Skoči na vsebino

SUPERMOTO ALI SPORT


PANGY

Priporočene objave

kolega ima ta novo yamaho xc ač xt saj nevem kak se ji točno reče. in se pripelje 10km pa reče kak me jajce bolijo pa rit. vse je odvisno od tebe in česa se prej navadiš. imam rsko in krosko in mi z rsko ni problem naredi 100km. na kroski pa po 10 minutah ziher počivam al pa se vsaj počasi furam. vem da kroska pa supermoto ni zaskupaj. samo neodgovarja mi drža pokončna tak ko enim ne sklonjena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na vsakem motorju te boli kurac , rit in glava ....na enih prej te začne na drugih manj......z mojim nakedom sem do celja brez se vstavit pa nisem čutil več riti k sem šu dol z motorja, pa je NAKED.

Vglavnem noben od teh dveh ni za dolge ture trošijo preveč! glede če zdržiš je odivsno od tebe!

Meni je vžitek se pelaj dolge fure in ko sem na motorju me nič ne boli ampak ko skočim dol awa!

Drugače kup si kaj ti je všeč ne kaj je drugim.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolega ima ta novo yamaho xc ač xt saj nevem kak se ji točno reče. in se pripelje 10km pa reče kak me jajce bolijo pa rit. vse je odvisno od tebe in česa se prej navadiš. imam rsko in krosko in mi z rsko ni problem naredi 100km. na kroski pa po 10 minutah ziher počivam al pa se vsaj počasi furam. vem da kroska pa supermoto ni zaskupaj. samo neodgovarja mi drža pokončna tak ko enim ne sklonjena

Jajca ga najbrž bolijo ker nosi ohlapne boksarce :yes:

Glede drže je pa lahko tudi velka razlika med raznimi motorji. Denimo na yamahi thunder cat se sedi ko profesor, med tem ko si na drugih med normalno vožnjo v čisto ležečem položaju.

Pri SM-ih je ponovad bolj al manj vse enako razen trdota sedežev.

Mene po eni uri vožnje z MZ-jem že malo rit boli ampak nič bolj ko na skuterju.

Sploh je pa za po mestu najboljši skuter!!! In ne SM ker je sploh malo preširok v primerjavi!!

Tak da če se boš sam po mestu ganjal si kar enga skuterja vbodi .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upoštevaj še faktor koliko dnarja misliš zapravit na motorju !

Upoštevaj da ATX niso tak dragi kot pa pravi motorji ( cestni ) ! :D

Če imaš zravn kake njive vzami supermoto, pa še kdaj greš po cesti .. Oz obratno.

Če želiš se pa normalno človeško vozit vzami cestni motor s katerim boš lahko kam šel.

Če govorimo o občutku na motorju, na atxih sploh nimaš občutka da si na motorju oz. se zavedaš da je igračka medtem ko na cestnih motorjih ko potegne pa že samo zaradi svoje teže veš da ni heca, ter ga spoštuješ.

Neumnosti lahko delaš z obemi, če znaš. Ne mislit da če boš imel supermotard-a da bo šlo samo po zadnji gumi. Bo nekoliko lažje ampak še zmeraj boš mogu znat.. Cestni isto, le več občutka v desni roki.

O lepoti nebomo govorili, za punce pa se motor ne kupuje, ampak zase, če pa že misliš kupit za punce kupi cestni motor saj padajo na take, na tomosakije pa ne kaj preveč,..Izgled je ko bičikleta.

Pa ko bosta šla vn, ona bo zrihtana v beli obleki, pa si zdaj zamisli da jo pelješ do diska pa ji blato zmeče na hrbet :lol1:

Toliko o tem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jst sm bil v taki "veliki" dilemi pa sm kupil supermoto (Yamaha XT) pa mi ni žal. Če poznaš koga ki ima SM ga upraši za furo, pa če poznaš koga ki ima SS pa ga tudi praši za furo pa boš sam videl (čutil) kaj ti bolj leži. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

evo, tud jst nism vedu kva nj kupm, enduro, SM, SS in sm kupu SS, pa mi ni čist nč žav, tud z ss se da čist lepo peljat po makadamu, sam mal se morš navadit, pa ne panike zganat če ti zadn konc mal postran nese....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri 125ccm šteje tudi to, kolko mehanika je v tebi. Če imaš željo tu pa tam kaj predelat in pošraufat boš kupil 2T cestaka. Če pa ti je važno to da se do nekod pripelješ po vseh terenih pa kupi SM.

Jaz sem se odločil za NSR ker rad tu pa tam kaj sam gor delam, in je občutek res drugačen kot z 4T. Čeprav ko pa grem na daljšo furo pa se vedno sprašujem kaj bi rad. osebno vozim 2 motorja (oz. sem dokler nisem zletel s hondo) torej: Honda NSR => 125ccm 2T SS in kymco ZING 125 => 125ccm 4t čoper. Čoper manjša poraba, kufri za prtljago.... SS večji speed. in povem ti da sem z čoperjem zelooo malo krat šel dlje kot 50-100km. ker pri hitrosti 90-100 km/h max do katere prileze skor v minutah in včasih prav gledaš, da nisi najpočanejši v koloni, zna fajn glava pečt. Med tem ko SS 2T in poraba 8litrov+ ni za spregledat. (čeprav moram pohvalit SMa za njegove pospeške ki so zmerni)

lp, FReAK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa ni prav nič žal da sem SM vzel. Če moraš kdaj zaradi zaprte ceste na makadam lahko to samo še poveča užitek!

Sam prat ga je treba bolj pogosto :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi že šu na supermoto, bi šu sam zarad cenejšga tankanja, sam kva k pa ni nč cenej, isto rab olje...prbližn enak strošek, idin servisi so mal draži pr ss, ko da nedvomno ss al pa kvečjemu 4t 125ko...moje mnenje! dobr o supermoto ne vem glih velik, sam pomoje je poraba pr ss pa sm zelo blizu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi že šu na supermoto, bi šu sam zarad cenejšga tankanja, sam kva k pa ni nč cenej, isto rab olje...prbližn enak strošek, idin servisi so mal draži pr ss, ko da nedvomno ss al pa kvečjemu 4t 125ko...moje mnenje! dobr o supermoto ne vem glih velik, sam pomoje je poraba pr ss pa sm zelo blizu.

Ej sava, pa saj ni nujno da je supermoto 4-taktni. Pa tudi ni nujno da je ss samo 2-taktni. Praviš da je 2t in 4t približno enak strošek? Se hecaš? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm ne...al si me narobe razumev, al sm js narobe napisu, mislu sm 2t ss pa 2t sm...pa sm sam reku če zbiraš med tem dvema da je bolš ss kupt (moje mnenje) drgač če pa kupuješ sm 4t je pa dobra izbira, k našparaš keš za drug motor, kkšno jamaho R1 al pa suzuki gsx1000 k pa nimajo pretirano porabo (k aprilia rs 125) tko da sm js dons na šihtu mal premišlevov o tem in se mi je življenje obrnilo za 180 stopinj...sm se odloču da si bom kupu kej 4t pa bom šparu za stroj (vsak dan delam za stroj :D ) v nasprotnem primeru (aprilia) bi pa vse porabu za olje, gorivo, kkšn servis mogoče (sam bol težko k bi bla nova aprilia), tko da ja 4.9.06 je moj dan odrešitve, planiru sm v 1.letniku mal popustit pa vsak dan hodt na šiht sam zarad (aprilie), zdej bom pa lohk in v šoli spremlu dogajanje in okol motorja (ker je cena znatno manjša pa tud stroški kr precej manjši), tko da sm se pametn odloču, motor (taprav) bo pa že še pršu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo nekaj vseeno da ne spada glih pod to temo, ampak sava ker si glih omeno, da bi nasparal za R1 al pa gixxera 1000 - ne pretiravaj! Nadaljuj s 600 in sele po parih letih preidi na literski razred! To je zelo velik preskok iz 125 na 1000 in se velikokrat ne izide dobro ker je nekaj popolnoma drugega!

cist by the way :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm ne...al si me narobe razumev, al sm js narobe napisu, mislu sm 2t ss pa 2t sm...pa sm sam reku če zbiraš med tem dvema da je bolš ss kupt (moje mnenje) drgač če pa kupuješ sm 4t je pa dobra izbira, k našparaš keš za drug motor, kkšno jamaho R1 al pa suzuki gsx1000 k pa nimajo pretirano porabo (k aprilia rs 125) tko da sm js dons na šihtu mal premišlevov o tem in se mi je življenje obrnilo za 180 stopinj...sm se odloču da si bom kupu kej 4t pa bom šparu za stroj (vsak dan delam za stroj :D ) v nasprotnem primeru (aprilia) bi pa vse porabu za olje, gorivo, kkšn servis mogoče (sam bol težko k bi bla nova aprilia), tko da ja 4.9.06 je moj dan odrešitve, planiru sm v 1.letniku mal popustit pa vsak dan hodt na šiht sam zarad (aprilie), zdej bom pa lohk in v šoli spremlu dogajanje in okol motorja (ker je cena znatno manjša pa tud stroški kr precej manjši), tko da sm se pametn odloču, motor (taprav) bo pa že še pršu.

1. R1 pa suzuki 1000 imata višjo porabo kot rs 125 .)

2. kje boš sam "zbral" denar za R1 al pa gixxerja + naredil srednjo šolo ne vem .)

3. ti se sploh nisi odločil kaj si želiš imeti

4. ....mah dej ne nabijej :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo nekaj vseeno da ne spada glih pod to temo, ampak sava ker si glih omeno, da bi nasparal za R1 al pa gixxera 1000 - ne pretiravaj! Nadaljuj s 600 in sele po parih letih preidi na literski razred! To je zelo velik preskok iz 125 na 1000 in se velikokrat ne izide dobro ker je nekaj popolnoma drugega!

cist by the way :topic:

1+ prvo kot prvo neboš zbral denarja ( al ti bosta pa mama in ata posodila <_< ) , pa še vozu se neboš prov dolg z takim motorjem .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med 4T 125 in R1 je razlika ogromna, R1 seveda kuri več kot aprilia rs 125 (ima tudi 8x večjo kubaturo, je pa 4T) sam ne kuri pa zj 8x več :) ..... poraba pri R1 se mi zdi okrog 10l /100km, saj tko sm slišov, vem pa ne.... je pa precejšna razlika v moči, iz 15 na 175 HP ti ne priporočam :hmm: mogoče bi prvo kupu zablokirano R1 na 25kW pa bi jo vozu lohk tud z izpitom A2, ko dobiš neomejeno pa jo odblokiraš in na novo homologiraš... .tako se boš veliko lažje navadu na tolk močan motor.... sam druga zgodba je pa kje boš ti dubu denar za R1, rabljene malo novejše in lepo ohranjene skoraj ne dobiš pod 2 mio sit, cena nove je pa par tisočakov manj kot 3 mio sit.....pomoje sanjala svinja kukuruz.... razn če misliš to kupt po 20. letu, pa še to bo težko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm ne...al si me narobe razumev, al sm js narobe napisu, mislu sm 2t ss pa 2t sm...pa sm sam reku če zbiraš med tem dvema da je bolš ss kupt (moje mnenje) drgač če pa kupuješ sm 4t je pa dobra izbira, k našparaš keš za drug motor, kkšno jamaho R1 al pa suzuki gsx1000 k pa nimajo pretirano porabo (k aprilia rs 125) tko da sm js dons na šihtu mal premišlevov o tem in se mi je življenje obrnilo za 180 stopinj...sm se odloču da si bom kupu kej 4t pa bom šparu za stroj (vsak dan delam za stroj :D ) v nasprotnem primeru (aprilia) bi pa vse porabu za olje, gorivo, kkšn servis mogoče (sam bol težko k bi bla nova aprilia), tko da ja 4.9.06 je moj dan odrešitve, planiru sm v 1.letniku mal popustit pa vsak dan hodt na šiht sam zarad (aprilie), zdej bom pa lohk in v šoli spremlu dogajanje in okol motorja (ker je cena znatno manjša pa tud stroški kr precej manjši), tko da sm se pametn odloču, motor (taprav) bo pa že še pršu.

Jest se ne strinjam s tabo. Ni dobro, da greš direkt na 1000 al pa 600. Bolje da si prej omisliš nekaj manjšega, svetujem ti 2t ss, ker boš potem lažje prešel na iste vrste motor. Naj ti ne bo škoda denarja. Lej jest sm kupil rs-125 pri 19 letih pa sm v dveh letih tolk dnarja zmetal not, da bi si zdele lahko novo ninjo kupil. Pa mi ni nič žal. Preskok iz 125 na 600 ni težak, če 125 kolikor toliko obvladaš, iz nule na 600 si pa ne znam predstavljat...Pa nisi edini ki je razmišljal: jest sm še pozimi hotel 125ko navit na 40km, pol sm računal, kolk bi mel stroškov z 250-ko, nato mi je prišel v glavo gsx-r 750 (šel tudi na ogled), pa ninja 750, pa čist tastara ninja 600 (95-97), tud yzf-750 yamaha je bla v izboru. Celo stare cbr-ke 600 in kawe zzr-600.

Pol sm pa močno pretehtal razmerje kvaliteta/cena/oblika/zmogljivosti/cena registracije in ugotovil, da je '98

ninja najboljša rešitev.

Moj nasvet: drugo leto kupi 125ko (honda/aprilia/cagiva) z 11kw, pri 18ih jo odblokiraj, pri 21ih pa rabljeno 600 .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm ne...al si me narobe razumev, al sm js narobe napisu, mislu sm 2t ss pa 2t sm...pa sm sam reku če zbiraš med tem dvema da je bolš ss kupt (moje mnenje) drgač če pa kupuješ sm 4t je pa dobra izbira, k našparaš keš za drug motor, kkšno jamaho R1 al pa suzuki gsx1000 k pa nimajo pretirano porabo (k aprilia rs 125) tko da sm js dons na šihtu mal premišlevov o tem in se mi je življenje obrnilo za 180 stopinj...sm se odloču da si bom kupu kej 4t pa bom šparu za stroj (vsak dan delam za stroj :D ) v nasprotnem primeru (aprilia) bi pa vse porabu za olje, gorivo, kkšn servis mogoče (sam bol težko k bi bla nova aprilia), tko da ja 4.9.06 je moj dan odrešitve, planiru sm v 1.letniku mal popustit pa vsak dan hodt na šiht sam zarad (aprilie), zdej bom pa lohk in v šoli spremlu dogajanje in okol motorja (ker je cena znatno manjša pa tud stroški kr precej manjši), tko da sm se pametn odloču, motor (taprav) bo pa že še pršu.

Ne vem no... saj je prav da si zagnan pa to, ampak da bi šolo zapostavljal zaradi dela :doze: . Jaz sem lani delal 4x na mesec in je bilo kar pestro. Ne predstavljam si pa, da bi naredil letnik, če bi hodil vsak dan, ali pa recimo vsak drugi dan v službo. No way. Meni je bilo že zoprno, ko sm jaz šel v petek delati, medtem ko so drugi šli ven. Aja pa mislim, da malo prehitevaš. Jaz sem bil lani tudi tak, ko sem na vrat na nos hotel kupit RS-ko. Na tvojem mestu bi še malo počakal. Predvsem zaradi denarja. V tvojih postih sem opazil, da boš vse sam financiral. In verjemi, ko se začne šola ne boš mogel delat toliko kot si si začrtal. Sam sem bil v podobnem položaju kot ti, in kot mnogi vedo še vedno čakam na svoj motorček. Kdor čaka dočaka pravijo. Mene čaka še okoli pol leta čakanja. Na koncu koncev se boš pa sam odločil. In jaz ti svetujem, da šole ne zapostavljaš preveč ker se ti lahko maščuje. Motor bo pa že počakal. Verjemi, govorim ti iz lastnih izkušenj B)

P.S. Si računal opremo?

lp Grega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!