Stric Burek Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Eno vprasanje. Ce ti na servisu natocijo olje cez zgornjo crto-kot so ga meni, a lahko pritece olje skozi tesnilo na motorju?Pri verigi. Ali pa se pritisk v motorju lahko sprosti kje drugje? Sem opazil da pri avtih pocnejo isto..Vedno ko sem prisel s servisa sem imel v motorju kaksen centimeter prevec olja. In grejo semeringi.. S. Na motorju imaš cevko in ga spljuva preostanek ven. Pri meni je blo tako ko sem menjaval olje, se mi je malenkost vlilo več..
samek Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Kako se pa vidi, ce je veriga (O ring) fuč? Verjetno bolj crno olje pritece..Pri meni je odspodaj mastna masina od svetlega olja. Monster 800 i.e. S.
Stric Burek Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Kako se pa vidi, ce je veriga (O ring) fuč? Verjetno bolj crno olje pritece..Pri meni je odspodaj mastna masina od svetlega olja.Monster 800 i.e. S. Veriga je fuč ko je tolk našpionana da je ne moreš več šponat. Alpa ko jo utrže alpa ko začne ružit(neenakomerno nategnjena) oz. ko so zobniki preveč špičasti(menjaš komplet, nasploh je zelo priporočljivo komplet menjat) A nima noben kakih navodil zraven?
triler Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Kako se pa vidi, ce je veriga (O ring) fuč? Verjetno bolj crno olje pritece..Pri meni je odspodaj mastna masina od svetlega olja.Monster 800 i.e. S. Fuc je ko se raztegne za dolocen procent. Pise v manualu ponavad kako zmert in koliko je lahko dolga. Pr mojmu je tko da mors prestet doloceno stevilo zob in zmerit razdaljo med njimi in ta ne sme bit vecja od neki...
ICE_MAN Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Da je ketna takrat fuč kadar se vidijo poškodbe na njej (trgajoči ringi, trdi sklopi, obrabljeni špičasti zobniki...), drugače en pokazatelj je tudi dolžina med glidi. Pri Husotu vem da v service manualu piše npr da mora biti med 10 glidi od XXmm do XYmm razdalje kar je več je fuč.
Ice Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 najlazje: ko lahko max. napeto verigo na zadnji (desni, gledano proti motorju; ce ima verigo na levi) strani odmaknes od zanjega veriznika za "vec kot" 5 mm. potem je ziher fuc ketna.
Hornet Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 Čisto po naključju sem naletel na tole sliko, predstavljala pa naj bi model monstra za letnik 2008.
Stric Burek Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 OMG OMG OMGOMG OMG OMGOMG OMG OMGOMG OMG OMGOMG OMG OMGOMG OMG OMGOMG OMG OMGOMG OMG OMGOMG OMG OMG Ne ne, neeee, sploh ne bom komentiral. Perfekcija :worship:
Igorr Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Sploh ni slab. Upam, da je tudi moč kaj večja?!
Igorr Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 80 hp. Govoriva o devetstotaku?
samek Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 A je lahko kaj narobe, ce ne gres ventilov stelat pri 20 000 ampak sele pri 30 000? Ker motor gre kot nov in ne vem ce je to res treba na vsakih 20 000km.. S.
salo Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 A je lahko kaj narobe, ce ne gres ventilov stelat pri 20 000 ampak sele pri 30 000? Ker motor gre kot nov in ne vem ce je to res treba na vsakih 20 000km.. S. Če motor voziš zmerno brez navijanja obratov, ti bojo lahko ventile naštelali šele pri 40K, tako je bilo pri meni. Se čuti kdaj je potrebna nastavitev, ker motor zgubi na moči.
samek Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Če motor voziš zmerno brez navijanja obratov, ti bojo lahko ventile naštelali šele pri 40K, tako je bilo pri meni. Se čuti kdaj je potrebna nastavitev, ker motor zgubi na moči. Hvala za odgovor. Saj je logicno, da se mora poznat na moci , ko se razstelejo..Samo serviserji strasijo, da je treba prit na 20 000, ne na 30 000. Olje, filtre svecke, ketno menjam sam za stelanje ventilov ti pa vzamejo kar nekaj eurov...zato sem mislil se pocakat, ker gre motor cist OK. Kateri je pa med cenejsimi serviserji za ventile? Pa se nekaj..Ce zamenjas "auspuh" je treba tud vzig nastelat? Al pa ce ga odpres..vzames dusilec ven. Se mi zdi da ko vzamem tisti mali dusilec, ki je narejen za voznjo po cesti ven, ima motor manj moci.(Marwing)
simonsi Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Ventile se za začetek samo prekontrolira. Preprosto in poceni.
salo Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Hvala za odgovor. Saj je logicno, da se mora poznat na moci , ko se razstelejo..Samo serviserji strasijo, da je treba prit na 20 000, ne na 30 000. Olje, filtre svecke, ketno menjam sam za stelanje ventilov ti pa vzamejo kar nekaj eurov...zato sem mislil se pocakat, ker gre motor cist OK. Kateri je pa med cenejsimi serviserji za ventile? Pa se nekaj..Ce zamenjas "auspuh" je treba tud vzig nastelat? Al pa ce ga odpres..vzames dusilec ven. Se mi zdi da ko vzamem tisti mali dusilec, ki je narejen za voznjo po cesti ven, ima motor manj moci.(Marwing) Kar jaz vem ti ni treba nič štelati vžiga, če daš dušilec ven. Manj moči pa imaš ker se spremeni tlak in hitrost ispušnega plina, vendar ponavadi grejo slapše zadušeni auspuhi. Gdo je najcenejši ne vem slišal sem, da so v klasu kar ugodni. Jaz ga vozim v Ilirsko Bistrico ker je dečko zelo prijazen in se lahko tudi malo pogovoriš znjim glede tehnike itd,... kar se v klasu ne boš ker so precej arogantni in uzvišeni, kot da znajo samo oni šramfat Ducatije in še eden na Japonskem ;)
pirrulz Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Hvala za obelodanitev vajinih umotvorov. Memorirano. Če bom kdaj kupoval rabljen Ducati, ga zagotovo ne bom od vaju.
samek Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Hvala za obelodanitev vajinih umotvorov. Memorirano. Če bom kdaj kupoval rabljen Ducati, ga zagotovo ne bom od vaju. A to zaradi tega, ker sam menjam olje, svecke in filtre al zakaj? Ne kuzim.. Ko sem imel nazadnje motor na servisu (Stajerska-ne bom govoril kje..) sem doma opazil, da je olja krepko cez zgornjo crto!! (mrzel motor). Sem ga potem izpustil dva deci ven, da je na spodnji crti. Cez par dni je bil motor odspodaj masten. Serviser mi pri menjavi oljnega filtra le tega ni dovolj zategnil in je curilo ven...HUDO..Lahko bi bla katastrofa. Mislim da ce sam skrbis za motor ni to nic slabega ampak obratno. Ce bi jaz slepo zaupal serviserju in nebi pogledal motorja ne vem ce bi zdaj to pisal. Za menjavo olja v motorju (sem imel svoje olje), jermenov, olja v vilicah,bremzah,svecke sem placal 250eur.!! Za stelanje ventilov pa naj bi prisel cez en mesec in bi mi racunal okrog 200eur. je rekel.. Tako da ne govorit, da cez servis ga pa ni. Vsaj jaz sem te tako razumel. Lp S.
LucifugeRofocale Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 A to zaradi tega, ker sam menjam olje, svecke in filtre al zakaj? Ne kuzim.. Pirrulz je govoril o ne/štelanju ventilov. Se mi zdi.
pirrulz Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 (popravljeno) Pirrulz je govoril o ne/štelanju ventilov. Se mi zdi. Exactissimo. Popravljeno December 3, 2007. Popravil pirrulz
kađiva Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 (popravljeno) in pol se folk čudi pokvarljivosti Ducatijev :krneki: Popravljeno December 3, 2007. Popravil kađiva
salo Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Hvala za obelodanitev vajinih umotvorov. Memorirano. Če bom kdaj kupoval rabljen Ducati, ga zagotovo ne bom od vaju. Pirrulz je govoril o ne/štelanju ventilov. Se mi zdi. Zakaj bi štelal ventile, če je zračnost znotraj tolerančnega območja, se pravi sesalni ventil potisna plščica 0,10-0,12 mm in izpušni ventil potisna ploščica 0,12-0,15mm (monster 900)? Tudi serviser jih ne tika, če so v tem območju :headbang: in če motor voziš s pametjo lahko narediš brez štelanja tudi 40K ali več! In verjemi mi se naredi več škode na motroju, če ga mrzlehga turiraš itd.,,, kot če ventili niso našteleni, kajti razštelan ventil samo kasni pri dovajanju zmesi bencina in zraka in posledično je tudi mešanice manj za izgorevanje zato pa začne zgubljat na moči. Vsak zakaj ima svoj zato, še pocebej v tehniki ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se