Skoči na vsebino

Kako doseči 120km/h pri max. 5 litrih porabe?


dunker

Priporočene objave

Lep pozdrav...

Tomosaki je razlagal, da njegov 70cc skuter leti (oziroma, je letel, se mi zdi) 120km/h in mu kuri maksimalno okrog petl itrov, nikakor več...

Torej, s tem vprašanjem se obračam predvsem na Tomosakija in Romana, vesel pa bi bil pomoči vsakega.

Kaj je potrebno pri skuterju zamenjati, da dosežeš opisano? Ali je dovolj 70cc bat+cilinder in 17'5 frgazer, ali je potrebno kaj drugega? Kajti večina ljudi mi pravi, da kakor hitro imaš ti 17'5 oziroma neoriginalen forgazer, ne boš prišel skozi z manj kot 8 litri / 100km.

Prosil bi vas za pomoč, da vidim kaj lahko ukrenem s svojim skuterjem in koliko bi me to stalo...

Hvala lepa, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........bodi pamaten in pusti stvar pri miru,saj zadeva ni skonstruirana za takšne hitrosti...........raje začni šparat za motor,kot pa vlagat v skuter,saj konec koncev bo to še vedno samo skuter.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW, čist prav ti dam... ampak:

Izpit me bo prišel nad 100k.

Skuter bi prodal mogoče za kakšnih 360k, predtem bi dal za barvanje in podobno 20k. Letnik 97' ali kaj podobnega Aprilia RS 125 stane okrog 500k. Poglejmo - našparat moram v najboljšem primeru okrog 260 tisočakov. Štipendije imam 27k, po plačani vožnji mi ostane 20k (upam, da bom za nagrado za odl. uspeh na gim drugo leto dobil res obljubljenih 5k več štipendije) in šparat bi moral 13 mesecev. Več kot eno leto!

Plus vsemu, mat mi ne bi nikol pustila imet zarasnega motorja... vsaj mislim, da ne... sem pač star (še ne) 16 let in moram precej upoštevat starše...

Plus še temu, izpit bi moral najprej narediti in nakup 125 cc motocikla verjetno pomeni čez dve leti ob prihodu v A kategorijo nakup močnejšega - spet stroški...

Se strinjaš, da je ceneje če pač tale skuter usposobim za primerno hitrost za kakršnokoli relacijo in da kljub temu ostane varen? To bi me mogoče prišlo kakšnih 70 tisočakov...

Moj namen je, da bi me bil skuter sposoben dostojno voziti naokrog do kakšnega 18 leta (avto me že čaka v garaži, given by father). Izpit za motor (ker sem pa vsekakor motorist po duši :) ) pa mislim it delat ko bo nekoliko več denarja... mogoče pri 20 letih, mogoče pri 25 letih...

Any comment?

Hvala za pozornost, pa kakšnega mnenja se ne bi branil,

Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz BMW ti dam prav. Jaz nameravam zdaj enkrat začet delat izpit do 125ccm. Tko da bom skuter zamenjal za kakšno Aprilio RS125. :twisted:

Dunker, glede frgazerja pa. Jaz imam noter 19mm. In naredim z 6l nekaj več kot 120km. To pomeni manj kot 5l na 100km. Važno je samo to, da ga ne teraš do konca. Sej veš, to je tko kot pri avtih. Če boš ti po avtocesti vozu npr. 140km/h bo poraba dosti manjša kot pri npr. 200km/h. Če hočeš dosečt višjo hitrost pa poleg kita in frgazerja, daj v skuter še daljše prenose. :wink:

P.S. Kam je zginu Tomosaki. Že en čas ga ni na forumu. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, pa smo spet pri 100 tisočakih in čez!

Ko jela ravnat se je Urška na ples... al k'er se ozira, plesalca si zbira; zagleda pri mizi zeleni junaka, enacga pod soncem mu ni korenjaka, zeli si plesati z njim deklica vsaka - omrezit ga Ursika lepa zeli, zaljubljeno v njega obraca oci... To vidit' mladenic se Urski pribliza... al hotla bi z mano plesati, ji pravi: Kjer Donava...

Ups... zaneslo me je... pozna ura je že.

Ampak, priznajte, da se je rimalo na prvi stavek. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vrzi ga iz aviona......"leti" tudi vec,kot 120 km/h..... :twisted: :shock: :wink: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se hud pojemek hitrosti bo mel. :D

Od 120 km/h do 0 km/h cca. 1mm. :twisted:

Porabo pa tok kt jo ma pod štandgasom. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mularija, zdej se pa nehejte zajebavat... :lol:

Khm... če bi mi mogoče kdo kej namignil v zvezi s prvim vprašanjem, se res ne bi branil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Nevem kdo ti je povedal, da mam 17,5 fergazer noter, ker ga nimam. Fergazer je totale originale od Yamahe.

2. Izpit ne pride 100.000 sit razen če 4 krat fukneš.

3. Kaj je treba nardit? Menjal sem jermen, fedro (za zadnje jermenice in valčke (pa cilinder, jasno). Aja, ZX leovince tudi šteje.

4. Za one ko so vsi tak hudo pametni: 120 s skuterjem se je super peljat, ker je lahek pa še zaradi svoje kratke medosne razdalje dobro leži v ovinkih. Bremze so zakon (Brembo) tako, da se ni treba bat, da ti nebo uspelo ustavit v določenem trenutku. En tip je bil sedmi od 30-tih z zipom 70 v open klasi na Grobniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW, čist prav ti dam... ampak:

Izpit me bo prišel nad 100k.

Skuter bi prodal mogoče za kakšnih 360k, predtem bi dal za barvanje in podobno 20k. Letnik 97' ali kaj podobnega Aprilia RS 125 stane okrog 500k. Poglejmo - našparat moram v najboljšem primeru okrog 260 tisočakov. Štipendije imam 27k, po plačani vožnji mi ostane 20k (upam, da bom za nagrado za odl. uspeh na gim drugo leto dobil res obljubljenih 5k več štipendije) in šparat bi moral 13 mesecev. Več kot eno leto!

Plus vsemu, mat mi ne bi nikol pustila imet zarasnega motorja... vsaj mislim, da ne... sem pač star (še ne) 16 let in moram precej upoštevat starše...

Plus še temu, izpit bi moral najprej narediti in nakup 125 cc motocikla verjetno pomeni čez dve leti ob prihodu v A kategorijo nakup močnejšega - spet stroški...

Se strinjaš, da je ceneje če pač tale skuter usposobim za primerno hitrost za kakršnokoli relacijo in da kljub temu ostane varen? To bi me mogoče prišlo kakšnih 70 tisočakov...

Moj namen je, da bi me bil skuter sposoben dostojno voziti naokrog do kakšnega 18 leta (avto me že čaka v garaži, given by father). Izpit za motor (ker sem pa vsekakor motorist po duši :) ) pa mislim it delat ko bo nekoliko več denarja... mogoče pri 20 letih, mogoče pri 25 letih...

Any comment?

Hvala za pozornost, pa kakšnega mnenja se ne bi branil,

Anže

no pa poglejva iz drugega zornega kota..........

naštel si mi same stroške,ki sledijo z nakupom motorja....lepo.....

1.kaj misliš,koliko stane kazen,ko te dobi policist na radarju,te pošlje na izreden pregled v pooblaščeno organizacijo,kjer ugotovijo, da ima tvoj skuter 70ccm in ne tovarniških 50ccm,da je že vozilo za A kategorijo?koliko stane predelava v taki organizaciji nazaj na tovarniško konfiguracijo? PS:ne misli,da se to tebi ne more zgoditi,ker je tudi mene ujel na motorju na radar,pa me je težje zadeti,kot kakšen skuter...........

2.koliko časa misliš,da ti bo zdržal ta skuter,če ga boš "nafriziral"?vsi strojni elementi v mašini so skonstruirani na 50ccm in na moč,ki jih te kubiki proizvajajo.Namreč mašina bo potem za skoraj 50% več obremenjena,kar pomeni posledično mnogo večjo obrabo in krajšo življensko dobo motorja.......razmisli,koliko potem stanejo popravila,hitrejše menjave gum,zavornih oblog,itd.....

3. moj motor je težek suh 265kg, zato lahko konstantno vozim s 120 km/h,pa me bočni sunki vetra ne premikajo po cesti.........kaj misliš,kako se bo tvoj skuter obnašal pri takšnih hitrostih in s svojimi kilami,posebej,ker imaš spredaj zaščito za noge............

prijateljski nasvet..........ne ga srat s friziranjem,pa bo motor še najdlje zdržal in ti bo dolgo in zvesto služil....zakaj bi se vsakič tresel,ko se boš peljal mimo policista,ali te bo ustavil?....rajši si nabiraj izkušnje v prometu in opazuj obnašanje voznikov, saj ti to lahko jutri, ko boš imel velik motor reši glavo........pa čimprej naredi A kategorijo,da ti ne bo treba kasneje čakati dve leti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW, čist prav ti dam... ampak:

Izpit me bo prišel nad 100k.

Skuter bi prodal mogoče za kakšnih 360k, predtem bi dal za barvanje in podobno 20k. Letnik 97' ali kaj podobnega Aprilia RS 125 stane okrog 500k. Poglejmo - našparat moram v najboljšem primeru okrog 260 tisočakov. Štipendije imam 27k, po plačani vožnji mi ostane 20k (upam, da bom za nagrado za odl. uspeh na gim drugo leto dobil res obljubljenih 5k več štipendije) in šparat bi moral 13 mesecev. Več kot eno leto!

Plus vsemu, mat mi ne bi nikol pustila imet zarasnega motorja... vsaj mislim, da ne... sem pač star (še ne) 16 let in moram precej upoštevat starše...

Plus še temu, izpit bi moral najprej narediti in nakup 125 cc motocikla verjetno pomeni čez dve leti ob prihodu v A kategorijo nakup močnejšega - spet stroški...

Se strinjaš, da je ceneje če pač tale skuter usposobim za primerno hitrost za kakršnokoli relacijo in da kljub temu ostane varen? To bi me mogoče prišlo kakšnih 70 tisočakov...

Moj namen je, da bi me bil skuter sposoben dostojno voziti naokrog do kakšnega 18 leta (avto me že čaka v garaži, given by father). Izpit za motor (ker sem pa vsekakor motorist po duši :) ) pa mislim it delat ko bo nekoliko več denarja... mogoče pri 20 letih, mogoče pri 25 letih...

Any comment?

Hvala za pozornost, pa kakšnega mnenja se ne bi branil,

Anže

no pa poglejva iz drugega zornega kota..........

naštel si mi same stroške,ki sledijo z nakupom motorja....lepo.....

1.kaj misliš,koliko stane kazen,ko te dobi policist na radarju,te pošlje na izreden pregled v pooblaščeno organizacijo,kjer ugotovijo, da ima tvoj skuter 70ccm in ne tovarniških 50ccm,da je že vozilo za A kategorijo?koliko stane predelava v taki organizaciji nazaj na tovarniško konfiguracijo? PS:ne misli,da se to tebi ne more zgoditi,ker je tudi mene ujel na motorju na radar,pa me je težje zadeti,kot kakšen skuter...........

2.koliko časa misliš,da ti bo zdržal ta skuter,če ga boš "nafriziral"?vsi strojni elementi v mašini so skonstruirani na 50ccm in na moč,ki jih te kubiki proizvajajo.Namreč mašina bo potem za skoraj 50% več obremenjena,kar pomeni posledično mnogo večjo obrabo in krajšo življensko dobo motorja.......razmisli,koliko potem stanejo popravila,hitrejše menjave gum,zavornih oblog,itd.....

3. moj motor je težek suh 265kg, zato lahko konstantno vozim s 120 km/h,pa me bočni sunki vetra ne premikajo po cesti.........kaj misliš,kako se bo tvoj skuter obnašal pri takšnih hitrostih in s svojimi kilami,posebej,ker imaš spredaj zaščito za noge............

prijateljski nasvet..........ne ga srat s friziranjem,pa bo motor še najdlje zdržal in ti bo dolgo in zvesto služil....zakaj bi se vsakič tresel,ko se boš peljal mimo policista,ali te bo ustavil?....rajši si nabiraj izkušnje v prometu in opazuj obnašanje voznikov, saj ti to lahko jutri, ko boš imel velik motor reši glavo........pa čimprej naredi A kategorijo,da ti ne bo treba kasneje čakati dve leti...

To je to, sej vem...sam sem imel identicne probleme (sicer ne s skuterjem ampak podobno), na koncu ko preizkusis kak drug motor sele vidis da je TOTALNA BEDARILA vlagat denar v predelavo 50ccm masince, ker na koncu v bistvu nisi nic na boljsem amapk imas samo vec problemov! Sej ne recem, meni je Malaguti Fifty tudi "letel" (dobesedno za 65kg) 120km/h! Ampak ceprov mam zdej sele 17 let se v take predelave niti slucjno ne bi spuscal in dajal 100k sit za to!!! Poskusi malo peljat 4T motor in ti recem da bos spremenil misljenje o motorjih! 50ccm je le nekaj podobnega motorju ki pa moras zmeri tiscat do konca, 125ccm RS Aprilia je isto......ni to to! Sej vem, kaj modrujes mona si mislis, ampak bos vidu, na koncu bos spoznal isto! Pa lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, všeč mi je če to poveste tako lepo, kot vam leži na duši. To res cenim.

Tukaj pa je spet tita težava, ki sem jo opisal prej: nimam denarja za izpit, ka jšele za nakup 125cc motorja in... ne nazadnje, kot 16letniku mi pač mamica ne bi pustila kupit drugega motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da imava iste probleme glede motorja. :D Sej če ne drugega bom vsaj izpit naredu, tko da bo čez 2 leti lepo neomejeno. Dobro vem, da bi si mogu nabirat izkušnje preden se vsedeš na močnejši motor. Ampak nekateri nimajo te možnosti :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa da razčistomo določene stvari glede skuterskega friziranja. Strinjamo se samo v eni stvari - da je brezveze frizirat dvotakterje in kupovat dvtoaktne 125-etke in boknedaj 250, ker so sami stroški z njimi. Zdaj pa bom hitro popravil BMW-ja in njegove izjave (nič osebnega), ker mu bi rad povedal tisto, kar dejansko je in ni samo nekaj črnega na papirju. To, da te lahko ostavijo in predelajo cel skuter je ena velika izmišljotina. Poznam enega, ki so ga dvakrat na dan ujeli na radar pri 82 km/h na uro, policaj ga je sicer nekaj zafrkaval, ampak je tip reku, da ga tišči srat in ga je spustil (tako en kot drugi policaj). Sem ga vprašal, če so ga kaj jajcali zato, ker ma predelanega pa je reku, da se je policaj delno strinjal z njim, ker je se je dandanes nevarno vozit 50km/h. Zakaj? Zato, ker te avtomobilisti prehitevajo na nož. Če se samo za centimeter izognem oviri na cesti in me en prehiteva me lahko razmaže na havbi ko fresko. Poznam veliko skuteristov (okol 50), ki so prileteli v radar z "prepovedano hitrostjo" (eden celo 105km/h) pa nobenemu niso odvzeli skuterja. Tako, da je to vse na papirju, v resnici pa to ne drži. Poleg tega - kdo pa še danes ne ve, kje stojijo radarji?

Druga stvar je, da si reku, da pri friziranju obremeniš celo mašino. Seveda jo, če vsega naekrat ne menjaš (dirkalni kit). Ni res, da predelan skuter ne drži dolgo. Moj drži z 70ccm že 14.000km pa ga navijam vedno do konca. In do zdaj še nikol nisem mel težav. Šou sem celo v Ljubljano in nazaj v Maribor. Res je, da se ne splača metat denarja za prdalice, ampak vse se ne kvarijo.

Tretja stvar - ne boj se. Skuter se obnaša čisto solidno pri 120 km/h. Lahko prideš in ga sprobaš. Malih koles se sploh ne čuti, kratko medosno razdaljo pa se. In moram priznat, da tudi v ovinku leži pri tej brzini boljše kot marsikateri čoper. Zadnjič je eden pred mano z Viagro - ups - Viragom že brusu stopalke, ko sem jast še vedno lagodno speljal ovinek. Če je še kdo skeptičen glede bremz - to niso Tomosi z Bobn bremzami, ampak lahki skuterji z disk zavorami. Zavirajo tako, da ga lahko ustavim tudi na prednje kolo (seveda ne pri 120km/h).

Vse kar sem zdaj napisal je preverjeno in niso kar ene klobase enega, ki bi rad povedal kako prednost imajo skuterji pred motocikli. Imajo jo samo v toliko, da lahko čelado pospraviš v njega. Vem kako se pelje motor in kako se pelje skuter, ker sem pač oboje sprobal. In ne morem preko tega, da je skuter lažji in lahko z njim v "težkih" situacijah preživetja narediš več kakor na težkem motociklu pri isti hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se z Tomosakijem popolnoma strinjam. Tisti, ki pa imajo tolko problemov s tem friziranjem, naj se grejo provat peljat 50km/h (moj originalen je šou 42km/h :? ) po glavni cesti, pa boste vidli kako je lepo ko te vsi prehitevajo z vseh strani. Sej ne da hvalim skuterje, ampak nekateri si ne morejo privoščit (kot npr. zaenkrat jaz zaradi staršev, ki mi ne pustijo. kaj šele da bi vprašal za močnejši motor) močnejšega motorja in izpita (če ga še nimajo). Glede policajev in mojih frendov, pa ne poznam tudi jaz nobenega, ki bi mu motor odvzeli zaradi hitrosi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa da razčistomo določene stvari glede skuterskega friziranja. Strinjamo se samo v eni stvari - da je brezveze frizirat dvotakterje in kupovat dvtoaktne 125-etke in boknedaj 250, ker so sami stroški z njimi. Zdaj pa bom hitro popravil BMW-ja in njegove izjave (nič osebnega), ker mu bi rad povedal tisto, kar dejansko je in ni samo nekaj črnega na papirju. To, da te lahko ostavijo in predelajo cel skuter je ena velika izmišljotina. Poznam enega, ki so ga dvakrat na dan ujeli na radar pri 82 km/h na uro, policaj ga je sicer nekaj zafrkaval, ampak je tip reku, da ga tišči srat in ga je spustil (tako en kot drugi policaj). Sem ga vprašal, če so ga kaj jajcali zato, ker ma predelanega pa je reku, da se je policaj delno strinjal z njim, ker je se je dandanes nevarno vozit 50km/h. Zakaj? Zato, ker te avtomobilisti prehitevajo na nož. Če se samo za centimeter izognem oviri na cesti in me en prehiteva me lahko razmaže na havbi ko fresko. Poznam veliko skuteristov (okol 50), ki so prileteli v radar z "prepovedano hitrostjo" (eden celo 105km/h) pa nobenemu niso odvzeli skuterja. Tako, da je to vse na papirju, v resnici pa to ne drži. Poleg tega - kdo pa še danes ne ve, kje stojijo radarji?

Druga stvar je, da si reku, da pri friziranju obremeniš celo mašino. Seveda jo, če vsega naekrat ne menjaš (dirkalni kit). Ni res, da predelan skuter ne drži dolgo. Moj drži z 70ccm že 14.000km pa ga navijam vedno do konca. In do zdaj še nikol nisem mel težav. Šou sem celo v Ljubljano in nazaj v Maribor. Res je, da se ne splača metat denarja za prdalice, ampak vse se ne kvarijo.

Tretja stvar - ne boj se. Skuter se obnaša čisto solidno pri 120 km/h. Lahko prideš in ga sprobaš. Malih koles se sploh ne čuti, kratko medosno razdaljo pa se. In moram priznat, da tudi v ovinku leži pri tej brzini boljše kot marsikateri čoper. Zadnjič je eden pred mano z Viagro - ups - Viragom že brusu stopalke, ko sem jast še vedno lagodno speljal ovinek. Če je še kdo skeptičen glede bremz - to niso Tomosi z Bobn bremzami, ampak lahki skuterji z disk zavorami. Zavirajo tako, da ga lahko ustavim tudi na prednje kolo (seveda ne pri 120km/h).

Vse kar sem zdaj napisal je preverjeno in niso kar ene klobase enega, ki bi rad povedal kako prednost imajo skuterji pred motocikli. Imajo jo samo v toliko, da lahko čelado pospraviš v njega. Vem kako se pelje motor in kako se pelje skuter, ker sem pač oboje sprobal. In ne morem preko tega, da je skuter lažji in lahko z njim v "težkih" situacijah preživetja narediš več kakor na težkem motociklu pri isti hitrosti.

PS: .... če obstaja nekaj črnega na papirju imajo policaji tudi zakonsko možnost za kaznovanje....in če naletiš na takšnega.......dalje si zamišljaj sam........

....pa skoraj si me prepričal, da sem prodal svojo težko mehanizacijo...skoraj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam veliko skuteristov (okol 50), ki so prileteli v radar z "prepovedano hitrostjo" (eden celo 105km/h) pa nobenemu niso odvzeli skuterja.

Če boš take ven metal, ti nihče ne bo nič več verjel oz. ti bodo verjeli še manj kot zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se z Tomosakijem popolnoma strinjam. Tisti, ki pa imajo tolko problemov s tem friziranjem, naj se grejo provat peljat 50km/h (moj originalen je šou 42km/h  :?  ) po glavni cesti, pa boste vidli kako je lepo ko te vsi prehitevajo z vseh strani. Sej ne da hvalim skuterje, ampak nekateri si ne morejo privoščit (kot npr. zaenkrat jaz zaradi staršev, ki mi ne pustijo. kaj šele da bi vprašal za močnejši motor) močnejšega motorja in izpita (če ga še nimajo). Glede policajev in mojih frendov, pa ne poznam tudi jaz nobenega, ki bi mu motor odvzeli zaradi hitrosi.

ja kako smo se pa včasih furali z avtomatiki pa štirkami? a tiste smo pa kupl pa takoj drug cilinder gor? ne ga srat o tem kako se je nevarno pelat 50 po cesti. Kako pa je potem s kolesarji? Pobči PAZTE SE SAMI pa bo. Noben avtomatik ni letu 80, ampak večina 50, pa smo se velik furali po cestah pa smo še kr živi.

tolk o vašem nabijanju o hitrosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo !

Kaj pa izpit + motor tipa BT, CTX, MZ 125, ...?

Res da niso zanesljivi ( vsaj Tomosova ) ampak popravila so zelo poceni pa tudi poraba je majhna ( meni je BT kuril dobre 3 litre/100 ).

Je nujno da je skuter?

samo ideja o kateri bi jaz razmislil.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no. Vsak ima svoj prav. :D Vsak razmišlje po svoje. Ne morejo bit vsem všeč enake stvari. Si predstavljate kaj bi blo pol... :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem na svojmu skuterju zamenjal samo polini bat + cilinder ter auspuh, pa je full dobr letu pa še poraba ni bla velka (cca 5,5 litra).

P.S. 2x zaribal, potem popravil in prodal. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!