Staycool Objavljeno Julij 17, 2006 Deli Objavljeno Julij 17, 2006 čolna nisem še nikol popravljal, tako da s prve roke ne vem, ampak tud lamo cilinder nej bi bil v originalu brez tesnila. glava je narejena iz mehkejšega aluminija proti GUSu iz katerga je cilinder. zato se vse neravnine na cilindru vtisnejo v glavo. to nej bi stvar dovolj dobro zatesnilo. Problem se verjetno pojavi pri večkratnem snemanju in privijanju, ker se mejna plast aluminija zaradi plastične deformacije utrdi in se ni več sposobna prilagajat cilindru. v tem primeru ti spet pomaga brušenje da odneseš otrdelo plast. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha dt 50 Objavljeno Julij 17, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 17, 2006 ok to pomen da tut če dam original glavo mi ni treba dt tesnila? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tilen09 Objavljeno Julij 1, 2009 Deli Objavljeno Julij 1, 2009 mene pa zamina pr totem lamo cilindri sem ga dav gor zaj na apn raširo bloke dav gor fergazer od btja in pol to ko sm zagnav vse skup ne dobi svojih tur ko dam pune gas nevem začne te pa te pokne skozi fergazer pa nevem ka bi to blo mi lahko do pomaga za odgovore se ži vnaprej zahvaljujem :unsure: :unsure: :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 Ej jst sploh ne vem kaj hočeš povedat točno. Dej prosim malo bol knjižno piši. Praviš da ti poč skoz frgazer??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tilen09 Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 Ej jst sploh ne vem kaj hočeš povedat točno. Dej prosim malo bol knjižno piši. Praviš da ti poč skoz frgazer??? jaa ko dam čist do konca gas sploh neja tur dobi pokne te pa te skozi frgazer. neke sem brav da morš cilinder podložit z 5-7 tesnili da pol zvišaš mal kanale al neke takiga zaj pa nevem.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 Verjetno zamaknjeno odpiranje ventilov. Poskusi podložit. Čeprov se bo potem kar dost zmanjšala kompresija-potem lahko še mal znižaš glavo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Staycool Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 mogoče je sam prerevna mešanica. iglo v fergazerju mal dvigni in večji špruc/dizo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tilen09 Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 Verjetno zamaknjeno odpiranje ventilov. Poskusi podložit. Čeprov se bo potem kar dost zmanjšala kompresija-potem lahko še mal znižaš glavo. hvala za odgovor. bom poskuso pol pa bom vido kak bo :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
somisebastian Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 (popravljeno) sem si nabavil lamo cilinder od kosilnice, montiral bom na apn, zanima pa me če moram menjat fergazer, ali bo v redu tudi tale, kateri je bil na kosilnici? Popravljeno Avgust 16, 2010. Popravil somisebastian Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 Na kosilnici je verjetno "15 bing", ni nekaj posebnega ampak če ti ga bo uspelo montirati na apn-a (koleno ipd) bo čisto v redu. Samo poglej kako ima narejeno dodajanje odvzemanje plina, ker običajno ne "vračajo" ročke plina. lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se