Gregc Objavljeno Avgust 10, 2006 Deli Objavljeno Avgust 10, 2006 mimogrede, te dni grem kak krog s ferarčitom ... me zanima, kolk čez 300 pljune ... če kdo hoče, da mu kak posebn detajl pofotkam notri ... :blush: Si že šel? Maš kake slike? :naughty: :naughty: :naughty: P.S. (če slučajno še nisi šel) Me vzameš sabo? :D :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Avgust 11, 2006 Deli Objavljeno Avgust 11, 2006 Aja, samo med tistimi štirjimi je treba izbrati..... Hmmm, Jaguar mi deluje nekako preveč ''angleško'', Lamborginija bi imel Coutach( al kako se že napiše), Ferrari je vsak lep (do Enza tako ne prideš, če nisi že od prej lastnik Ferrarija...), Porsche pa je zame najlepši 911 - ne vem katero modelno leto že, mislim da druga ali tretja serija... Če bi imel denarja kot dreka bi verjetno imel čisto kake druge avte,- od teh štirih znamk pa mi najbolj sede Porsche. 911 Carrera :OK: Črn z rdečo notranjostjo. :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stroj Objavljeno Avgust 11, 2006 Deli Objavljeno Avgust 11, 2006 Porsche cayman al pa ferrari F430 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DIESEL Objavljeno Avgust 11, 2006 Deli Objavljeno Avgust 11, 2006 (popravljeno) jst bi si nabavu porsche .) seveda če bi bil denar :) če bi lahk pa zbiru med vsemi mi je pa od športnih avtomobilov najbolj ušeč TOYOTA SUPRA tista ko se prodaja na avtonetu :grim pejte gleat :kva2: Popravljeno Avgust 11, 2006. Popravil DIESEL Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FlamE#7 Objavljeno Avgust 11, 2006 Deli Objavljeno Avgust 11, 2006 Dragi Bog imej me rad in mi omogoči,da bom nekoč imel svoj sanjski avto:Mitsubishi Lancer Evolution IX če te kaj zanima o njem, PM je parkiran doma drugače pa porše itak :D usi neki govorjo da ima premalo moči proti enzotu obenem pa pozablajo da samo z straight pipes izpušnim sistemom dobi 20hp+ kar je iz serijskih 605 na 625 veeelika razlika... poleg tega se je pa na top gearovi stezi peljal samo 0.8 sek manj od enzota, pa še lepši je :naughty: :kva2: :wub: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lobo Objavljeno Avgust 11, 2006 Deli Objavljeno Avgust 11, 2006 ..., Lamborginija bi imel Coutach( al kako se že napiše), ... Countach Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Avgust 12, 2006 Deli Objavljeno Avgust 12, 2006 Fajn bi blo,če bi mal na realna tla stopil in izračunal koliko naših povrečnih plač stane tak avto.Namreč sigurno tudi 1 % od nas nikoli ne bo imelo tak avto. V Evropi je izračun kakšen avto lahko voziš,da ga normalno vzdržuješ, poleg ostalih stroškov nujnih za življenje(seveda brez kakršne koli kraje).Izračunaš takole; neto mesečna plača (če sta z ženo oba zaposlena se sešteje obe plači) X 12, in to je vsota katero si lahko privoščiš za nakup novega avta (ne starega),kajti ,če kupiš starega za ta denar potem zmanjka za vzdrževanje. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Climber116 Objavljeno Avgust 12, 2006 Deli Objavljeno Avgust 12, 2006 (popravljeno) Ka pa na tegaste pozabl? Meclaren Merceses F1 600 KM Najhitrejši seriski avto ( končna 380km/h ) :OK: Izdelan v Veliki Britaniji kjer je povprečna hitrost vožnje 8km/h :slap: Zakaj ima ime F1? Zato ker je ravno takrat Ferrari predstavljal model F40, Meclaren pa naj bi bil vsaj za 40x bolši .) Moj sannnnnski avto :kva2: Popravljeno Avgust 12, 2006. Popravil MmAaTtIiCc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Avgust 12, 2006 Deli Objavljeno Avgust 12, 2006 (popravljeno) Napier Railton (1933) Letalski 24-litrski motor s postavitvijo valjev W12, tremi predstavami, porabo cirka 100 litrov na 100 km, končno hitrostjo okoli 300 km/h in samo zadnje zavore. Zvrti se do 3000 na minuto, posoda za gorivo drži približno 250 litrov in se ga tanka 10 minut, rabi 12 svečic... Imel bi ga za po mestu. Mogoče bi montiral še prednje bremze in dal gor širše gume, pa 6-stopenjski menjalnik z rikvercom... Popravljeno Avgust 12, 2006. Popravil SymRu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dadi Objavljeno Avgust 12, 2006 Deli Objavljeno Avgust 12, 2006 Katerega bi radi imeli? - lamburgini - ferrari - porsche - jaguar Samo gas, :D Naj vam slika pove vse ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HRC Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 Ka pa na tegaste pozabl? Meclaren Merceses F1 600 KM Najhitrejši seriski avto ( končna 380km/h ) :OK: Izdelan v Veliki Britaniji kjer je povprečna hitrost vožnje 8km/h :slap: Zakaj ima ime F1? Zato ker je ravno takrat Ferrari predstavljal model F40, Meclaren pa naj bi bil vsaj za 40x bolši .) Moj sannnnnski avto :kva2: Nočem se delati pametnega,ker sem očitno neveden :book: ,ampak veeno imam vprašanje?Ali sodi besedica Mercedes v ime tega avta? :hmm: :? Kakorkoli že,prijetne sanje :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 Mislim, da je McLaren Mercedes F1. Če se ne motim, sedi šofer spredaj na sredini, zadaj ali kje že, pa sta še dva sedeža... Če se motim, me popravite. Tudi jaz z Mercedesi nisem najbolj domač. :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlackDoc Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 (popravljeno) motofrik ne motiš se...zarad tega ni zmagal v neki oddaji na discvery...ker ne moreš bejbe med vožnjo šlatat :grrr Popravljeno Avgust 13, 2006. Popravil BlackDoc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gregc Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 Ka pa na tegaste pozabl? Najhitrejši seriski avto ( končna 380km/h ) :OK: Najhitrejši? Nebi rekel... Bugatti Veyron je v primerjavi z F1 kot cestni dirkač proti kojotu :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 mljac mi je tudi Pagani Zonda ... Mercedesov 7,3 litrski V12 ... vrum vrum brum Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lobo Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 Za pogon Veyrona, z lastno maso 1950 kilogramov, je zadolžen 8,0-litrski W16 bencinski motor, ki mu pri ustvarjanju 1001 konjske moči pri 6000 vrtljajih v minuti pomagajo štirje turbo polnilniki in štirje hladilniki. Zaloga motornega navora je tako velika (1250 Nm pri 2500 vrtljajih), da se ob pospeševanju na mokri podlagi brez podpore sistema ESP vsa štiri kolesa vrtijo v prazno še v tretji izmed sedmih prestav DSG menjalnika, ki je zadolžen za prenos moči do vseh štirih gnanih koles. Zaradi tega to še ne pomeni, da avto ni dobro vodljiv ter da zahteva dobrega voznika, zahteva pa spoštovanje in zavedanje, česa je takšen avtomobil sposoben. Sposoben je doseči hitrost 100 km/h iz mirujočega stanja v 2,5 sekunde (Rossijeva Yamaha), hitrost 200 km/h v 7,3 sekunde (Schumacherjev Ferrari F 2005) ter hitrost 300 km/h v 16,7 sekunde (?). Do hitrosti 380 km/h pospešuje zelo linearno, od 380 km/h dalje pa do končne hitrosti 402 km/h pa preteče dodatnih 50 do 55 sekund. Pri hitrosti 400 km/h prevozi 111 metrov na sekundo in popije približno liter goriva na vsak prevoženi kilometer, po dvanajstih do petnajstih minutah podobne vožnje s konstantnim pritiskom na plin mora lastnik obiskati naslednji bencinski servis. Tovarna navaja podatek o približno dvajsetih litrih porabljenega goriva ob zmerni vožnji. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 ter hitrost 300 km/h v 16,7 sekunde (?). Do hitrosti 380 km/h pospešuje zelo linearno, od 380 km/h dalje pa do končne hitrosti 402 km/h pa preteče dodatnih 50 do 55 sekund. v 16,7 sekunde moj klio pospeši do 100 (mogoče), v dodatnih 55 sekundah pa do cirka 150 se mi zdi :) ni kaj, konkurenčna mašina tale Veyron :OK: :OK: Baje da izdelava enega komada stane petkrat več, kot pa za njega zahtevajo pri prodaji (tako je povedal Jeremy Clarkson v oddaji Top Gear), bojda jih pač prodajajo z izgubo in samo za lasten prestiž. Obenem je tudi špekuliral nekaj v stilu: "Fantje, takih avtov ne bo nihče več delal, ker je izguba za tovarno prevelika. Zato bodimo veseli, da g alahko vozimo tule na testu - verjetno je to najboljši avto, kar jih bodo kdajkoli naredili." In ta britanski prasec se je z njim fijakal po skoraj celi Evropi! Swinja! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lobo Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 v 16,7 sekunde moj klio pospeši do 100 (mogoče), v dodatnih 55 sekundah pa do cirka 150 se mi zdi :) ni kaj, konkurenčna mašina tale Veyron :OK: :OK: ... je povedal Jeremy Clarkson v oddaji Top Gear... verjetno je to najboljši avto, kar jih bodo kdajkoli naredili." In ta britanski prasec se je z njim fijakal po skoraj celi Evropi! Swinja! No pa še tup je kot kamen s to izjavo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 Ta Veyron je pravi projektil. Takšne pospeške lahko doživiš samo še na Cape Canaveralu :D Po drugi strani se mi pa zdijo butasti, da sploh takšen avto naredijo. Kje ga pa lahko nažgem do 400km/h? Na Heatrowu, če mi stezo spraznijo? Ali pa mogoče v kakšni Kalifornijski puščavi? In potem, ko dosežem 400km/h mi poči ena guma.... tresk, prefuk, razmaz. Sem enkrat gledal po NGC-ju, ko so 10 min trgali McLarena F1 po Indianapolisu 320km/h. Gume je imel takšne, kot žvečilni gumi. Povsod sami mehurji, profila pa nikjer več spljoh. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Avgust 13, 2006 Deli Objavljeno Avgust 13, 2006 Fajn bi blo,če bi mal na realna tla stopil in izračunal koliko naših povrečnih plač stane tak avto.Namreč sigurno tudi 1 % od nas nikoli ne bo imelo tak avto. V Evropi je izračun kakšen avto lahko voziš,da ga normalno vzdržuješ, poleg ostalih stroškov nujnih za življenje(seveda brez kakršne koli kraje).Izračunaš takole; neto mesečna plača (če sta z ženo oba zaposlena se sešteje obe plači) X 12, in to je vsota katero si lahko privoščiš za nakup novega avta (ne starega),kajti ,če kupiš starega za ta denar potem zmanjka za vzdrževanje. :OK: Foter si je že nekaj časa nazaj delal neko kalkulacijo za "samo" 8.000.000sit drag avto. Ne zato, ker bi sam kupoval kaj, ampak preprosto za to, kakšen nesmisel in strošek je nakup novega avtomobila. Če vzameš kredit na 5 let odplačevanja, je mesečno strošek za eno povprečno slovensko neto plačo (brez obresti 133.000 sit), potem računaš zraven še amortizacijo, padec vrednosti (po 5-tih letih je recimo cena samo še 40% novega avtomobila), servisi, registracije, pnevmatike za zimo in poletje, bencin in prideš na okoli 20.000.000sit. Jeba. Ampak sanje so zastonj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gregc Objavljeno Avgust 15, 2006 Deli Objavljeno Avgust 15, 2006 v 16,7 sekunde moj klio pospeši do 100 (mogoče), v dodatnih 55 sekundah pa do cirka 150 se mi zdi :) Baje da izdelava enega komada stane petkrat več, kot pa za njega zahtevajo pri prodaji (tako je povedal Jeremy Clarkson v oddaji Top Gear), bojda jih pač prodajajo z izgubo in samo za lasten prestiž. Ja, tako pravijo. Sicer je pa ta avto izdelan samo zato, da je Bernard Piech dokazal, da se ga da narediti. Neglede na to da je s tem zapravil ogromno denarja. Najbrž je s tem hotel dvigniti ugled Bugattija, predvsem pa Volkswagna. Ampak prepričan sem, da če bi tovarna začela proizvajati ta avtomobil in ga ponudila za ceno, katera bi pokrila vse stroške proizvodnje, in bi s tem ustvarila dobiček, bi se našlo kar nekaj nemarno bogatih kupcev, kateri bi bili pripravljeni odšteti toliko denarja za Bugattija Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gregc Objavljeno Avgust 15, 2006 Deli Objavljeno Avgust 15, 2006 Top Gear, Hm, najbolj smešno se mi zdi to, ker so nekaj časa preden so testirali Bugattija v oddaji pokazali Bugatti uro vredno 150.000 funtov. Nato so se vsi voditelji v oddaji smejali, Bugattiju(Volkswagnu) ker so naredili uro za avto ki ga ni in ga tudi ne bo... Bi rekel da se je tale Jerey Clarkson pošteno uštel. Tale človek je res en velik "srečko". Najbrž je vozil že skoraj vse avtomobile sveta. :worship: Mater, kaj bi jaz dal za tako službo :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Original-One Objavljeno Avgust 15, 2006 Deli Objavljeno Avgust 15, 2006 Top Gear, Hm, najbolj smešno se mi zdi to, ker so nekaj časa preden so testirali Bugattija v oddaji pokazali Bugatti uro vredno 150.000 funtov. Nato so se vsi voditelji v oddaji smejali, Bugattiju(Volkswagnu) ker so naredili uro za avto ki ga ni in ga tudi ne bo... Bi rekel da se je tale Jerey Clarkson pošteno uštel. Tale človek je res en velik "srečko". Najbrž je vozil že skoraj vse avtomobile sveta. :worship: Mater, kaj bi jaz dal za tako službo :doze: Top gear morš vzet bol za hec kot pa za res :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Avgust 16, 2006 Deli Objavljeno Avgust 16, 2006 Najbrž je vozil že skoraj vse avtomobile sveta. :worship: Razen teh 3-eh pred mojo hišo :naughty: :ninja: ......ki vsi skupaj nimajo tolk konjov kot bugatti :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gregc Objavljeno Avgust 16, 2006 Deli Objavljeno Avgust 16, 2006 Razen teh 3-eh pred mojo hišo :naughty: :ninja: ......ki vsi skupaj nimajo tolk konjov kot bugatti :lol1: Ja najbrž res, ampak mislim, da tudi nebi imel pretirane želje po tem :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se