prej sem imel bolj cestne varijante pa enga RM125 sem imel.Mislim se vozit po gozdnih poteh pa tut kakšna vlaka bo vmes. :grim

Link to post
Share on other sites
400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči

v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše

če si začetnik, je odličen

D.J vidim da si dejaven. :yes: Kaj misliš o ceni a dobim za ta denar kaj drugega?Yamahe so šle tako da sem samo še to SUZO ujagal. :worship:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!