Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

hmm, naj kdo pove kk se obnese TP. Sej koker js vem je DR in TP eno in isto, al jih delajo v isti firmi al neki... :blink: En moj kolega je ko sm mu omenu DR kit (navadn gus) reku da je kurac, da vsem zariba, da se splaca polini al pa malossi kit gus kupi pa da dolgo laufa. Js tk dobim malossija pocen tk da ga bo najverjetneje kupu...zdj bo tk kmal božiček pa to :afro1:

Objavljeno

Ja, TP in DR je isto, samo da je TP rahlo dražji, pač je treba plačat ime. So pa oba v rangu kvalitete kot npr.: Malossi in Polini, vsi uporabljajo bate od Asso, litina pri DR in TP je enaka; MinaCrom, Mina- pa zato ker je to litina ki so jo uvedli pri Minarelli motori. TP pa je v lasti Minarelli motori.,

Da nek cilinder kar ribne je pa v 95% krivo neznanje oz. nestrokovnost pri montaži in nastavitvi.

Objavljeno

TP ji so kr vredu cilindri sam zdej ko so ALU zdej bojo pa še bolši.

Objavljeno

Tak zdej pa men povejte mal o hebo madston replici kak je kej uzdržliv pa kulk HP ma.

Pa če ma kdo kake teste o tem cilndru naj jih gor da da vidm.

Objavljeno
Tak zdej pa men povejte mal o hebo madston replici  kak je kej uzdržliv pa kulk HP ma.

Pa če ma kdo kake teste o tem cilndru naj jih gor da da vidm.

Jst ti lahk povem de ne obstaja. :)

Objavljeno

Zaka pa ne ok mogoče sm narobe napisau sam vem pa da je.

Hebo Manston replika.

Tak zdej mi pa povejte.

Objavljeno (popravljeno)

men se zdi da ma okol 20 konjov, pa bat ma en batni obrocek, glava je tud deljena... Druga ti bodo pa mal vecji strokovnjaki povedali :)

Popravljeno . Popravil ticko
Objavljeno

a je ze kdo pomislil kako uporaben bi bil wanklov motor na skutih, kjer je kubikaža pomembna? ze pred dobrih 50 letih so iz 125cc wanklovega rotacijskega motorja spravli 21kW :kva2:

Objavljeno
a je ze kdo pomislil kako uporaben bi bil wanklov motor na skutih, kjer je kubikaža pomembna? ze pred dobrih 50 letih so iz 125cc wanklovega rotacijskega motorja spravli 21kW  :kva2:

a je ze kdo pomislil kako uporabna bi bla zivljenjska doba wanklovga motorja na skutih?? :P pa omejitev za 50 cc je 45 km/h, v veliki vecini motosportov so pa tak prepovedani. ce hoces primerjat wanklov in ottov motor, mors kubaturo wankla pomnozit s tri (ker ima vsak rotor tri komore, in vse tri delajo naenkrat). .)

Objavljeno

Sam to bi blo pa supr če bi blo tak.

Jst bi mel takoj vanklov motor na scooterju.

Ooooooo kak bi to pipal. To bi gate trgal. :kva2:

:P :D

Objavljeno

:topic:

Objavljeno (popravljeno)

Nekje sem prebral da obstaja neki DR kit(nisem ziher da je dr)!Kaj ve mogoče kdo kaj o tem kitu?kako je vzdržljiv pa to in kaka je cena?pa kje se jih dobi?

Popravljeno . Popravil aerox_16
Objavljeno
Ja, TP in DR je isto, samo da je TP rahlo dražji, pač je treba plačat ime. So pa oba v rangu kvalitete kot npr.: Malossi in Polini, vsi uporabljajo bate od Asso, litina pri DR in TP je enaka; MinaCrom,  Mina- pa zato ker je to litina ki so jo uvedli pri Minarelli motori. TP pa je v lasti Minarelli motori.,

Da nek cilinder kar ribne je pa v 95% krivo neznanje oz. nestrokovnost pri montaži in nastavitvi.

:)

Objavljeno (popravljeno)
:)Ja, TP in DR je isto, samo da je TP rahlo dražji, pač je treba plačat ime. So pa oba v rangu kvalitete kot npr.: Malossi in Polini, vsi uporabljajo bate od Asso, litina pri DR in TP je enaka; MinaCrom,  Mina- pa zato ker je to litina ki so jo uvedli pri Minarelli motori. TP pa je v lasti Minarelli motori.,

Da nek cilinder kar ribne je pa v 95% krivo neznanje oz. nestrokovnost pri montaži in nastavitvi.

Ja saj to sem že prebral samo nikje nisem zasledil cene kje se jih da dobit in vzdržljivost teh DR kitov!

Popravljeno . Popravil aerox_16
Objavljeno
Sam sem v skutersceni kakih 6let že, in sem dal skozi veliko od cilindrov, izpuhov, uplinjačev,.....itd. tko da se nekaj razumem.

Cilindre se razdeli na:

70ccm  iz litine(gus), ki imajo premer 47mm, relativna moč je okoli 7-8hp, niso preveč naviti zato so odlična zamenjava  originalnega cilindra, saj zdržijo fulll.

razlika med polini in malossi top performance tako LC kot AC pri teh cilndrih je zanemarljivo majhna, ne samo v ceni ampak tud v moči pa kvaliteti, zato ni kaj dosti razmišljat katerega izbrati.

nato pridejo v poštev cilindri srednjega razreda, ki se ponašajo z močmi od 12-15hp, nekateri na 2 ali 1 batni obroček deljena in fiksna glava. Za njih je značilno to da imajo večje kote kanalov kot prejšni kar pomeni višje vrtljaje, več moči in seveda več obrabe.  Pri poliniju sta na razpolago 2 cilindra to sta polini corsa  iz litine ali aluminija. Prvi na papirju prikaže več moči ima deljeno glavo in bat n a2 obročka, v resnici pa je drugi iz aluminija z batom na en batni obroček in enojno glavo ter z izpušnim kanalon ne W moćnejši za kak 1hp.

Pri malossiju so temu segmentu priredili samo en cilinder to je malossi MHR replica iz aluminija, ki ima kar velik izpušni kanal (boosterje)in sorazmeroma dobre zmogljivosti in enojno glavo.

pri top performancu so se pa kar pošteno potrudili za ta segment saj v tem segmentu najdeno njihove najzmoglivejše cilindre kot je 2+ (roza barve za minarelli, moder za piagio), ponaša se z deljeno glavo ka rmomogoča bolše hlajenje, ogromen izpušni kanal okol 199° ter bat na en batni obroček in samo v H2o izvedbi.

bistveno je to da vsakemu cilindru je treba omogočiti najbolš delovanje z ustreznim izpuhom in uplinjačem. Nima smisla dajat evolution cilinder pa original uplinjač, ali pa obratno evolution izpuh na navaden 70ccm gus.

no potem pa so seveda še dirkalni cilindri kot so evolution mhr team,..... samo o tem nebi ( ker je predolgo :afro1: )

evo ti... drugic pa uporab iskalnik, al pa preber celotno temo o kitih...ziher bos najdu odgovor :kva2:

Objavljeno
a je ze kdo pomislil kako uporabna bi bla zivljenjska doba wanklovga motorja na skutih??

a wankli hitro crknejo? :blink:

<zok> imajo dosti vecjo obrabo (zaradi dosti vecje drsne povrsine vitalnih delov, ki se premikajo), dosti manjso zivljenjsko dobo, poleg tega pa so imeli nekateri se probleme z mazanjem in/ali emisijami izpusnih plinov (kar so sicer pri mazdi nekako resili), generalka pa je tule wow enga dnarja - navadno so kr cele masine menjaval. zaj pa dost o wanklih, to je tema o 70 cc kitih za dvotaktne batne motorje! :topic:

Objavljeno

Kaka pa je kaj cena totih DR?Pa kje se jih da dobit(slo pa it)?

Objavljeno

pošlji pinjas-u privatno sporocilo. on ti zrihta dele velik cenej!

Objavljeno

Jaz bi kupo kit pa me zanima nekaj od vas ki ga že mate!Vam je kaj žal da ste vrgli dnar vstran in kupli kit da vam motor bol leti?Pa če ne menjaš prenosov se sploh splača to kupovat ali bo isto kot 50-ka?

V glavnem kake so prednosti kita in kaj slabosti?

Pa če je ob menjavi kita potrebno zamenjat tudi valjčke(lažje ali težje)?

kupo bi pa navadnega gusa!

Objavljeno

Vsekakor ne bo kot 50, mas skor 1x več konjev. TP kit je v istem razredu priblizno kot polini, malossi, seveda pri navadnem gusastem kitu (8-10hp) :blink:

Dober je za kit ko das gor 70 da menjas izpuh, da motor "zadiha" (laufi ti 1km pa dej v usta slamico pa cez njo dihi), potem menjas fergazer da dobi vec bencina, al pa vsaj dizo... poznalo se bo kr precej motor ti pa vec kot 100km/h realnih ne bo sou, zarad prenosov. :OK:

Objavljeno
Vsekakor ne bo kot 50, mas skor 1x več konjev. TP kit je v istem razredu priblizno kot polini, malossi, seveda pri navadnem gusastem kitu (8-10hp) :blink:

Dober je za kit ko das gor 70 da menjas izpuh, da motor "zadiha" (laufi ti 1km pa dej v usta slamico pa cez njo dihi), potem menjas fergazer da dobi vec bencina, al pa vsaj dizo... poznalo se bo kr precej motor ti pa vec kot 100km/h realnih ne bo sou, zarad prenosov.  :OK:

Kaj dizo je treba obvezno zamenjat?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!