Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

2 hours ago, sesir said:

 

Ali recimo vw polo 1.0 proti fiat punto 1.1 ?

Jz nič od nič vlagal v polo,bil delovni stroj...le olje menjal na 10 kkm in na 90.000 velik servis in dvakrat rabljene disk ploščice+ gume...prodal zelo zjahanega z 196.000km...

Fiat punto kupo dedek nov,čuval,servisiral,vedno vse novo in glej ga zlomka na 103.000km zaribala mašina...

 

Je primerna primerjava, edino kar lahko rečem je da res čudno da je 1.1 mašina zaribala, ker so jo izdelovali od '80 let dalje in to da bi slaba kopija te mašine v yugotu zaribala še, da bi zlepega zaribala v puntotu težko.

 

 

ps: ne leti na tvojega dedka, da se nebi počutil napadenega, poznam jaz gospoda ki sicer vozi fiesto (ali korso) ki pravi da sej ne gre nikoli več kot 80km/h in zato več kot prve 3 prestave ne rabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, smasher pravi:

Je primerna primerjava, edino kar lahko rečem je da res čudno da je 1.1 mašina zaribala, ker so jo izdelovali od '80 let dalje in to da bi slaba kopija te mašine v yugotu zaribala še, da bi zlepega zaribala v puntotu težko.

 

 

ps: ne leti na tvojega dedka, da se nebi počutil napadenega, poznam jaz gospoda ki sicer vozi fiesto (ali korso) ki pravi da sej ne gre nikoli več kot 80km/h in zato več kot prve 3 prestave ne rabi.

Pri tem mojem dedeku bi isto...včasih rabil še rikverc a redko...

Glede A160cdi klase...punca imela...200.000km brez večjih problem...odpiranje oken,stikalo za dolge luči...ni pa bilo mesec po prodaji,ko smo zvedeli,da zaribala....ni pravila!

P.s

Gledam zdaj...njegov punto bil 2003 al 2004 najcenejši!Pa vidim,da so 1.2

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem tema je eskalirala, jaz sem samo želel povedati da če hoče kdo žalit Fiata naj mi to dokaže, pol so me pa prevzela čustva :D

Meni je to "mašina kar naenkrat zaribala" neverjetno, in vozil sem se že v krš avtih, razpadajočih kombijih, novih avtih še preden so jih dobile stranke ( :P ), in mi ni logično da človek ne sliši da z mašino neki ne štima, ali da ne opazi da je kazalec za temperaturo previsoko ali prenizko. Tako da jaz vedno poskusim zvedet razlog zakaj je mašina "zaribala" ali je odtrgalo ventil, crknla pumpa za vodo, prišel zrak v sistem za hlajenje in ni prav hladilo... ker dostikrat se izkaže da bi kakšna taka katastrofalna napaka bila lahko preprečena če bi človek dal kanček pozornosti na avto. 

Prijatelju ki ni ravno mahnjen na avte in ni vedel da je sploh potrebno kdaj preverit nivo olja, sem mu pokazal kako se naredi, potem je menjal avto in mu je slednji zgorel, ker mu nisem povedal  da če mora doliti vsak vikend vsaj 3 deci olja nekaj ni vredu. Nekje mu je špricalo olje po mašini pa je šlo vse skupaj v dim.

Že če sem se toliko razpisal, lahko dodam, da sem že za par novejših dizlov slišal da so zagoreli zelo na hitro kar me izredno čudi, ve kdo zakaj se vžigajo novi dizli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, smasher pravi:

Šel iz parkirišča in glej ga zlomka Mercedez A na avtovleki, se opravičujem turistu ker nisem zakril tablice.

IMG_20170812_125258.jpg

Si ziher da je MB A.....mislim da je tole B.....:hmm:.....:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, dr.looney said:

Si ziher da je MB A.....mislim da je tole B.....:hmm:.....:blush:

Maš res, zna bit, videl sem da je precej kratek, zatačas da sm telefon zvleku je že bila na odhodu avtovleka pa sem ga na hitro stisnil in nisem preveril  ali je A ali B se ne spoznam tolko na te nemce so preveč vsi enaki :P  (sicer to velja bol za VW in audi, ki majo vsi od najmanjšega do največjega enake maske pa riti - razen UP da se ne bo kdo vžgal)

Moram priznat da mi je CLA, zlo lep, ampak me je čisto potrlo ko sme ugotovil da ima še vedno pogon spredaj in je samo lepše oblečen navadni A.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novi crkujejo vsi, ni izjem, ker je tako narejeno oz. izračunano, da crkne. Mene servis za mojga TDI olimpijca pride 30€ :).  Aja, delam sam, pa olje Aral, ki ga fabrka priporoča. O premium oljih naj prodajajo bučke komu drugemu in ne meni :twak:. Olje treba menjat na max. 15kkm pa bo vse BP.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DinDiin pravi:

Jaz menjam premium olje na  30k, pa  ni problemov :) 

Ali je avto dokaj nov ali večinoma na avtocesti, na gasu si verjetno tudi bolj nežen ali pa boš prodal in naj se nato naslednji heca z avtom. Tisti, ki drgnemo večinoma po mestih, s takšnim intervalom blagodejno vplivamo na turbino in ostale dele, ki jih maže olje :P. Saj ti je verjetno jasno, da če človek nima dobre krvi v telesu, da tudi funkcionira ne najbolje, enako je z avtom. Tista oznaka "premium" je za naivneže. Koliko fabrk pa misliš, da na svetu dela olje in kakšna je razlika med Aralom, Castrolom, Shellom, Valvolinom, ....? Verjetno ti je jasno, da je ni, upoštevati moraš le to, da uporabljaš olje, ki ima specifikacije predpisane za motor. Sicer pa zahodni sosedi vozijo tudi po 60kkm z enim oljem, pa lučke jih tudi ne motijo :O:D, zato pa vsi pljuvajo Fiat mašine, ki so v resnici dobre, se pa med njimi najde tudi faliram model, kot je to pri ostalih znamkah. Sicer pa ti je verjetno tudi jasno, da Mercedes vozi od Renoja motorje, Opel od Fiata, skratka ni da ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pravm. :) Ker nekateri  obsojajo,  da ne vem  kako unicujem motor,  ko pa je lepo predpisano olje notri, menjano na predpisan interval. Folk ujcka avte  pa  olje na 10k menja,  po drugi strani se jim  pa avti  z 200k zdijo za na odpad.  Ce si brez obcutka,  bos pac zgonil v  100k.....  Avto  pa ni nov, 10 let  star in se  bliza 300k. Tko da,  upam, da  se dolg  dela :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da ko eni vidijo da ima avto več kot 150 000km, ga imajo za nič vrednega ker se bo samo še šraufarija in flikanje.

Ma teoretično vrjamem da olje lahko zdrži 30 000km, ampak moreš imet res ultrafiltracijo, poglej si video od mislim da 5th gira ki so naredili test in dali na analizo olje z ene 15000km, in je notri vse živo še neke mikro žuželke :D , tako da lahko olje zdrži 30 000km, kaj pa se šprudla še zraven in čez vse ležaje, zato se prej menja olje da grejo smeti vn.

Eni mehaniki tudi predlagajo da ko je "acvo malo iztrošen" daš gostejše in ga pogosteje menjaš, torej iz 10-40 začneš dajat 15-40, ali iz 5-30 na 10-40, ker so kao že tolerance v ležajih in bantih obročkih večje, jaz zagovarjam da od začetka do konca motorja not isto olje. Sicer prvih 100 000je bila Selenia 10w40, nato Shell HX7, zdej pa kr wolf, valda je zdej ta cenejše olje v rangu solidnega olja izpred 15 let.

 

ps: nisem pogledal videa do konca nekje na polovici obupal, BMWju zamerim po mojem mnenju malce slabšo skrb za potnike zadaj, sicer ene 10let nazaj ko se mi je zdelo kul se vozit okoli v kul avtih me je vožnja zadaj v seriji 5 in 7 razočarala, prav tako Q7, sedeži so kao mehki po 20min pa pade rit na neko nepremično ravnino in sploh ni tako udobno na daljše vožnej, raje se vozim v kombiju čez evropo. Pa ja če imaš BMW in rabiš hitri kredit za menjavo gum ne kupovat BMW, sodelavec si je privoščil BMW, in pol 1x zagrabil spodaj na podvozju, pa je odtrgalo hladilnik menjalniške tekočine pa še par svari... pa je blo joka :P 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DinDiin pravi:

Sam pravm. :) Ker nekateri  obsojajo,  da ne vem  kako unicujem motor,  ko pa je lepo predpisano olje notri, menjano na predpisan interval. Folk ujcka avte  pa  olje na 10k menja,  po drugi strani se jim  pa avti  z 200k zdijo za na odpad.  Ce si brez obcutka,  bos pac zgonil v  100k.....  Avto  pa ni nov, 10 let  star in se  bliza 300k. Tko da,  upam, da  se dolg  dela :)  

Večji motorji niso tako problematični kot majhni mlinčki!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, bikez pravi:

Večji motorji niso tako problematični kot majhni mlinčki!

Najti sodoben avto z ne-mlinčkom je pa že kr umetnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, jskrablin pravi:

Najti sodoben avto z ne-mlinčkom je pa že kr umetnost.

Zato me pa tisti pod 2.0 ne zanimajo :D. Se zna zgodit, da mala kubatura na AC pije več kot velika, pa še s prkolco se matra.

Popravljeno . Popravil bikez
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej kdaj bo to dejansko prišlo v veljavo da bom lahko kupil karavana 2.0 ben in ga lapo fliknil na plin, da vem kolko let bo moral zdržat še moj trenutni avto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, smasher pravi:

Torej kdaj bo to dejansko prišlo v veljavo da bom lahko kupil karavana 2.0 ben in ga lapo fliknil na plin, da vem kolko let bo moral zdržat še moj trenutni avto?

Novga mogoče nikol več. Zdej je treba zgont to kar so razvili, ker razvoj ni poceni. Med tem je uletel Tesla in zdej že 2x čukasto gledajo: http://www.zurnal24.si/avto/volkswagen-tesla-elektricni-avto-295221

Sicer pa kolega iz Kalifornije pravi, da tam klasike ni več velik. Največ je hibridov, potem orng bencinari od 3-4 litre navzgor in čista elektrika. Za Teslo pravi, da vleče k pošast :O.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mazda obljublja benz samovžig. Jaz ne verjamem preveč v trenutne štrom avte, dokler ne pridejo kakšne baterije na osnovi nano tehnologij, silicija, ... ali kaj pdoobnega Litij ni sprejemljiv za elektrificirat svet, malo ga je in nihče ne šteje onesnaževanja ki ga proizvodnja litijevih celic naredi. Ko so bili priusi že popularni ne nekopodjetje naredilo analizo, da za proizvonjo enega priusa se proizvede toliko onesnaževanja kot za navadni avto+10let obratovanja tega avta, torej je bil prius na eko bilanci direkt iz fabrike 10let emisij že v "dolgu".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, bikez pravi:

Novga mogoče nikol več. Zdej je treba zgont to kar so razvili, ker razvoj ni poceni. Med tem je uletel Tesla in zdej že 2x čukasto gledajo: http://www.zurnal24.si/avto/volkswagen-tesla-elektricni-avto-295221

Sicer pa kolega iz Kalifornije pravi, da tam klasike ni več velik. Največ je hibridov, potem orng bencinari od 3-4 litre navzgor in čista elektrika. Za Teslo pravi, da vleče k pošast :O.

Jo je vozu? Kak to,da ga ni kaj VEČ na motosvetu?

@Frips včasih veliko zdaj "nič" ?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, bikez pravi:

Mazda je tule edina pravilno odreagirala. So obdržali ali celo povečali prostornino, optimizirali kompresijo. In stvar dela čisto dobro, brez raznega adblue crapa.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sesir pravi:

Jo je vozu? Kak to,da ga ni kaj VEČ na motosvetu?

@Frips včasih veliko zdaj "nič" ?

9 ur zamika, pa se ne more drk.. 1:1 :D.

pred 1 uro, jskrablin pravi:

Mazda je tule edina pravilno odreagirala. So obdržali ali celo povečali prostornino, optimizirali kompresijo. In stvar dela čisto dobro, brez raznega adblue crapa.

Moraš vedet, da Japoncem ni prioriteta Evropa. Evropejci pa so zaradi politike motorje pokvarl. Sej vsi vedo kaj se zgodi, če povečaš kubaturo, tlak itd..

EDIT:

 

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, bikez pravi:

Moraš vedet, da Japoncem ni prioriteta Evropa. Evropejci pa so zaradi politike motorje pokvarl. Sej vsi vedo kaj se zgodi, če povečaš kubaturo, tlak itd..

Jah vseeno more EU standarde izpolnjevat, drugače se tu ne prodaja. Pri dizlih so šli pri Mazdi v drugo smer - dvignili prostornino, znižali kompresijo, dodali dvostopenjsko turbino... pa še kaj spimpali. In dosegli ~ iste nivoje izpustov kot evropski prozivajalci z nižanjem prostornine, adblue in navijanjem turbin. Za motor na posnetku ne piše, kateri letnik je... se pa da iz komentarjev sklepat da ni to zadnja generacija 2.2 Skyactive-D motorja. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, jskrablin pravi:

Jah vseeno more EU standarde izpolnjevat, drugače se tu ne prodaja. Pri dizlih so šli pri Mazdi v drugo smer - dvignili prostornino, znižali kompresijo, dodali dvostopenjsko turbino... pa še kaj spimpali. In dosegli ~ iste nivoje izpustov kot evropski prozivajalci z nižanjem prostornine, adblue in navijanjem turbin. Za motor na posnetku ne piše, kateri letnik je... se pa da iz komentarjev sklepat da ni to zadnja generacija 2.2 Skyactive-D motorja. 

Ima Skyactive 2.2d motor bratrac v Mazdi 6. Pozabil si i-eloop, ki pripomore manjši porabi.

Motor fantastičen, vleče suvereno. Sicer pa spodaj preberi komentarje, kaj pišejo o Skyactive in problemih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!