Skoči na vsebino

Predelava krose za na cesto


Unikat

Priporočene objave

Torej zanima me kaj je potrebno predelat na cross motorju (CR 125) za vožnjo po cesti. Poleg menjave gum verjetno še zobnike? Zanima me kakšno razmerje zobnik spredi zadi. Je potrebno naštelat tudi uplinjač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je cist odvisn od tebe ... tudi kros gume lahko vozis po cesti samo jih bos lahko skoz menjavu .... tko da gor das cestne gume ...... vplinjaca ti ni treba nastelat nic kr nima veze glede zobnikov .... zej za zobnike je pa itk tko da si zamenjas prenose pac da bo vec slo .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa treba zrihtat prenose pa vglavnem use da se bo dal vozit po cesti.

cim dalje,...spredaj vecji,zadaj manjsi zobnik,da ne bos rabo skoz menjavat,.....ne zamert zdaj,sam ti to za sebe sprasujes,ni dolgo tega da si kupo ktma zdaj pa se hondo,mas kaj prevec dnarja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti dej gor SM feltne pa še večje diske.Mogoče še mal tršje vzmetenje pa bo...Če pustiš prenose iste boš v ovinkih trgav asvalt z ceste, :OK: na ravini boš pa pogoru...(sej SM je itq za po ovinkih pa za po klancih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej zanima me kaj je potrebno predelat na cross motorju (CR 125) za vožnjo po cesti. Poleg menjave gum verjetno še zobnike? Zanima me kakšno razmerje zobnik spredi zadi. Je potrebno naštelat tudi uplinjač?

Menjat moreš:

- komplet križe (sprednja guma je 17" precej širš)

- čeljusti in žlajfe

- feltne (itak)

- vzmetenje (cross varianta je 1433414x premehka)

- prenose (logiš, če bi rad šu kej več kukr 70km/h)

- pa še kšne malenkosti bi se najdle

Ne splača se, priješ cenej skoz če kar SM kupiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krosko boš v max mesecu dni uničil do konca kuplonga bo prvo šla pol pa vse ostalo kroska je narejena da ko manjaš da se guma v prazno zvrti na asvalti pa samo trga oz uničuje. drugo zobniki max 14 dni dabojo držali. ni to tak enostavno kro zgleda. sem imel sam take načrte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nisem kupil Honde, soseda zanima pa sem vprašal v njegovem imenu. On bi to predelal bolj enostavno samo priložnostno, ker bi rad menjal cross<->supermoto torej brez vzmetenja in bremz ter ostale "navlake" Kolkor sem ga jaz zastopil bi on zamenjal gume+feltne ter še uredil da motor nebi zaribal po cesti. Torej bo verjetno treba zamenjat prenose pa ga zanima v kakšnem razmerju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nisem kupil Honde, soseda zanima pa sem vprašal v njegovem imenu. On bi to predelal bolj enostavno samo priložnostno, ker bi rad menjal cross<->supermoto torej brez vzmetenja in bremz ter ostale "navlake" Kolkor sem ga jaz zastopil bi on zamenjal gume+feltne ter še uredil da motor nebi zaribal po cesti. Torej bo verjetno treba zamenjat prenose pa ga zanima v kakšnem razmerju?

Tak kot sem ti ze zgoraj napiso,spredaj vecji zadaj manjsi zobnik,malo manj bo trpela masina,sam v njegovo dobro mu povej da v takih razmerah kroska ne bo dolgo zdrzala,....lezaji,ojnica,vse v masini bo ful trpelo,zravn gum pa feltn bo mogo menjat se vzmetenje,oz ga nastavit na bol trdo,....bol se mu splaca da proda,pa tisto kaj bi v predelavo zmeto doda pa si kupo supermoto!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri krosi je problem samo to da ta motor-mašina ni narejena za na cesto in ima norc16 prav...krosa lahko še tolk zrihtana v SM nebi dolgo po asfaltu trgala :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!