Skoči na vsebino

Križi in težave začetnikov


Priporočene objave

Objavljeno

Še neki sem se spomnu.

Kot začetnik sem imel XJ600. Prva 2 mesca ni blo šans, da sem jo postavil na sredenj štender :blush: Nikak nisem skužil princip :slap:

Objavljeno

Še neki sem se spomnu.

Kot začetnik sem imel XJ600. Prva 2 mesca ni blo šans, da sem jo postavil na sredenj štender :blush: Nikak nisem skužil princip :slap:

Napiš kako ga postaviš,da vidmo mi tapravi motoristi-učiš se vedno in trapast umreš!!!!! :eek:

Objavljeno

moraš se ful upret z nogo, pa mal prdvigneš zadn konc...

tko je mene inštruktor nauču in se v bistvu sploh ne rabš dost matrat...sm je pa tko...js mam dobrih 100 kil za dvignt, ti pa najbrž 'mal' več

Objavljeno

Če imaš Boss Hoss-a, pa samo na gumb pritisneš...

Objavljeno

sem se pa nasmejal, ko sem bral tole temo :OK:

se moja izkusnja, sicer s scooterjem ampak vseeno...

Zunaj blizu 0 stopinj... oblecene smucarske hlace, motoristicno jakno, celado, rokavice....

se vozim cca 1 uro in bolj kot ne brez prestanka, ker ni bilo nevem kolko semaforjev, tako da nisem velikorat stopil iz scooterja...

potem pa...

pridem na cilj..... dam levo nogo dol... in z njo tacko (vsaj mislil sem da sem tacko postavil) hocem dol iz scooterja in ta se mi zacne nagibat levo (sem si rekel, itak je tacka...) napol sem bil ze s scooterja in on se kr pada v levo :eek: potem hocem scooter zadrzat...stopim na levo nogo in........ mel sem tako premrazene noge, da jih v bistvu nisem cutil in nisem imel nobene moci....

samo "ulegel" sem se s scooterjem vred... :headbang:

scooter 2 mali praski (hvala bohu se je samo nalepka spraskala in ne barva)

meni 0

me pa neki zanima....

pisete kako "pobirate" motorje s tal... kako pa :eek: kolikor sem jaz gledal motorje razreda 600 ccm je to neto teza cca 200 kg :eek:

Kako vam to rata s tal pobrat? :eek:

Ko ti enkrat motor pade na tla, dobiš tako moč, da dvigneš brez problema :grim Res da nism čist švoh, ampak sm takoj pobrau svojo zverino s tal... teža 218kg :)

takrat ko ti pade tok drag motor na tla dobiš ful na adrenalinu in popizdiš pa dvigneš(pa dost je na fiziki)

:blush:

moja mt ko ma 60 kg je dvignla 160 kg težk motor k pero,postal me je strah :lol1:

:grim :grim :grim

Objavljeno

Takele

"začetniške" se dogajajo tudi starim mačkom.

XJR

je biw moj ne vem kateri motor .. 1.furca preden sem hotel iti na 3M,

kjer so me čakali Motomarsowci, da dam za pijačo. Malo 'nažgem'

in na neki grbini me dvigne v zrak. Ko po parih metrih spet pristanem,

se jasno napnejo trebušne mišice in pripasna torbica z dokumenti se odpne in odfrči.

V paniki ustavim ob robu ceste, da bi šel iskat torbico in 'naslonim' motor

ne da bi podstavil tačko. 250kg železa začne padati proti tlom

in namesto, da bi ga, butelj ys, pustil pasti,

ga ujamem na polovici poti samo z levo roko

ter dvignem nazaj.

Posledica: levo zapestje me je bolelo 6 mesecev, v levi rami mi je napočila kita,

ki se je kasneje do konca strgala v fitnesu .. komplicirana operacija, rehabilitacija in

zdravnikova izjava:

"Naredili smo kar smo mogli - nikoli pa ne bo več tako kot je bilo."

Če bi ga pustil pasti, bi verjetno polomil le ogledalo.

:blush:

Objavljeno

Napiš kako ga postaviš,da vidmo mi tapravi motoristi-učiš se vedno in trapast umreš!!!!! :eek:

Kako naj ti to opišem :hmm: Z levo roko primem za belanco, z desno za držalo sopotnika, z desno nogo se uprem na srednji štender (stopim cel gor) mal cuknem v desno in motor se dvigne.

Čeprav, ko sem tako enemu opisal, je celo popoldne skakal po štendru, pa ni bilo nič :D

Objavljeno

Kako naj ti to opišem :hmm: Z levo roko primem za belanco, z desno za držalo sopotnika, z desno nogo se uprem na srednji štender (stopim cel gor) mal cuknem v desno in motor se dvigne.

Čeprav, ko sem tako enemu opisal, je celo popoldne skakal po štendru, pa ni bilo nič :D

Uprto nogo in desno roko, ki drži ročaj primerjaj z napenjanjem loka. Kdor zna napeti lok (pravilno) bo šlo tudi to. In smer telesa je naprej, ne prečno na motor!

Objavljeno

Bo držalo :grim Viš sem včasih z lokom streljal.

Objavljeno

Kar pravilno ste opisal. Stranska tačka naj bi bila spuščena,z levo roko držiš balanco,z desno se primeš (čim bližje sredini motorja)pod sedežem in z kompletno svojo težino stopiš (+pritisneš) na sredinsko stojalo in motor se skoraj sam postavi na sredinsko stojalo in nato vrneš navzgor bočno tačko. :beer2:

Objavljeno

Kako naj ti to opišem :hmm: Z levo roko primem za belanco, z desno za držalo sopotnika, z desno nogo se uprem na srednji štender (stopim cel gor) mal cuknem v desno in motor se dvigne.

Čeprav, ko sem tako enemu opisal, je celo popoldne skakal po štendru, pa ni bilo nič :D

Zelo blizu resnice.

*

Z nogo pritisneš na centralno stojalo, z levo roko držiš za balanco, ki je obrnjena povsem v levo (da se ti ne premakne ko potegneš), z desno roko pa držiš za prijemalke sopotnika.

Tako, držite?!

Nato pa vse naenkrat:

-močno stopiš na centralno stojalo :grim

-z levo roko potegneš balanco :grim

-z desno roko pa potegneš malo navzgor in nazaj :grim

Pa pazite da od šusa ne prevrnete sebe in motorja na hrbet :naughty: :kva1:

Objavljeno

js pa pravm da centralno stojalo dol z motorja. ker je lahko pri polaganju ovinkov zelo nevarno...

Objavljeno

js pa pravm da centralno stojalo dol z motorja. ker je lahko pri polaganju ovinkov zelo nevarno...

Zdaj pa še opiš postopek mazanja ketne,ko si na daljši furi brez sredinskega stojala!!!!

Ps:nedajbože,da imaš gumi defek. :BUA:

Objavljeno (popravljeno)

js pa pravm da centralno stojalo dol z motorja. ker je lahko pri polaganju ovinkov zelo nevarno...

:slap: :lol1:

@brumer-vse se da ,sam če je volja! :D

če maš sam za peno notr spustit al pa inekcijo dat ni probem.če ti gumo "razreže" poool pa zna bit problem :doze:

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno

Zdaj pa še opiš postopek mazanja ketne,ko si na daljši furi brez sredinskega stojala!!!!

Ps:nedajbože,da imaš gumi defek. :BUA:

Na Classicu nisem pogrešal sredinskega stojala, pa sem x-krat mazal verigo, pa en gumidefekt imel, parkrat gume menjal,... P.s. Harleyi nimajo štenderja, pa se nobeden ne pritožuje, oziroma ga pogreša... Vse je stvar iznajdljivosti.

Objavljeno

js pa pravm da centralno stojalo dol z motorja. ker je lahko pri polaganju ovinkov zelo nevarno...

RR motorji ga tko al tko nimajo. .)

Objavljeno

js pa pravm da centralno stojalo dol z motorja. ker je lahko pri polaganju ovinkov zelo nevarno...

samo če je konstrukcija motorja sfaljena :whistle:

Objavljeno

samo če je konstrukcija motorja sfaljena :whistle:

:grim :grim :grim

Objavljeno

samo če je konstrukcija motorja sfaljena :whistle:

a pol praviš da je konstrukcija yamaha fazer 600 al pa bandita 600... sfalena? :hmm: ne bi reku. sicer lastnih izkušenj z stojalom na ovinkih nimam (na srečo), ampak to slišim od ostalih motoristov... btw na SV-ju ga nimam

aja brumer js nisem meu pri nobenmu motorju stojala pa sm povsod čist normalno ketno mazou, če ne drugač si pomagam z dvigalko za avto...

Objavljeno

a pol praviš da je konstrukcija yamaha fazer 600 al pa bandita 600... sfalena? :hmm: ne bi reku. sicer lastnih izkušenj z stojalom na ovinkih nimam (na srečo), ampak to slišim od ostalih motoristov... btw na SV-ju ga nimam

aja brumer js nisem meu pri nobenmu motorju stojala pa sm povsod čist normalno ketno mazou, če ne drugač si pomagam z dvigalko za avto...

Glih zdej boste pisal,da lahko pri kakšnem kmetu na KONTRAPEZO z RANTO dvigneš motor in mažeš verigo,zobnike,gumo,štelaš verigo,menjaš ležaje itd(AJA vam nikdar nič necrkne).Jaz sem dobro plat sredinskega stojala omenil zato,ker sem bil zraven v (Guči ),ko so fantje se matrali z mazanjem verige, menjavo gume,nastavitvijo verige,na motorjih brez sredinskega stojala.Jaz imam en motor z drugi pa brez sredinskega štenderja zato dobro vem,kaj je boljše seveda je to moje mnenje in zato nepotrebujen in nepričakujem nikakršnih nadaljnih navodil. :hmm:

Objavljeno

Nihče ni rekel, da je sredinski štender nepotreben, govorimo le to, da se da marsikaj rešiti z iznajdljivostjo... Kot so se smejali fičotu, ko je zapisal, kako se loči guma od feltne s tem, da z avtom zapelješ čez gumo. Ja, nihče ni takšen vseved, da se ne bi mogel česa zraven naučiti. .)

Btw: ko se predre guma, motor nasloniš na stransko nogo, zadnji del pa z avtodvigalko dvigneš (sem tako pri vulkanizerju naredil). Ali pa ga nagneš preko stranske opore, pa ti nekdo zadaj podloži kos lesa... Pri mazanju verige ti pomaga kolega- ga počasi premika, ti pa špricaš... Vse se da. :OK:

Objavljeno

še vedno je motor lažje postavt na štender in lahko opravš stvari brez dodatnega razmišljanja sploh...eni so pač bol...laganini

no...mogoče je to slaba stran in zavira razvoj možganov in sposobnosti :lol:

če pa mene prašaš, se pa strinjam z Brumer-jem...pa še pozimi, ko ga konzerviraš, ga lepo rukneš na štender in ne rabš podkladat klocen, da so gume v luftu...vsekakor ma svoj namen, zato kar naj bo gor, itak če bi šou polagat, bi z vsem prej podrsov ko s štenderjem :doze:

Objavljeno

za mazanje gume brez pomočnika je res bedn

drugač pa:

1.daš na tačko

2.stopš na njo

3.balanco daš čist na levo( in držiš)

4.primš za zic in potegneš k seb

5. pomočnik ta čas namaže ketno

p.s.:bodi na levi strani :grim

Objavljeno

ja, če maš moped od 100-150 kil, boš še nekak, ka pa če maš ti kakšno nerodno mrcino z 200+ kil? če se že sam ne poserješ, ko ga probaš prdvignt, bo šla pa tačka v ku*ac

Objavljeno

ja, če maš moped od 100-150 kil, boš še nekak, ka pa če maš ti kakšno nerodno mrcino z 200+ kil? če se že sam ne poserješ, ko ga probaš prdvignt, bo šla pa tačka v ku*ac

sploh ne

jst sm bil čist šokiran k sm držu lahk tut 600 ccm motorje :blink:

kaj ti maš štender :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!