Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

torej zanima kaj je treba predelat da to paše na apn6s???? :?

pa kok kej stane novo al pa iz druge roke... :?

pa še to me zanima če se splača dt gor... :?

aja pa še neki slišu sm da ta cilinder pride na kšnih kusilncah a je to res pa če ma kdo kšno sliko od lamota!

hvala za odgovore pa za slike.

lp

Objavljeno

Morš vrat stanjšat oz. bloke razširt,rebra morš porezat, priredit koleno avspuha (ali pa avspuh priredit).

Tako zgleda že postružen, uno z rdečim pobarvano pa je orig.

IPB Slika

Objavljeno

Morš vrat stanjšat oz. bloke razširt,rebra morš porezat, priredit koleno avspuha (ali pa avspuh priredit).

Tako zgleda že postružen, uno z rdečim pobarvano pa je orig.

IPB Slika

aha že štekam a to bi blo vse

Objavljeno

aja kje si ga pa ti stknu pa za kok dnara...?

lp

Objavljeno

torej zanima kaj je treba predelat da to paše na apn6s???? :?

pa kok kej stane novo al pa iz druge roke... :?

pa še to me zanima če se splača dt gor... :?

aja pa še neki slišu sm da ta cilinder pride na kšnih kusilncah a je to res pa če ma kdo kšno sliko od lamota!

hvala za odgovore pa za slike.

lp

to je cilinder od tomos 4,5 izvenkrmni motor za čolne ............... splača se ga gor dat (v moji mladosti mi noben fičo pa bohca ušla :OK: ) sam obvezn 12 blajrco pa vsaj 14 zobnik spredaj, pa tamočno kuplngo BT50 ........ frgazar idealn delorto 17 - 19 ..............

Objavljeno

Mal poglej na bolhi al pa (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.). Pa svede na forumu ga ma sigurno kdo klik

Objavljeno

Mal poglej na bolhi al pa (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.). Pa svede na forumu ga ma sigurno kdo klik

sam fora je v tem da ga nuben nima

Objavljeno

Itak da ma, sam oglas nared-KUPIM in grem stavt da ga more kdo met

Objavljeno (popravljeno)

sam fora je v tem da ga nuben nima

a sm že najdu neki sej ta celindr je pa v bistvu čist pocen sej sm že dv oglas

Popravljeno . Popravil yamaha dt 50
Objavljeno

Tudi rebra moraš porezat zgoraj pa spodaj, da pride čez pokrov za hlajenje.

Notr ne tiščat L-bat.

Podloži ga za 5-7 tesnil, da ti pridejo pretočni kanali kakšn pol milimetra višje pa glavo pobrusi za 0,5mm, al pa od tribrzinca pa da je brez tesnila...

Pazi da ne boš dobil pregretega cilindra! To vidš tko, da ma notr pikice, v območju nad ses. kanalom pa pod izpušnim včasih...

Te se pojavijo šele če je zadeva en cajt laufala. Pozna se tako, da ti ga začne "stiskat" ko se zgreje; tud bolj bogata zmes zraka/goriva ne pomaga...

Objavljeno

to je cilinder od tomos 4,5 izvenkrmni motor za čolne ............... splača se ga gor dat (v moji mladosti mi noben fičo pa bohca ušla :OK: ) sam obvezn 12 blajrco pa vsaj 14 zobnik spredaj, pa tamočno kuplngo BT50 ........ frgazar idealn delorto 17 - 19 ..............

a je nujno treba kuplngo menat pa 12 blajerco :?

Objavljeno

Kuplengo ni treba menjat; v obstoječo dodaj samo 2 vzmeti (6 namesto 4)in dobiš "BT" sklopko.

Blajerca je 10 dobra. 10 in 12 blajerca imata spodnji ležaj istih dimenzij :eek:

Zamenjal boš ko bo crknlo, kar pa ne bi smelo kmalu, če boš mel dobro narejeno...

Objavljeno

a je nujno treba kuplngo menat pa 12 blajerco :?

ja ja tko kot je ˝no name˝ reku samo fedre dodaj........... problem je bil pr men ker takrat ko sem jest to počel cca. 18 nazaj se ni dobil 60 bata z 10 sornikom zato smo pol 12 blajrce not mel .................

a novih cilindrou se ne dobi več ???? se spomnim je blo to včasih ful pocen :grim

Objavljeno

Dobijo se še novi lamo celindri z meteor batom.Pred letom vem ko sem ga sam kupovav sm kupu pr nahtingalu za 12k.

Objavljeno

Tudi rebra moraš porezat zgoraj pa spodaj, da pride čez pokrov za hlajenje.

Notr ne tiščat L-bat.

Podloži ga za 5-7 tesnil, da ti pridejo pretočni kanali kakšn pol milimetra višje pa glavo pobrusi za 0,5mm, al pa od tribrzinca pa da je brez tesnila...

Pazi da ne boš dobil pregretega cilindra! To vidš tko, da ma notr pikice, v območju nad ses. kanalom pa pod izpušnim včasih...

Te se pojavijo šele če je zadeva en cajt laufala. Pozna se tako, da ti ga začne "stiskat" ko se zgreje; tud bolj bogata zmes zraka/goriva ne pomaga...

ja sej to vse že vem sm ena stvar kaj nejbi neki podložu jst al kaj dej mi to mav bl podrobn opiš!!!

lp

Objavljeno

Podložiš cilinder kjer naseda na mašino. Namesto 1 tesnila jih vzameš 5-7; odvisno od debeline tesnila; dobit morš debelino ene 0,5mm.

Z tem pomakneš cilinder (pretočne ter izpušni kana(l višje, kar ti rezultira kot daljši časi odprtja kanalov(navor v nekoliko višjih obratih, vendar še vedno odličen v nizkih vrtljajih). Z tem postane LAMO cilinder uporaben za širše območje vrtljajev.

Tukaj zgubiš kompresijsko razmerje, zato moraš zbrusiti glavo, ali namontirat od tribrzinca brez tesnila.

Komp. lahko večaš, vendar ne boš skoraj nič profitiral, samo ležaj na blajerci začne močno trpeti, pa če maš večji frgazer boš cilinder posledično pregrel... pa še svečke ti bodo skoz crkavale...

Izpušni kanal lahko tudi pobrusiš za kak mm po višini in nekoliko po širini; pazi da se ti ne bodo zatikali obročki.

Zmanjša se ti odprtje ses. kanala, zato bi lahko bat skrajšal za 0,5mm, če pa boš namontiral večji uplinjač pa pusti pri miru. Z daljšim spodnim robom bata ogromno profitiraš pri volumskem polnjenju z zmesjo pri nizkih obratih.

Kar sem jaz prešravbal sem videl, da mu na zgoraj opisano najbolj paše "LIPNIK za BT-ja".

LP :OK:

Objavljeno

Podložiš cilinder kjer naseda na mašino. Namesto 1 tesnila jih vzameš 5-7; odvisno od debeline tesnila; dobit morš debelino ene 0,5mm.

Z tem pomakneš cilinder (pretočne ter izpušni kana(l višje, kar ti rezultira kot daljši časi odprtja kanalov(navor v nekoliko višjih obratih, vendar še vedno odličen v nizkih vrtljajih). Z tem postane LAMO cilinder uporaben za širše območje vrtljajev.

Tukaj zgubiš kompresijsko razmerje, zato moraš zbrusiti glavo, ali namontirat od tribrzinca brez tesnila.

Komp. lahko večaš, vendar ne boš skoraj nič profitiral, samo ležaj na blajerci začne močno trpeti, pa če maš večji frgazer boš cilinder posledično pregrel... pa še svečke ti bodo skoz crkavale...

Izpušni kanal lahko tudi pobrusiš za kak mm po višini in nekoliko po širini; pazi da se ti ne bodo zatikali obročki.

Zmanjša se ti odprtje ses. kanala, zato bi lahko bat skrajšal za 0,5mm, če pa boš namontiral večji uplinjač pa pusti pri miru. Z daljšim spodnim robom bata ogromno profitiraš pri volumskem polnjenju z zmesjo pri nizkih obratih.

Kar sem jaz prešravbal sem videl, da mu na zgoraj opisano najbolj paše "LIPNIK za BT-ja".

LP :OK:

to zdaj razumem, sam še to al loh glavo sam pobrusm al kako.... :?

lp

Objavljeno

lahko neseš strugarju. zraven mu daš še svečko da bo glavo lahko vpel.

lahko dobiš en kos šipe, namažeš z brusno pasto in drsaš (v obliki št. 8)

lahko napneš na mizo vodobrusni papir, in spet drsaš.

zadnje dve možnosti ti bodo vzele par ur, prva pa 10 minut in liter vina.

Objavljeno

lahko neseš strugarju. zraven mu daš še svečko da bo glavo lahko vpel.

lahko dobiš en kos šipe, namažeš z brusno pasto in drsaš (v obliki št. 8)

lahko napneš na mizo vodobrusni papir, in spet drsaš.

zadnje dve možnosti ti bodo vzele par ur, prva pa 10 minut in liter vina.

hvala se bom odločil za prvo možnost :OK:

lp

Objavljeno

sam za kok mm pa naj dam glavo pobrusit????

lp

Objavljeno

dobil sem celindr ampak zdaj nimam glave ali lahko dam tudi od apnke glavo ???

lp

Objavljeno

najboljš bi blo od trojke, če pa nimaš pa od apna poberi približno polovico tistga zoba kjer tesnilo nalega. (slab milimeter)

Objavljeno

najboljš bi blo od trojke, če pa nimaš pa od apna poberi približno polovico tistga zoba kjer tesnilo nalega. (slab milimeter)

a če dam pa od trojke pol pa mi ni treba nč brusit

Objavljeno

Če daš od trojke nič brusit, samo moraš namesit glavo brez tesnila...

Lahko daš tud od APN nepobrušeno samo bo šlo mal bl švoh... :cry:

Objavljeno

Če daš od trojke nič brusit, samo moraš namesit glavo brez tesnila...

Lahko daš tud od APN nepobrušeno samo bo šlo mal bl švoh... :cry:

a misleš da ne bo kompresija uhajala če dam brez tesnila????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!