Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Prijatelj ima skuterja PEUGEOT BUXY letnik 98. in mu leti 60. z vsemi blokadami čisto originalen. In ker je 60 malo premalo se je odločil da da blokado iz auspuha ven. To bova delala med jesenskimi počitnicami. Ker pa ne vema kake blokade so v auspuhu naprošam vas da mi poveste in razložite kako deblokirat!!!!!!!!!!!!!! hvala

Objavljeno
Prijatelj ima skuterja PEUGEOT BUXY letnik 98. in mu leti 60. z vsemi blokadami čisto originalen. In ker je 60 malo premalo se je odločil da da blokado iz auspuha ven. To bova delala med jesenskimi počitnicami. Ker pa ne vema kake blokade so v auspuhu naprošam vas da mi poveste in razložite kako deblokirat!!!!!!!!!!!!!! hvala

Mazy pa si ti siguren da bos ti to delal? :roll: :shock:

Objavljeno

najprej ga moreš odpret, maš fleksarco? pol pobereš ven drobovje ki se nahaja v prvi tretjini auspuha in pol zadevo zašvasaš, pobrusiš in pobarvaš.

Objavljeno

No, saj v bistvu verjetno ne bo potrebno kaj takega delat:D

Mislim, da ma buxy tak kot vsi peugeoti samo palcko na avspuhu ven...

Prvo odsraufaj avspuh lepo od cilindra pa ga vzemi v roke. pOl pa iz avspuha ven strli ena taka palcka.tisto odrezi vstran pa pusti kake 2cm se, pa pol lepo skup stisni se tisti del cim blizje orginal avspuhu in je pol to to:) da trak gre lepo po avpsuhu ven in ne grev tisti slepi tunelcek:)

ampak to ti da vecinoma pospeske, hitrosti pa kake 10km/h najvec. Za hitrsto daj blokado ven iz variomata...

Objavljeno

najprej area kaj je to fleksarca pa jrk je reku da ma palčko iz auspuha ne pa neko drobovje. vglavnem jrk hvala ti ker vem da maš ti speedfighta 1 in buxy ma isto mašino kakor tvoj. zdej pa še sam čakam počitnc pa da to nardiva.

Objavljeno

Fleksarca je žaga za železo.

Tisti postopek, ki ga je opisal Jrk0, bo verjetno bolj taprav. Iz avspuha se odcepi slepa cev. Na mojem je bla dolga ene 20cm in imela premer ene 2 cm. Odžagaj jo ene 18cm, tko da bo od cevi avspuha gledal ven samo še en majhen 2 cm dolg valj. Ta valj potem nekako "zavihaj na noter", da bo pokril luknjo, ki je med njim in avspuhom. Nato malo pošvasaj zadeve in to je to.

Druga blokada: Veš kje so valjčki? Med variomatom (not so valjčki) in prvim zobnikom na glavni gredi (fiksni del jermenice) je jermen. In poleg tega jermena nekje imaš obroček, nataknjen na glavno gred. Ta obroček daj stran in končna bo za kakšnih 20 km/h večja.

Če nimaš predaleč, lahko za drugo blokado prideš do mene. Ker verjetno nimaš pravega orodja doma.

Lep pozdrav, Anže

Objavljeno

hvala vam ljudi velk ste mi pomagal. prenosov pa ne gremo razdirat pa tistga obročka ven jemat. reku je da ne. pa tut jajc nimava. ker še nikol nisva to delala. rekli pa ste da s tem ko to cev doš ven da gre 10km bolš pa pospeški so full bolji........je to res

Objavljeno

Kolkor jest predvidevam (sem hkrati vzel blokado na variomatu ven in zamenjal avspuh, tko da ne vem točno), je to res. Brez blokade na avspuhu ti ga ne bo tolk morilo in bojo boljši pospeški.

Za odstranitev blokade iz variomata, ne rabiš podirat nobenih prenosov al kej takega. Če odšravfava dol pokrov variomata, tisti zobnik, odstraniva blokado in sestaviva zadeve nazaj, ne rabiva 15 minut. Ok, da ne bom slučajno pretiraval, v pol ure je 110% narejeno. Tko da ni to kkšna huda komplikacija.

Sicer pa pelji na servis, blokado iz variomata ti bodo dali ven za kakšnih 3k - 5k SIT. Ker vidijo, da sam ne moreš nardit, ti pač za teh 15 minut zaračnajo eno veliko vsoto...

Objavljeno

Tako, tako. Samo rabis eno malo bolj posebno orodje za odstranitev te blokade v variomatu...

p.s.:od kje tebi, da ma buxy enako masino kot speedfight? A nima buxy zracno hlajene masine? Al pa se motim, ker ne poznam tolko tega Buxyja... masini pr speedfightu 1 in 2 pa se res nic ne razlikujeta 2ka celo malo manj leti baje, ker ma v orginalnem avpsuhu se katalizator:)

Objavljeno

Ja, mašini od enke in dvojke sta čist isti. Tud ko sem kupoval 70cc, sem pač vzel Polini 70cc Speedfight LC - ni važno, al je enka al je dvojka.

Problem s katalizatorjem sem pa jest rešil tako, da sem dal gor Giannellija. :wink:

Objavljeno

ja sej je gut :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Objavljeno

Mašina je ista - oziroma agregat. Le hlajenje se razlikuje :D :wink:

Objavljeno

Zakaj ma pol zracno hlajeni agregat na speedfightu 4KM, vodno hlajeni pa 5KM?

to za mene pol ni isti agregat.

Objavljeno

zato ker so pr peugeotu čudni in so dali v zračno hlajenega slabši motor da bi več zaslužli s prodajo vodno hlajenega - če bi bla enaka pol bi valda več ljudi raje kuplo cenejšega zračnega.

Objavljeno

no, saj to nima tolko veze, bistvo je, da to za mene NI ista masina. :roll:

pa vodno hlajen leti okoli 85, malo vec mogoce...zracno hlajeni pa 75...torej to ni isto pa si dajte dopovedat;)

Objavljeno

ja SF AC inSF LC mata drugačno mašino iz zgoraj navedenih razlogov. za buxya pa je možno da ma tako ko LC

Objavljeno

Zakaj bi mel drgačno? Mašina je pač bolj navita.

Moj moped ma tut isto mašino kot Gilera Runner 125, k ma vodno..

Noja, mogoč ma to Peugeot drgač narjen..

Aja pa tut na Aprilia AC in LC pašejo skupni deli...

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Ok, sem preiskal forum, pa nikjer ne najdem kaj podobnega. Problem je namreč v tem, da skuter, ko vžge, laufa nekaj sekund, potem pa crkne. Če dodaš gas crkne še hitreje. Sumim da je nekaj narobe z zavgom. Ko je mašina topla vžiga in deluje brez problema, predivdevam da ne vklaplja zauga. A bi mi kdo vedel povedat, kaj se lahko naredi s tem zavgom? Skuter je pa Peugeot Buxy, 50 ccm. Če ga moram menjat, bi kdo vedel koliko to stane? Pa kje se nahaja ta zavg, predivedam da nekje na fergazarju....

Objavljeno

Ko ga prižgeš ga pusti minutko naj laufa sam, potem pa počasi dodaj gas, ko je na štenderju :) Pa nebo crkno. Ampak gas, mislim res počasi ;)

LP

Objavljeno

Nisem bil dovolj jasen, crkne tudi če ne daš gasa. Če ga pa daš, ga pa še hitreje zamori. Jest imam resno na sumu avtomatski zavg. Samo na Modrega Leva ga pa ne peljem nikoli več, ker so tam sami #$"!. Računajo ful drago, zamenjano pa ni nič. Sem jih dobil na foro z filtrom zraka. So ga kao zamenjal, ga pa doma odprem, je bil pa isti notri.

A se komu sanja kaj na skuterju vklopi in izklopi zaug?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!