Jump to content

LeoVince izpuhi


moto_freak

Recommended Posts

Pozdravljeni

Ima kdo izkušnje s temi izpuhi?

Sicer se sam zanimam za EVO II homologiran oziroma Factory racing izpuha.

Glede teže vidim da ne zaostaja veliko za Akrapovičem. Izgled je tut v stilu originala, kar mi je všeč.

MPC cca. 1300€ komplet (dušilec+krivine) kar je zelo konkurenčno.

Kakšne pripombe/pohvale?

Zanima pa me tudi, kdo v Sloveniji prodaja te izpuhe? Sicer sem našel par prodajalcev, vendar podatki na njihovih straneh niso ravno najbolj aktualni.

Lp,

Andrej

Edited by moto_freak
Link to comment
Share on other sites

pomojm da je leovince kr dobra izbira!!! pomojm takoj za akrapovičem na svetu .)

Link to comment
Share on other sites

Hja verjetno res samo jaz mislim da je med tema dvema še yoshimura ki pri nas ni toliko znana na japonskem pa bolj cenjena kot akrapovič. .)

Link to comment
Share on other sites

pomojm da je leovince kr dobra izbira!!! pomojm takoj za akrapovičem na svetu .)

"Potvojm bolj malo proizvajalcev poznaš" oz. si cvajtakter ekspert.

Probaj s kakšnim angleškim motorističnim cajtngom boš videl kako oni testirajo izpuhe (teža, kvaliteta izdelave, zmogljivosti, zvok, cena in še in še raznih kriterijev + rezultatov ne prenašajo na vse tipe izpuhov in motociklov ampak samo na dotični izpuh za konkretno testiran motor).

Tek toliko da boš malo širše gledal na stvar.

LP Bajsi

Link to comment
Share on other sites

A ni enkrat Akrapovič sam reku, da so leovinci auspuhi resna konkurenca njegovim?

Link to comment
Share on other sites

Stvar je super. Jst sm poleti stvar montiral in je 100% OK. Prej mel akrapota. Povem ti, da razlike ne opaziš razen v ceni. Dobil sm pa še fanj popust Ocena za izpuh 5+ in trgovca, ki mi je naredu super ceno 5+

:OK: :OK:

Link to comment
Share on other sites

A ni enkrat Akrapovič sam reku, da so leovinci auspuhi resna konkurenca njegovim?

Neki podobnega je rekel v Motosi-ju enkrat..

Link to comment
Share on other sites

A ni tudi izjavil da so tudi najboljši ponaredek od Akrapota :hmm: :naughty:

To pa lahko sam vi profesionalci opazite razliko,če je ali ni :devil:

Link to comment
Share on other sites

To pa lahko sam vi profesionalci opazite razliko,če je ali ni :devil:

Smo pa občutljivi :lol1:

Sam povem kaj je izjavu :slap:

Aja drgač pa jz nisem pristaš Akrapota .)

Link to comment
Share on other sites

Smo pa občutljivi :lol1:

Sam povem kaj je izjavu :slap:

Aja drgač pa jz nisem pristaš Akrapota .)

Če bi vsaj povedal, kaj je res izjavil..Ne pa nekaj na pamet..

Občutljiv? Sploh ne...

Mi je čisto vseeno, kakšno firmo imam na motorju, samo, da so specifikacije taprave

Link to comment
Share on other sites

leo-vince, letos sem ga namontiral na transalpko in moram reč, da sem zelo zadovoljen, tud cena je bila zelo v redu, malo rabljen 45000sit z montažo, nov je 75000sit, pri akrapotu ga naredijo samo po naročilu in stane cca600 eur,

janih

Link to comment
Share on other sites

Stvar je super. Jst sm poleti stvar montiral in je 100% OK. Prej mel akrapota. Povem ti, da razlike ne opaziš razen v ceni.

Če si prej imel akrapota (beri orginal)potem veš da razlika je in to v zvoku če še ne v čem drugem.

Leo vince ime precej bolj oster zvok od akrapota, kar seveda ni nič narobe saj ima vsak svoj okus, akrapo je bolj globok za moj okus lepši zvok.

Je pa bila na ms ena povezava na en page kjer so bili testirani praktično vsi izpuhi na istem motorju pod istimi pogoji in tam se najlepše vidi razlika med izpuh(mislim zvokovno).

Pomoje je to isto kot pri avtomobilih remus in powerful :OK: .

Link to comment
Share on other sites

Če si prej imel akrapota (beri orginal)potem veš da razlika je in to v zvoku če še ne v čem drugem.

Leo vince ime precej bolj oster zvok od akrapota, kar seveda ni nič narobe saj ima vsak svoj okus, akrapo je bolj globok za moj okus lepši zvok.

Je pa bila na ms ena povezava na en page kjer so bili testirani praktično vsi izpuhi na istem motorju pod istimi pogoji in tam se najlepše vidi razlika med izpuh(mislim zvokovno).

Pomoje je to isto kot pri avtomobilih remus in powerful :OK: .

Vem da minimalne razlike so vendar te brez testne mize zihr ne boš opazu. Za kaj profitirat na moči pa treba se marsikaj dodat na bike. Zvok pa je res kot pravis meni se pa dobade bolj Leo. Stvar okusa pač.

Bistvena razlika pa je v ceni katera marsikoga pritegne :OK:

Link to comment
Share on other sites

jaz pa jih bom dal na FJRjko :OK:

samo spodnje krivine naročim in pašejo iz TDMke :D

lonci so popolnoma identični

pa še homologacija je :yea1:

post-5614-1164113316_thumb.jpg

post-5614-1164113359_thumb.jpg

Edited by eMBe
Link to comment
Share on other sites

Leo vince ime precej bolj oster zvok od akrapota, kar seveda ni nič narobe saj ima vsak svoj okus, akrapo je bolj globok za moj okus lepši zvok.

zanimivo ... moje izkušnje so ravno obratne ... :hmm: ... verjento pa je kaj odvisno tudi od motorja ...

lonci so popolnoma identični

pa še homologacija je :yea1:

ja ampak številka homologacije za oba motorja ni enaka in jih za ta motor ne boš mogel vpisat v homologacijski kartonček ...

če koga zanimajo ugodne cene .... piši MAIL pa se zmenmo ;)

LP

h.

Link to comment
Share on other sites

ja ampak številka homologacije za oba motorja ni enaka in jih za ta motor ne boš mogel vpisat v homologacijski kartonček ...

Ko že ravno govorite o številkah. Glede na to da je LeoVince za TDM 900 homologiran za tip RN08, moja TDM 900 pa je tip RN11, me zanima če bom imel s homologacijo kakšne težave.

Link to comment
Share on other sites

hochko:ja ampak številka homologacije za oba motorja ni enaka in jih za ta motor ne boš mogel vpisat v homologacijski kartonček ...

odpri Leo Vincijevo stran :grim imaš gor Luxcontrol :P

za oba TDM in FJR je: SGI 6343 el 13 0231/

isto je vtisnjeno v rorih :D

sicer pa dobim iz tovarne krivine ter certifikat :OK:

Link to comment
Share on other sites

Ko že ravno govorite o številkah. Glede na to da je LeoVince za TDM 900 homologiran za tip RN08, moja TDM 900 pa je tip RN11, me zanima če bom imel s homologacijo kakšne težave.

mislim, da ne bi smelo biti težav, saj je zraven navedena točna oznaka motorja

hochko:ja ampak številka homologacije za oba motorja ni enaka in jih za ta motor ne boš mogel vpisat v homologacijski kartonček ...

odpri Leo Vincijevo stran :grim imaš gor Luxcontrol :P

za oba TDM in FJR je: SGI 6343 el 13 0231/

isto je vtisnjeno v rorih :D

sicer pa dobim iz tovarne krivine ter certifikat :OK:

no potem pa srečno pot in veliko glasnih km ;) :)

h.

Edited by hotschko
Link to comment
Share on other sites

LP :)

Zanima me kje v sloveniji bi dobil lonc LeoVince za V-strom 650 :?

Najraj bi nabavil samo lonc in melenkost cevi, ki pride iz lonca kajti katalazator je itak v zgornem delu ostalo je pa čist frej :)

Hvala

Link to comment
Share on other sites

LP :)

Zanima me kje v sloveniji bi dobil lonc LeoVince za V-strom 650 :?

Najraj bi nabavil samo lonc in melenkost cevi, ki pride iz lonca kajti katalazator je itak v zgornem delu ostalo je pa čist frej :)

Hvala

prvo poglej če jih sploh delajo za tvoj faracajg??? :P

može na PM

Edited by eMBe
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!