Skoči na vsebino

Blajerca


zilko

Priporočene objave

Mam pa še eno vprašanje.Če bi dal gor kit(verjetno polini sport)a morem pol obvezno prenose menjat al bo učinek tudi brez drugih prenosov bolši kot na 50tki.(pospeški, končna niti ni tak važna)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jep, koncna bi se samo za malenkost povecala (ker ma kit vecjo moc pri visjih obratih).

pospeski bojo veliko boljsi. glede prenosov pa je tak, da priporoceno je, da jih menjas (zaradi izgub - ker ni ravnega ozobljenja na orginal). ce te koncna ne zanima pa bi rad mel gate-trgajoce pospeske probaj dobit prenose z istim stevilom zob, kot jih imas zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce mas gusnat cilinder se da..okoli 5k stane brušenje

Mam navadni celinder za yamaho aerox.Kaj lahko zbrusim tak celinder da bi dal pol not bat od 70tke(47 al klko je) al pa kaki manjši samo večji od orginala?

pa bi to hitro zaribalo?

pa se da kje v mb dobit bate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem ce se ti cenovno splaca, ker brusenje iz cca 40 na 47 je kr precej. pa se kanale mors dat povecat, drugace nisi nic naredo. pol pa se nabavit bat itd... cenovno vec kot kit70.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem ce se ti cenovno splaca, ker brusenje iz cca 40 na 47 je kr precej. pa se kanale mors dat povecat, drugace nisi nic naredo. pol pa se nabavit bat itd... cenovno vec kot kit70.

kaj pa tam kake 43, 44?taki bati obstajajo?pa tu tudi treba kanale povečat?

pa se bo to kaj poznalo?

Popravljeno . Popravil m99
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar brusi iz 40 na 47 ce ti dela cestitam :wacko: Nevem zakaj bi predelal orginal cilinder ce te bo isto prislo kot pol 70ke .....Ti si smesen... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj bi samo sam nekaj delal, gres v shop das 30k pa mas cilinder pa nic zajebancije, nevem v čem je problem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar brusi iz 40 na 47 ce ti dela cestitam :wacko:  Nevem zakaj bi predelal orginal cilinder ce te bo isto prislo kot pol 70ke .....Ti si smesen... :lol1:

kaj pa kake manše razlike?ker men glih ni za kita kupit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ne splaca se, mors ti vedet, da brusenje te pride 5k pa kanali 10k, kar je skupaj 15k, pa se bat najmanj 10k + batni obrocki in si skoraj na ceni 30k (to je brez glave, pri kitih pa dobis se poleg glavo in tesnila).

tudi na 44 se ti ne splaca brusti, ker bos itaq mogo kanale povecat, drugace nisi nic naredo. a si ze vido kdaj razliko med kanali na 50cc cilindru in 70cc? pol ti je jasno, da je to precej pomembna stvar.

raje daj 30k za kit, pa se na koncu ti ne bo zal, ker bos itaq dobil veliko vec!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem v skutersceni kakih 6let že, in sem dal skozi veliko od cilindrov, izpuhov, uplinjačev,.....itd. tko da se nekaj razumem.

Cilindre se razdeli na:

70ccm iz litine(gus), ki imajo premer 47mm, relativna moč je okoli 7-8hp, niso preveč naviti zato so odlična zamenjava originalnega cilindra, saj zdržijo fulll.

razlika med polini in malossi top performance tako LC kot AC pri teh cilndrih je zanemarljivo majhna, ne samo v ceni ampak tud v moči pa kvaliteti, zato ni kaj dosti razmišljat katerega izbrati.

nato pridejo v poštev cilindri srednjega razreda, ki se ponašajo z močmi od 12-15hp, nekateri na 2 ali 1 batni obroček deljena in fiksna glava. Za njih je značilno to da imajo večje kote kanalov kot prejšni kar pomeni višje vrtljaje, več moči in seveda več obrabe. Pri poliniju sta na razpolago 2 cilindra to sta polini corsa iz litine ali aluminija. Prvi na papirju prikaže več moči ima deljeno glavo in bat n a2 obročka, v resnici pa je drugi iz aluminija z batom na en batni obroček in enojno glavo ter z izpušnim kanalon ne W moćnejši za kak 1hp.

Pri malossiju so temu segmentu priredili samo en cilinder to je malossi MHR replica iz aluminija, ki ima kar velik izpušni kanal (boosterje)in sorazmeroma dobre zmogljivosti in enojno glavo.

pri top performancu so se pa kar pošteno potrudili za ta segment saj v tem segmentu najdeno njihove najzmoglivejše cilindre kot je 2+ (roza barve za minarelli, moder za piagio), ponaša se z deljeno glavo ka rmomogoča bolše hlajenje, ogromen izpušni kanal okol 199° ter bat na en batni obroček in samo v H2o izvedbi.

bistveno je to da vsakemu cilindru je treba omogočiti najbolš delovanje z ustreznim izpuhom in uplinjačem. Nima smisla dajat evolution cilinder pa original uplinjač, ali pa obratno evolution izpuh na navaden 70ccm gus.

no potem pa so seveda še dirkalni cilindri kot so evolution mhr team,..... samo o tem nebi ( ker je predolgo :afro1: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa to je blo že 100x povedano, da nemores gledat kaj mas noter pa pol vedet kolko gramske valjčke rabiš, ker če mata dva iste predelave ni nujno da imata iste valjčke, tak da jih si probaj zrihtat ali pa jih kupi več parov valjčkov pa probavaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pinjas če se tk dober spoznaš na te stvari:

kok gramske valjčke morem dat v skuter če mam 70 gus kit pa leovince zx gor?

Prvo sploh ne poves za kak motor gre.....Potem pa tako ne mores zvedet kaksna gravitaza ti pase....bo kar treba probat...Ker to ne gre tak da bi rekel 5g bojo vredu in bo vse super delovalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mi lahko kdo pove kaki je kaj kit TOP PERFORMANCE(al kak se mu že reče) Modell Trophy LC 70ccm?pa se ga da kje v slo al pa v it dobit?pa to je kaki gus kit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vete to da ma top performans zdej alu kite npr due plus pa še t6 kanal so mu dodal pa deljeno glavoin bat malo bolši.Tak da bravo. :OK: :OK: :OK: :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!