Unikat Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Torej zanima me kaj je potrebno predelat na cross motorju (CR 125) za vožnjo po cesti. Poleg menjave gum verjetno še zobnike? Zanima me kakšno razmerje zobnik spredi zadi. Je potrebno naštelat tudi uplinjač?
BaHa Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 to je cist odvisn od tebe ... tudi kros gume lahko vozis po cesti samo jih bos lahko skoz menjavu .... tko da gor das cestne gume ...... vplinjaca ti ni treba nastelat nic kr nima veze glede zobnikov .... zej za zobnike je pa itk tko da si zamenjas prenose pac da bo vec slo .....
Unikat Objavljeno Julij 11, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 (popravljeno) Kako je pa treba zrihtat prenose pa vglavnem use da se bo dal vozit po cesti. Popravljeno Julij 11, 2006. Popravil Unikat
Aless Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Kako je pa treba zrihtat prenose pa vglavnem use da se bo dal vozit po cesti. cim dalje,...spredaj vecji,zadaj manjsi zobnik,da ne bos rabo skoz menjavat,.....ne zamert zdaj,sam ti to za sebe sprasujes,ni dolgo tega da si kupo ktma zdaj pa se hondo,mas kaj prevec dnarja :?
AiC Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Ti dej gor SM feltne pa še večje diske.Mogoče še mal tršje vzmetenje pa bo...Če pustiš prenose iste boš v ovinkih trgav asvalt z ceste, :OK: na ravini boš pa pogoru...(sej SM je itq za po ovinkih pa za po klancih)
gizmOkak Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Torej zanima me kaj je potrebno predelat na cross motorju (CR 125) za vožnjo po cesti. Poleg menjave gum verjetno še zobnike? Zanima me kakšno razmerje zobnik spredi zadi. Je potrebno naštelat tudi uplinjač? Menjat moreš: - komplet križe (sprednja guma je 17" precej širš) - čeljusti in žlajfe - feltne (itak) - vzmetenje (cross varianta je 1433414x premehka) - prenose (logiš, če bi rad šu kej več kukr 70km/h) - pa še kšne malenkosti bi se najdle Ne splača se, priješ cenej skoz če kar SM kupiš
norc 16 Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 krosko boš v max mesecu dni uničil do konca kuplonga bo prvo šla pol pa vse ostalo kroska je narejena da ko manjaš da se guma v prazno zvrti na asvalti pa samo trga oz uničuje. drugo zobniki max 14 dni dabojo držali. ni to tak enostavno kro zgleda. sem imel sam take načrte
Unikat Objavljeno Julij 11, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Ne, nisem kupil Honde, soseda zanima pa sem vprašal v njegovem imenu. On bi to predelal bolj enostavno samo priložnostno, ker bi rad menjal cross<->supermoto torej brez vzmetenja in bremz ter ostale "navlake" Kolkor sem ga jaz zastopil bi on zamenjal gume+feltne ter še uredil da motor nebi zaribal po cesti. Torej bo verjetno treba zamenjat prenose pa ga zanima v kakšnem razmerju?
Aless Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Ne, nisem kupil Honde, soseda zanima pa sem vprašal v njegovem imenu. On bi to predelal bolj enostavno samo priložnostno, ker bi rad menjal cross<->supermoto torej brez vzmetenja in bremz ter ostale "navlake" Kolkor sem ga jaz zastopil bi on zamenjal gume+feltne ter še uredil da motor nebi zaribal po cesti. Torej bo verjetno treba zamenjat prenose pa ga zanima v kakšnem razmerju? Tak kot sem ti ze zgoraj napiso,spredaj vecji zadaj manjsi zobnik,malo manj bo trpela masina,sam v njegovo dobro mu povej da v takih razmerah kroska ne bo dolgo zdrzala,....lezaji,ojnica,vse v masini bo ful trpelo,zravn gum pa feltn bo mogo menjat se vzmetenje,oz ga nastavit na bol trdo,....bol se mu splaca da proda,pa tisto kaj bi v predelavo zmeto doda pa si kupo supermoto!
<=YaMaHa=> Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 pri krosi je problem samo to da ta motor-mašina ni narejena za na cesto in ima norc16 prav...krosa lahko še tolk zrihtana v SM nebi dolgo po asfaltu trgala :grrr
reXton Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 se strinjam o tem de bos sam unicu... nej rajs kup pol en supermoto motor pa je :?
Priporočene objave