Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja drgač ti bo zaribu pa še pregrevu se ti bo če ne boš dize menu.

pol boš pa :cry: :(

menat je treba velik več kot sam dizo.

pol je treba še izpuh valčke fedrcena sklopki pa še tršo povratno fedro moreš dat not.

Objavljeno

Poglejte kaj se mi je uceri naredlo :cry:

DSCF0012.JPG

nic predelano pa zaribal, vzroka se ne vem... celinder pa ni tk hud zrajsan..

DSCF0023.JPG

Objavljeno

jap, nimam pojma zakaj. vse je original. ped 3mi dnevi ko se je to zgodilo sem pelal enga, v pa sma sla v hrib, pa se je motor kjub -5 stopinjami verjetno mal pregrel, pa batne obrocke sm zjebu...poitem sm se 2 dni normalno vozu, vceraj pa grem pa glih ko se je motor ogrel je to naredlo. mam pa vse original, še filter... prejsn dan sm pa motor pral, mogoc je voda notr prsla, sam ne vem zakaj bi zagrablo obrocek... pa ko sm ga :angry: pral sm se potem vozu se kr velik... :blink: cundo

Objavljeno

Ja kaj nar rečem upam da boš to čim prej porihtu pa da se boš lahk spet vozu.

Drgač pa se je mojmu kolegu isto naredl ko je enga pelu v hrib pa mu je zarubu motor.Najrajš zariba takrat ko sta na motorju dva gor.To se je že velikim naredl ko jih poznam. :(

Objavljeno

eh, celinder gre na brusenje, bat ze tk mam, pol pa porihtam motor pa ga prodam. ni mi vsec AC :angry: drug bo pa vsekakor LC piaggio nrg, dna, runner ali najraje zip sp :OK:

Objavljeno

mal bol gor sm ti napisu kerga kontaktiraj... .)

Objavljeno

use pravs da mas original, tut blokade not????? kok si pa naredu kilometrov s tem cilindrom

Objavljeno

ah blokad ni...kdo pa še ma blokade? naredu sem okol 1000km s tem celindrom. :BUA:

Objavljeno

Kolko večjo dizo (približno) pa je potrebno dat ča daš 70 gor?(orginal fergazer)

Objavljeno

To ti nemore noben povedat, kar tak, to ugotoviš s probavanjem kera je prava, najboljše peljat k serviserju da ti nastavi, ali pa če imaš kakega prijatelja ali sorodnika ki se spozna na skutere :)

Objavljeno

misliš?

Iglični ležaj je popolnoma vredu. :blink: res nevem kaj bi blo, da je zagrablo obročke. Mam gor originalen filter tk da ne vem kje bi lahk noter kej prišlo :blink: .

Prejšn dan sm pšral motor, lahk da je kje voda prišla noter, sam ne vem kje, pa potem sm se zvečer še vozu, tk da res čudno... :angry:

Objavljeno

poglej ce ti ni kajlic pri obrockih vn vrgl (one kajlice ki preprecujejo da bi se obrocki sukali)...

Objavljeno

Sam res to j ful čudn da ti je to narel al pa da se ti je kak del od mašine zlomu rečmo lamelca na lamelnem ventilu.(majhen košček od nje)

Objavljeno

lamele mam karbonske. to je edina "predelava". :OK:

Objavljeno

jah, karbonske lamele, boljsa odzivnost, pa ce se odlomi motor ne zariba. baje :) :OK:

Objavljeno

men je pri skuterju originalno železno lamelo strlo pa no3 potegnilo :xx: :xx:

Objavljeno

Men je pa Airsal zaribu ko se mi je šplinta zlomla pa vn padla.

Drgač sm pa z njim naredu cca 6500 km.

Pol sm pa neki dol mogu cilinder uzet pa sm šplinto pretegnu pa je poknala ko sm z mesta spelu.(sam ne takoj po ene 150 km.)Pa glih takrat ko mi je to naredl sm ga natanku. :cry: :cry: :cry:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!