mazek26 Objavljeno Oktober 8, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2002 Prijatelj ima skuterja PEUGEOT BUXY letnik 98. in mu leti 60. z vsemi blokadami čisto originalen. In ker je 60 malo premalo se je odločil da da blokado iz auspuha ven. To bova delala med jesenskimi počitnicami. Ker pa ne vema kake blokade so v auspuhu naprošam vas da mi poveste in razložite kako deblokirat!!!!!!!!!!!!!! hvala
Racing Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 Prijatelj ima skuterja PEUGEOT BUXY letnik 98. in mu leti 60. z vsemi blokadami čisto originalen. In ker je 60 malo premalo se je odločil da da blokado iz auspuha ven. To bova delala med jesenskimi počitnicami. Ker pa ne vema kake blokade so v auspuhu naprošam vas da mi poveste in razložite kako deblokirat!!!!!!!!!!!!!! hvala Mazy pa si ti siguren da bos ti to delal? :roll: :shock:
mazek26 Objavljeno Oktober 9, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 110% se siguren da bom to delu pa povejte mi kak...........
AREA Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 najprej ga moreš odpret, maš fleksarco? pol pobereš ven drobovje ki se nahaja v prvi tretjini auspuha in pol zadevo zašvasaš, pobrusiš in pobarvaš.
jrk0 Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 No, saj v bistvu verjetno ne bo potrebno kaj takega delat:D Mislim, da ma buxy tak kot vsi peugeoti samo palcko na avspuhu ven... Prvo odsraufaj avspuh lepo od cilindra pa ga vzemi v roke. pOl pa iz avspuha ven strli ena taka palcka.tisto odrezi vstran pa pusti kake 2cm se, pa pol lepo skup stisni se tisti del cim blizje orginal avspuhu in je pol to to:) da trak gre lepo po avpsuhu ven in ne grev tisti slepi tunelcek:) ampak to ti da vecinoma pospeske, hitrosti pa kake 10km/h najvec. Za hitrsto daj blokado ven iz variomata...
mazek26 Objavljeno Oktober 9, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 najprej area kaj je to fleksarca pa jrk je reku da ma palčko iz auspuha ne pa neko drobovje. vglavnem jrk hvala ti ker vem da maš ti speedfighta 1 in buxy ma isto mašino kakor tvoj. zdej pa še sam čakam počitnc pa da to nardiva.
dunker Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 Fleksarca je žaga za železo. Tisti postopek, ki ga je opisal Jrk0, bo verjetno bolj taprav. Iz avspuha se odcepi slepa cev. Na mojem je bla dolga ene 20cm in imela premer ene 2 cm. Odžagaj jo ene 18cm, tko da bo od cevi avspuha gledal ven samo še en majhen 2 cm dolg valj. Ta valj potem nekako "zavihaj na noter", da bo pokril luknjo, ki je med njim in avspuhom. Nato malo pošvasaj zadeve in to je to. Druga blokada: Veš kje so valjčki? Med variomatom (not so valjčki) in prvim zobnikom na glavni gredi (fiksni del jermenice) je jermen. In poleg tega jermena nekje imaš obroček, nataknjen na glavno gred. Ta obroček daj stran in končna bo za kakšnih 20 km/h večja. Če nimaš predaleč, lahko za drugo blokado prideš do mene. Ker verjetno nimaš pravega orodja doma. Lep pozdrav, Anže
mazek26 Objavljeno Oktober 9, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 hvala vam ljudi velk ste mi pomagal. prenosov pa ne gremo razdirat pa tistga obročka ven jemat. reku je da ne. pa tut jajc nimava. ker še nikol nisva to delala. rekli pa ste da s tem ko to cev doš ven da gre 10km bolš pa pospeški so full bolji........je to res
dunker Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 Kolkor jest predvidevam (sem hkrati vzel blokado na variomatu ven in zamenjal avspuh, tko da ne vem točno), je to res. Brez blokade na avspuhu ti ga ne bo tolk morilo in bojo boljši pospeški. Za odstranitev blokade iz variomata, ne rabiš podirat nobenih prenosov al kej takega. Če odšravfava dol pokrov variomata, tisti zobnik, odstraniva blokado in sestaviva zadeve nazaj, ne rabiva 15 minut. Ok, da ne bom slučajno pretiraval, v pol ure je 110% narejeno. Tko da ni to kkšna huda komplikacija. Sicer pa pelji na servis, blokado iz variomata ti bodo dali ven za kakšnih 3k - 5k SIT. Ker vidijo, da sam ne moreš nardit, ti pač za teh 15 minut zaračnajo eno veliko vsoto...
jrk0 Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 Tako, tako. Samo rabis eno malo bolj posebno orodje za odstranitev te blokade v variomatu... p.s.:od kje tebi, da ma buxy enako masino kot speedfight? A nima buxy zracno hlajene masine? Al pa se motim, ker ne poznam tolko tega Buxyja... masini pr speedfightu 1 in 2 pa se res nic ne razlikujeta 2ka celo malo manj leti baje, ker ma v orginalnem avpsuhu se katalizator:)
dunker Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 Ja, mašini od enke in dvojke sta čist isti. Tud ko sem kupoval 70cc, sem pač vzel Polini 70cc Speedfight LC - ni važno, al je enka al je dvojka. Problem s katalizatorjem sem pa jest rešil tako, da sem dal gor Giannellija. :wink:
mazek26 Objavljeno Oktober 9, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 ja buxy ima zračno hlajenje
jrk0 Objavljeno Oktober 9, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2002 No, torej ne govori da ma MOj skuter isto masino ko buxy 8)
mazek26 Objavljeno Oktober 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 ja sej je gut :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
MotoRossi Objavljeno Oktober 10, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 Mašina je ista - oziroma agregat. Le hlajenje se razlikuje :D :wink:
mazek26 Objavljeno Oktober 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 motorossi hvala ti :D :D :D
jrk0 Objavljeno Oktober 10, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 Zakaj ma pol zracno hlajeni agregat na speedfightu 4KM, vodno hlajeni pa 5KM? to za mene pol ni isti agregat.
mare20 Objavljeno Oktober 10, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 zato ker so pr peugeotu čudni in so dali v zračno hlajenega slabši motor da bi več zaslužli s prodajo vodno hlajenega - če bi bla enaka pol bi valda več ljudi raje kuplo cenejšega zračnega.
jrk0 Objavljeno Oktober 10, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 no, saj to nima tolko veze, bistvo je, da to za mene NI ista masina. :roll: pa vodno hlajen leti okoli 85, malo vec mogoce...zracno hlajeni pa 75...torej to ni isto pa si dajte dopovedat;)
mare20 Objavljeno Oktober 10, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 ja SF AC inSF LC mata drugačno mašino iz zgoraj navedenih razlogov. za buxya pa je možno da ma tako ko LC
MotoRossi Objavljeno Oktober 10, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2002 Zakaj bi mel drgačno? Mašina je pač bolj navita. Moj moped ma tut isto mašino kot Gilera Runner 125, k ma vodno.. Noja, mogoč ma to Peugeot drgač narjen.. Aja pa tut na Aprilia AC in LC pašejo skupni deli...
Kritik Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Ok, sem preiskal forum, pa nikjer ne najdem kaj podobnega. Problem je namreč v tem, da skuter, ko vžge, laufa nekaj sekund, potem pa crkne. Če dodaš gas crkne še hitreje. Sumim da je nekaj narobe z zavgom. Ko je mašina topla vžiga in deluje brez problema, predivdevam da ne vklaplja zauga. A bi mi kdo vedel povedat, kaj se lahko naredi s tem zavgom? Skuter je pa Peugeot Buxy, 50 ccm. Če ga moram menjat, bi kdo vedel koliko to stane? Pa kje se nahaja ta zavg, predivedam da nekje na fergazarju....
NejcZ Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Ko ga prižgeš ga pusti minutko naj laufa sam, potem pa počasi dodaj gas, ko je na štenderju :) Pa nebo crkno. Ampak gas, mislim res počasi ;) LP
Kritik Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Nisem bil dovolj jasen, crkne tudi če ne daš gasa. Če ga pa daš, ga pa še hitreje zamori. Jest imam resno na sumu avtomatski zavg. Samo na Modrega Leva ga pa ne peljem nikoli več, ker so tam sami #$"!. Računajo ful drago, zamenjano pa ni nič. Sem jih dobil na foro z filtrom zraka. So ga kao zamenjal, ga pa doma odprem, je bil pa isti notri. A se komu sanja kaj na skuterju vklopi in izklopi zaug?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se