hors3 Objavljeno Julij 6, 2002 Opozori Objavljeno Julij 6, 2002 No pred kratkim sem kupil giannelli black swan izpuh, pollini 70ccm alumini kit, in 5.5g valjcke. Kupil sem rabljeno in sicer naj bi blo z tem prevozenih 1000km. Peljam jaz vse to k mehaniku, on zmontira, pri tem opazi da je bil bat ze kar precej obrabljen in ko se peljem..... 1. Pospešek slab, začel je vlečt pri 15km/h 2.peljem se 1km, na števcu okrog 50km/h , ker ga nisem hotel do konca gnat, nakar masina crkne in gotovo. Ustavim se, poskušam ponovno ga zagnat, vendar nič od tega! Pa se moral sem ga potem rivat po bregih nazaj do mehanika. Kaj mi svetujete, kaj bi lahko bilo narobe????????????????????????? nokian73 1
mare20 Objavljeno Julij 6, 2002 Opozori Objavljeno Julij 6, 2002 pomoje te je najebo pa ti je prodal zariban bat ---> nikoli ne plačaj preden ne sprobaš. tak da leti v hervisa po baseball palco pa ga počaki za vogalom :wink: nokian73 1
Tomosaki Objavljeno Julij 6, 2002 Opozori Objavljeno Julij 6, 2002 Uh, to se je meni zgodilo pri starem batu. Samo, da ne po 1 km, ampak po 2.000 km. Ne obupaj prehitro, mogoče je samo svečka.
hors3 Objavljeno Julij 7, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Ja kaj pa ce je problem to, da je skuter vodno hlajen in naj bi zato voda prihajala v cilinder in ga uničila???
Shaq Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 :twisted: MARE!!!!! JST BOM ŠEL PA V GIGA ŠPORT PA BOM KUPU ZRAČNO PIŠTOLO IN BOM TEBE MAL UMIRIL KR NIMAŠ POJMA O TEM. HORS JE DUBU KIT KI JE BIL KOT NOV, KRIV PA JE MEHANIK KER NE ZNA ZMONTIRAT,LAHKO PA DA JE RES SVEČKA KOT JE RAKEL TOMOSAKI KER MORA BITI SVEČKA ZA 70CCM,ZATO MARE PROSIM PRIZANES S SVOJIMI PRIDIGAMI KER NAJLAŽJE JE LJUDI ZAJE..VAT NAMESTO DA BI JIM POMAGU!!!! :twisted:
Roman Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Ja kaj pa ce je problem to, da je skuter vodno hlajen in naj bi zato voda prihajala v cilinder in ga uničila??? Voda je lahko prišla v cilinder, ampak ga ni mogla uničit. Nisi pa napisal, a ti je zaribal, a ti je crknil kar tako iz dolgočasja. Če ti je samo ugasnil lahko ni hudega - sicer pa praviš, da si ga vlekel nazaj k mehaniku. Kaj pa on pravi?
Roman Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 :twisted: MARE!!!!! JST BOM ŠEL PA V GIGA ŠPORT PA BOM KUPU ZRAČNO PIŠTOLO IN BOM TEBE MAL UMIRIL KR NIMAŠ POJMA O TEM. HORS JE DUBU KIT KI JE BIL KOT NOV, KRIV PA JE MEHANIK KER NE ZNA ZMONTIRAT,LAHKO PA DA JE RES SVEČKA KOT JE RAKEL TOMOSAKI KER MORA BITI SVEČKA ZA 70CCM,ZATO MARE PROSIM PRIZANES S SVOJIMI PRIDIGAMI KER NAJLAŽJE JE LJUDI ZAJE..VAT NAMESTO DA BI JIM POMAGU!!!! :twisted: Kaj si se pa tako ujezil - a si mu ti cilinder prodal? :twisted: Drugače pa zaradi same vgradnje 70 cilindra ni treba menjati svečke, če ga pa friziraš na več obratov ali pa na večjo kompresijo, moraš pa dati hladnejšo svečko ne glede na to ali je 50 ali 70 ccm.
cesarica Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Po vsem tem kar sem prebral tuki(veliko vročeeeeee krvii!!!) bi lahko dejal,da je po moje mehanik narobe priklopil vodno cev(ker vidim da imaš H20 skuter prav tako kot jaz). Sam sem mehanik in sem friziral že veliko skuterjev(samo Peugeot in Gilera) in po mojem je to to,svečka ne more biti,samo če je bil kit narobe priklopljen se ti je zaradi tega mašina nepravilno hladila... zato ti je motor ugasnil,ni pa to nič narobe, samo daj stvar narediti nekomu, ki veš da se na to spozna,kateri kit si pa kupil za peugeota?
mare20 Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 eje štricelj zgleda da si mu res ti bat prodal. kako bi sicer vedel da je kot nov. da pa je zaribal pa sem rekel ker je hors omenil da mu je serviser reko da je bat fejst zdelan... kako je lahko torej kot nov???? je pa res da je en kolega kupo zariban kit ki je imel samo 3000 km. Tisto o baseball pa je samo joke in pa vseskup je LE domneva saj sem napisal POMOJE... ker se je kolegu z zaribanim kitom zgodilo čisto isto. če so cevi narobe prklopljene bi se verjetno povzpela temperatura ali ne? možno je tudi da je kriva svečka. a ti si dal prejšnjo ali si jo dobo polek kita. ker če kupiš kit načeloma kupiš še svečko(je že vključena v kit). P.S. a v gigasportu prodajajo zračne? morm it pogledat. sicer pa ti zračna nardi dosti manj škode kot baseball. smo sprobali pr strelskih pa maš samo malo rdečo kožo če te zadane čez hlače. na golo kožo pa nismo probali...
Tomosaki Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Se strinjam. Svečka res ni, ker potem bi ti postopoma crkoval. Ti mi povej, če si prepričan, da je bat zaribal al se je skuter samo ustavu? Nazadnje boš ugovotil, da se je izmaknila bencinska cevčica za fegazar :) Meni je namreč skuter, preden je zaribal ene parkrat vgasnu in sem ga še lahko prižgal (ko se je malo shladil). Lahko pa je tudi, da ti je mehanik vlil preveč olja v bencinski tank (za boljše mazanje) in je zalilo svečko. Takrat se pa res naenkrat ustavi. Sem sprobal :)
dunker Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Cesarica, kot Peugeotovega mehanika bi te vprašal, koliko bi ti računal za vgradnjo kita in frgazerja? Lep pozdrav, Anže
x8r-x Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 Dunker, čeprav nisem cesarica bi ti povedal da je meni serviser zamenjal kit, frgazer, variomat, sklopko in prenose za malenkost več kot 12.000sit. :lol: Aja, pa še servise sem imel takrat na 4000km.
mare20 Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 jas sem za vgradnjo kita in sekundarnega prenosa plačal 3500... drugače pa je servis nekje 8k torej si plačal okoli 4k.
x8r-x Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Samo sem imel tri kose več. To pomeni da ni bilo nevemkako drago. :roll:
dunker Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 KAAJ??? Meni so rekli v Donaccotu, da pride to malo več kot 4 ure po 5000 SIT. Torej, nekje 22k SIT!!! Fantje, mogoče bom pa res menjal kit... samo kaj bomo mogli reči še na to temo... kje ste menjali?
x8r-x Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Dunker, to je absolutno preveč!! Jaz sem to menjal v izoli (če ti kaj pomaga). :D :wink:
cesarica Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Jst bi ti ga zamenu(če je nov) za 15.000sit,če je pa rabljen se pa stvar lahko zavleče,sicera pa glede horsa: Tomosaki ti je naštel lepo kupico možnosti,upaj samo,da ti serviser ni narobe priklopil cevi,kar je po moje najbolj verjetno po tem kar sem prebral,sicer pa sprobaj novo svečko. Po moje te alež ni nasral,vsaj po tem sodeč kar je napisal,bat lahko hitro potemni in je serviser zaro morda mislil da je rabljen,sej ne da bi ga branil samo po mojem mnenju takih "zajcev" ni več! Tomosaki vidi se da si po mojem dal skozi že nekaj motorjev!!!!! :P
hors3 Objavljeno Julij 8, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Ja tko je blo. Potem ko je crknil, sem ga porivo nazaj do mehanika, pa on ni vedu, kaj je. Sedaj sem vzel cilinder ven in mam samo auspuh gori. Danes mi je eden ga pregledu, pa je reku, da se je bat stistnil in opraskal. No vglavno konec tedna bom ga peljal k enemu, ki naj bi bil pravi za take stevri in bo ocenil ce je se bat sploh za uporabo. Zanima me pa, kako je z temi cevkami, kaj je natančno treba preklopit? Pa kolko stane približino nov bat.Aja, kit je pollini 70ccm alumini kit. :twisted:
dunker Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Bat stane približno 11k, se mi zdi. Ni prevelik denar... Em, mene pa še nekaj zanima - slišal sem že o raznih "povrtanih batih" pa "špic batih" itd. Koliko je to boljše, kaj se naredi, ali se motor s tem kvari itd.???
hors3 Objavljeno Julij 8, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 cesarica, jaz bi te ve vprašal, ker se razumeš na predelavo peugeojev, na kaj je treba pri vgradnji kita se posebno pazit pri teh scooterjih oz. kaj je treba odstranit ali preklopit?
x8r-x Objavljeno Julij 9, 2002 Opozori Objavljeno Julij 9, 2002 Nisem cesarica, ampak ti bom vseeno odgovoril. Posebno pazit ne rabiš na nič. Odvisno seveda kakšen kit daš noter in s katerega materijala je. Glede sprememb pa. Pri hitrosti se ti bo poznalo max. 10km/h. Bodo pa pospeški dosti boljši in pa seveda vožnja v klanec. Če pa bi rad pridobil še pri hitrosti daj noter še daljše prenose. Pol ko imaš kit pa pazi da motor kadar je mrzel lepo segreješ preden nabiješ gas do konca! :wink:
mare20 Objavljeno Julij 9, 2002 Opozori Objavljeno Julij 9, 2002 to je to ja. pazi da ga mrzlega ne stiskaš do konca in na sploh ni dobro ves čas držat do konca gas. daj mu malo pauze.
dunker Objavljeno Julij 9, 2002 Opozori Objavljeno Julij 9, 2002 In Maretova priporočila ne veljajo samo za 70cc, da ne bo pomote. To je kr kriminal, ko nekdo zalavfa skuterčka pa gasa do konca 20 km vožnje, pol pa ugasne pa gre... pa jovo na novo.
dunker Objavljeno Julij 9, 2002 Opozori Objavljeno Julij 9, 2002 x8r-x, kolk časa so tebi menjali kit? A bi se dalo tko, da nekako prideš okrog 3h, greš malo po Izoli in greš domov s 70cc ob 7h. 8h? Koliko ti gre sedaj, kakšni o pospeški, koliko požre? Lep pozdrav, Anže
x8r-x Objavljeno Julij 9, 2002 Opozori Objavljeno Julij 9, 2002 Malo rabijo. Zjutraj kadar sem šou v šolo sem ga peljal tam (malo pred 8h) in po šoli sem ga šel iskat (okoli 14h). Motor je bil v tem času zrihtan. S tem servisom sem zelo zadovolen. Ker je pa dober imajo veliko gužve, tko da bi se blo trebna naročit... :roll: Noter imam malossijev kit (ghisa). Serviser mi je aluminijega odsvetoval, ker je ghisin mnogo bolj zanesljiv. Mislim na manj problemov. :D A slučajno kdo ve kolko konjev je razlike med ghiso in aluminijem?? :?: S kitom ti nebi znal povedat kolko gre, ker sem skupaj z njim zamenjal še prenose in uplinjač. Števec imam do 90km/h in mi gre čez. To pomeni tam okoli 100km/h. Tomosaki pa pravi da imajo x8r točen števec. Pospeški so dobri, jih bom zmiru pa ti povem, ok? Požre mi pa 5l. Zato je kriv 19mm uplinjač. :twisted: :wink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se