Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
destilirana voda obvezno, pa zmesaj jo z vsaj 10% antifriza. ce se vozis tudi ko je pod 0 C zunaj, potem pa naredi malo bolj mocno mesanco.

10% antifriza je premal, mesanco mors nardit, potem zmert do kok minusa zdrzi pa pol vids ce je treba se kej dodat, za vodo pa ni nujno da je destilirana, jest vs cajt dajem navadno izpod pipe pa ni nobenih problemov.

Objavljeno (popravljeno)
10% antifriza je premal, mesanco mors nardit, potem zmert do kok minusa zdrzi pa pol vids ce je treba se kej dodat, za vodo pa ni nujno da je destilirana, jest vs cajt dajem navadno izpod pipe pa ni nobenih problemov.

More bit destilirana kr men je šla pumapa v kurac zarad tega ko sm vodo notr naliu. :nono:

Pa to na runnerju in na nrg ju tak da ne devat vode notr.

Antifris pa destilirano vodo.

Druga pa ne. :nono:

Najbolš je pa če daš notr sam hladilno tekočino.

Pa fajn je če je Paraflu.Hladilna tekočina.

Pa če se dela mešanca se dela 50% vode destilirane 50%hladilne tekočine.

Langus-da se nebš pol čudvov ko ti bo pumpa šla v ku..c.

Pa ti do voda tam tekla ko je jermen.

Popravljeno . Popravil nitro freek
Objavljeno

Ce das vodo izpod pipe not je edina slabost to da se ti bo nardil vodni kamen nic druga.

Objavljeno
Ce das vodo izpod pipe not je edina slabost to da se ti bo nardil vodni kamen nic druga.

ja to ze ja... samo navadna voda hitreje zavre kot pa destilirana,ki je ze bila tako rekoc "prekuhana"...pomoje vsaj...

pumpe pa ne more zjebat nic,sej pumpa ne we kaka voda se pretaka... :lol1:

Lp

Objavljeno

Ne sej ni problem v vodni pumpi.

Problem je v tem da navadna voda ima kamen in ta kamen ti uniči semering pl ti pa voda začne spušat.

Če pa začne spušat moreš pa pol celo pumpo zamenat kr ležaji zarustajo ker pridejo v stik z vodo,še sploh če se ne voziš z motorjem.

Jst to vem iz svojih iskušn in to se mi je že 2x zgodil.

Zato pravim da navadna voda ni vredu za pumpo.

SpeedFox-če ti je voda že vrela pol so se ti tut dihtunge skuhale in ti bo kaj kmalu voda začela notr tečt.Pol boš mogu pa ležaje na gredi menjat kr se ti bojo zjebali.

Tut to se mi je že naredl tak da mal glej da se ti ne pregreva.

Objavljeno

najbol je antifriz ker to ni samo destilirana voda ki ne zmrzuje ampak je ta tekočina tudi malo mastna-kot olje zato maže pumpo in skrbi za cevi da ne preparijo tako hitro

razlika med destilirano in navadno vodo pa je samo ta da ej destilirana brez vseh primesi ki so v navadni -minerali... ki pol nastane vodni kamen

glede pregrevanja a maš kak stayling dodatek recimimo gosto mrežo čez lukne od kilerja to zna tudi vplivat

Objavljeno (popravljeno)

No danes sem se malo vozo pa pol vgasnem pa probam kiler pa je bil kar fejst topel pa one cevke tudi(pa tudi oni kesl ko je antifriz not je bil kar precej topel)

Kaj je to normalno :? ? Kaj vpliva mogoče kaj svečka na to(ker še mam orginalno)

sorry za malo :topic: vprašanje!

Popravljeno . Popravil aerox_16
Objavljeno
glede pregrevanja a maš kak stayling dodatek recimimo gosto mrežo čez lukne od kilerja to zna tudi vplivat

Ne ni nobene mreže

Objavljeno

ja vpliva vse tud nastavitev fergazrja in svečke ker če je premalo mešanice se zadeva bolj segreva kar se lahko tudi pozna

cevke in kilr in posoda ej pa normalno da so vroči/topli

Objavljeno

Glej kdo ti je dau skup cilindr.Če si sam to delov al pa kdo ko niti ne zna tolk je,

mogoče,da so cevke zamenjane in se ti pol pregreva kr ni pravega pretoka vode.

To se je mojmu kolegu dogajal pa se mu je pegrevu skos sploh ni mogu zrihtat.

pol je pa cevke zamenov pa je blo vredu.(obrnu kr so ble narobe prkloplene)

Objavljeno
Glej kdo ti je dau skup cilindr.Če si sam to delov al pa kdo ko niti ne zna tolk je,

mogoče,da so cevke zamenjane in se ti pol pregreva kr ni pravega pretoka vode.

To se je mojmu kolegu dogajal pa se mu je pegrevu skos sploh ni mogu zrihtat.

pol je pa cevke zamenov pa je blo vredu.(obrnu kr so ble narobe prkloplene)

a to na aeroxu

ker ni mi jasn kaj bi blo narobe tud če je kontra obrnen

Objavljeno
a to na aeroxu

ker ni mi jasn kaj bi blo narobe tud če je kontra obrnen

Če so cevi narobe obrnjene se motor pregreva,

ker je narobe obrnjen krog vode.

Namest da bi voda iz cilinda šla v kiler gre nazaj v cilinder in po cevi k naj bi voda prišla notr gre voda vn.

Zato se motor pregreva ker vbistvu se voda predolgo zadržuje v cilindru in zato se cilindr pregreje.

Če pa zdej ne zastopiš pol pa nevem ka ti ni jasn.

Objavljeno
Langus-da se nebš pol čudvov ko ti bo pumpa šla v ku..c.

Pa ti do voda tam tekla ko je jermen.

nc se ne bom, pa to ni od navadne vode, fora je v tem da si ti mu polet navadno vodo notr (brez antifriza da se ti je bols hladil), nekateri mamo problem s pregrevanjem resen :afro1:

Objavljeno
nc se ne bom, pa to ni od navadne vode, fora je v tem da si ti mu polet navadno vodo notr (brez antifriza da se ti je bols hladil), nekateri mamo problem s pregrevanjem resen  :afro1:

Veš rajš vidim da se mi pregreva kokr da mi voda teče.

Sam se mi ni pregrevov ok.Če se mi pa bo bom pa ventilator na kiler dau pa je to to.Pa je problem pregrevanja rešen,kr pol se pa zihr ne bo. :grim

Sam a se ti res ne bo to zgodl kr pol boš pa res mogu pumpo menjat. :cry:

Objavljeno (popravljeno)

ja sj voda gre kilr- pumpa- cilindr- kilr

ali pa kilr- cilindr-pumpa -kilr tko da ni mi jasn kak razlika velka nj bi bla

sj ventilator na kilrju ti pa tko al tko pomaga samo ko si na mestu oz zlo počas svozš

Popravljeno . Popravil k&4
Objavljeno
ja sj voda gre kilr- pumpa- cilindr- kilr 

ali pa kilr- cilindr-pumpa -kilr tko da ni mi jasn kak razlika velka nj bi bla

sj ventilator na kilrju ti pa tko al tko pomaga samo ko si na mestu oz zlo počas svozš

Pa to je tak ko če bi ti skoz rit jedu. :nono:

Lej voda narobe teče.

Če pa res ne razumeš pol pa obni cevi na svojem motorju pa boš vidu ka bo zahuku ti bo ztak da ti jasn ne bo. :slap:

Tak da ne neki govorit če še nisi nikol to vidu.

Probi pol pa govor al je usen al ni.

Če bi blo potvoje bi vsak prklopu cevi kolker bi jim pasl pa bi blo vredu.

Pumpa je narejna da poganja vodo iz clindra v kilr kjer se ohladi in se ohlajena vren v cilinder.in se to ponavlja.

Če bi blo pa tak ko si ti reku bi blo pa tak da bi voda z kilerja šla na pumpo in v cilindr tam ko naj bi vn pršla in tam ko naj bi ohlajena pršla v cilinder gre vroča iz cilindra in v kilr.

Pumpa pa ni narjena da bo naredla tlak ki bo vodo potiskov vn iz cilindra tom ko notr pride.

Pa še pri pravilnem obtoku so padci narejjeni da lažje voda pride v iz cilindra na pumpo ki jo pol pumpa požene v kilr.

TAK ČE PA ZDEJ NE ZASTOPIŠ POL SI PA RES TAPRAV KEKEC.

Pol pa tak brezveze da maš motor.

Objavljeno

no dobro sj eni so tok pametni da ko kj uprašaš se jim zdi brezveze razložit in znajo samo še žalt

beda

Objavljeno

No da se jaz dodam svoje.Ventilator na kilerju je ena resitev samo pomaga pa ravno 0.Sem imel nekoc in vem kako je bilo z tem...Ce ni serisko narejeno tako kot Runner 125/180 potem drek.Okrog kilerja fajn luknje navrtat,da dobi lepo zrak in je to to :) Ali pa en fajn veliki kiler dat tako kot ga imamo eni pa je problem resen :D

Objavljeno

voda ima specificno toploto 4,2kJ/kgK, antifriz pa kaksnih pol manj, nisem ziher, ampak ziher ima manj. to pomeni, da vec je vode v mesanci boljse je hlajenje. vendar pa more bit tudi nekaj odstotkov antifriza, da se pumpa maze, da ne nastajajo alge,... nekateri antifrizi imajo tudi antikorozivno funkcijo, ki preprecuje ionizacijo (je fajn uporabit ce so v taksnem vodnem sistemu alu in cu materjali).

za izboljsanje hlajenja pa se da naredit marsikaj. povecava kilerja in menjava na bakren kiler (baker prevaja toploto skoraj 2 krat boljse kot aluminij) - poskusite najt na avtoodpadu ladine bakrene kilerje za gretje, so glih nekako prave velikosti. kot drugo poskusite povecat pretok vode. ker crpalke ne morte menjat, ker je vezana na gred, lahko poskusite s sirsimi cevmi. omogocajo vecji pretok, zato se pretoci skozi vec vode, pa se crpalka je manj obremnjena. je zeloooo velika razlika ze med cevmi notranjega premera 8mm in 12mm!

Objavljeno
Veš rajš vidim da se mi pregreva kokr da mi voda teče.

Sam se mi ni pregrevov ok.Če se mi pa bo bom pa ventilator na kiler dau pa je to to.Pa je problem pregrevanja rešen,kr pol se pa zihr ne bo. :grim 

Sam a se ti res ne bo to zgodl kr pol boš pa res mogu pumpo menjat. :cry:

ne razumes. pr teb se to dogaja zarad tega ker si enkrat naliv samo vodo notr, brez antifriza, potem si pa antifriz dau notr k je biu mrz, zarad tega ti je sla pumpa. ne poznam nobenga mehanika k bi v avte dajov DESTILIRANO VODO pa vse normaln dela.

Objavljeno

kateri avtomehanik pa ma diplomo? saj to so povecini sami taksni ki opravijo 3 oz. 4 letne poklicne sole. :doze:

Objavljeno

:topic: :topic: :topic: , noben ni omenu izobrazbe pa sploh se ne gre kle zato, fora je v tem da ni vazn kasno vodo das med antifriz.

Objavljeno

je pomembno, ker ma navadna voda minerale, ki se nalagajo na stene vodnega sistema.

Objavljeno

Zalili se bomo al kako? :angry2:

Ce nimate kaj za na temo povedat bodite prosim tiho!

Objavljeno

Sej jst nikorar ne žalim sam ne zastopim kok se nekaterim ne da nič dopovedat.

5x sm povedu zaka je tak pa zaka nemore bit drugač pa še kr ne zastopijo.

Za men to ni žalitev.

Sam povedu sm svoje mnenje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!