Skoči na vsebino

300km/h in še več..................


Priporočene objave

Objavljeno

Lepo se pačijo. 4 mio?? Za crkniti. :BUA: :BUA:

Izdelujejo jih baje zgolj iz prestiža, da lahko rečejo - "mi pa to zmoremo/znamo".

Objavljeno (popravljeno)

Lotus Omega/ Carlton

omejena serija 940ih vozil, vsak s svojo številko, prvi kupci so bili posebej povabljeni na svečan prevzem

Gre za Lotusovo predelavo Opel Omege/Vauxhall Carltona in sicer s 3,6 litrskim motorjem, dvojnim turbopomnilnikom in 377 konjskimi močmi

v 90ih letih je bila najhitrejša serijska limuzina na svetu (po nekaterih podatkih končna hitrost 290km/h, vendar dokazano preko 300km/h)

bestiales.pl_tapety_004.jpg

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno

Izdelujejo jih baje zgolj iz prestiža, da lahko rečejo - "mi pa to zmoremo/znamo".

Ja, in z njim delajo gromozanske izgube... sicer pa ni vse v denarju, s tem se je gotovo povečal prestiž VW-ja...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja, in z njim delajo gromozanske izgube... sicer pa ni vse v denarju, s tem se je gotovo povečal prestiž VW-ja...

Zanesljivo so stroške proizvodnje prikazali v rdečih številkah in si s tem zmanjšali davčno osnovo. Pri VW v glavnem vedo, kaj delajo. Razen ko tu in tam izdelajo kakšnega Pheton-a. Ampak takšni spodrsljaji so pri njih redki.

Objavljeno

Phaeton pa pomen za vw velko izgubo, kr je zelo slaba tržna 'uspešnica'...no...vsaj pred enim letom je blo tko...da se pa je kej spremenil pa ne vrjamem...v glavnem v svetu avtomobilizma je povsod tako da veliki, športni ali luksuzni avtomobili ne prinašajo dosti dobička, le ugled, tisto na čemur firma stoji so velikoserijski avtomobili, ki si prizadevajo za velik tržni delež... :doze:

Objavljeno

Pheton je v bistvu poskus VW, da naredi vzporedno vozilo Audi-ju A8. Žal je tale VW do te mere neprepoznaven in opremljen z "mrtvimi" motornimi izvedbami, da je pogorel na celi črti. Pa to ni prvi VW poskus dohiteti velike. Pred leti so to poskušali z modelom VW Corrado, ki naj bi kunkuriral Porsche-ju 944. Zgodba je bila ista.

Objavljeno (popravljeno)

Pheton je v bistvu poskus VW, da naredi vzporedno vozilo Audi-ju A8. Žal je tale VW do te mere neprepoznaven in opremljen z "mrtvimi" motornimi izvedbami, da je pogorel na celi črti. Pa to ni prvi VW poskus dohiteti velike. Pred leti so to poskušali z modelom VW Corrado, ki naj bi kunkuriral Porsche-ju 944. Zgodba je bila ista.

kaj so hotl s tem, sej porsche je itak vw-jev, poleg tega pa corrado je ufff....prekleto daleč od porscheja...tud vr6 :doze:

:topic:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno

V.A.G. Group združuje VW-Audi-Seat-Škoda-Porsche. Že skozi vso zgodovino si delajo konkurenco znotraj hiše. VW Polo-Seat Ibiza-Škoda Fabia, VW Sharan-Seat Alhambra, VW Touran-Seat Altea, VW Passat-Audi A4-Škoda Octavia, VW Pheton-Audi A8. VR6 pa je bil in ostal itak popolnoma zgrešen motor. Pri 6 cyl. in 2800 ccm je zmogel ubogih 174 KM. Konkurenca Audi, BMW, Mercedes so v istem času z enako zasnovo dosegli 193 KM in neprimerno nižjo porabo goriva.

Objavljeno

Kdo bi jih razumel? Nekaj tekmovalnosti ne škodi, vendar da si delajo konkurenco znotrja svoje hiše je pa totalno neumno

Objavljeno

Kdo bi jih razumel? Nekaj tekmovalnosti ne škodi, vendar da si delajo konkurenco znotrja svoje hiše je pa totalno neumno

Takšni so. Meni so všeč vsi iz V.A.G. Group. Sploh Seat ima zadnje čase hude designe.

Objavljeno

V.A.G. Group združuje VW-Audi-Seat-Škoda-Porsche. Že skozi vso zgodovino si delajo konkurenco znotraj hiše. VW Polo-Seat Ibiza-Škoda Fabia, VW Sharan-Seat Alhambra, VW Touran-Seat Altea, VW Passat-Audi A4-Škoda Octavia, VW Pheton-Audi A8. VR6 pa je bil in ostal itak popolnoma zgrešen motor. Pri 6 cyl. in 2800 ccm je zmogel ubogih 174 KM. Konkurenca Audi, BMW, Mercedes so v istem času z enako zasnovo dosegli 193 KM in neprimerno nižjo porabo goriva.

pozabu si še bugatti-ja pa lamborghinija, ki sta tud pod vw okriljem .)

drugač pa vr6-ovih 174 konjev mal več pomen kot recimo 174 konjev 4-cilinderskega vrstnega motorja, drugač se pa strinjam...sicer pa je več kot očitno da motor ni glih zadovoljiv saj ga ne uporabljajo nikjer...nazadnje sm ga vidu pri vw sharanu .)

Objavljeno

Ko je aprila 1992 prišel na tržišče Golf VR6, smo ga dobili v naši redakciji na test. Imel je podhranjeno podvozje, ne prav prepričljiv motor, poraba pri 130 km/h na avtocesti z vklopljenim tempomatom je znašala 13,8 l/100 km.

Zgodba z novim Golfom V GTI je podobna. Ko ga zares poženeš, žre do 22 l/100 km. Pa ima samo 200 KM. Za primerjavo; moj BMW z 205 dizelskimi konji, če ga vozim na relacijo in s tempom od 200 - 250 km/h povprečno žre 9,1-9,3 l/100 km.

Objavljeno

Ko je aprila 1992 prišel na tržišče Golf VR6, smo ga dobili v naši redakciji na test. Imel je podhranjeno podvozje, ne prav prepričljiv motor, poraba pri 130 km/h na avtocesti z vklopljenim tempomatom je znašala 13,8 l/100 km.

Zgodba z novim Golfom V GTI je podobna. Ko ga zares poženeš, žre do 22 l/100 km. Pa ima samo 200 KM. Za primerjavo; moj BMW z 205 dizelskimi konji, če ga vozim na relacijo in s tempom od 200 - 250 km/h povprečno žre 9,1-9,3 l/100 km.

1. to ne vrjamem in verjetno nikoli ne bom

2. pa to je že čist off topic, tko da lahko odpreš novo temo v kateri se bo razpravljalo o porabi, vzdržlivosti, zmogljivosti itd itd...nekej podobnga kot tema za nabijanje .)

Objavljeno

Verjemi. Ni razloga za laž. Sicer pa je itak brez veze. 300 km/h noben od teh avtomobilov ne gre.

Objavljeno

Verjemi. Ni razloga za laž. Sicer pa je itak brez veze. 300 km/h noben od teh avtomobilov ne gre.

Meni je fotrov Stilo pri 210km/h(več ni šlo) po ravnini na avtocesti(načeloma vozim 120-130km/h, ampak sem šel pisat MAT, zadnji poskus za popravljanje :D)in je pisalo na računalniku da je poraba se mi zdi da 29litrov.

Motor je pa 1.9JTD. Dvomim da ima BMW še enkrat manjšo porabo :blink:

Objavljeno

Dvomi. Nihče ti ne brani. Na vsakem Avto Aktivu imajo testne avtomobile. Vzemi kakšno novo "trojko" od 320 d navzgor in.....rezultati bodo jasni. Tudi tebi.

Mimogrede, BMW je definitivno številka 1 že leta in leta pri konstrukcijah dizelskih motorjev. To ti bo povedal vsak, ki se kaj spozna na avtomobilsko tehnoligijo. Vprašaj jih še, kaj si mislijo o Fiat-u (dizlu).

Objavljeno

vw phaeton v10 tdi (nov € 128.000.-), eno leto star, 39.000 km 58.000.-. ce to ni "ugodno". :blink:

Objavljeno

V.A.G. Group združuje VW-Audi-Seat-Škoda-Porsche. Že skozi vso zgodovino si delajo konkurenco znotraj hiše. VW Polo-Seat Ibiza-Škoda Fabia, VW Sharan-Seat Alhambra, VW Touran-Seat Altea, VW Passat-Audi A4-Škoda Octavia, VW Pheton-Audi A8. VR6 pa je bil in ostal itak popolnoma zgrešen motor. Pri 6 cyl. in 2800 ccm je zmogel ubogih 174 KM. Konkurenca Audi, BMW, Mercedes so v istem času z enako zasnovo dosegli 193 KM in neprimerno nižjo porabo goriva.

Eh gattolina ne pisi bedarij in neresnic... VW Corrado VR6 ni imel 174HP ampak 190BHP. V sami grupi si sigurno ne delajo negativne konkurence ker mislm da majo velik strokovnjakov za marketnig zaposlenih in ne delajo avtomobile po obcutku...ko je prisel na trg corrado cist BTW Audi se ni bil neposredna konkurenca BMWju in Mercedesu...in tud to da si pozabu povedat da ma Volkswagen grupa tud lamborghinija,bentley-a in bugattija cez...to ni malenkost. Da pa pises take bedarije da si te znamke skozi zgodovino delajo konkurenco...se pa tud mal bedno slis in to se posebej zgodovino...ne me v smeh spravlat...Pisi o tem na kar se spoznas in to Volkswagen grupa in njena prodajna politika ter zgodovina zagotovo ni... se opravicujem za off topic samo tezko berem neresnice, pa se bojim da bi se takih se kdo drug nalezu.....

Objavljeno

Eh gattolina ne pisi bedarij in neresnic... VW Corrado VR6 ni imel 174HP ampak 190BHP. V sami grupi si sigurno ne delajo negativne konkurence ker mislm da majo velik strokovnjakov za marketnig zaposlenih in ne delajo avtomobile po obcutku...ko je prisel na trg corrado cist BTW Audi se ni bil neposredna konkurenca BMWju in Mercedesu...in tud to da si pozabu povedat da ma Volkswagen grupa tud lamborghinija,bentley-a in bugattija cez...to ni malenkost. Da pa pises take bedarije da si te znamke skozi zgodovino delajo konkurenco...se pa tud mal bedno slis in to se posebej zgodovino...ne me v smeh spravlat...Pisi o tem na kar se spoznas in to Volkswagen grupa in njena prodajna politika ter zgodovina zagotovo ni... se opravicujem za off topic samo tezko berem neresnice, pa se bojim da bi se takih se kdo drug nalezu.....

za corradota ne vem, ampak golf vr6, k mislm d je to isti motor je meu sigurno 174 KM, drugač se pa glede gattoline kr strinjam s tabo, pa še enkrat, kokr je burek povedau mu vrjamem, pa ne mi rečt da še enkrat večji avto s še enkrat močnejšim motorjem žre trikrat manj :slap: sej res da ma bmw najboljši dizelski motor ampak to ti pa ne bo vrjev žiu bog sigurno

zdej smo pa res že čist off topic

Objavljeno

Možno je, ampak mislm da ob mal bolj priganjanju avta tudi dizl hitro pride na 10. Pa tudi če je 1.9, kolk more šele 3.0 s še enkrat več konji pit. Sej razumem da ob ekonomični vožnji komot spije kak liter manj od Fiatovih jajc, samo pr 250km/h pa prou dvomm

Objavljeno

Možno je, ampak mislm da ob mal bolj priganjanju avta tudi dizl hitro pride na 10. Pa tudi če je 1.9, kolk more šele 3.0 s še enkrat več konji pit. Sej razumem da ob ekonomični vožnji komot spije kak liter manj od Fiatovih jajc, samo pr 250km/h pa prou dvomm

VW Golf V 1,9 TDI 105 KM + (chip tunning pri RSR) = cca 140 KM. Zagreb - Bujanovac cca 200 km - tempo 200 km/h s tempomatom - poraba 8,0 l/100 km

Objavljeno

VW Golf V 1,9 TDI 105 KM + (chip tunning pri RSR) = cca 140 KM. Zagreb - Bujanovac cca 200 km - tempo 200 km/h s tempomatom - poraba 8,0 l/100 km

... :grrr

off topic že miljontič...pa zarad tega sm odpru temo 'za nabijanje' pa se rajš tam oglas :doze:

Možno je, ampak mislm da ob mal bolj priganjanju avta tudi dizl hitro pride na 10. Pa tudi če je 1.9, kolk more šele 3.0 s še enkrat več konji pit. Sej razumem da ob ekonomični vožnji komot spije kak liter manj od Fiatovih jajc, samo pr 250km/h pa prou dvomm

upravičeno

Objavljeno

Eh gattolina ne pisi bedarij in neresnic... VW Corrado VR6 ni imel 174HP ampak 190BHP. V sami grupi si sigurno ne delajo negativne konkurence ker mislm da majo velik strokovnjakov za marketnig zaposlenih in ne delajo avtomobile po obcutku...ko je prisel na trg corrado cist BTW Audi se ni bil neposredna konkurenca BMWju in Mercedesu...in tud to da si pozabu povedat da ma Volkswagen grupa tud lamborghinija,bentley-a in bugattija cez...to ni malenkost. Da pa pises take bedarije da si te znamke skozi zgodovino delajo konkurenco...se pa tud mal bedno slis in to se posebej zgodovino...ne me v smeh spravlat...Pisi o tem na kar se spoznas in to Volkswagen grupa in njena prodajna politika ter zgodovina zagotovo ni... se opravicujem za off topic samo tezko berem neresnice, pa se bojim da bi se takih se kdo drug nalezu.....

Zanimivo, da sami v V.A.G. Group pravijo, da so ti avtomobili konkurenca drug drugemu. Zanimivo je, po tvoje, da uporabljajo enake motorje, menjalnike, platforme, interierje...Delniško lastništvo Lamborghinija, Bugattija itd. pa s samo proizvodnjo nima nobene veze. A pri OMV po novem izdelujejo mobilne telefone....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!