Jump to content

Yamaha YBR 250


C4V4L13R

Recommended Posts

Na internetu sem zasledil nekaj podatkov o novi Yamahi YBR 250. Motorček je kar všečen in je v primerjavi z manjšim 125 res lepši. Pa me zanima, če gdo ve kaj več o tem, gdaj pride, oz. ali je že v prodaji, se ga dobi v Sloveniji, cene itd itd

še povezava na uradno stran yamaha europe, kjer je tudi predstavljen: http://www.yamaha-motor-europe.com/product...p?view=overview

lp

Edited by C4V4L13R
Link to comment
Share on other sites

Engine -

Engine type Air-cooled, 4-stroke, single cylinder

Displacement 249 cc

Bore x stroke 74.0 x 58.0 mm

Compression ratio 74.0 x 58.0 mm

Maximum power 15.4 kW (21 PS) @7,500 rpm

Maximum torque 20.5 Nm (2.1 kg-m) @ 6,500 rpm

Lubrication system Wet sump

Fuel System Fuel Injection

Clutch type Wet, multiple-disc coil spring

Ignition system TCI (digital)

Starter system Electric

Transmission system Constant mesh, 5-speed

Final transmission Chain

Fuel tank capacity 19.2 litres

Oil tank capacity 1.55 litres

Chassis -

Chassis: Steel double cradle

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 115 mm

Rear suspension system Bottom link swingarm

Rear travel 120 mm

Front brake Single disc, Ø 282 mm

Rear brake Drum, Ø 130 mm

Front tyre 100/80-17M/C 52S

Rear tyre 130/70-17M/C 62S

Dimensions -

Length (mm) 2,025 mm

Width (mm) 745 mm

Height (mm) 1,065 mm

Seat height (mm) 805 mm

Wheel base (mm) 1,360 mm

Minimum ground clearance (mm) 190 mm

Dry weight (kg) 138 kg

glede ne to da je 250ccm, bi lahko imel vsaj 25km, če ne več

Link to comment
Share on other sites

kak komu... :P Meni osebno... katastrofa :slap: Če nočeš stroškov in motor služi zgolj za prevoz , izgled in moč pa nista pomembna zna bit dober ja :D

Link to comment
Share on other sites

ko neka 50ka... ...konjev pa za en misji kurac vec ko 50-kubicni Tomosov GP iz leta 83 (yamaha 21, tomos 19,5)... :lol1:

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

js zdej vozm manjšga ybr 125 pa morm rečt d sm kr zadovoln z njim, res d ni za dirkat je pa za mestno vožnjo čist supr, mogoče tud za kšno turco sm en predougo k je končna katastrofa, najbl mi je pa seveda všeč cena ---> 500k nov tku d mislm d tud tale 250-ka neb smela bit predraga... :?

men osebno je zlo všeč po obliki, je pa res d je mal švohn :wacko: sm če ga primerjamo s hondo cbf ni razlike...

lp

Link to comment
Share on other sites

Ja sej samo za mestno vožnjo je .. Za ture je pa itak do enih 500 kubikov premalo

za slovenijo je dober za ture po slo :) :D moje mnenje

Link to comment
Share on other sites

ko ena mal močnejša apn 6 :BUA: moč je pa tud čist v vagini, ZZR ima mislim da 8 konjev več, pa je lih tko 4-takt pa še precej lepše zgleda kt pa tale moped..... samo moje skromno mnenje, rajš kupim zzr 5 let star kot pa tole ybr novo

Link to comment
Share on other sites

za slovenijo je dober za ture po slo :) :D moje mnenje

js tud tku mislm...sej če je potovalna okol 120-130 je čist ok, tok je pa zihr zmogliv

no dodajam še slike iz navedene spletne strani d vm ne bo treba brskat :P

post-12378-1160745979_thumb.jpg

post-12378-1160745991_thumb.jpg

Edited by C4V4L13R
Link to comment
Share on other sites

js tud tku mislm...sej če je potovalna okol 120-130 je čist ok, tok je pa zihr zmogliv

no dodajam še slike iz navedene spletne strani d vm ne bo treba brskat :P

lepčkan motor, ekonomičen, edina stvar k mi ni najbl všeč so bobnaste zadnje zavore drgač pa mi je všeč

Link to comment
Share on other sites

men je prov luštkan. ni glih močn bo pa v primerjavi z zzr250 velik VELIKKKK bol zanesljiv.

za po mestu vozt mu ne bo problem pa tud za kakšno daljšo turo ni problem sam da gre 120km/h pr lepih obratih pa je!! sej ni treba da je raketa.. :grim sam upam da cena glede na to kakšne komponente ima motor ne bo presegla 3000 EUROV (še mal pa bomo mel eure) :OK:

Link to comment
Share on other sites

lepčkan motor, ekonomičen, edina stvar k mi ni najbl všeč so bobnaste zadnje zavore drgač pa mi je všeč

bobn zadej, sej tu ni nujn slabu...itak je 70% na prve tistih 30 na boben pa tut ni katastofalnu, sej motor je kukr tok lahek, močan pa tud ni d bi rabu ne vem kake bremze...ne vem no :?

lp

men je prov luštkan. ni glih močn bo pa v primerjavi z zzr250 velik VELIKKKK bol zanesljiv.

za po mestu vozt mu ne bo problem pa tud za kakšno daljšo turo ni problem sam da gre 120km/h pr lepih obratih pa je!! sej ni treba da je raketa.. :grim sam upam da cena glede na to kakšne komponente ima motor ne bo presegla 3000 EUROV (še mal pa bomo mel eure) :OK:

se čist strinjam :OK: cena me pa tud zlo zanima, sm glede na tu d je 125 najcenejši v svojem razredu tud tale nej ne bi biu drag...se motm? :unsure:

Edited by C4V4L13R
Link to comment
Share on other sites

ni glih močn bo pa v primerjavi z zzr250 velik VELIKKKK bol zanesljiv.

si ti optimist, a? :OK: sej ne ves kak se kej masine obnesejo.. ;)

kubiki so ze, kubiki, sam vse ostalo pa fali... :P

raj mam 125 2T cestaka, VELIK raj ko tole... ...pa se vseen se mi je (zarad mocnejse masine) lazje vozit z njim... :blush:

Link to comment
Share on other sites

bobn zadej, sej tu ni nujn slabu...itak je 70% na prve tistih 30 na boben pa tut ni katastofalnu, sej motor je kukr tok lahek, močan pa tud ni d bi rabu ne vem kake bremze...ne vem no :?

lp

se čist strinjam :OK: cena me pa tud zlo zanima, sm glede na tu d je 125 najcenejši v svojem razredu tud tale nej ne bi biu drag...se motm? :unsure:

ne ne sej ne pravim da je slabo, sam mal lepš je disk videt :D ne ne mislit da ga mečem proč, men je motor zlo všeč :)

Link to comment
Share on other sites

ne ne sej ne pravim da je slabo, sam mal lepš je disk videt :D ne ne mislit da ga mečem proč, men je motor zlo všeč :)

pa ni sam lepš videt, ampak je tudi lažje zavirati z določeno silo, imaš večjo kontrolo nad tem kdaj kolo zdrsne

Link to comment
Share on other sites

bobn zadej, sej tu ni nujn slabu...itak je 70% na prve tistih 30 na boben pa tut ni katastofalnu, sej motor je kukr tok lahek, močan pa tud ni d bi rabu ne vem kake bremze...ne vem no :?

lp

se čist strinjam :OK: cena me pa tud zlo zanima, sm glede na tu d je 125 najcenejši v svojem razredu tud tale nej ne bi biu drag...se motm? :unsure:

v avtošoli te učijo da se z predno bremzo bremza približno za 60% na zadno pa 40%

tolk za info sam :)

Link to comment
Share on other sites

v avtošoli te učijo da se z predno bremzo bremza približno za 60% na zadno pa 40%

tolk za info sam :)

men so rekli v avtošoli 80% na spredno, pa 20% na zadno...

Link to comment
Share on other sites

v avtošoli te učijo da se z predno bremzo bremza približno za 60% na zadno pa 40%

tolk za info sam :)

ja sej vem, sm nekje sm vidu d je kao odvisn od motorja (sport, touring al pa cruiser) pa majo različnu, sm tu je čist odvisn od posameznika včas rata tud 60 % na zadno :P sm k nč ne nuca :blush: :D

:topic:

lp

Edited by C4V4L13R
Link to comment
Share on other sites

a se komu kej sanja kdaj bojo toje ybr-ko k nam pršlepal :D

pomoje bi mogla bit po novem letu že v štacunah!!! :naughty:

če kdo kej zve nej pove. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!