Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

Ne, če je slaba tuljava ali svečke vem kako zgleda, do tiste točke motor dela čisto gladadko, bom poskusil za vikend resetirat PC in pogledat če pomaga če ne drugega na tester pol, razen če bi kdo za pivo posodu OBD konektor (ne OBD II , imam nek konektor ki spremeni star fiat konektor v OBD in na OBD II ne pokaže nič na Pcju)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, če je slaba tuljava ali svečke vem kako zgleda, do tiste točke motor dela čisto gladadko, bom poskusil za vikend resetirat PC in pogledat če pomaga če ne drugega na tester pol, razen če bi kdo za pivo posodu OBD konektor (ne OBD II , imam nek konektor ki spremeni star fiat konektor v OBD in na OBD II ne pokaže nič na Pcju)

 

Sem imel tak primer - avto je do 4500 šel normalno, pri 4500 pa kot da bi imel blokado (ampak tisti avto sploh ni imel blokade, je bil še frgazerc s klasičnim vžigom na platine). Kolikor se spomnim, so takrat bili krivi (samo) kabli...

 

En kasnejši avto pa je imel obraten primer - do 2000-2500 je delal slabo, cukal, itd., od tam naprej pa je šel 'kot raketa' (no, pač normalno). Tudi tukaj so bili krivi ali kabli ali vžigalna tuljava - takrat sem menjal komplet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko časa se že vožiš na plin? Če je to dlje časa je možno da imaš uničene sedeže ventilov ali ventile...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko časa se že vožiš na plin? Če je to dlje časa je možno da imaš uničene sedeže ventilov ali ventile...

prvi večji pokazatelj uničenih ventilov je slab - daljši hladen zagon .... ko je motor na delovni temperaturi deluje normalno - dokaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, če je slaba tuljava ali svečke vem kako zgleda, do tiste točke motor dela čisto gladadko, bom poskusil za vikend resetirat PC in pogledat če pomaga če ne drugega na tester pol, razen če bi kdo za pivo posodu OBD konektor (ne OBD II , imam nek konektor ki spremeni star fiat konektor v OBD in na OBD II ne pokaže nič na Pcju)

V koliko vam Ljubljana/Vič ni predaleč, se lahko oglasite na priklop ( original Fiat tester ), strošek 0€

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nemirni duh, z veseljem sprejmem ponudbo, 80% časa sem v ljubljani in okolici, zdej se učim in čakam da gre izpitno obdobje mimo, pa ti napišem zasebno sporočilo da se zmeniva kdaj imaš čas.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brat imam Citroen Xsaro, letnik '99. Do sedaj ni imel z njo nobenega problema, sedaj pa se mu je začela pojavljati težava z vžigom. Dogaja se mu, da ko obrne ključ, avto ne vžge, ne "zavergla", iz motorja se ničesar ne sliši.

Obnovil je ščetke na starterju ampak ni pomagalo. Najslabše pa je, da se težava pojavlja naključno. Avto ne vžge, ko pa čez nekaj časa poskuša, vžge brez problema in potem nekaj dni nima težav.

Ko da prvi stik se na armaturi vžgejo kontrolne lučke, ko obrne ključ, se ugasne lučka od akumulatorja (kot takrat, ko avto zavergla) ampak potem se ne zgodi ničesar. Ko ključ spusti, se le ta vrne nazaj - vse kot ponavadi, le verglanja ni.

Serviser ima na sumu, da je kriva ključavnica.

Je mogoče dobro prej preveriti še kaj? Namreč, če menja ključavnico bo potem moral imeti 2 ključa. Tudi ne vem, ali bo potrebno reprogramirati računalnik na nov ključ ali ne.

Akumulator je ok. Včeraj mu avto ni vžga (poskušal je vsaj 20x). Čez 20 minut je poskušal ponovno in je vžgal v prvo. Potem ga je vžigal in vgašal več kot 10x, brez težav.


Vsak nasvet bo dobrodošel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koda ključa naj proba ko se mu to zgodi zaklenit in odklenit avto in pol bi moglo vžgat s prve

pri kodi ključe avto vergla :grim , verjetno je res vložek, če se le ta ne da menjat, je pa treba celo ključavnico :grim , in če ima kodo ključa, je treba še računalnik, razn, če je ključavnica nova :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri kodi ključe avto vergla :grim , verjetno je res vložek, če se le ta ne da menjat, je pa treba celo ključavnico :grim , in če ima kodo ključa, je treba še računalnik, razn, če je ključavnica nova :smoke:

Ni res nekateri avti ne verglajo (ne vem kako je za dotičnega ). Je pa lahko tud kak rele. To da se20x ne zgodi nič in potem čez čas dela diši bolj na kak električen problem drugače se pa ključavnico komot premeri na izhodu če dela edino plastiko okrog volana je treba razdret

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brat imam Citroen Xsaro, letnik '99. Do sedaj ni imel z njo nobenega problema, sedaj pa se mu je začela pojavljati težava z vžigom. Dogaja se mu, da ko obrne ključ, avto ne vžge, ne "zavergla", iz motorja se ničesar ne sliši.

Obnovil je ščetke na starterju ampak ni pomagalo. Najslabše pa je, da se težava pojavlja naključno. Avto ne vžge, ko pa čez nekaj časa poskuša, vžge brez problema in potem nekaj dni nima težav.

Ko da prvi stik se na armaturi vžgejo kontrolne lučke, ko obrne ključ, se ugasne lučka od akumulatorja (kot takrat, ko avto zavergla) ampak potem se ne zgodi ničesar. Ko ključ spusti, se le ta vrne nazaj - vse kot ponavadi, le verglanja ni.

Serviser ima na sumu, da je kriva ključavnica.

Je mogoče dobro prej preveriti še kaj? Namreč, če menja ključavnico bo potem moral imeti 2 ključa. Tudi ne vem, ali bo potrebno reprogramirati računalnik na nov ključ ali ne.

Akumulator je ok. Včeraj mu avto ni vžga (poskušal je vsaj 20x). Čez 20 minut je poskušal ponovno in je vžgal v prvo. Potem ga je vžigal in vgašal več kot 10x, brez težav.

Vsak nasvet bo dobrodošel.

Imel čisto enak problem kot tvoj brat, le da je bil avto megan 1,6 let. 2008... Ko ga je prijelo ni vžgal- ni verglal, pa lahko tudi 100x probal, potem pa vžge kot da ni nič in dela normalno nekaj dni, teden ali še več..pač kako ga pičilo..

Preveril sem vse, kartico je vedno prebral, tu ni bil problem, stikalo na sklopki tudi bp, največji napredek je bil ko sem očistil kontakte na tipki stikala za vžig (imela je prehodno upornost) pa še ni bilo ok, tudi konektor na čitalcu kartic.. v glavnem nisem prišel do nekega resnega zaključka bolj je bila megla...Sem siguren da je bil problem nekje na nekem konektorju samo kateri..to je loterija...lahko bi tudi računalnik zatajil takrat.. tu lahko zamenjaš pol stvari pa še nisi siguren  :)  Pomoje te matra kak stik..kak konektor. Lahko preveriš kje se ti gubi pulz, ko ne vžge izmeri na konektorju na avtomatu štarterja če ti pride napetost do tam.. da malo eliminiraš stvari... tako na pamet je velika jeba..pa še zihr ni.

No jaz sem tako rešil da je avto šel od hiše, in s francozi smo zaključili B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menja se samo električni vložek v ključavnici. Torej ni potrebno imeti dva ključa! Vseeno pa najprej preverite klemo - akumulator/zaganjač in maso na zaganjač, po opisu se to sesede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je tudi "slab stik" med celicami v akumulatorju (ne na priključkih "klemah"). Kolega je imel podobne (enake) težave z Alfo. Menjal Aku pa je bilo potem vse OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla....rabim pomoč....avto peugeot 806 2.0 turbo bencinc letnik 1994....."crknila"sta mi notranja ventilatorja...nekaj dni sta še malo cvilila,zdaj pa ne pihata več....probala sem čisto vse.....glede novih sploh ne razmišljam saj me oba prideta 300 evrov....nujno potrebujem rabljene.....in poceni avtoelektričarja.....ima kdo kakšno idejo....sem iz Slovenske Bistrice

 

mimogrede "naš"avtoelektričar še mi niti arartune plošče pod 200 evrov ne vzame dol :glare: ....tako da prosim,rabim nekoga pametnega.... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla....rabim pomoč....avto peugeot 806 2.0 turbo bencinc letnik 1994....."crknila"sta mi notranja ventilatorja...nekaj dni sta še malo cvilila,zdaj pa ne pihata več....probala sem čisto vse.....glede novih sploh ne razmišljam saj me oba prideta 300 evrov....nujno potrebujem rabljene.....in poceni avtoelektričarja.....ima kdo kakšno idejo....sem iz Slovenske Bistrice

 

mimogrede "naš"avtoelektričar še mi niti arartune plošče pod 200 evrov ne vzame dol :glare: ....tako da prosim,rabim nekoga pametnega.... :blush:

Poskusi pri Poštraku na Pobrežju v Mariboru,gsm:070-385-805 ali 040 511 513

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi pri Poštraku na Pobrežju v Mariboru,gsm:070-385-805 ali 040 511 513

hvala,sva se že dogovorila.....lep dan še naprej.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

zaplet. Rabim menjalnik za "subaru justy g3x" V Sloveniji na obiučajnih spletnih mestih ne dobim več, saj so vsi menjalniki že prodani. Ve kdo za kake dobro založene prodajalce rabljenih delov v zamejstvu? 

 

avto ima značke subaru, drugače je to mađarski Suzuki Ignis 4×4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Cartman pravi:

zaplet. Rabim menjalnik za "subaru justy g3x" V Sloveniji na obiučajnih spletnih mestih ne dobim več, saj so vsi menjalniki že prodani. Ve kdo za kake dobro založene prodajalce rabljenih delov v zamejstvu? 

avto ima značke subaru, drugače je to mađarski Suzuki Ignis 4×4

A tole :

Subaru 4x4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, HD-Dyna said:

A tole :

Subaru 4x4

 

ne. to je za takega,

subaru-justy-ii-jmams-[9603].jpg

za  swifta. 

 

 

pr nas pa rabmo za Ignis 2 pziroma justy 3. takole zgleda

 

subaru-justy-g3x-1.5-4wd-03.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Cartman pravi:

zaplet. Rabim menjalnik za "subaru justy g3x" V Sloveniji na obiučajnih spletnih mestih ne dobim več, saj so vsi menjalniki že prodani. Ve kdo za kake dobro založene prodajalce rabljenih delov v zamejstvu? 

 

avto ima značke subaru, drugače je to mađarski Suzuki Ignis 4×4

servis suzuki - Vesel , moravče ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Na Peugeotu 308, 1.6. hdi, imam že nekaj časa težave z tresenjem volana pri zaviranju in med vožnjo. To je najbolj opazno pri hitrosti od 100 km/h in 150 km/h. Občasno simptomi celo izginejo in so skoraj neopazni. Je pa zanimivo, da se pri zaviranju včasih volan tudi umiri in se čuti samo neenakomerno zaviranje, še posebej proti koncu, pri hitrosti cca 50 km/h. Vsi simptomi so opazni na 16 col in 17 col platiščih, pri slednjih še precej bolj. 

V lanskem letu so bili zamenjani zavorni diski in ploščice (težave z tresenjem so bile že pred tem in potem ni bilo nič boljše). Pred mesecem so bile zmontirane nove pnevmatike Dunlop. Tudi optika je bila narejena kakšno leto nazaj.

Nekako se mi zdi da bi za težavo lahko izločil zavorne diske, ploščice in pnevmatike. Ko so mi avto dvignili in pregledali podvozje, ni bilo opaziti nobenih posebnosti.

Ima kdo mogoče idejo kako se lotiti težave? :smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!